Tänään lounaallamme katselin sua ja sun käsiä ja mietin miltä ne tuntuis mun rinnoilla ja sisällä. Valtaat ajatukseni kesken kaiken enkä malta odottaa seuraavaa toimistopäivää, jolloin näen sut taas. Tällä viikolla olet tuntunut etäisemmältä, etkä hae katsettani yhtä usein kuin ennen. Olen ilmeisesti katsonut takaisin liian intensiivisesti, ehkä luet silmistäni kaiken sen himon. Mietin, käsitätkö sitä itsekään kuinka paljon sinua haluaisin. Olet ilmaissut, että haluaisit jatkossakin työskennellä yhdessä. Miten se onnistuu, kun mun on niin hankala olla normaali sun lähellä? Mielikuvitus kehittää jatkuvasti erilaisia tilanteita, missä ajaudumme kiihkeisiin hetkiin muka vahingossa. Ihan toivotontahan tämä on...
Haluan sinua mies
Anonyymi-ap
6
1822
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kuin minun kynästä.
- Anonyymi
Olispa tää mulle! Vaan eipä ole kun ei tänään nähty lounaalla naisen kanssa.
- Anonyymi
mielikuvitus... laukkaa...
... ja tunteet - Anonyymi
Hanki oma elämä, vai etkö yh saa ketään vapaata miestä.
- Anonyymi
Tämä(kin) teksti menee ma-miehelle, tuolle Jukolan sonnille ja mullisaukolle.
- Anonyymi
Paras olisi ollut lieden päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604723Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744521Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143616Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1363222- 1922938
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191222