Järkyttävää roskaa

Anonyymi-ap

Suomen Euroviisu ehdokkaat.

56

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistaiseksi Robin ja Benjamin ovat olleet huonompia kuin radiosta kuultuina. Sinänsä hyvät kappaleet heilläkin.
      Sen sijaan Kuumaa sekä Keira ovat olleet hyviä myös tässä livelähetyksessä.
      Pari on vielä kuulematta 🙂

      • Anonyymi

        Omituisten otusten kisa!


    • Anonyymi

      Mistä te niitä katsotte?

      • Yle TV1 - UMK23 Finaali


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Yle TV1 - UMK23 Finaali

        Okke. Tuo on niin harvoin auki, mut nyt samaa taivasta katsotaan :)


    • Kertakäyttö musiikkia, niin kuin Pirpana joskus osuvasti sanoi nykymusiikista

    • Anonyymi

      Heppeliviisuja viitsi edes katsoa, mutta porsson pois on paras.

    • Anonyymi

      Ihan viihdyttäviä ovat. Eivät nyt ehkä pääosin sitä kamaa, jota muuten kuuntelisin, mutta viihdyttäviä ovat ja sehän se on Euroviisujen idea. Mua aina huvittaa, kun jotkut ihmiset jaksavat valittaa, kun Euroviisut eivät vastaa heidän omia soittolistojaan. Viihtykää tai olkaa kuuntelematta. 😀

      Yksi asia, joka mua jaksaa oikeastaan aina näissä UMK lähetyksissä kummastuttaa on, että miksi nuo laulajat kuulostavat tuolla aina niin jumalattoman huonoilta. Siis tiedän, että ne ihmiset osaavat (ainaki pääosin) laulaa, mutta oikeastaan aina laulu kuulostaa todella heikolta. Jotakin noissa YLE:n tasapainotuksissa on aina ihan viturallaan.

      • Anonyymi

        No niinpä. Kaikki viisut vaikuttaa enemmän ja vähemmän väkisin väännettyiltä ja keinotekoisilta... Samulla on kyllä hyvä kielitaito. Kiva katsella miestä, josta tulee nyt tässä hassusti mieleen Monacon Grace :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Kaikki viisut vaikuttaa enemmän ja vähemmän väkisin väännettyiltä ja keinotekoisilta... Samulla on kyllä hyvä kielitaito. Kiva katsella miestä, josta tulee nyt tässä hassusti mieleen Monacon Grace :)

        Tässä euroviisukattauksessa itselleni se kaikkein ilahduttavin asia tänä vuonna oli, että viimein uskalletaan ylpeästi laulaa myös omalla äidinkielellä. Se on ollut tässä nyt muutamina vuosina selvästi näkyvillä, että omakin kieli alkaa kelvata ja tänä vuonna se oli jotenkin selvää. Itselleni on oikeastaan täysin yhdentekevää miten siellä viisulavalla oikeasti menestytään, mutta me suomalaiset alamme (toivottavasti) pikkuhiljaa kasvaa sillä tavalla "aikuisiksi" että voimme rohkeasti olla ihan vaan omia outojakin itsejämme. Yksi v.tun lysti tajuavatko muut tai miten "suuri yleisö" ottaa vastaan, mutta selvästi suomalaisten itsetunto on kummasti kasvanut ja kaikessa ei enää tarvitse oikeasti pohtia, että "mitä ne nyt meistä ajattelee". Jos joku oikeasti "häpeää suomalaisuuttaan" jonkun Euroviisujen takia, niin menkää terapeutin pakeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä euroviisukattauksessa itselleni se kaikkein ilahduttavin asia tänä vuonna oli, että viimein uskalletaan ylpeästi laulaa myös omalla äidinkielellä. Se on ollut tässä nyt muutamina vuosina selvästi näkyvillä, että omakin kieli alkaa kelvata ja tänä vuonna se oli jotenkin selvää. Itselleni on oikeastaan täysin yhdentekevää miten siellä viisulavalla oikeasti menestytään, mutta me suomalaiset alamme (toivottavasti) pikkuhiljaa kasvaa sillä tavalla "aikuisiksi" että voimme rohkeasti olla ihan vaan omia outojakin itsejämme. Yksi v.tun lysti tajuavatko muut tai miten "suuri yleisö" ottaa vastaan, mutta selvästi suomalaisten itsetunto on kummasti kasvanut ja kaikessa ei enää tarvitse oikeasti pohtia, että "mitä ne nyt meistä ajattelee". Jos joku oikeasti "häpeää suomalaisuuttaan" jonkun Euroviisujen takia, niin menkää terapeutin pakeille.

        Vihervasurit ne kotimaata ja suomenkieltä aina on hävenneet eivät muut. Usein on vielä esim voicessakin, jos joku laulaa todella hyvin suomeksi niin tuolit ei käänny, mutta jos joku vinkuu kamalalla tavalla englanniksi niin tuoli kääntyy jo eka sanan kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurit ne kotimaata ja suomenkieltä aina on hävenneet eivät muut. Usein on vielä esim voicessakin, jos joku laulaa todella hyvin suomeksi niin tuolit ei käänny, mutta jos joku vinkuu kamalalla tavalla englanniksi niin tuoli kääntyy jo eka sanan kohdalla.

        Enemmän näkyy noita ulvojia olevan ihan muissa kuin vihervassareissa.


    • Anonyymi

      Käärijä voittoon

    • Kaiken sulosempii tytsyi on Keira ja Lxandra. Muut on statistii. Ja se on sillei. Ja sit noon muut ihan kahedorgii. Ja mää en ala. 🌹👀

      • Niet kuulitteks, et mää en ala. Mut isoo terkkuu sulopimatsuille. 🌹👀


    • Anonyymi

      Jos olisi Juha Vainio elossa niin hän kirjoittaisi kuolemattoman laulun mutta eipä sellaisilla ole enää mitään arvoa koska maailma on jostain syystä ja jonkun tahdosta muuttunut.

      • Anonyymi

        No ... suomenkieliset sanaleikit eivät vain käännettynä toimi, oikeastaan millään muulla kielellä. Siksi suomalaisten taidokkaiden sanankäyttäjien kappaleet ovatkin parhaimmillaan juuri Suomessa. Muilla nyt ei vain pääosin oli mitään jakoa tajuta niitä ja sille emme mitään mahda.


      • Anonyymi

        Elämässä mennään eteenpäin ei taaksepäin.
        Mummohumpat ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Joo kääriä voitti. Ei olis uskonut järkyttävän huono kappale

    • Anonyymi

      Paljon hyviä biisejä! Käärijä, Portion Boys, Keira.

    • Paljon oli hyviä näistä tykkäsin se mikä pääsi edustamaan Suomea oli hyvä.
      Käärijä, kuumaa, portion boys, Benjamin ja Lxiandra.

    • Aika mitättömiä jollotuksia olivat, Robin ja Benjamin varsinkin. Sieluttomia laskelmoituja yhdentekevyyksiä. Baba Lybeckin tyttäressä oli jotain omaperäistä, mutta biisi valitettavan mitäänsanomaton.

      • Makuasioista jne. 🙂
        Minusta Keiran biisi on oikein hyvä tanssibiisi. Siinä oli myös ihan ok lavashow. - Voittajabiisi nyt ei kuulunut omiin suosikkeihini, mutta Euroviisuissa hyvä show onkin usein huomattavasti tärkeämpää kuin itse biisi.
        Ja tietysti Euroviisuissa myös politiikka ratkaisee..

        Mene ja tiedä pärjääkö Suomi tänä vuonna ihan vaan Natokysymyksen vuoksi, biisistä huolimatta. 🤔


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Makuasioista jne. 🙂
        Minusta Keiran biisi on oikein hyvä tanssibiisi. Siinä oli myös ihan ok lavashow. - Voittajabiisi nyt ei kuulunut omiin suosikkeihini, mutta Euroviisuissa hyvä show onkin usein huomattavasti tärkeämpää kuin itse biisi.
        Ja tietysti Euroviisuissa myös politiikka ratkaisee..

