Seuraava lähtijä

Anonyymi-ap

Onneksi yksi mölkky on lähdössä meiltä töistä pois tässä kevään mittaan ainakin omien puheidensa mukaan.
Mössötti kyllä samaa viime vuonnakin jo, mutta vielä on roikkunut nurkissa kuin paska Junttilan tuvan seinässä. En nyt muista, millä verukkeella puolsi syksyllä jäämistään, kun piruuttani kysyin. Mutta ihan vinkuvanku-syy oli.
Toivottavasti nyt lähtee.
Hän on vielä sellaisessa asemassa, että hänen tulisi huoli että lakeja noudatettaisiin ym, mutta puolustaa aina sitä kiusaajaa, jos se on hänen kanssaan edes jossain väleissä. "Pitää yrittää edes ymmärtää".. Sitten selittelee muiden sairauspoissaolojen syitä kaikille, koska se "on hyvä tietää", vaikka laki nimenomaan kieltää diagnoosien ym kertomisen muille ilman poissaolijan lupaa poissulkien myös tämän hyvä tietää-selityksen.
Musta levittänyt mm. perättömiä mustalaisjuoruja, ne lähti kiertämään jo 5-6v sitten. Ja vaikka olisinkin mustalainen, niin mitä vitun väliä sillä on? Kun käyn työni tekemässä ja vapaa-ajan pysyn omissa oloissani heistä erillään jne. Pitäisi riittää. Ja kun eihän muitakaan vähemmistöjä saa haukkua eikä ketään leimata miksikään sellaiseksi, mitä toinen ei ole.
Haukkunut mua mm siitä, missä asun(on kuulemma levoton paikka). Juoksi yhdessä vaiheessa ryyppäämässä meidän kadun kapakassa ja siitä kitisi mulle aina, että on varmaan joku huumeluola ja muutenkin perseestä, kun siellä ei ole ikinä ketään kun hän siellä käy. ALoittaa itse kyllä useimmiten juhlimisen jo aamulla aikaisin ja sammuu yleensä kello 17 mennessä. Eli on ollut vapaallakin joskus aika vitunmoinen rasite.
Kitisee ihan mitättömistä, työajoista esimerkiksi, elämä menee perseelleen, jos joskus tarvitsisi aloittaa työpäivä vaikka tunninkin myöhemmin kuin yleensä jne.
No, jos tosiaan nyt painuis vittuun häiritsemästä. Juoksis jänkään vaikka jos ei muuta.

23

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan normi työpaikan apina, joita pitää kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      Onneks meillä moukka-lintsari älysi lähteä toisiin töihin. Taisi olla sen verran älliä, että tajusi, että suurin osa inhosi häntä työkaverina ja hänen lintsaamistaan. Tervemenoa!

      • Anonyymi

        Meilläkin lähti juuri yksi tuon tasoinen juippi pois.
        Kehui aina mm. inhoavansa ylimääräisen työn tekemistä. No, tämä "ylimääräinen" työ oli hänen omia töitä, jotka hänen olisi kuulunutkin tehdä itse.
        Esimerkiksi auton lastaus. Hänen asiansa oli kerätä jaettavat tilaukset lavoille ja nostaa ne autoon. No, keräsi kyllä mutta muiden kuului hänen mukaansa lastata ne autoon trukin kanssa vaikka kesken omien hommiensa. Ja ne, jotka eivät siihen suostuneet, saivat kyllä kuulla siitä haukkujen muodossa.
        Onneksi lähti helvettiin meidän nurkista.


    • Anonyymi

      Onnittelut teille onnekkaille! Nyt työpaikallanne koittavat ihanat ajat ilman mölkkyjä ja juntteja.

      Oletteko itse mielestänne järkeviä sivullisia, oletteko joutuneet kokemaan epäasiallista kohtelua vai myönnättekö ehkä itse syyllistyvänne likaiseen peliin?

      Kommenteista nääs heräsi kysymys, joko seuraava uhri on valittu.

      • Anonyymi

        Älä puolustele itseäsi ja itsesi kaltaisia.


    • Anonyymi

      Väärin ymmärretty! Töissä voi olla fiksuakin porukkaa.

      • Anonyymi

        Niin voi tai siis voisi. Harvemmin on kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Ketjusta on näemmä poistettu 1 kirjoitus sääntöjen vastaisena.
      Olisikohan ko mölkky käynyt lukemassa aloituksen, tunnistanut itsensä ja pimahtanut?

      • Anonyymi

        Ja kohta muuten varmaan poistuu tämä huomiostanikin tullut kirjoitukseni..😁


    • Anonyymi

      hienoa että olet saanut savusettua viimiesetkin kiusaajat pois työpaikaltasi. Olet vihdoinkin yksin siellä puuhastelemassa.

      • Anonyymi

        Mieluummin yksin kuin tuollaisten kiusaajien kanssa, jotka eivät muuta tee, kuin haukkuvat muita, levittävät perättömiä juoruja, eivätkä itse tekisi mitään(ylimääräistä ainakaan/varsinkaan) ja syyttelevät siitä muita.
        Ja jotka haukkuvat loppuviimeksi kaikesta sellaisesta, mikä ei työpaikalle kuulu eikä heille muutenkaan. Kuten ulkonäkö, asuinpaikka, sukulaiset joita he eivät tunne edes ulkonäöltä jne.
        Sitten ihmettelevät, kun toinen ei halua viettää heidän kanssaan vapaa-aikaansa ja syyttävät työilmapiirin pilaamisesta. Heille ei vissiin riitä työajalla haukkuminen vaan haluaisivat tehdä sitä vapaallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin yksin kuin tuollaisten kiusaajien kanssa, jotka eivät muuta tee, kuin haukkuvat muita, levittävät perättömiä juoruja, eivätkä itse tekisi mitään(ylimääräistä ainakaan/varsinkaan) ja syyttelevät siitä muita.
        Ja jotka haukkuvat loppuviimeksi kaikesta sellaisesta, mikä ei työpaikalle kuulu eikä heille muutenkaan. Kuten ulkonäkö, asuinpaikka, sukulaiset joita he eivät tunne edes ulkonäöltä jne.
        Sitten ihmettelevät, kun toinen ei halua viettää heidän kanssaan vapaa-aikaansa ja syyttävät työilmapiirin pilaamisesta. Heille ei vissiin riitä työajalla haukkuminen vaan haluaisivat tehdä sitä vapaallakin.

        Juurikin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin yksin kuin tuollaisten kiusaajien kanssa, jotka eivät muuta tee, kuin haukkuvat muita, levittävät perättömiä juoruja, eivätkä itse tekisi mitään(ylimääräistä ainakaan/varsinkaan) ja syyttelevät siitä muita.
        Ja jotka haukkuvat loppuviimeksi kaikesta sellaisesta, mikä ei työpaikalle kuulu eikä heille muutenkaan. Kuten ulkonäkö, asuinpaikka, sukulaiset joita he eivät tunne edes ulkonäöltä jne.
        Sitten ihmettelevät, kun toinen ei halua viettää heidän kanssaan vapaa-aikaansa ja syyttävät työilmapiirin pilaamisesta. Heille ei vissiin riitä työajalla haukkuminen vaan haluaisivat tehdä sitä vapaallakin.

        Sepä se onkin käsittämätön kuvio, että kiusaajat haluaisivat tietää kaiken mahdollisen ihmisestä, joka heidän mielestään on täysi p..a, lähtöisin p..sta suvusta, asuu p..a alueella, ajaa p..alla autolla, ei koskaan osaa puhua muuta kuin p..aa.

        Ilmeisesti kiusaajille ei tule mieleen, että heidän rankasti arvostelemansa henkilö ei halua avata elämäänsä yhtään enempää, johtuen heidän aggressiivisesta käytöksestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin yksin kuin tuollaisten kiusaajien kanssa, jotka eivät muuta tee, kuin haukkuvat muita, levittävät perättömiä juoruja, eivätkä itse tekisi mitään(ylimääräistä ainakaan/varsinkaan) ja syyttelevät siitä muita.
        Ja jotka haukkuvat loppuviimeksi kaikesta sellaisesta, mikä ei työpaikalle kuulu eikä heille muutenkaan. Kuten ulkonäkö, asuinpaikka, sukulaiset joita he eivät tunne edes ulkonäöltä jne.
        Sitten ihmettelevät, kun toinen ei halua viettää heidän kanssaan vapaa-aikaansa ja syyttävät työilmapiirin pilaamisesta. Heille ei vissiin riitä työajalla haukkuminen vaan haluaisivat tehdä sitä vapaallakin.

        Jos kertomasi pitää paikkansa, on työpaikallanne tapahtunut jotain äärimmäisen harvinaista: kiusaaja on lähtenyt pois. Yleensä kuvio menee juuri päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se onkin käsittämätön kuvio, että kiusaajat haluaisivat tietää kaiken mahdollisen ihmisestä, joka heidän mielestään on täysi p..a, lähtöisin p..sta suvusta, asuu p..a alueella, ajaa p..alla autolla, ei koskaan osaa puhua muuta kuin p..aa.

        Ilmeisesti kiusaajille ei tule mieleen, että heidän rankasti arvostelemansa henkilö ei halua avata elämäänsä yhtään enempää, johtuen heidän aggressiivisesta käytöksestään.

        Niin olen sitä itsekin ajatellut. Siis itse en ainakaan halua tuollaisten kiusaajien kanssa jakaa mitään asioitani, en kyllä välitä tietää heidänkään asioitaan.
        Mutta muutenkin, eivät tosiaan varmaan oikein itsekään ymmärrä täysin ainakaan omaa käytöstään. Ja toinen syy tuohon on luultavasti vain se, että haluavat saada mahdollisimman paljon haukkumisen syitä tietoonsa ja ylipäätään jotain, mistä voi arvostella toista. Toisin sanoen syitä lytätä ja loukata toista.
        Vaikka ihmiset tuntuvat muutenkin olevan sairaalloisen uteliaita nykyään.
        Kaikki pitäisi saada tietää toisista, kuten esimerkiksi toisten raha-asiat, mitkä ei nyt tosiasiassa kuulu muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kertomasi pitää paikkansa, on työpaikallanne tapahtunut jotain äärimmäisen harvinaista: kiusaaja on lähtenyt pois. Yleensä kuvio menee juuri päinvastoin.

        Pitää tuo paikkansa täysin.
        Tuo lähtijä kai tajusi muhun liittyen, ettei saa mua lytättyä eikä muutenkaan "pudotettua polvilleen" ja etten ole hyväksynyt enkä antanut hänen käytöstään anteeksi.
        En ole viitsinyt hänelle juuri jutellakaan aikoihin, vastaan tietysti jos hän jotain sanoo tai kysyy ja vastaavasti jos mulla on oikeata asiaa tai kysyttävää häneltä, niin sitten. Mutta muuten en puhu mitään.
        Ja miksi puhuisinkaan? Ei ole syytä eikä kyllä kiinnostakaan.
        Joskus koitin selvittää asiaa, mutta oli ihan sama kuin olisi huutanut tuuleen.
        Kerrankin esimerkiksi kysyin aika pian hänen haukkumisensa jälkeen, että mikä pointti tuossa nyt oli? Niin vastasi että en mä muista tuollaista sanoneeni. Ja asenne oli vielä se, että kun hän ei muista niin sitä ei sitten ole tapahtunutkaan.
        Haukkui mua ihan turhasta ja aiheettomasta eräälle toiselle henkilölle, minkä satuin kuulemaan ja otin asian puheeksi noin 5 tai maksimissaan 10 minuuttia tuon tilanteen jälkeen. Eli olisi kyllä pitänyt olla vielä muistissa.
        Joskus sitten jälkeen päin tiuskaisin hänelle jostain asiasta aika suoraan, niin sen hän sitten muisti pitkään jälkeen päin. Alkoi kerran mulle avautumaankin siitä muutamaa kuukautta myöhemmin, elettiin siinä vaiheessa syksyä jo ja hän sanoi jossain vaiheessa että kun sä alkukesästä tiuskaisit mulle niintai näin ja mä kyllä loukkaannuin.
        Tuo on just tuota ihme asennetta, itse vissiin pitäisi saada sättiä mielinmäärin ja ollaan jo hetken perästä muistamattomia omasta käytöksestä, mutta jos toinen tiuskaisee kerrankin jostain, niin siitä kannetaan kaunaa kuukausien ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin yksin kuin tuollaisten kiusaajien kanssa, jotka eivät muuta tee, kuin haukkuvat muita, levittävät perättömiä juoruja, eivätkä itse tekisi mitään(ylimääräistä ainakaan/varsinkaan) ja syyttelevät siitä muita.
        Ja jotka haukkuvat loppuviimeksi kaikesta sellaisesta, mikä ei työpaikalle kuulu eikä heille muutenkaan. Kuten ulkonäkö, asuinpaikka, sukulaiset joita he eivät tunne edes ulkonäöltä jne.
        Sitten ihmettelevät, kun toinen ei halua viettää heidän kanssaan vapaa-aikaansa ja syyttävät työilmapiirin pilaamisesta. Heille ei vissiin riitä työajalla haukkuminen vaan haluaisivat tehdä sitä vapaallakin.

