Annoskoot,uskalla syödä,perinteinen hiihto on turvallista.

Anonyymi-ap

Pienet annoskoot koskee VAIN makeita jälkiruoka.
Tavallista terveellistä kasvisliharuokaa saa syödä paljon.

Pitää uskaltaa syödä.Paino laskee syömällä eikä olemalla syömättä
Annoskokoni on ollut kiinteää ruokaa 1,1 kiloa+ jälkiruoka 200 grammaa yht 1,3 kiloa + juomat ja painoni on alkanut laskemaan jyrkästi kun vaihdoin pääruokalajia.1 kilo ja 4 päivää kun syön nyt vähemmän turvottavaa ruokaa.
Näyttää siltä että tällä uudella ruokavaliolla tulee ainakin kiinteytystö.
Annoksen kalorit noin 1200

Syön MYÖS illalla ja yölläkin,800 kaloria
Kalorini on ollut nyt keskimäärin VAIN 2500
LAIHDUN SILLÄ NOIN 3 KILOA KUUKAUDESSA

Painoni on nyt 65.3 kiloa ja vyötärö vyötärön ympärysmitta 84 cm

Liikunta nyt perinteinen hiihto 2,5 tuntia päivässä koska vasen jalka vammautui luisteluhiihdosta.Jänne vasemman polven takaosasta kipeytyi ja hiihto piti vaihtaa väliaikaisesti pyöräilyyn.

99

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle riittää annoskooksi 300 g vallan hyvin ja jälkiruokaa 100 g. Tänään saatan kyllä syödä pitsan.

      • Anonyymi

        Pitsa ei tietenkään ole jälkiruoka,mutta se on vastaa sitä vaikutuksiltaan.
        Nämä vehnä ja kaikki viljatuotteet aiheuttaa vain turvotusta.Vaihdoin nyt itse pastan juureksiin ja kasviksiin niin heti alkoi nestepaino pienentyä nopeasti.

        En usko sitäkään että kukaan tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.Minulkakin oli se välillä 800 grammaa mutta totesin sen liian pieneksi.


      • Anonyymi

        Olen hiljaa sivusta ihmetelly tätä kirjoittelua jälkiruuan ja makean syömisestä. Vieläpä laihdutuspalstalla. Miksi pitää syödä jälkiruoka? Makeaa, kahvikakkuja? Oletteko tosissanne vai onko tämä pelkkää vitsailua laihduttajien kustannuksella? Onko se sokeririippuvuutta? En muista että itse olisin ikinä kaivannut aterian päälle jälkiruokaa saati että painon pudotuksessa sellaista ikimaailmassa söisi. Joskus juhlissa vain kerran pari vuodessa tai joku muu erikoistilanne missä on jo illalliseen ollut valmiiksi tilattuna tulossa jälkiruoka.


      • Anonyymi

        Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.
        Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.
        Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA.

        Jos sinua isompi mies (tunnette ilmeisesti toisenne ja kokonne) syö ruokaa 300 g mutta jälkiruokaa kilon? Tuossa tuli jo mainittua marmelaadi jne karkit. Jälkiruokaa ja karkkeja ei ilmeisesti täällä lasketa, eikä muutakaan makeaa, että se vaikuttaa mitään painonhallintaan? Onko sitten ihme että jotkut viettää täällä kaiken elämänsä laihduttaen siinä onnistumatta jos ei kaikkea oteta huomioon mitä suusta menee, juomia myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.
        Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA.

        Haloo. Kiinteää ruokaa? Tietääkseni kaikki ruoka on kiinteää. Vai syötkö letkulla nestemäisenä. Muun yli 800 g?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.
        Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA.

        "Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA."

        Eli jääkö esim jäätelö pois laskuista jos lämmität ja sulatat sen, eli ei ole enää kiinteää? Tai jos juot lavan kaljaa, se ei sisälly kalorilaskuihisi, kun sekään ei ole kiinteää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo. Kiinteää ruokaa? Tietääkseni kaikki ruoka on kiinteää. Vai syötkö letkulla nestemäisenä. Muun yli 800 g?

        Kiinteä ruoka on kiinteää eli se ei ole esim keittoa.

        Voihan sitä syödä laihaa keittoa vaikka monta litraakin.
        En syö tällä hetkellä mitään keittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinteä ruoka on kiinteää eli se ei ole esim keittoa.

        Voihan sitä syödä laihaa keittoa vaikka monta litraakin.
        En syö tällä hetkellä mitään keittoja.

        "Voihan sitä syödä laihaa keittoa vaikka monta litraakin'

        Eihän se mitään ruokaa silloin ole vaan nestettä. Jos ei mitään kiinteää ole joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.
        Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA.

        "Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.'

        Jos se vetää päälle pari litraa kaljaa? Sitähän ei punnita kun se ei ole kiinteää. Alkoholistit ei oikein kestä syödä mitään kun viina on polttanut sisukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että minua paljon isompi mies tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.
        Vaikka minä painan vain 65 kiloa pitää syödä vähintään 800 grammaa KIINTEÄÄ RUOKAA.

        Pieniin ruokamääriin tottuu ja 800 g ruokaa on aivan hirvittävä määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua isompi mies (tunnette ilmeisesti toisenne ja kokonne) syö ruokaa 300 g mutta jälkiruokaa kilon? Tuossa tuli jo mainittua marmelaadi jne karkit. Jälkiruokaa ja karkkeja ei ilmeisesti täällä lasketa, eikä muutakaan makeaa, että se vaikuttaa mitään painonhallintaan? Onko sitten ihme että jotkut viettää täällä kaiken elämänsä laihduttaen siinä onnistumatta jos ei kaikkea oteta huomioon mitä suusta menee, juomia myös.

        Tämä on tyypillinen virhe laihduttajille.
        EI SYÖDÄ RIITTÄVÄSTI OIKEAA RUOKAA JA SITTEN PAIKATAAN SITÄ HERKUILLA.

        Eli yritetään ensin syödä mahdollisimman vähän ja sitten syödään herkkuja.

        Omasta kokemuksesta tiedän että nämä makeat herkut tai viljatuotteet ,maitotuotteet nostaa kaloreita helposti puolella.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Pieniin ruokamääriin tottuu ja 800 g ruokaa on aivan hirvittävä määrä.

        Ei se paljon ole.JOS SYÖT ITSESI KYLLÄISEKSI SINULLA EI OLE NÄLKÄ KOKO PÄIVÄNÄ.

        jos syöt vähän paikkaan sitä sitten herkuilla.

        Näitä kasviksia ja juureksia saa syödä paljon KOSKA ne sisältää vähän energiaa.
        Niitä SAA syödä niin paljon kuin jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitsa ei tietenkään ole jälkiruoka,mutta se on vastaa sitä vaikutuksiltaan.
        Nämä vehnä ja kaikki viljatuotteet aiheuttaa vain turvotusta.Vaihdoin nyt itse pastan juureksiin ja kasviksiin niin heti alkoi nestepaino pienentyä nopeasti.

        En usko sitäkään että kukaan tulee kylläiseksi 300 gramman ateriasta.Minulkakin oli se välillä 800 grammaa mutta totesin sen liian pieneksi.

        "Pitsa ei tietenkään ole jälkiruoka,mutta se on vastaa sitä vaikutuksiltaan.
        Nämä vehnä ja kaikki viljatuotteet aiheuttaa vain turvotusta.Vaihdoin nyt itse pastan juureksiin ja kasviksiin niin heti alkoi nestepaino pienentyä nopeasti."

        Pitsan vehnä turvottaa mutta lasagnen ei,,?? 🤔


    • Anonyymi

      Olen nyt viimeiset viisi vuotta laihtunut 3 kiloa kuukaudessa.

      Olen nyt veitsenterävästi lihava, alle 35 kg.

      • Anonyymi

        Upeeta, mahtaava, olet sankarini. Pääset varmaan vielä alle 30 kg tuolla tahdonvoimalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta, mahtaava, olet sankarini. Pääset varmaan vielä alle 30 kg tuolla tahdonvoimalla!

        Syön hyvää ruokaa 1234 grammaa päivässä, mutta en enempää. Nestettä päälle ja vettä.

