Olenko petetty?

Anonyymi-ap

Ollaan oltu kohta 13v yhdessä. Lapsia on. Yhteinen talo, naimisissa kohta 5v.. Seksielämän voisanoa kuolleen lopullisesti tossa vuosi sitten… Puoleen vuoteen ollaan MAX kerran harrastettu seksiä.. (en pidä kirjaa, mutta luku on tuo..) Olen ollut aijemmin se aktiivisempi osapuoli ja tein aloitteet, kunnes alkoi tulla näitä ”väsyttää” ”särkee” ym. Jatkuvasti. Plus, että risoi ettei toinen tehnyt aloitetta IKINÄ.. Puhuin asiasta MONESTI. Ja nyt on ero ollut mielessä.. Sanoin asian ääneen muutamaan kertaan. ”Ollaan kasvettu erillemme” ”Onko se reilua toiselle ,että seksielämää ei ole ja kannattaako jatkaa..”
Noh.. Nyt yksi päivä harrastettiin seksiä.. Kumin kanssa, koska jätin pillerit pois muutama kk sitten. Tuntui turhalta maksaa niistä ja syödä turhia hormoneja joista kroppa menee sekaisin.. Ollaan pillereiden pois jättämisen jälkeen harrastettu EHKÄ kerran seksiä(ei varmaan sitäkään).. Nyt aiheeseen.. Ostin 5kpl paketin kumeja, kun lopetin pillerit.. Nyt jäljellä on vain YKSI.. Eli mihin hittoon ne kumit on hävinneet? En jaksa sen tarkemmin mennä yksityiskohtiin. Miehellä varmana on ollut mahdollisuuksia työpäivinä tehdä jotain.. En vaan halua uskoa sitä.. Tätä epäilyä lisää äkillinen kuntoiluintoilu ja kuntolaitteiden hankkiminen..

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän tuo yhtälö on aika paljastava.

      Kumma kyllä, juuri miehet ovat hyvin stereotyyppisiä tuossa, että jos joku kolmas pyörä löytyy, niin yhtäkkiä alkaa kummasti liikunta kiinnostamaan. Ja toinen samaan kohtaan osuva on se, että oma hygienia ja edustavat vaatteet yhtäkkiä ovat taas kiinnostavia asioita.

      Kannattaa ehkä ottaa asia ihan suoraan puheeksi, sillähän se selviää.

      • Anonyymi

        Mies varmaan loukkaantuu.. Hän kun ei ikinä myönnä virheitään. Ei varmana tässäkään asiassa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies varmaan loukkaantuu.. Hän kun ei ikinä myönnä virheitään. Ei varmana tässäkään asiassa..

        No kannattaa sitten ihan suoraan kysyä, että jos ostit viisi kumia ja käytitte yhdessä yhden, niin mitäpä niille muille on tapahtunut, koska sinä et ole itse niitä tarvinnut? Ja katsella ennen kaikkea ilmeitä, eleitä sekä reagointia, joka lienee jotain vähättelyn ja raivostumisen väliltä.

        Pakkohan se on kissa nostaa pöydälle, muuten asia ei selviä. Tai vaihtoehtoisesti voi tietysti vain ilmoittaa, että kiitos yhteisistä vuosista, tämä oli nyt tässä, heippa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kannattaa sitten ihan suoraan kysyä, että jos ostit viisi kumia ja käytitte yhdessä yhden, niin mitäpä niille muille on tapahtunut, koska sinä et ole itse niitä tarvinnut? Ja katsella ennen kaikkea ilmeitä, eleitä sekä reagointia, joka lienee jotain vähättelyn ja raivostumisen väliltä.

        Pakkohan se on kissa nostaa pöydälle, muuten asia ei selviä. Tai vaihtoehtoisesti voi tietysti vain ilmoittaa, että kiitos yhteisistä vuosista, tämä oli nyt tässä, heippa.

        Täytyy puhua miehelle… Se mikä herätti epäilykset ylipäätään, oli miehen nopea tieto kumien paikasta.. Ja että ne oli sen laatikossa.. yleensä se ei tiedä edes missä eilinen päivä on,. Niin nyt pomppasi laatikolle heti,.
        Täytyy tarkistaa vielä, ettei vain olisi hällä omat kumit, kun en muista että olisi laitettu niitä hänen laatikkoon.. Itse en muistanut yhtään, että mihin kaappiin ne joskus laitettiin.. Muistelin jotain yläkaappia vaatekaapissa, ettei mukaut löydä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy puhua miehelle… Se mikä herätti epäilykset ylipäätään, oli miehen nopea tieto kumien paikasta.. Ja että ne oli sen laatikossa.. yleensä se ei tiedä edes missä eilinen päivä on,. Niin nyt pomppasi laatikolle heti,.
        Täytyy tarkistaa vielä, ettei vain olisi hällä omat kumit, kun en muista että olisi laitettu niitä hänen laatikkoon.. Itse en muistanut yhtään, että mihin kaappiin ne joskus laitettiin.. Muistelin jotain yläkaappia vaatekaapissa, ettei mukaut löydä..

        Joo, tee nuo taustatarkistukset ensin, on sitten niiltä osin selvää mitkä kumit on kyseessä ja ehkä myös se kuinka monet eri kumit talossa tällä hetkellä liikkuu...
        Pidän kyllä miehesi touhuja vähintäänkin epäilyttävinä, kun ovat niin tavanomaisesta poikkeavia. Ja alkaneet yhtäkkiä, vailla selityksiä.
        Muksuthan vain ihastuisivat jättiilmapalloihin, tosin niiden liukkaus voisi häiritä eikä se hajukaan paras ole. Mutta isoja palloja niistä kyllä saa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy puhua miehelle… Se mikä herätti epäilykset ylipäätään, oli miehen nopea tieto kumien paikasta.. Ja että ne oli sen laatikossa.. yleensä se ei tiedä edes missä eilinen päivä on,. Niin nyt pomppasi laatikolle heti,.
        Täytyy tarkistaa vielä, ettei vain olisi hällä omat kumit, kun en muista että olisi laitettu niitä hänen laatikkoon.. Itse en muistanut yhtään, että mihin kaappiin ne joskus laitettiin.. Muistelin jotain yläkaappia vaatekaapissa, ettei mukaut löydä..

        Niin ja se unohdin edellisestä, että on se kolmaskin vaihtoehto eli se että jäät seuraamaan tilanteen kehittymistä ja tutkit asioita salaa kaikessa rauhassa, keräät siis todistusaineistoa puolesta tai vastaan, ilman turhia draamoja. Ja tietenkin tekisit kuin mitään ei olisi tapahtunut etkä mitään olisi huomannut saatikka epäilisi. Mutta ei sekään kivaa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe