Minulla on ollut käytössä vuodesta 2009 asti erilaisia neuroleptejä. Risperidonia, Peratsinia, Abilifytä ym. Ei yhtä aikaa, vaan vaihdellen. Ne saavat aikaan sen, että painajaiset eivät poistu, vaan ne jäävät jylläämään taukoamatta. Elämä on neuroleptien takia ollut täyttä helvettiä. Irti en ole päässyt, koska ne aiheuttavat erittäin voimakasta riippuvuutta.
Neuroleptit ovat pelkkää bisnestä
5
287
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen kauan sitten kokeillut varmaan kaikki neuroleptit läpi, mitä Suomessa on ollut myynnissä.
Joskus meni jopa 3-4 neuroleptiä samaan aikaan.
Ja kyllä niistä on mahdollista päästä eroon, joillekin voi tulla voimakkaita vieroitusoireita. - Anonyymi
Minulla ollut 2 kokeilussa. Aiemmin vain lyhyehkön aikaa... Nyt pidempään ja aloin juoda. En uskalla lopettaa.
- Anonyymi
Miksi aloit juomaan ?
Se ei ainakaan mielenterveydelle tee hyvää.
Itse tein nuoruudessa sen virheen, että aloin " lääkitsemään " itseäni alkoholilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloit juomaan ?
Se ei ainakaan mielenterveydelle tee hyvää.
Itse tein nuoruudessa sen virheen, että aloin " lääkitsemään " itseäni alkoholilla.Sepä siinä onkin. Jos ei saa asianmukaista lääkitystä, ihminen käyttää sitä, joka edes jotenkin auttaa, vaikka se aiheuttaisi sitten lisää ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä siinä onkin. Jos ei saa asianmukaista lääkitystä, ihminen käyttää sitä, joka edes jotenkin auttaa, vaikka se aiheuttaisi sitten lisää ongelmia.
Ei voi sanoa " vaikka se aiheuttaisi ", koska se ihan oikeasti aiheuttaa lisää ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337