Kaipaan sinua niin

Anonyymi-ap

Miten voin kaivata sinua näin paljon? Tänään näin ja nyt viikko edessä etten näe. Olen ikävissäni jo. En edes tiedä onko tunteet molemminpuoleisia, uskon kuitenkin niin. Minun tunteet ovat näköjään tosi voimakkaat, voimakkaammat kuin luulin.

38

2407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silti et tule juttelemaan etkä lähesty.

      • Anonyymi

        Kyllä mä välillä sun lähellä olen. Tunteista en uskalla jutella.


    • Anonyymi

      Viikko tai pari jep jep se voi tuntua joskus yllättävän pitkältä ajalta 😁😅

    • Anonyymi

      Vuosia, vuosia on mennyt tässä ikävässä. Miten voikin rakastaa näin!

    • Anonyymi

      Miksi ei nähdä viikkoon?

      • Anonyymi

        Loma


    • Anonyymi

      Vasta olit poissa töistä?

      • Anonyymi

        En ollut, toinen oli


    • Anonyymi

      Luultavasti.

    • Anonyymi

      Täälä kanssa nainen kaipailee yhtä nuorta miestä aivan jäätävä ikävä sekä meidän keskusteluita eilen nähtiin pikasesti 😔❣️juteltua ollaan irl muttei mitään tunne puoleista

      • Anonyymi

        Sano se hänelle jospa hän ajattelee samalla tavalla kuin sinä🤗. Meillä on vain yksi elämä joten anna palaa rohkeasti 😊🌺


    • Anonyymi

      Hmmm. Aloitus täsmäisi. Kyllä mä olen vähän ihastunut. Vaikutat mukavalta naiselta, vaikka ei olla paljon jutussa oltukkaan vielä. Sen vain jotenkin vaistoaa.

      • Anonyymi

        Samoin. Mikset lähesty mua.. Mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Mikset lähesty mua.. Mikä estää?

        Todella moni asia estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella moni asia estää.

        Kuten..? Toinen parisuhde vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten..? Toinen parisuhde vai?

        Joku sivusta tuli kommentoimaan tuohon. Mutta onhan siinä se, että työskennellään samalla osastolla toistaiseksi. Tosin kesän jälkeen vaihdan varmaankin paikkaa. Koska niitä pitää läpi käydä. Tule vaikka nykäsemään hihasta joku kaunis kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sivusta tuli kommentoimaan tuohon. Mutta onhan siinä se, että työskennellään samalla osastolla toistaiseksi. Tosin kesän jälkeen vaihdan varmaankin paikkaa. Koska niitä pitää läpi käydä. Tule vaikka nykäsemään hihasta joku kaunis kerta.

        Taisin kuullakin ettet jatka enää meillä kesän jälkeen..
        Nään sua niin harvoin.. Ainakin toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sivusta tuli kommentoimaan tuohon. Mutta onhan siinä se, että työskennellään samalla osastolla toistaiseksi. Tosin kesän jälkeen vaihdan varmaankin paikkaa. Koska niitä pitää läpi käydä. Tule vaikka nykäsemään hihasta joku kaunis kerta.

        Nähtiinkö me aamulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sivusta tuli kommentoimaan tuohon. Mutta onhan siinä se, että työskennellään samalla osastolla toistaiseksi. Tosin kesän jälkeen vaihdan varmaankin paikkaa. Koska niitä pitää läpi käydä. Tule vaikka nykäsemään hihasta joku kaunis kerta.

        Kyllä mua harmittaa jos lähdet.. Olisin mielelläni enemmän tutustunut enemmän. Tuota aloitustekstiä en kirjoittanut mut vois hyvin kuvata omaakin tunnetilaa. Ja ehkäpä me nähtiinkin perjantaina kun olin aamusta siellä.. Uskon ainakin näin että taidetaan toisemme tietää 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiinkö me aamulla...

        Ei nähty aamusella. Tulin vasta puoleltapäivin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mua harmittaa jos lähdet.. Olisin mielelläni enemmän tutustunut enemmän. Tuota aloitustekstiä en kirjoittanut mut vois hyvin kuvata omaakin tunnetilaa. Ja ehkäpä me nähtiinkin perjantaina kun olin aamusta siellä.. Uskon ainakin näin että taidetaan toisemme tietää 😊

        Olen se roskisdyykkari siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähty aamusella. Tulin vasta puoleltapäivin töihin.

        No harmi... Pitää sitten unohtaa sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sivusta tuli kommentoimaan tuohon. Mutta onhan siinä se, että työskennellään samalla osastolla toistaiseksi. Tosin kesän jälkeen vaihdan varmaankin paikkaa. Koska niitä pitää läpi käydä. Tule vaikka nykäsemään hihasta joku kaunis kerta.

        Toivoin että tämäkin olisi ollut sinulta. Nyt ei enää ehkä nähdä...
        Jäit sydämeeni.


    • Anonyymi

      Missäpäin kaipailet?

    • Anonyymi

      Oon kyllä ihan heikkona suhun joka kerta kun nään..
      Kauheaa tämmönen tilanne. En odottanut että tässä kävis näin. Toki edelleen odotan että lähestyt mua.. joskaan se ei töissä oo niin helppoa.

      • Anonyymi

        Miksi sinä et lähesty minua? Olen niin rakastunut sinuun, mutta tilanne on mikä on. Anna jokin tunniste, toivon että olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et lähesty minua? Olen niin rakastunut sinuun, mutta tilanne on mikä on. Anna jokin tunniste, toivon että olet hän.

        Näin sut viimeks pari päivää sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sut viimeks pari päivää sitten...

        Nähtiin eilen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin eilen

        Keneltä tää oli ja kelle? 😊😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä tää oli ja kelle? 😊😁

        Niinpä..
        Mä niin haluaisin saada asioihin selvyyden. Ootko sä oikeesti kiinnostunut vai mitä haluat?
        Mitä ne katseet on.. vaikka oon varattu. Haluatko enemmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä..
        Mä niin haluaisin saada asioihin selvyyden. Ootko sä oikeesti kiinnostunut vai mitä haluat?
        Mitä ne katseet on.. vaikka oon varattu. Haluatko enemmän...

        haluan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä..
        Mä niin haluaisin saada asioihin selvyyden. Ootko sä oikeesti kiinnostunut vai mitä haluat?
        Mitä ne katseet on.. vaikka oon varattu. Haluatko enemmän...

        Laita hänelle viestiä ja kysy mitä viikonloppuna meinas tehdä? 😊☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä..
        Mä niin haluaisin saada asioihin selvyyden. Ootko sä oikeesti kiinnostunut vai mitä haluat?
        Mitä ne katseet on.. vaikka oon varattu. Haluatko enemmän...

        Kyllä, minä viikinki, vannon kautta kiven ja kannon että haluan ottaa sinut rajusti työpistettä vasten. Tai mörökölli minut vieköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä viikinki, vannon kautta kiven ja kannon että haluan ottaa sinut rajusti työpistettä vasten. Tai mörökölli minut vieköön.

        Siis vaikka oletkin itse vähän enemmän Hentai/Anime tyyppinen niin vastakohdat täydentävät toisiaan 🤤😂


    • Anonyymi

      Nyrkkikyllikki auttaa taas - vanha tuttusi.
      Alahan vatkaa.

    • Anonyymi

      Onko ap nainen vai mies? Ja oletteko jo pitkään olleet samalla työpaikalla?

      • Anonyymi

        Nainen. Ollaan oltu useita vuosia.


    • Anonyymi

      Oot kyllä niin komea..
      Mitä tästä silmäpelistä seuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe