Laastariauhde ei onnistu

Anonyymi-ap

Olen mies ja mietin noin 5 vuotta eroa. Suhde oli jo täysin kuollut ja elimme täysin erillistä elämään vaimon kanssa. Molemmat olimme olleet sivusuhteissa. Lopullisen irtautumisen sain tehtyä, kun tapasin mukavan naisen. Suhde kesti etäsuhteen useamman vuoden myös siten että olin muuttanut jo exän luota pois. Alusta alkaen uudessa suhteessa oli perusriitana toistuvasti se ä, ettei uusikko luottanut minuun. Alkoihan suhteemme vaimoni pettämiselle. Uusikko epäili kuitenkin koko ajan minun tapailevan hänen selkänsä takana exääni. Painosti tekemää nopeammin yhteisen omaisuutemme jakoa jne. Olo tyytymätön kun asiat kestivät ja kestivät. Loppujen lopuksi, kun kaikki virallinen osuus oli saatu tehtyä ja yhteinen elämä yhteidessä asunnossa alkoi, uusikko halusikin olla vapaa.
Näin tehtiin. Meni puolisen vuotta ja hän alkoi taas ehdottelemaan että jospa tapaisimme. Minulla oli silloin jo haavat parantuneet ja uusi parisuhde, mitä hän ei tietenkään hyväksynyt vaan haukkui minut pystyyn.
Sain varmaankin ansioni mukaan, ei siinä mitään, mutta itse opin että näihin laastarisuhteisiin ei kannata rynnätä. Meidän Suhde kesti monta vuotta eikä sekään näyttänyt naisen todellista luonnetta.

3

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laastarisuhteissa ainoa olennainen asia on se, että tajuaa sen itse mistä on kyse ja osaa kertoa sen myös sille kumppanille, että tämä tuskin tulee kestämään. Pääsee paljon helpommalla, molemmat.

• Anonyymi

En näe, että alotuksessa olisi ollut kyse laastarisuhteesta, sillä eihän alottaja sitä halunnut katkaista. Taisi olla ihan normaali suhteen päättyminen. Tietysti se, että toinen ei sitten luottanut toiseen, kun pettämistä toisella osapuolella oli, on varmaankin se merkittävin syy. Mutta kyllä ihan asiantuntijoidenkin mielestä nuo eron jälkeisetkin suhteet saadaan toimimaan, vaikka olisivat pikaisestikin alkaneita, mutta halukkuutta suhteen koossa pitämiselle täytyy tuolloin olla ja kommunikaatiotaitoja. Elämän eri tapahtumissa, yllättävissäkin, olisi hyvä aina miettiä, miten tämän homman saa toimimaan. Liian moni kuitenkin menee helpoimman kautta, eli yritetään löytää syy jostain ulkoisesta, niinkuin tässäkin laastarisuhteesta. Jos suhteeseen lähtee jo ajatuksella, että tämä nyt on laastarisuhde niin ei varmaan onnistu. Ei kaikki ihmiset tarvitse toisia ihmisiä laastareikseen, sen ymmärrys tuntuu olevan joillekin hirmu vaikeaa. Ihan niinkuin ei kaikki ihmiset tarvitse alkoholia, että on hauskaa ym.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­­N­y­­­m­­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17753774w

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      120
      4010
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3335
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      67
      1947
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      219
      1401
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1312
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      225
      1049
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      765
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      716
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      706
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      695
    Aihe