Tilanne haltuun

Anonyymi-ap

Ekoilla treffeillä. Mikä olis jäätä murtava avausrepla? Näytä tissit?

19

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimi ainakin meillä. :)

      Iaskin..väärin

    • Anonyymi

      Tolla on hyvä lähtee liikkeelle.

    • Anonyymi

      Muutama sitaatti Sinkut-palstalta alkuun tekee hyvän vaikutuksen.

    • Anonyymi

      Minkälainen tussu sul on?

    • Kaiken nätimpi on mummielestä, et aletaanks me seurusteleen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Muna pystyyn niin katotaan onko se sopiva.

      • Anonyymi

        Hih. No joo, en kysyis :) kaikkea täällä neuvotaankin. Joku voi ottaa todesta... Esmes minä, jos menisin hämilleni, enkä keksisi mitään muuta ja paniikki iskisi, että jotain nyt vaan pakko puhua :'D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih. No joo, en kysyis :) kaikkea täällä neuvotaankin. Joku voi ottaa todesta... Esmes minä, jos menisin hämilleni, enkä keksisi mitään muuta ja paniikki iskisi, että jotain nyt vaan pakko puhua :'D

        Tuota tietysti tehostetaan kaivamalla käsilaukusta vessapaperirullan hylsy ja sanomalla "koklaa tuonne".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota tietysti tehostetaan kaivamalla käsilaukusta vessapaperirullan hylsy ja sanomalla "koklaa tuonne".

        Tääon hyvä, pitääki ottaa käyttöön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota tietysti tehostetaan kaivamalla käsilaukusta vessapaperirullan hylsy ja sanomalla "koklaa tuonne".

        Hei camoon! 🤣💦Jotain rajaa 😅 En voi koskaan ajatella lähteväni treffeille


    • Ai, tääl kuuluki väsätä 'humoristisii' vastauksii. Määkun parantumaton tosikko vastasin ihan oikeesti. 🌹👀

      • Anonyymi

        No ei tuo sinunkaan ehdotuksesi: "aletaanks me seurusteleen" nyt yhtään realistinen ollut. Ensimmäisillä treffeillä jäänsärkijänä tuon on todella tökerö ja huono ja hyvin potentiaalisesti antaa itsestään sellaisen kuvan, että ne treffit loppuvat siihen. Eli yhtä "humoristinen" ja epärealistinen olet sinäkin kuin kaikki muutkin tässä.


    • Jäätä murtava??? 😂 Käytsä usein täällä? Aletaaks oleen? 🤣

      • K-50 diskossa myös: Käynks mä täällä usein??


    • Anonyymi

      Jatkuvuuteen tähtäävä, esim näkisin niin sinut keittiössäni tiskaamassa

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä miehelle osoitettuna. N50.


    • Kun katselen näitä vastauksia, niin tajuankin mistä yksi äijä oli saanut replansa, kun yritti baarissa. Voin sen tänne laittaa. Saa käyttää, mutta ei toiminut minuun ainakaan. Ole hyvä:
      "Olen viikon syömättä jos saisin panna edes kerran elämässäni tollasta"

    • Anonyymi

      Palstalaiset eivät halua naista, täysin ala-arvoinen aloitus vastauksineen.

    • Avaat vetskarin ja tipautat lihat tiskiin, toteat:
      Tosson pelit ja vehkeet, älä riko ittees beibi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2350
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      137
      1820
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1641
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1632
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1257
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      318
      1222
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1163
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1051
    Aihe