Karavaanarit ihmettelyä.

Anonyymi-ap

Aina kun kesällä ajan autoni johonkin SFC leirintäalueelle niin sinä kun auton saa töpseliin kiinni ja tuomi ulos, istun siinä ja ihailen autoani. Mutta..suurta hämmästystä aiheuttaa se että vaikka kotona asennan renkaat niin että kaikissa renkaissa on venttilit on renkaan yläosassa niin SFC leirintäalueella venttiilit on missä milloinkin!!🤔
Kerran ajoin "ei SFC" alueelle eli Manamansaloon niin venttiilit oli kaikissa renkaissa samoissa kohden.
Miten tämä voi näin olla? En mene enää ikinä SFC alueille, ne alueet saa sekaisin renkaiden venttiilitkin.
Ensi kesänä ajan Norjaan ja aika varmaan venttiilit on järjestyksessä.

26

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anteeksi olen nyt itsekkään sekaisin olen.

    • Anonyymi

      Tuota se vihreä litku saa aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Minullakin on ollut ventiilit koko talven samassa kohdassa Elnakissani , Minulla on rumatikki

      Palstavahti Joksu

      • Anonyymi

        Tiesitkö tämän!! Venttiilit kannattaa jättää renkaissa klo. 6 suuntaan eli ihan alimpaan asentoon.
        Miksi näin? Siksi jos talven aikana renkaista lähtee sieltä alhaalta ilma pois niin venttiilin kautta on helppo lisätä sinne alas ilmaa kun venttiilikin on siellä alhaalla.
        Jos venttiili onkin ylhäällä ja ilma lähtee alhaalta pois niin voi voi, ollaan ongelmissa.


    • Anonyymi

      ei minkn Elnakissa ventileitä ole. on umpipyörät. Palstavahti Joksu

      • Anonyymi

        Olitko Reino päivän Uuperinrinteellä pulkkamäessä, vai missä olit?


      • Anonyymi

        Mulla on hymerissä vetoakselit umpiputkea.


    • Anonyymi

      Venttiilit on aina siinä vanteen reijässä eikä missään muualla

      • Anonyymi

        Ei ne aina ole siinä venttiilin reiässä. Renkaita vaihdettaessa se venttiili menee kierrätykseen jos on tubeless.


    • Anonyymi

      Minä nostan aina vaunun tunkeilla ilmaan ja käännän vaunun renkaiden ventiilit klo.12 asentoon majoittuessani jonnekin yöksi! Mukana mulla on vaunua liikuttaessa aina 6 kappaletta hallitunkkeja!

      • Anonyymi

        Ai-jai-sentään, onpa vanhanaikaista. Kunnon karavaanari nostaa autonsa hydraulisilla kiinteillä tunkeilla ilmaan ja asettaa vaateriin nappia painamalla. Siinä voi sitten pyöritellä pyöriä kuin onnenpyörää.


    • Anonyymi

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Rengasliikkeen "ukko" voi varmaankin sen vielä ehjätä ajokuntoon, kunhan vaan viet sen Kotkaan palattuasi hänen liikkeeseensä paikattavaksi.


    • Anonyymi

      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      Palstavahti Joksu

    • Anonyymi

      Ei nykyään edes kannatin kumilenkki kestä Fiatissana. Särkeentyy lian helposti
      Palstavahti

    • Anonyymi

      Nyt sitten peruutusvalot meni pimeäks`ja yritin löytää niiden sulakkeet. Konehuoneesta löysin yhden rasian , hanskalokeron takaa toisen , kuskin penkin alta muutaman sulakkeen käsittävä nippu. Missä mahtaa vielä olla lisää sulakkeita, vai onko ?
      Palstavahti Joksu

      • Anonyymi

        Tilasin ensihätään Fordilta uuden kaasupolkimen , jos vaikka vika löytyis siitä potikasta ?
        Palstavahti Joksu Kuopista


    • Anonyymi

      Mulu kussas ja pääs ssäs se vika on

    • Anonyymi

      Minä ihmettelen aina , mistä rumatikkiautoilija tuntee toisen rumatikkikuskin , kun tervehtivät ,Eivät tervehdi heitä, joilla on lämmittäjä autossaan.

      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Maailmassa monta
        on ihmeellistä asiaa,
        se hämmästyttää, kummastuttaa
        pientä reinoreppanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa monta
        on ihmeellistä asiaa,
        se hämmästyttää, kummastuttaa
        pientä reinoreppanaa.

        Aha Palstaahti Joksu on narauttanut pulikan auki. Luvassa mielekiintoisia kommentteja Reinostaan
        Joksufani


      • Anonyymi

        Ei ainakaan talvella tervehdi. Toinen käsi on jäätynyt kiinni rattiin ja toinen vaihdekepin nuppiin.


    • Anonyymi

      Synkkä ja kylmä on yööööö, kipinää ei rumatikki lyöööö..

      • Anonyymi

        SE on Trumaticilla ihan normaalitoimintaa. Talvella pitää olla Primus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE on Trumaticilla ihan normaalitoimintaa. Talvella pitää olla Primus.

        Primusmiehen pakollisiin talvivarusteisiin kuuluu turkiskäsineet, joissa on oikea etusormi paljaana pannun häiriönappulan painelemista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primusmiehen pakollisiin talvivarusteisiin kuuluu turkiskäsineet, joissa on oikea etusormi paljaana pannun häiriönappulan painelemista varten.

        Sillä voi pyyhkiä myös rupareiän.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe