Tuosta:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0f09616-2850-476d-abdd-b50619d7f28b
Lainaus:
"Totuttuun tapaan laskettuna hän on kuitenkin 47-vuotias. Kazakov on syntynyt kesällä 1975 ja nyt eletään talvea 2023.
Iltalehti tavoitti Kazakovin maanantai-iltana puhelimitse. Hänen mukaansa kysymys ei ole valehtelemisesta, vaan hän kertoo tuntevansa itsensä ilmoittamansa ikäiseksi.
– Identifioin itseni transkolmekymppiseksi. Minulla ei ole sukupuolta eikä ikää. Eikä saa olla transfoobikko, Kazakov sanoo.
Kazakov esiintyi takavuosina Suomen täydelliset venäläisnaiset -tv-sarjassa. Nyt hän siis kertoo, että ei koe olevansa nainen. Lisäksi Kazakov sanoo, ettei koe itseään venäläiseksikään.
– Vedän tätä linjaa nyt, Kazakov sanoo."
Eli jatkossa sitten ilmoitusmenetelmällä ns. sukupuoli ja/tai seksuaalinen suuntautuminen, ikä, kansallisuus jne. Aika helppoa, vai mitä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0f09616-2850-476d-abdd-b50619d7f28b
Lainaus:
"Totuttuun tapaan laskettuna hän on kuitenkin 47-vuotias. Kazakov on syntynyt kesällä 1975 ja nyt eletään talvea 2023.
Iltalehti tavoitti Kazakovin maanantai-iltana puhelimitse. Hänen mukaansa kysymys ei ole valehtelemisesta, vaan hän kertoo tuntevansa itsensä ilmoittamansa ikäiseksi.
– Identifioin itseni transkolmekymppiseksi. Minulla ei ole sukupuolta eikä ikää. Eikä saa olla transfoobikko, Kazakov sanoo.
Kazakov esiintyi takavuosina Suomen täydelliset venäläisnaiset -tv-sarjassa. Nyt hän siis kertoo, että ei koe olevansa nainen. Lisäksi Kazakov sanoo, ettei koe itseään venäläiseksikään.
– Vedän tätä linjaa nyt, Kazakov sanoo."
Eli jatkossa sitten ilmoitusmenetelmällä ns. sukupuoli ja/tai seksuaalinen suuntautuminen, ikä, kansallisuus jne. Aika helppoa, vai mitä?
Vastaukset 55
Vanhimmat
Näinhän se pitääkin mennä. Kun sairas yhteiskunta tekee sairaita lakeja tottakai niitä pitää kansan hyödyntää.
Tuollahan nyt sitten tehokkaasti aletaan torjumaan ikäsyrjintää kun jokainen voi olla kolmekymppinen koko ikänsä.
-harmiseikirj-
Hyvin sanottu. Kun itse tunnen olevani eläkeikäinen vaadin täyden eläkkeen kaikilla mausteilla, vaikka olisinkin 50v. Jos ei käy, niin ikäsyrjintä ilmoitus ja korvausmenettely asiasta.
Vihervasemmisto hölmöily ei voi koskea vain tietyn puoluekirjan (vihr, vas, dem) omaavia sekopäitä.
No ikää koskienhan meillä ei edelleenkään ole sitä lakia olemassa, joten ikä on ainoastaan virallisesti todennettavissa oleva fakta. Toki voi sanoa kokevansa itsensä vaikka 13-vuotiaaksi ja se on ok, sinäkin tapauksessa että naama on viisikymppisen ukkelin 😂
Ensin pitää itkeä noin 5-vuotta syrjinnästä ja valittaa tasa-arvosta. Sitten sellainenkin hullu laki saadaan.
Niin kauan kuin ikä merkitsee tiettyjä yhteiskunnallisia etuisuuksia tai rajoitteita, ei sellaista lakia tule.
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17754126s
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kas, kun ei ole persu. Kyllä mäkin tunnen itseni 35-vuotiaaksi, mutta peilistä tuijottaa 50-vuotias. Ei mulla silti ole tarvetta valehdella ikääni tai sen takia muita uhkailla.
Miksi et sanonut, että "kas kun ei ole vihreä"? Hehän tämmöisiä sairaita ideoita levittää jatkuvasti.
Jotain taisi tulla aiemmin todettua noista sinällään hyvistä mutta aivan liian överiksi vedetyistä asioista.😄.
Liberalismi on ihan kiva juttu, mutta joku tolkku senkin kanssa 😂
Jep. Joku järki siinäkin pitää jotenkin mukana olla.🙂.
Tai no, ehkä ei. Paljon enemmän tulee vipinää kun ei ole ihan tolkku mukana 😁
No voihan sen tietysti niinkin nähdä.🙂.
Persuthan tuota iän vaihtamista jo ehdottivat.
Persuiltahan voi odottaa mitä tahansa eikä mistään kannata yllättyä, mitä niiltä julkaistaan.
Juuri näin. Minusta on räikeä ihmisoikeusrikkomus jos hänen ikäkokemus mitätöidään.
Mitä uutta tuossa nyt on? Eivätkö naiset ole kautta historian ilmoittaneet aina olevansa "kaksvitosia"? Siskoni on esim. sanonut olevansa "kaksvitonen" jo ainakin kaksikymmentä vuotta. Nyt vaan ongelmaksi alkaa muodostua se, että hän on kohta nuorempi kuin vanhin lapsensa. Siskoni suunnittelee siis nyt olevansa seuraavaksi kolmekymmentä. Ja siis synnyinvuosihan ei liity tähän asiaan mitenkään.
No ei se olekaan iso asia, mutta kansallisuus alkaa jo olemaan...
No miten niin. Kansalaisuudenhan saa, kun hakee sitä ja täyttää ehdot. Kyllä mä voin nyt päättää olla vaikka espanjalainen ja ihan taatusti se pitäisi jokusen vuoden päästä myös paikkansa.
Niin, hakea ja sitten sen ehkä saa. Voit sanoa olevasi espanjalainen per heti, mutta totta se ei ole ennen kuin viranomaiselta todistuksen siitä.
Ja jos minä olisin venäläinen, niin en minäkään tällä hetkellä lainkaan kokisi olevani venäläinen. Että ihan sympatiat ko. naiselle tuosta.
Kyllä sen aina myös saa, kun vaan täyttää ehdot. Se täyttääkö, on itsestä kiinni.
Pitäähän se paikkansa. Olen "prosessissa oleva" espanjalainen.
Ei sitä aina saa, koska ne ehdot. Se ei ole AINA, jos kyseessä on ehdollinen asetelma.
Prosessin pituushan vaihtelee yksilöllisesti ja matkalle voi tulla myös "viivästyksiä" ja "komplikaatioita". Saattaa myös olla, että en lopulta haluakaan viedä "prosessia" loppuun saakka.
No et todellakaan ole, vaan ole suomalainen Espanjan kansallisuutta hakeva henkilö.
Kyllä sen saa aina, kun vaan täyttää ne ehdot. Ei sitä nyt noin vaikea ole tajuata.
En tietenkään ole. Sekin on aika normaalia, että monta vuotta jossain maassa asuneilta kysytään "tunnetko itsesi enemmän suomalaiseksi vai xx maalaiseksi". Ihan totaalisen tavallinen kysymys, jossa ei ole mitään outoa. Ja siihen sitten voi vastata, että no kyllä mä nyt jo itseni enemmän espanjalaiseksi tunnen.
Jos se on ehdollinen, se ei ole varma asia ja siten se ei ole myöskään "aina". Koska ne ehdot.
No saat tuntea itsesi vaikka Marsin asukkaaksi, mutta ei se silti tee sinusta marsilaista.
No kuule mene ja syytä niitä esim. toimittajia, jotka ovat jo vuosikymmeniä ja tuhansilt ihmisiltä noin kyselleet. Ihan jokainen suomeenkin muuttanut on jossain kohtaa tuon kysymyksen kuullut, että joko koet itsesi suomalaiseksi tai kuinka suomalaiseksi koet itsesi.
Ajatellaan, että vaikka joku huippu-urheilija muuttaisi nyt Suomeen. Aivan taatusti häneltä olisi jo viimeistään vuoden päästä joku jossain haastattelussa kyselemässä, että no jokos olet suomalainen ja joko koet itsesi suomalaiseksi jne.
Niin että kauankos tuo nyt on Suomessa asustellut? Suurempi uutinen se olisi, jos pitäisi meteliä, että ei ole kaikkien näiden vuosien jälkeen lainkaan suomalainen.
Niitä transkorealsisiahan on jo ollut. Afrikassa kuulemma paljon transeurooppalaisia jotka vaativat että heidän kokemus validoidaan virallisesti kansalaisuudella.
Miettikää jos Suomen sosiaaliturvan saamisesta tulisi samanlainen ilmotuksella hoidettava asia kuin alastomien naisten saunaan pääsystä on tehty.
Minä olen aina 25-vuotias. Joka muuta väittää on apina.
Sanoo neiti pian 47 🐒
Ei vaan 25-vuotias. Senkin monkey. 🐵
Ok, 25 😂
Noni menihän se perille. 😄👍
On kato hias hämäläine 😂
Et niitä hitaimpia siltikään... 😅
No en ehkä, riippuu asiayhteydestä 😉😂
Johan turvapaikanhakijat tuota teki, lapsia joilla kasvaa parta eli Sofia keksi nyt pyörän uudestaan.
Eli se olikin vain tyhmä blondi?
No siis todellakin ihan totaalisesti myöhässä ja vääntää muka uutista asiasta, jota on tehty jo vuosikymmeniä. Naisten ikä on aina ollut tuollainen ilmoitusluontoinen juttu ja ihminen on aina voinut tuntea itsensä minkä maalaiseksi nyt ikinä tunteekaan, varsinkin jos on siinä maassa jo vuosia asunut. Täysi uutisankka koko juttu.
Siitä en tiedä, mutta vähän hidas. 😄
Oon kaks, maitoa tänne.
Onkohan hänelle mielenterveyden tarkastus suoritettu koska
Oletettavasti ei ihan lähiaikoina...
Samaa sarjaa mielenterveydeltään vihreiden ja vasemmistolaisten kanssa.
Sofia Kazakov on Ano Turtiaisen uusin löytö täydentämään VKK puoluetta.
Turtiainen erotettiin Perus suomalaisista ja hän perusti oman puolueensa,
Valta Kuuluu Kansalle. Sirkushuveja kansalle ilmeisemmin luvassa vaalikiertueella.
Mitä hullutuksia vielä keksivät.
Eipä vaan ole "neitokaisen" oma firmakaan saanut kaikkea korjattua kun meillä linnunpelätinkin vähemmän pelottavan näköinen...
VKK = Vaaleilla Kiristystä Kansalle
Kyllä on suvaitsevaisuudessa vielä parannettavaa. Vaikka jo hyväksytään möreä-ääniset miehet teinityttöjen saunaan niin Vaasan translasta ei hyväksytä kerhoon. Sniff.
taisteluhelikopterin vakanssi meni jo, täytyy tyytyä pelkkään peruskopterointiin