        Mene ja tiedä pärjääkö Suomi tänä vuonna ihan vaan Natokysymyksen vuoksi, biisistä huolimatta. 🤔

        Pidin voittajasta, vaikka kuulin ensimmäistä kertaa. Siinä oli jotakin.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Makuasioista jne. 🙂
        Minusta Keiran biisi on oikein hyvä tanssibiisi. Siinä oli myös ihan ok lavashow. - Voittajabiisi nyt ei kuulunut omiin suosikkeihini, mutta Euroviisuissa hyvä show onkin usein huomattavasti tärkeämpää kuin itse biisi.
        Ja tietysti Euroviisuissa myös politiikka ratkaisee..

        Mene ja tiedä pärjääkö Suomi tänä vuonna ihan vaan Natokysymyksen vuoksi, biisistä huolimatta. 🤔

        Sairasta tuoda politiikkaa musiikki tai urheilukisoihin. Näin oli 1930 luvullakin ja historia kertoo miten siinä kävi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta tuoda politiikkaa musiikki tai urheilukisoihin. Näin oli 1930 luvullakin ja historia kertoo miten siinä kävi.

        Euroviisut perustettiin yhdistämään ihmisiä toisen maailmansodan jälkeen. Tuomaan vähän hauskuutta synkkyyteen nauttimalla musiikista yhdessä ja yhdenvertaisesti.

        Minusta on hyvä, että Euroviisuissa on tietyt eettiset periaatteet, mutta politiikkahan liittyy kaikkeen elämässä, niin musiikkiin ja muuhun kulttuuriin kuin urheiluunkin, edelleen. Kun kilpaillaan valtioiden kesken, niin tottakai kyse on aina myös politiikasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidin voittajasta, vaikka kuulin ensimmäistä kertaa. Siinä oli jotakin.

        Kuten todettu, makuja on monenlaisia. Näköjään et ole ainoa. 🙂
        Se biisi oli minusta aika yksitoikkoinen, vaikka show oli tietenkin näyttävä. En tullut edes kiinnittäneeksi huomiota sen sanoitukseen, koska en kertakaikkiaan ajatellut sen edes pärjäävän 🙂 Varmaan sitä biisiä soitetaan taas radiossa niin paljon ennen kisoja, että se alkaa minustakin kuulostaa jo ihan hyvältä. 😄

        Hetken olimme jo voittajia, mutta sitten peli alkoi..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Makuasioista jne. 🙂
        Minusta Keiran biisi on oikein hyvä tanssibiisi. Siinä oli myös ihan ok lavashow. - Voittajabiisi nyt ei kuulunut omiin suosikkeihini, mutta Euroviisuissa hyvä show onkin usein huomattavasti tärkeämpää kuin itse biisi.
        Ja tietysti Euroviisuissa myös politiikka ratkaisee..

        Mene ja tiedä pärjääkö Suomi tänä vuonna ihan vaan Natokysymyksen vuoksi, biisistä huolimatta. 🤔

        Kyllä euroviisuasiat oli paremmin silloin kun Fredi veti antaumuksella Pylly vasten pyllyä pump pump 😄 Keirassa oli jotain yritystä ja biisi ihan viihdyttävää tanssipoppia. Käärijä oli kuin köyhän miehen Lordi, en suuresti vaikuttunut joten päälle liimatun oloiselta rock-cha cha-kombolta. Miksi niiden tanssijoiden piti mennä ruotsalaista junaa siinä yhdessä kohtaa? Hyvä kuitenkin ettei Hollow-brotherseista Robin ja Benjamin kumpikaan tullut valituksi.