        Ps. 3 kilon pudotus kuukaudessa tarkoittaa sitä, että painoin viisi vuotta sitten yli 200 kg. Silloin söin pahaa ruokaa eikä veitsenterävät näkyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön hyvää ruokaa 1234 grammaa päivässä, mutta en enempää. Nestettä päälle ja vettä.

        Ps. 3 kilon pudotus kuukaudessa tarkoittaa sitä, että painoin viisi vuotta sitten yli 200 kg. Silloin söin pahaa ruokaa eikä veitsenterävät näkyneet.

        Ruoka pitää olla lämmintä,muuten se ei laihduta eikä vaikuta veitsenterävyyteen.Fasupalat,hedelmätoffee ja vanilia jäätelö pitää laittaa uuniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoka pitää olla lämmintä,muuten se ei laihduta eikä vaikuta veitsenterävyyteen.Fasupalat,hedelmätoffee ja vanilia jäätelö pitää laittaa uuniin.

        Huom. Tamponeita ei saa laittaa WC-pönttöön.

        Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Tamponeita ei saa laittaa WC-pönttöön.

        Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin.

        "Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin."

        Sulta ei taida enää toffeeta irrota eikä sitä kukaan enää edes sulta haluais, jotain kuseltahaisevaa sissijuustoista räkää, niin korvaat sen toffeen syömisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin."

        Sulta ei taida enää toffeeta irrota eikä sitä kukaan enää edes sulta haluais, jotain kuseltahaisevaa sissijuustoista räkää, niin korvaat sen toffeen syömisellä.

        Älä viitsi olla noin hyökkäävä, tällä palstalla harrastetaan asianpuhumisen lisäksi positiivista pikku pilailua, ei solvaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi olla noin hyökkäävä, tällä palstalla harrastetaan asianpuhumisen lisäksi positiivista pikku pilailua, ei solvaamista.

        Minun kommenttini oli ihan vain just pikku pilailua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Tamponeita ei saa laittaa WC-pönttöön.

        Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin.

        Kirjoitit väärin kabanossin! Se kirjoitetaan
        K A D A N O S S I!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin."

        Sulta ei taida enää toffeeta irrota eikä sitä kukaan enää edes sulta haluais, jotain kuseltahaisevaa sissijuustoista räkää, niin korvaat sen toffeen syömisellä.

        "Sulta ei taida enää toffeeta irrota eikä sitä kukaan enää edes sulta haluais, jotain kuseltahaisevaa sissijuustoista räkää, niin korvaat sen toffeen syömisellä."

        Naseva ja osuva kommentti! Meni juustonhalut. Sopii laihdutuspalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Tamponeita ei saa laittaa WC-pönttöön.

        Toffeeta saa pojilta, jos on miellyttävän näköinen, muuten saa tyytyä kabanossiin.

        Mielenkiintoista että jollain tulee mieleen laihduttamisen yhteydessä tamponit ja kuukautiset. Jotkut kipeät ihmiset kyllä tietääkseni etsii mitä tahansa tilaisuuksia kertoa omista kiinnostuksen kohteistaan. Onhan niitä kaikkiin eritteisiinkin kiintyneitä mutta enimmäkseen taitaa pyöriä anonyyminä nämä tytöistä ja heidän alapäästä kiinnostuneet sedät....


    • Anonyymi

      Nyt kannattaa laihduttaa että kesällä voi syödä kuumalla ilmalla lermajäätelöä.

      • Anonyymi

        Se kirjoitetaan oikein näin:

        V A N I L I A K E R M A J Ä Ä T E L Y Ä.

        iha samoin kuin SMOOTSIE ja KORESTELOORI ja PROTEENI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirjoitetaan oikein näin:

        V A N I L I A K E R M A J Ä Ä T E L Y Ä.

        iha samoin kuin SMOOTSIE ja KORESTELOORI ja PROTEENI.

        Kirjoittaja lienee jonkinsortin sanasokea, todella typerää kiusata. Olet luultavasti teini-ikäinen ja nimenomaan naispuolinen sellainen. Voitteko te palstan täysikasvuiset naiset olla ylpeitä nuorempienne käyttäytymisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja lienee jonkinsortin sanasokea, todella typerää kiusata. Olet luultavasti teini-ikäinen ja nimenomaan naispuolinen sellainen. Voitteko te palstan täysikasvuiset naiset olla ylpeitä nuorempienne käyttäytymisestä?

        "Voitteko te palstan täysikasvuiset naiset olla ylpeitä nuorempienne käyttäytymisestä?"

        Minä en nyt itse täysikasvuisena naisenakaan vastaa kenenkään toisen kirjoituksista.

        Miksi pitäisi? Älä ala uhriutumaan kun kerran itse aloit suoltaa noita alapääjuttujasi. Koita kestää se kun toiset alentuu samalle tasolle sun kanssa äläkä ulise kuin pikkuvauva. Kukin vastaa omista aivopieruistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja lienee jonkinsortin sanasokea, todella typerää kiusata. Olet luultavasti teini-ikäinen ja nimenomaan naispuolinen sellainen. Voitteko te palstan täysikasvuiset naiset olla ylpeitä nuorempienne käyttäytymisestä?

        "Kirjoittaja lienee jonkinsortin sanasokea, todella typerää kiusata"

        En ole sanasokea. Olen ainut joka kirjoittaa kaiken oikein ja syö OIKEIN hyvänmakuista ruokaa. Puolestauhriutujat kastakoon päänsä vessanpönttöön.


    • Anonyymi

      Tarkemmin nyt uudestaan annoskokoja.
      Pääruoka kiinteää ruokaa riittää 800 grammaa 900 kal + jälkiruoka 200 grammaa 200 kal+ juomat
      Yht 1200 kal
      Siihen sitten vielä pienet kakkukahvit

      • Anonyymi

        Eikö se kahvi ollut kiellettyä kun on niin kallista ja sen kanssa tulee syötyä kaikkea pullaa ja kakkua? Vielä vähän aika sitten sulla oli näin? Psljonko kakun kalorit tuohon laskelmaan lisättynä?

        Satuin osumaan paikalle kun lähikaupassa oli jäänyt punalappuhamstereilta huomaamatta kahvihylly. Kahvi ei ole punalapputuote niin hamsterit ei sinne eksy. No oli kaikki tummapaahtoiset kahvit (jota ainoastaan juon) -50% joten kävin kysyyn onko rajoituksia. Ja kun ei ollut niin keräsin kärryn täyteen. Katoin että kesällä on parasta ennen päivä joten tuli kuukausiksi kahvit.


      • Anonyymi

        "Pääruoka kiinteää ruokaa riittää 800 grammaa 900 kal jälkiruoka 200 grammaa 200 kal juomat
        Yht 1200 kal
        Siihen sitten vielä pienet kakkukahvit"

        Kerrotko tarkemmin tuotteet mitä söit. Mitä kiinteä ruoka käsitti, mitä joit, mitä söit jälkiruuaksi, ja mitä kakkua ja paljonko? Paljonko kakun energia?

        Mua kiinnostaa ne elintarvikkeet, josta ruoka tehdään ja kalorit koostuu. Minkä aterian söit?

        Jos juomat on peräti 200 kcal niin se ei varmaan ole vettä ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se kahvi ollut kiellettyä kun on niin kallista ja sen kanssa tulee syötyä kaikkea pullaa ja kakkua? Vielä vähän aika sitten sulla oli näin? Psljonko kakun kalorit tuohon laskelmaan lisättynä?

        Satuin osumaan paikalle kun lähikaupassa oli jäänyt punalappuhamstereilta huomaamatta kahvihylly. Kahvi ei ole punalapputuote niin hamsterit ei sinne eksy. No oli kaikki tummapaahtoiset kahvit (jota ainoastaan juon) -50% joten kävin kysyyn onko rajoituksia. Ja kun ei ollut niin keräsin kärryn täyteen. Katoin että kesällä on parasta ennen päivä joten tuli kuukausiksi kahvit.

        Kakkujen paino saa olla korkeintaan 20 grammaa kahvilta. Niistä Tuire noin 150 kaloria päivässä jos oikein muistan.

        Nämä ruokaannoksen ja herkkuannokset pitää optimoida sopivan kokoiseksi.
        Liian pieni tai liian suuri annos on yhtä huono asia laihdutuksen ja painonhallinnan kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkujen paino saa olla korkeintaan 20 grammaa kahvilta. Niistä Tuire noin 150 kaloria päivässä jos oikein muistan.

