Tänään lounaallamme katselin sua ja sun käsiä ja mietin miltä ne tuntuis mun rinnoilla ja sisällä. Valtaat ajatukseni kesken kaiken enkä malta odottaa seuraavaa toimistopäivää, jolloin näen sut taas. Tällä viikolla olet tuntunut etäisemmältä, etkä hae katsettani yhtä usein kuin ennen. Olen ilmeisesti katsonut takaisin liian intensiivisesti, ehkä luet silmistäni kaiken sen himon. Mietin, käsitätkö sitä itsekään kuinka paljon sinua haluaisin. Olet ilmaissut, että haluaisit jatkossakin työskennellä yhdessä. Miten se onnistuu, kun mun on niin hankala olla normaali sun lähellä? Mielikuvitus kehittää jatkuvasti erilaisia tilanteita, missä ajaudumme kiihkeisiin hetkiin muka vahingossa. Ihan toivotontahan tämä on...
Haluan sinua mies
Anonyymi-ap
6
1410
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kuin minun kynästä.
- Anonyymi
Olispa tää mulle! Vaan eipä ole kun ei tänään nähty lounaalla naisen kanssa.
- Anonyymi
mielikuvitus... laukkaa...
... ja tunteet - Anonyymi
Hanki oma elämä, vai etkö yh saa ketään vapaata miestä.
- Anonyymi
Tämä(kin) teksti menee ma-miehelle, tuolle Jukolan sonnille ja mullisaukolle.
- Anonyymi
Paras olisi ollut lieden päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814