Olen mies ja mietin noin 5 vuotta eroa. Suhde oli jo täysin kuollut ja elimme täysin erillistä elämään vaimon kanssa. Molemmat olimme olleet sivusuhteissa. Lopullisen irtautumisen sain tehtyä, kun tapasin mukavan naisen. Suhde kesti etäsuhteen useamman vuoden myös siten että olin muuttanut jo exän luota pois. Alusta alkaen uudessa suhteessa oli perusriitana toistuvasti se ä, ettei uusikko luottanut minuun. Alkoihan suhteemme vaimoni pettämiselle. Uusikko epäili kuitenkin koko ajan minun tapailevan hänen selkänsä takana exääni. Painosti tekemää nopeammin yhteisen omaisuutemme jakoa jne. Olo tyytymätön kun asiat kestivät ja kestivät. Loppujen lopuksi, kun kaikki virallinen osuus oli saatu tehtyä ja yhteinen elämä yhteidessä asunnossa alkoi, uusikko halusikin olla vapaa.
Näin tehtiin. Meni puolisen vuotta ja hän alkoi taas ehdottelemaan että jospa tapaisimme. Minulla oli silloin jo haavat parantuneet ja uusi parisuhde, mitä hän ei tietenkään hyväksynyt vaan haukkui minut pystyyn.
Sain varmaankin ansioni mukaan, ei siinä mitään, mutta itse opin että näihin laastarisuhteisiin ei kannata rynnätä. Meidän Suhde kesti monta vuotta eikä sekään näyttänyt naisen todellista luonnetta.
Laastariauhde ei onnistu
3
294
Vastaukset
Laastarisuhteissa ainoa olennainen asia on se, että tajuaa sen itse mistä on kyse ja osaa kertoa sen myös sille kumppanille, että tämä tuskin tulee kestämään. Pääsee paljon helpommalla, molemmat.
- Anonyymi
En näe, että alotuksessa olisi ollut kyse laastarisuhteesta, sillä eihän alottaja sitä halunnut katkaista. Taisi olla ihan normaali suhteen päättyminen. Tietysti se, että toinen ei sitten luottanut toiseen, kun pettämistä toisella osapuolella oli, on varmaankin se merkittävin syy. Mutta kyllä ihan asiantuntijoidenkin mielestä nuo eron jälkeisetkin suhteet saadaan toimimaan, vaikka olisivat pikaisestikin alkaneita, mutta halukkuutta suhteen koossa pitämiselle täytyy tuolloin olla ja kommunikaatiotaitoja. Elämän eri tapahtumissa, yllättävissäkin, olisi hyvä aina miettiä, miten tämän homman saa toimimaan. Liian moni kuitenkin menee helpoimman kautta, eli yritetään löytää syy jostain ulkoisesta, niinkuin tässäkin laastarisuhteesta. Jos suhteeseen lähtee jo ajatuksella, että tämä nyt on laastarisuhde niin ei varmaan onnistu. Ei kaikki ihmiset tarvitse toisia ihmisiä laastareikseen, sen ymmärrys tuntuu olevan joillekin hirmu vaikeaa. Ihan niinkuin ei kaikki ihmiset tarvitse alkoholia, että on hauskaa ym.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17753774w
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665491Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861787- 631415
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E125951Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672