        Nämä ruokaannoksen ja herkkuannokset pitää optimoida sopivan kokoiseksi.
        Liian pieni tai liian suuri annos on yhtä huono asia laihdutuksen ja painonhallinnan kannalta.

        "Kakkujen paino saa olla korkeintaan 20 grammaa kahvilta. Niistä Tuire noin 150 kaloria päivässä jos oikein muistan.

        Nämä ruokaannoksen ja herkkuannokset pitää optimoida sopivan kokoiseksi.
        Liian pieni tai liian suuri annos on yhtä huono asia laihdutuksen ja painonhallinnan kannalta."

        En kysynyt paljonko saa olla ja mitä pitää tehdä. Vaan että mitä ruokaa söit ja joit, kun juomastakin tulee 200 kcal. Miksi sulle on vaikea kertoa mitä juot ja syöt?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa on 800 gramman lasagne, 3-4 annosta, kaloreita 8x172

        https://www.pouttu.fi/tuote/pouttu-lasagne-bolognese-800-g/

        Siis vedit koko lasagnen kerralla?

        Luulenpa että sun huonovointisuuden syy on noissa ällöttävissä valmisruuissa ja niiden sisältämissä lisäaineissa.

        Mut mistä se 200 kcal juomista tuli? Joitko kaljaa vai sokerimehua?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa on 800 gramman lasagne, 3-4 annosta, kaloreita 8x172

        https://www.pouttu.fi/tuote/pouttu-lasagne-bolognese-800-g/

        Siis puhutko täällä neuvoja laihduttamisessa ja oma ruokasi käsittää eineslasagnea, jota vedät yhdellä aterialla 800g? 3-4 hengen annoksen?

        Ei salaattia eikä mitään tuoretta aterialla?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "Tarkemmin nyt uudestaan annoskokoja.
        Pääruoka kiinteää ruokaa riittää 800 grammaa 900 kal jälkiruoka 200 grammaa 200 kal juomat
        Yht 1200 kal
        Siihen sitten vielä pienet kakkukahvit"

        Hei, mua kiinnostaa kyllä näin painoa kyttäävänä tämä sinun ateria. Eli yksi ateria 1200 kcal ja kakkua josta mahdollisesti vielä 300 kcal? Vai paljonko kakusta tuli kaloreita?

        Siis nyt puhutaan yhdestä ateriasta vai? Saanko kysyä miksei ole mahdollista jakaa tuota määrää koko päivän ajalle, koska se on ihan riittävä määrä koko päivälle, varsinkin jos laihduttaa. Niin ja mitä juoma on, kun siitäkin tulee noin valtavasti kaloreita? Onko se sokeroitua mehua vai limsaa? Vai olutta? Missä juomassa noin paljon oikeasti on kaloreita?

        Mun on kanssa vaikea uskoa että olet tosissasi. Noin voi syödä jos ei yhtään välitä terveydestään. Mistä saat tarvittavat vitamiinit jne suojaravinteet?


    • Anonyymi

      "Pienet annoskoot koskee VAIN makeita jälkiruoka."

      Ei laihduttaessa mitää jälkkäreitä tarvi 😄

      • Anonyymi

        Ei se nosta paljon kaloreita JOS annoskoko on jälkiruualla pieni.😮🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nosta paljon kaloreita JOS annoskoko on jälkiruualla pieni.😮🤔

        Entä jos pääruoassa annoskoko pieni ja jälkkärissä keskinkertainen? Haluan herkutella 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos pääruoassa annoskoko pieni ja jälkkärissä keskinkertainen? Haluan herkutella 😋

        Fasupalat kannattaa laittaa uuniin tai mononlämmittimiin niin niistä häviää proteenit ja kalorit.


    • Anonyymi

      Laihdutuksen aikana ei mitään jälkiruokaa nyt kannattaisi syödä. Se vain herättää lisää halua syödä makeata. Oikein odottaa koska saa taas herkutella. Makea on siitä pirullinen asia että se saa aivot haluamaan lisää ja lisää. Toisaalta sen äkkiä unohtaa jos ei ruoki makuaisteja makealla.

      Jos karppaa niin juusto on hyvä jälkiruoka, Montignacin menetelmässäkin sallittu.

      Mulla on nyt semmonen hyväkarppaus -kausi vaihteeksi kokeilussa. Vaikken laihduta, mut hillitsen painonnousua. Aamuisin vähän kaurapaahtoleipää ilman rasvaa, vain itsetehtyä marjasosetta, erytritolilla makeutettu) tai rahkaa, tai kalkkunaa päälle. Tai raejuusto-marjasekoitus. Vaihtoehtoinen aamupala on täytetty munakas, väliin mitä kaapista löytyy. Tai pelkkä rasvakahvi, kermavaahtoa vahvan kahvin päällä.

      Mulla on ainut hieman hankala asia kun tykkään ananaksesta ja siinä on suht korkea GI. Päärynä on sallittu, joka minun herkkua myös. Karkkia ja jäätelöä ei nyt tee mieli vaikka tummaa suklaata saisi syödä, on kaapissa 75% volttista, jos hätä tulee. En syö mitään eineksiä. Mut tommosen rasvahommelin jälkeen tekee mieli jotain kevyttä. Tää Monti on siitä kiva että molempia voi syödä. Ainoa ankara sääntö on että ei korkean GI:n tuotteita eikä rasvoja ja hiilareita yhdessä. Nehän on yhdessä turhankin maistuvia. Sitä vois vetää juustolla ja voilla päällystettyä paahtista vaikka kuinka. Samoin hamppari-ranu -osasto sisältää molempia, mikä niitä makuhermoja kutkuttaa. Makean ja suolaisen, rasvan ja huonon hiilarin yhdistelmä, siinä on kaikki. Leipä ilman voita on kyllä aika kuivaa....

      T kn

      • Anonyymi

        Desilitrassa ananasmurskaa on sen verran vähän hiilihydraattia (10,6 g https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/471 ) että korkealla glykeemisellä indeksillä ei ole merkitystä. Glykeeminen indeksi pitää suhteuttaa hiilihydraattimäärään, jotta saadaan tietää glykeeminen kuorma, joka on ratkaiseva asia. Tosin elimistössämme on sisäänrakennettu hiilihydrattien käsittelyjärjestelmä, jolle on hyvä antaa työtä, jottei se turhaudu. Esim. diabeteksen syy ei liene korkea glykemiakuorma, vaan lihavuus. Glykeeminen kuorma oli ennen vanhaan suurempi, silti diabetesta oli vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Desilitrassa ananasmurskaa on sen verran vähän hiilihydraattia (10,6 g https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/471 ) että korkealla glykeemisellä indeksillä ei ole merkitystä. Glykeeminen indeksi pitää suhteuttaa hiilihydraattimäärään, jotta saadaan tietää glykeeminen kuorma, joka on ratkaiseva asia. Tosin elimistössämme on sisäänrakennettu hiilihydrattien käsittelyjärjestelmä, jolle on hyvä antaa työtä, jottei se turhaudu. Esim. diabeteksen syy ei liene korkea glykemiakuorma, vaan lihavuus. Glykeeminen kuorma oli ennen vanhaan suurempi, silti diabetesta oli vähemmän.

        Jokuhan sen lihavuuden on aiheuttanut... Mulla ei D2:sta edelleenkään mut taipumus lihomiseen mikä ikääntyessä vain pahenee. Liikunta ja fyysinen aktiivisuus, ruoan puhtaus jne on muuttuneet. Ei ennen ollut esim lisäaineita eikä eineksiä. Ollaan näistä kirjoiteltu tänne.

        Mut joo en syö purkkiananasta vaan ostan tuoreen hedelmän. Siitä menee paljon haaskuuseen mut en vaan tykkää peltipurkkisäilykkeistä, jää metallin maku. Pilkon ja laitan ananaksen palaset pakastimeen valmiisiin annosrasioihin. Tuore on vaan niin paljon herkullisempaa kuin säilyke. Luin tosta glykeemisestä kuormasta kyllä. Ananas kannattais siis syödä vaik kermavaahdon kanssa. Ja ranut salaatin kanssa jne.

