Oon ihastunut yli 30 vuotta nuorempaan työkaverini. Hyvin synkkää ja salassa eukolta vaihdellaan viestejä. Mitenkähän tässä käy.
Iso ikäero
9
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä viestit asiallisina, ettei tyttö raukka ahdistu. Ei mitään liian henkilökohtaista.
- Anonyymi
Sult menee puolet omaisuudest, emäntä jää asuun teidän taloon ja sä muutat yksiöön, sit se pikku-muikkeli lemppaa sut kun löytää jonkun nuoren kundin.
- Anonyymi
Sattupas hassusti kun tälläsestä tarinasta minä oon aina unelmoinu. svusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattupas hassusti kun tälläsestä tarinasta minä oon aina unelmoinu. svusta.
Ah, sä olet se emäntä. Psssst, sun ukko pettää sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, sä olet se emäntä. Psssst, sun ukko pettää sua.
Eipä väliä kun minulla on jo nuorempi kundi. Otan ja lähden sen matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä väliä kun minulla on jo nuorempi kundi. Otan ja lähden sen matkaan.
You go girl! Ota hyvä asianajaja, ukot usein jemmaa varojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You go girl! Ota hyvä asianajaja, ukot usein jemmaa varojaan.
Minulta se ei pysty jemmaan mitään. Se ei pysty salaan mitään koska kuulen sen ajatuksetkin.
- Anonyymi
Noloa 🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3046579Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521870
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196