Sanottava loppu

40

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja tuo Bad Companyn albumi "Rough diamonds" on vuodelta 1982.

    • Anonyymi

      Loogisessa järjestyksessä edetään siis. (1983)
      Tämä tulee kuunnella ainakin kerran elämässä aidolta c-kasetilta.
      Muuten olet vain harmaa ihmisen irvikuva, kenties:

      https://m.youtube.com/watch?v=svWINSRhQU0

      • Tää Mariahin versio tuosta Jackson 5:n kappaleesta on myös hyvä. Aikoinaan kuuntelin paljon Mariah Careyta ja myös tuota kappaletta.

        Bad Companylta löytyy paljon hyviä kappaleita niin kuin myös Paul Rodgersin ensimmäiseltä bändiltä Freelta.


      • Rakastan Bad Companya ja ylipäätään Paul Rodgersia (oli sitten Company, eka bändi Free tai jotain mitä on laulanut 2000-luvulla, melkeen mitä vaan tältä hepulta). Esim. tuo "Electricland" on huippu (tuo vuoden 1982 studioversio, jonka linkitin ja myös vaikka 2017 tai 2018 liveversio). Pidän myös kovasti Companyn kitaristista Mick Ralphsista (ennen Companya bändissä Mott the hoople, josta myös pidän).

        Myös Rodgersin ekan bändin Freen kitaristi Paul Kossoff oli hyvä. Harmi vaan, et kuoli jotain 25-tai 26 -vuotiaana (1976).


      • No, tulihan sitä sanottavaa lopulta, piti vaan vähän aikaa hengähtää =D Tosin en tiedä kauanko tätä sanottavaa riittää. Mutta katellaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, tulihan sitä sanottavaa lopulta, piti vaan vähän aikaa hengähtää =D Tosin en tiedä kauanko tätä sanottavaa riittää. Mutta katellaan.

        No sepä oli hyvä 😄
        Sinulta tulee faktaa sitä tahtia, että heikompia hirvittää. Mutta, kuten olen aiemminkin todennut, on aina mukava kuunnella hyviä biisejä sekä lukea asiantuntijan tekstiä 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        No sepä oli hyvä 😄
        Sinulta tulee faktaa sitä tahtia, että heikompia hirvittää. Mutta, kuten olen aiemminkin todennut, on aina mukava kuunnella hyviä biisejä sekä lukea asiantuntijan tekstiä 👍

        No tuosta asiantuntijasta en tiiä =D Kunhan vaan jutustelen asioista, jotka kiinnostaa. Mutta sano vaan jos liikaa laitan tietoo. Yks päivä joku nimitti mua legendaariseks ja tossa joku aika sitten yks toinen musiikkiguruks. En aina oikein tiiä miten tollasiin pitäis suhtautua, kun en mää oo aatellu olevani mikään guru legendasta puhumattakaan. Ihan tavallinen tyyppi Suomen rallikaupungista.


      • Xena-183 kirjoitti:

        No sepä oli hyvä 😄
        Sinulta tulee faktaa sitä tahtia, että heikompia hirvittää. Mutta, kuten olen aiemminkin todennut, on aina mukava kuunnella hyviä biisejä sekä lukea asiantuntijan tekstiä 👍

        Joka sattuu vaan olemaan kiinnostunut esim. asiasta musiikki.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joka sattuu vaan olemaan kiinnostunut esim. asiasta musiikki.

        En todellakaan tule sanomaan, että laittaisit jotenkin liikaa tekstiä, kun ihan vaan hengästyttää kaikki historia- ym. tieto. 😄

        Näin olen ollut huomaavinani, että en ole mitenkään ainoa palstalla, joka arvostaa sun tietämystä. Ja onhan sinun kirjoituksesi virkistävän erilaisia verrattuna tavanomaiseen turinaan. Niitä oikein syventyy lukemaan 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        En todellakaan tule sanomaan, että laittaisit jotenkin liikaa tekstiä, kun ihan vaan hengästyttää kaikki historia- ym. tieto. 😄

        Näin olen ollut huomaavinani, että en ole mitenkään ainoa palstalla, joka arvostaa sun tietämystä. Ja onhan sinun kirjoituksesi virkistävän erilaisia verrattuna tavanomaiseen turinaan. Niitä oikein syventyy lukemaan 👍

        Yleensä mun tyyli on yleensä aika jutustelevaa, ainakin mun mielestä. Ennen saattoi olla pitempiäkin juttuja, mutta ajan saatossa en enää ole jaksanut kauhean pitkiä juttuja laittaa, varsinkaan jos en tee aloitusta.

        Ei mun jutut vielä mitään. Esim. tuolla musiikkipuolella on kirjoitelleet joskus sellaiset sanasepot ja tietäjät, että itseänikin hengästyttää, joskus täällä sinkkupuolellakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yleensä mun tyyli on yleensä aika jutustelevaa, ainakin mun mielestä. Ennen saattoi olla pitempiäkin juttuja, mutta ajan saatossa en enää ole jaksanut kauhean pitkiä juttuja laittaa, varsinkaan jos en tee aloitusta.

        Ei mun jutut vielä mitään. Esim. tuolla musiikkipuolella on kirjoitelleet joskus sellaiset sanasepot ja tietäjät, että itseänikin hengästyttää, joskus täällä sinkkupuolellakin.

        Musiikkipuolella en ole käynytkään.
        On täälläkin ainakin yksi kirjoittaja, joka tekee välillä huikean pitkiä tekstejä moottoripyörä-/autojutuista. 🙂 Ne tosiaan erottuvat massasta. - Jatkakaa toki 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Musiikkipuolella en ole käynytkään.
        On täälläkin ainakin yksi kirjoittaja, joka tekee välillä huikean pitkiä tekstejä moottoripyörä-/autojutuista. 🙂 Ne tosiaan erottuvat massasta. - Jatkakaa toki 👍

        Itse en jaksa kirjoitella luentotyyppisesti niin kuin kuin tämä nimimerkki Hondakuski. Muistuttaa vähän yhtä toista, joka aikoinaan kirjoitteli täällä ja myöskin autoista ja autourheilusta. Olen alkanut epäillä, että hän on tullut takaisin, mutta vain eri nimimerkillä. Eb tiedä onko sama, mutta tyyli on samanlainen ja kiinnostuksenkohteet.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Musiikkipuolella en ole käynytkään.
        On täälläkin ainakin yksi kirjoittaja, joka tekee välillä huikean pitkiä tekstejä moottoripyörä-/autojutuista. 🙂 Ne tosiaan erottuvat massasta. - Jatkakaa toki 👍

        Itse olen viimeaikoina puhunut enemmän muusta kuin musiikista. No, musiikista siinä sivussa, mutta enemmän olen jutellut huumoripitoisesti. Esim. tuon Randen kanssa on tullut juteltua viimeaikoina ja huumoria heitettyä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse en jaksa kirjoitella luentotyyppisesti niin kuin kuin tämä nimimerkki Hondakuski. Muistuttaa vähän yhtä toista, joka aikoinaan kirjoitteli täällä ja myöskin autoista ja autourheilusta. Olen alkanut epäillä, että hän on tullut takaisin, mutta vain eri nimimerkillä. Eb tiedä onko sama, mutta tyyli on samanlainen ja kiinnostuksenkohteet.

        En tarkoittanut arvostella häntäkään. Totesin vain joskus, että minun piti lukea teksti kolme kertaa, ennen kuin se tuntui edes suomelta. 😄 Ja kyse on siis täysin siitä, että en tiedä autoista enkä moottoripyöristä yhtään mitään.

        Minä en myöskään yleensä pohdi onko joku ollut aiemmin eri nimimerkeillä täällä, koska olin niin pitkään välillä pois. Randen ja G-LoveRin tunnen ja tiedän jotkut vanhat nikit 10 vuoden takaa 🙂

        Minusta täällä on vain hauska kirjoitella ja lukea toisten juttuja myös siksi, etten tunne juuri ketään. Usein "kuulen" vaikka Anonyynin tekstistä henkilön mielialan, vaikka en näe kasvoja ja se on kiehtovaa. Vähän kuin kulkisi sumussa ja yrittäisi löytää oikeaa suuntaa. 🙂


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse olen viimeaikoina puhunut enemmän muusta kuin musiikista. No, musiikista siinä sivussa, mutta enemmän olen jutellut huumoripitoisesti. Esim. tuon Randen kanssa on tullut juteltua viimeaikoina ja huumoria heitettyä.

        Randen kanssa onkin helppo jutella ja vaihtaa huumoripuolelle. 😄 Joskin kyllä hänen kanssaan on kiva pohtia myös vakavempia aiheita.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Randen kanssa onkin helppo jutella ja vaihtaa huumoripuolelle. 😄 Joskin kyllä hänen kanssaan on kiva pohtia myös vakavempia aiheita.

        Jep. Samantyylinen huumori meillä. Ei ehkä ihan aina, mutta melko usein kyllä. Brittiläistyylinen huumori iskee molempiin esimerkiksi.

