Ekoilla treffeillä. Mikä olis jäätä murtava avausrepla? Näytä tissit?
Tilanne haltuun
19
112
Vastaukset
- Anonyymi
Toimi ainakin meillä. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Tolla on hyvä lähtee liikkeelle.
- Anonyymi
Muutama sitaatti Sinkut-palstalta alkuun tekee hyvän vaikutuksen.
- Anonyymi
Minkälainen tussu sul on?
Kaiken nätimpi on mummielestä, et aletaanks me seurusteleen. 🌹👀
- Anonyymi
Muna pystyyn niin katotaan onko se sopiva.
- Anonyymi
Hih. No joo, en kysyis :) kaikkea täällä neuvotaankin. Joku voi ottaa todesta... Esmes minä, jos menisin hämilleni, enkä keksisi mitään muuta ja paniikki iskisi, että jotain nyt vaan pakko puhua :'D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih. No joo, en kysyis :) kaikkea täällä neuvotaankin. Joku voi ottaa todesta... Esmes minä, jos menisin hämilleni, enkä keksisi mitään muuta ja paniikki iskisi, että jotain nyt vaan pakko puhua :'D
Tuota tietysti tehostetaan kaivamalla käsilaukusta vessapaperirullan hylsy ja sanomalla "koklaa tuonne".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota tietysti tehostetaan kaivamalla käsilaukusta vessapaperirullan hylsy ja sanomalla "koklaa tuonne".
Tääon hyvä, pitääki ottaa käyttöön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei camoon! 🤣💦Jotain rajaa 😅 En voi koskaan ajatella lähteväni treffeille
Ai, tääl kuuluki väsätä 'humoristisii' vastauksii. Määkun parantumaton tosikko vastasin ihan oikeesti. 🌹👀
- Anonyymi
No ei tuo sinunkaan ehdotuksesi: "aletaanks me seurusteleen" nyt yhtään realistinen ollut. Ensimmäisillä treffeillä jäänsärkijänä tuon on todella tökerö ja huono ja hyvin potentiaalisesti antaa itsestään sellaisen kuvan, että ne treffit loppuvat siihen. Eli yhtä "humoristinen" ja epärealistinen olet sinäkin kuin kaikki muutkin tässä.
Jäätä murtava??? 😂 Käytsä usein täällä? Aletaaks oleen? 🤣
- Anonyymi
Jatkuvuuteen tähtäävä, esim näkisin niin sinut keittiössäni tiskaamassa
- Anonyymi
Erittäin hyvä miehelle osoitettuna. N50.
Kun katselen näitä vastauksia, niin tajuankin mistä yksi äijä oli saanut replansa, kun yritti baarissa. Voin sen tänne laittaa. Saa käyttää, mutta ei toiminut minuun ainakaan. Ole hyvä:
"Olen viikon syömättä jos saisin panna edes kerran elämässäni tollasta"- Anonyymi
Palstalaiset eivät halua naista, täysin ala-arvoinen aloitus vastauksineen.
Avaat vetskarin ja tipautat lihat tiskiin, toteat:
Tosson pelit ja vehkeet, älä riko ittees beibi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894