        Laitan referenssiaineistoksi kaikkien aikojen musavideo-tanssikoreografian 🥰

        https://m.youtube.com/watch?v=y3R4bzBgC3g&pp=ygUOYm95cyB0b3duIGdhbmc=


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kyllä euroviisuasiat oli paremmin silloin kun Fredi veti antaumuksella Pylly vasten pyllyä pump pump 😄 Keirassa oli jotain yritystä ja biisi ihan viihdyttävää tanssipoppia. Käärijä oli kuin köyhän miehen Lordi, en suuresti vaikuttunut joten päälle liimatun oloiselta rock-cha cha-kombolta. Miksi niiden tanssijoiden piti mennä ruotsalaista junaa siinä yhdessä kohtaa? Hyvä kuitenkin ettei Hollow-brotherseista Robin ja Benjamin kumpikaan tullut valituksi.

        Laitan referenssiaineistoksi kaikkien aikojen musavideo-tanssikoreografian 🥰

        https://m.youtube.com/watch?v=y3R4bzBgC3g&pp=ygUOYm95cyB0b3duIGdhbmc=

        😂
        Hieno coverbiisi, mutta tuota koreografiaa olisi tietysti voinut hieman miettiä.. 🤭 Minun tuli Boys Town Gangin outlookista hämärästi mieleeni joku komedia, missä turkkilaisen näköinen mies esiintyy jumppa-asussa rintakarvat leyhyten, mutta en nyt saa päähäni sen nimeä. 🤔

        Itse asiassa se Käärijän "ruotsalainen juna" kyllä synnytti minussakin lievää myötähäpeän tunnetta. Ehkäpä tuotanto vielä tekee lopulliseen versioon muutoksia. 🙄


      • Xena-183 kirjoitti:

        😂
        Hieno coverbiisi, mutta tuota koreografiaa olisi tietysti voinut hieman miettiä.. 🤭 Minun tuli Boys Town Gangin outlookista hämärästi mieleeni joku komedia, missä turkkilaisen näköinen mies esiintyy jumppa-asussa rintakarvat leyhyten, mutta en nyt saa päähäni sen nimeä. 🤔

        Itse asiassa se Käärijän "ruotsalainen juna" kyllä synnytti minussakin lievää myötähäpeän tunnetta. Ehkäpä tuotanto vielä tekee lopulliseen versioon muutoksia. 🙄

        Oliko se Haber vai kuka sanoi lähetyksessä, että ennen vanhaan valmistautuminen viisuiltaan oli sitä, että toivottiin ettei Suomi jäisi nollille tai aiheuttaisi muuta muötähäpeää.. junakohtauksessa on ainakin aineksia siihen elleivät tee muutoksia.

        Onkohan Käärijä Liverpoolissa Kaeaerijae kun skandit puuttuu? 🤭


      • Xena-183 kirjoitti:

        😂
        Hieno coverbiisi, mutta tuota koreografiaa olisi tietysti voinut hieman miettiä.. 🤭 Minun tuli Boys Town Gangin outlookista hämärästi mieleeni joku komedia, missä turkkilaisen näköinen mies esiintyy jumppa-asussa rintakarvat leyhyten, mutta en nyt saa päähäni sen nimeä. 🤔

        Itse asiassa se Käärijän "ruotsalainen juna" kyllä synnytti minussakin lievää myötähäpeän tunnetta. Ehkäpä tuotanto vielä tekee lopulliseen versioon muutoksia. 🙄

        Niin ja leyhyävistä rintakarvoista puheen ollen; tuhti rakkauden raanu tiettävästi vetoaa teihin naisiin? 😆


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Oliko se Haber vai kuka sanoi lähetyksessä, että ennen vanhaan valmistautuminen viisuiltaan oli sitä, että toivottiin ettei Suomi jäisi nollille tai aiheuttaisi muuta muötähäpeää.. junakohtauksessa on ainakin aineksia siihen elleivät tee muutoksia.

        Onkohan Käärijä Liverpoolissa Kaeaerijae kun skandit puuttuu? 🤭

        Toivottavasti osaavat sitten kirjoittaa sen ae:n jokaiseen kohtaan oikein 🙂
        Muistan, kun Marja-Liisa Kirvesniemi oli vielä Hämäläinen ja minua harmitti, kun hänen nimensä oli usein TV-ruudulla kisoissa kirjoitettu väärin: "Haemaelainen". - Mihin se viimeinen ae aina unohtui?🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Niin ja leyhyävistä rintakarvoista puheen ollen; tuhti rakkauden raanu tiettävästi vetoaa teihin naisiin? 😆

        Jos saa valita, niin ei kiitos. 😄 Miehen tunnistaa kyllä vähemmälläkin.
        - Mutta sellainen matto on jokaisella, minkä luoja on luonut.

        Ja niin, se oli Borat, mihin minulle tuli assosiaatio 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jos saa valita, niin ei kiitos. 😄 Miehen tunnistaa kyllä vähemmälläkin.
        - Mutta sellainen matto on jokaisella, minkä luoja on luonut.

        Ja niin, se oli Borat, mihin minulle tuli assosiaatio 🙂

        Borat uima-asussaan on melkoinen eros. Vinkki flowersreallylle palstakyselyksi: Kenet haluaisit palstalta nähdä Borat-uikkareissa? 😅


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Borat uima-asussaan on melkoinen eros. Vinkki flowersreallylle palstakyselyksi: Kenet haluaisit palstalta nähdä Borat-uikkareissa? 😅

        Mutta kiitos ei kuvia. Jotain saa jäädä ihan mielikuvituksenkin varaan. 😂
        Minulla on riittävän vilkas mielikuvitus.


    • Anonyymi

      Pakko sanoa suoraan etten tykännyt Käärijästä, vaikka se voittikin. En muutenkaan tykkää räpistä. Kuumaa yllätti, omaan makuuni se oli ihan ok.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      En ole seurannut noita. Bortion Boysin kappaleen kuuntelin jonkun lehden sivuilta ja voittokipaleen tässä aamusella.

      BB oli mielestäni ihan ok. Käärijästä en saanut kiinni yhtään. Ainakaan ekakuuntelulla. Epämääräistä melua ja ölinää. Koko käden kellukkeet oli aika makeet 😬

      xLiner

    • Anonyymi

      Koko "kisa" on täyttä roskaa. En ole seurannut vuosikymmeniin.

    • Anonyymi

      Euroviisuilla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä. Kyseessä on läpipoliittinen karnevaali ja friikkisirkus, jonka voittaa maa joka onnistuu lähettämään kilpailijan, jolla on eniten uhriutumispotentiaalia.

      • Anonyymi

        Hienosti kiteytetty!


    • En ole kuullu ainuttakaan veisua viisuista. 🤷🏼‍♂️


      • Xena-183 kirjoitti:

        No tässä 🙂
        Minä tykkään tästä Keiran biisistä, mutta se ei menestynyt.

        https://youtu.be/VN-DxsFrOYg

        Ihan jees, muistutti jotakin kappaletta. En vaan saa mieleeni mitä. 😆


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No tässä 🙂
        Minä tykkään tästä Keiran biisistä, mutta se ei menestynyt.

        https://youtu.be/VN-DxsFrOYg

        Keira ei menestynyt kisassa, mutta muuten aivan varmasti. Kuten myös Portion Boysin ralli.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keira ei menestynyt kisassa, mutta muuten aivan varmasti. Kuten myös Portion Boysin ralli.

        - Sheena

        Luulen myös, että jos Keira saa esittää hyviä biisejä, niin hän tulee vielä kunnolla pinnalle 👍


    • Anonyymi

      Käärijä on NIIN törkeän hyvä että jotta 🥳. Vaivauduin äänestämäänkin! Ihan sama sijoittuuko vai ei.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Se kerääjä nyt on ainakin ihan hirveää kuraa

    • Anonyymi

      No eikö tätä kukaan uskalla linkata :) Liven goreografiasta en pitänyt minäkään, mutta musavideo on parempi. Mietin vaan mikä tekisi siitä paremman. Suomalainen tapa juoda nuppi turvoksiin on nolo. Pitäisikö tuossa alussa tehdä jotain muuta kuin olla nyrkkeilykehässä vai tekeekö se siitä juuri sen ärsyttävän provon?

      Käärijä - Cha Cha Cha

      https://youtu.be/rNrgQm5z07U

      • Minä en osaa sanoa, mikä tästä tekisi minulle vähemmän ärsyttävän 🤭 Minusta tässä vain matkittiin Tsä-Tsä-Tsä-Tjäreborg -mainosta 😄 Tuo Käärijän asukin oli ihan hirveä.. - Mutta siis, tämähän on aivan makuasia. - Hienoa, jos Suomella on Beatlesin kotikaupungissa aivan valtaisa menestys👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minä en osaa sanoa, mikä tästä tekisi minulle vähemmän ärsyttävän 🤭 Minusta tässä vain matkittiin Tsä-Tsä-Tsä-Tjäreborg -mainosta 😄 Tuo Käärijän asukin oli ihan hirveä.. - Mutta siis, tämähän on aivan makuasia. - Hienoa, jos Suomella on Beatlesin kotikaupungissa aivan valtaisa menestys👍

        No onko ne muutkaan viisut olleet niin hyviä? Tuosta puvusta tulee mieleen tukkijätkä tai sontiaiskuoriainen, sellainen neonvärinen 😀 eikös se ole hyvä merkki, että tulee eri mielikuvia? Lopussa lähtee ja liikkeet on sulavia kuin sweduserkulla 😂.

        Kuulen itse tuossa tsot-tsot-tsot-tsoo ☝️ 🤣

        Mutta hiukset on alkuun kuin Beatlesilla, kyllä sen on pakko vedota 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko ne muutkaan viisut olleet niin hyviä? Tuosta puvusta tulee mieleen tukkijätkä tai sontiaiskuoriainen, sellainen neonvärinen 😀 eikös se ole hyvä merkki, että tulee eri mielikuvia? Lopussa lähtee ja liikkeet on sulavia kuin sweduserkulla 😂.

        Kuulen itse tuossa tsot-tsot-tsot-tsoo ☝️ 🤣

        Mutta hiukset on alkuun kuin Beatlesilla, kyllä sen on pakko vedota 😅

        Jos Suomen vanhoista viisuedustajista puhutaan, niin muistan tykänneeni Vicky Rostin Sata salamaa -biisistä ja Norma Johnin Blackbirdistä, vaikka ne eivät menestyneetkään. 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Jos Suomen vanhoista viisuedustajista puhutaan, niin muistan tykänneeni Vicky Rostin Sata salamaa -biisistä ja Norma Johnin Blackbirdistä, vaikka ne eivät menestyneetkään. 🙂

        Blackbird oli kyllä hieno, mutta liian synkkä ja taiteellinen niille lavoille. Paremmin toimineet Love Shine Light tyyppiset. Suomen sijoittuminen on ollut monesti paljon heikompi, kuin mitä musiikin taso olisi olettanut, etten ole koko kisoja vuosiin vakavasti ottanut 🙄


    • En sanoisi, että ihan roskaa, mutta kun itse kuuntelen paljon vanhempaa musiikkia, niin miellyttää se enemmän kuin nykymusa. Joskus kuitenkin 2000-luvullakin on tullut hyviä kappaleita, jotka ovat säväyttäneet mua kuten esim. Ariana Granden "No tears left to cry" ja Elastisen "Supervoimii" ja sellaiset rockbändit kuin Greta van Fleet ja Dirty honey.

    • Anonyymi

      1982 oli vastaavassa kisassa Juha Vainio laulunsa "Vanhojapoikia viiksekkäitä" kanssa mukana. Kyllä ihmeelliseltä tuntuu tämä maailman muuttuminen muutamassa vuosikymmenessä. Tekisi mieli sanoa että porukka on tyhmentynyt mutta ehkä en kuitenkaan sano sitä ääneen.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017759303gd

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2320
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      136
      1799
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1631
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1622
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1247
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      317
      1216
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1153
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1045
    Aihe