        Eilen esim. sanoin Randelle, että laitan sulle kauniiden naisten kuvia ja laitoin sitten kuvia 1960,-70-ja 80 -lukujen rockstaroista, jotka pukeutuneet naisiksi esim. musiikkivideota, esitystä, valokuvaa, naamiaisia varten, mm. Queen, Rolling stones, U2, Bon Scott, Elton John, David Bowie, Mick Ralphs olivat päätyneet kuvakatselmukseen. Eivät olleet ihan missejä Randen mielestä nuo. Mutta huumoria oli noilla miehillä kyllä. Ja minusta myös itsetuntoa ja pokkaa, kun tekivät tuollaista eli laittautuivat leideiksi. Oi aikoja, oi tapoja =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Samantyylinen huumori meillä. Ei ehkä ihan aina, mutta melko usein kyllä. Brittiläistyylinen huumori iskee molempiin esimerkiksi.

        Eilen esim. sanoin Randelle, että laitan sulle kauniiden naisten kuvia ja laitoin sitten kuvia 1960,-70-ja 80 -lukujen rockstaroista, jotka pukeutuneet naisiksi esim. musiikkivideota, esitystä, valokuvaa, naamiaisia varten, mm. Queen, Rolling stones, U2, Bon Scott, Elton John, David Bowie, Mick Ralphs olivat päätyneet kuvakatselmukseen. Eivät olleet ihan missejä Randen mielestä nuo. Mutta huumoria oli noilla miehillä kyllä. Ja minusta myös itsetuntoa ja pokkaa, kun tekivät tuollaista eli laittautuivat leideiksi. Oi aikoja, oi tapoja =D

        Heh hee! 😄
        Täytyypä minun kaivaa tuo teidän keskustelu 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Heh hee! 😄
        Täytyypä minun kaivaa tuo teidän keskustelu 👍

        Tuoltahan se löytyy ketjusta Maanantain vuoristovisa. Saa lukea ainakin mun puolesta. Huumoriahan siinä enimmäkseen on.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Heh hee! 😄
        Täytyypä minun kaivaa tuo teidän keskustelu 👍

        Mutta on sitten aika pitkä, kun on useamman päivän keskustelut siinä.


    • Anonyymi

      Enimmäkseen olen aina siinä tilassa, tai no juu, tilassa, - "en osaa mitään sanoa" :) Voi sitä silloin vaikka vaihtaa steppaukseen ja kun sitä tylsyyttä aikansa apaattisena katsoo, voi päästä mukaan lentoon ja sisään musiikkiin:)

      Fatboy Slim ft. Bootsy Collins - Weapon Of Choice

      https://youtu.be/wCDIYvFmgW8

      t.sxth

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        :) 👍


    • Ei aina tarvitse olla sanottavaa. Voi olla vaan ja kuunnella musaa. Nyt menee herkäksi fiilistelyksi.

      ~ Barbra Streisand, Céline Dion - Tell Him ~
      https://youtu.be/xKWWyO-C2o0

      • Tämä on hieno. Celine Dion ei ole mun ykkössuosikkeja, mutta osaa laulaa. Barbra Streisandista en pitänyt yhteen aikaan, mutta sitten lainasin kirjastosta CD-levyn, jolla hänen kappaleitaan uran varrelta ja ihastuin hänen ääneensä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tämä on hieno. Celine Dion ei ole mun ykkössuosikkeja, mutta osaa laulaa. Barbra Streisandista en pitänyt yhteen aikaan, mutta sitten lainasin kirjastosta CD-levyn, jolla hänen kappaleitaan uran varrelta ja ihastuin hänen ääneensä.

        Mielestäni tuo duetto on aivan mahtava. Kyllä tykkään heistä muutenkin. Arvostan ääntä ja laulutyyliä. 😊


    • Anonyymi

      Kieli keskellä suuta, suu kiinni. Hieman kuitenkin ehkä jotain provokatiivistä aistittavissa kenties..
      https://m.youtube.com/watch?v=xq-aTe77bkA

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt, että mikä on se tarve tai voima, joka pakottaa sanomaan/kirjoittamaan jotain, vaikka on jo itsekin tehnyt havainnon, ettei ole mitään sanottavaa? Eikö osaa kuunnella itseään, vai mistä on kyse?

      • Tuli vain sanottavaa taas. Sitä ennen ei ollut kauheasti.


    • Anonyymi

      Jospa olet sanonut jo liikaa hyvä lopettaa...

      • Kuulostaa Popedalta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuulostaa Popedalta.

        Metuja on klamydian aivan alkuperäinen laulaja ennen kuin joutui taposta linnaan. Näin muistelisin että vesku tuli sen jälkeen.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuulostaa Popedalta.

        Tän levyn se teki jos en väärin muista kun pääsi vankilasta. En muuten ole ihan varma että istuiko se taposta vai elinkautisen murhasta mut pitkään oli vankilassa kuitenkin. https://youtu.be/gIQj0JVN9JA


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe