Tänään lounaallamme katselin sua ja sun käsiä ja mietin miltä ne tuntuis mun rinnoilla ja sisällä. Valtaat ajatukseni kesken kaiken enkä malta odottaa seuraavaa toimistopäivää, jolloin näen sut taas. Tällä viikolla olet tuntunut etäisemmältä, etkä hae katsettani yhtä usein kuin ennen. Olen ilmeisesti katsonut takaisin liian intensiivisesti, ehkä luet silmistäni kaiken sen himon. Mietin, käsitätkö sitä itsekään kuinka paljon sinua haluaisin. Olet ilmaissut, että haluaisit jatkossakin työskennellä yhdessä. Miten se onnistuu, kun mun on niin hankala olla normaali sun lähellä? Mielikuvitus kehittää jatkuvasti erilaisia tilanteita, missä ajaudumme kiihkeisiin hetkiin muka vahingossa. Ihan toivotontahan tämä on...
Haluan sinua mies
Anonyymi-ap
6
1774
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kuin minun kynästä.
- Anonyymi
Olispa tää mulle! Vaan eipä ole kun ei tänään nähty lounaalla naisen kanssa.
- Anonyymi
mielikuvitus... laukkaa...
... ja tunteet - Anonyymi
Hanki oma elämä, vai etkö yh saa ketään vapaata miestä.
- Anonyymi
Tämä(kin) teksti menee ma-miehelle, tuolle Jukolan sonnille ja mullisaukolle.
- Anonyymi
Paras olisi ollut lieden päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503825Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873249SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472393Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392236Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841843- 42989
- 95978
- 53869