        Nämä juoruilijat ovat alinta saastaa. He oikein janoavat juoruja; puolen tunnin ruokatauko venyy yleensä tunniksi, että voi kuunnella mahdollisimman monet keskustelut ja saada uusia juoruja levitettäväksi. He elävät niistä ja saavat energiaa helvetin tylsään elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä juoruilijat ovat alinta saastaa. He oikein janoavat juoruja; puolen tunnin ruokatauko venyy yleensä tunniksi, että voi kuunnella mahdollisimman monet keskustelut ja saada uusia juoruja levitettäväksi. He elävät niistä ja saavat energiaa helvetin tylsään elämäänsä.

        eiköhän porukat nykyänsä näpelöi tauoillansa van puhelimiansa. Tuijottavat luurejansa puhumatta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän porukat nykyänsä näpelöi tauoillansa van puhelimiansa. Tuijottavat luurejansa puhumatta yhtään mitään.

        Puhelimen näpelöinti muiden seurassa on ok siihen asti, jos viitsisi edes vastata ku jotain näpelöijältä kysyy. Näitä epäsosiaalisia nykertäjiä löytyy ihmeen paljon työelämästä. Pitää olla paljon asiaa kun työaikana soitellaan perheen ja kavereiden kanssa. Luulisi kestävän vapaa-ajalle jokainen ilman jatkuvaa yhteydenpitoa. Voi tsiisus. Noloa ja epäammattimaista.


    • Anonyymi

      Eipä siellä töissä nykyään ole muita kun lähtijöitä kun palkalla ei elä.

    • Anonyymi

      Tämä viikko vielä, sitten aloituksessani mainitseva lähtee:)
      En viitsinyt ottaa osaa edes läksiäiskolehtiin, vaikka oishan sitä voinut ihan siitä hyvästä maksaakin muutama euro, että lähtee.
      Mutta en viitsi kun ei ole pakkokaan jak yllähän tässä vuosien mittaan on hänen taholtaan tullut ihan tarpeeksi turhaa paskaa niskaan.
      Ja eipä tässä itsekään ole tullut keräiltyä eikä pyydeltyä kolehteja, minkään syyn takia.

      • Anonyymi

        Luin aloituksesi. Miten ihmeessä "paska irtoaa Junttilan tuvan seinästä"? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin aloituksesi. Miten ihmeessä "paska irtoaa Junttilan tuvan seinästä"? 😂

        Vanha sanonta tuo "On kuin paska Junttilan tuvan seinässä", olisikohan Hämeessä, Pirkanmaalla tai jossain siellä päin yleisemmässä käytössä..?
        Meinaa lähinnä sellaista asiaa, mikä on sitkeästi jossain kiinni tai että siitä ei millään meinaa päästä eroon(ihmisestä lähinnä puhuttaessa).
        Sitä en tiedä, miten sen paskan saa irti sieltä Junttilan tuvan seinästä..
        Hiomalla kaiketi vai pitääköhän sitten polttaa koko torppa pois tms, jos ei kulumalla lähde:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe