Tänään lounaallamme katselin sua ja sun käsiä ja mietin miltä ne tuntuis mun rinnoilla ja sisällä. Valtaat ajatukseni kesken kaiken enkä malta odottaa seuraavaa toimistopäivää, jolloin näen sut taas. Tällä viikolla olet tuntunut etäisemmältä, etkä hae katsettani yhtä usein kuin ennen. Olen ilmeisesti katsonut takaisin liian intensiivisesti, ehkä luet silmistäni kaiken sen himon. Mietin, käsitätkö sitä itsekään kuinka paljon sinua haluaisin. Olet ilmaissut, että haluaisit jatkossakin työskennellä yhdessä. Miten se onnistuu, kun mun on niin hankala olla normaali sun lähellä? Mielikuvitus kehittää jatkuvasti erilaisia tilanteita, missä ajaudumme kiihkeisiin hetkiin muka vahingossa. Ihan toivotontahan tämä on...
Haluan sinua mies
Anonyymi-ap
6
1848
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kuin minun kynästä.
- Anonyymi
Olispa tää mulle! Vaan eipä ole kun ei tänään nähty lounaalla naisen kanssa.
- Anonyymi
mielikuvitus... laukkaa...
... ja tunteet - Anonyymi
Hanki oma elämä, vai etkö yh saa ketään vapaata miestä.
- Anonyymi
Tämä(kin) teksti menee ma-miehelle, tuolle Jukolan sonnille ja mullisaukolle.
- Anonyymi
Paras olisi ollut lieden päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603