        Jonkin verran on uudistettu Montin menetelmää siitä kun viimeksi sitä harrastin. Otin kirjan kirjastosta ja käväisin läpi perusjutut. Se on kuitenkin mukavampaa kuin ketoarppaus, mut helppo ketoilusta siirtyä tohon. On kuitenkin järkevä ja perusterveellinen. Itse en ole kokenut vaikeaksi.

        Oikeestaan muuta eroa ei karppaukseen ole kuin että leipä on sallittua. Jopa al dente tai kylmä täysjyväspaghetti. En kuitenkaan ole syönyt muuta kuin shiratakia ja soijapastaa. Leipä aamupalalla korkeintaan kun syön hiilarit. Viikonloppuna tein tätä kuuluisaa uunifetapastaa just soijapastasta. Oli muuten saaplarin hyvää ja helppo tehdä. Uuniin vaan kokonaisena feta, tomaatteja ja oliiviöljyä, chiliä, lisäsin valkosipulia, se kun kuuluu tohon komboon mun mielestä. Ne sitten sekaisin pastan kanssa.

        Huomasin että päivässä kertyy silti tosi vähän hiilaria, jotain alle 30g. Edellyttäen etten syö sitä ananasta.

        T kn


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokuhan sen lihavuuden on aiheuttanut... Mulla ei D2:sta edelleenkään mut taipumus lihomiseen mikä ikääntyessä vain pahenee. Liikunta ja fyysinen aktiivisuus, ruoan puhtaus jne on muuttuneet. Ei ennen ollut esim lisäaineita eikä eineksiä. Ollaan näistä kirjoiteltu tänne.

        Mut joo en syö purkkiananasta vaan ostan tuoreen hedelmän. Siitä menee paljon haaskuuseen mut en vaan tykkää peltipurkkisäilykkeistä, jää metallin maku. Pilkon ja laitan ananaksen palaset pakastimeen valmiisiin annosrasioihin. Tuore on vaan niin paljon herkullisempaa kuin säilyke. Luin tosta glykeemisestä kuormasta kyllä. Ananas kannattais siis syödä vaik kermavaahdon kanssa. Ja ranut salaatin kanssa jne.

        Jonkin verran on uudistettu Montin menetelmää siitä kun viimeksi sitä harrastin. Otin kirjan kirjastosta ja käväisin läpi perusjutut. Se on kuitenkin mukavampaa kuin ketoarppaus, mut helppo ketoilusta siirtyä tohon. On kuitenkin järkevä ja perusterveellinen. Itse en ole kokenut vaikeaksi.

        Oikeestaan muuta eroa ei karppaukseen ole kuin että leipä on sallittua. Jopa al dente tai kylmä täysjyväspaghetti. En kuitenkaan ole syönyt muuta kuin shiratakia ja soijapastaa. Leipä aamupalalla korkeintaan kun syön hiilarit. Viikonloppuna tein tätä kuuluisaa uunifetapastaa just soijapastasta. Oli muuten saaplarin hyvää ja helppo tehdä. Uuniin vaan kokonaisena feta, tomaatteja ja oliiviöljyä, chiliä, lisäsin valkosipulia, se kun kuuluu tohon komboon mun mielestä. Ne sitten sekaisin pastan kanssa.

        Huomasin että päivässä kertyy silti tosi vähän hiilaria, jotain alle 30g. Edellyttäen etten syö sitä ananasta.

        T kn

        Glykeemiseen indeksiin vaikuttaa enemmän yhdessä ruoka-aineessa oleva glykeeminen indeksi kuin lautasella olevat ruoka-aineet. Ranskalaisten glykeeminen indeksi on matalampi kuin keitinperunan ja erikseen nautitun voin. Syynä se, että ruuansulatusneste pääsee hyökkäämään paremmin sen perunan kimppuun.

        Tölkkiananaksessa on tinaa, tulee siitä tinatusta purkista. Tuo on siis tarkoituksellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokuhan sen lihavuuden on aiheuttanut... Mulla ei D2:sta edelleenkään mut taipumus lihomiseen mikä ikääntyessä vain pahenee. Liikunta ja fyysinen aktiivisuus, ruoan puhtaus jne on muuttuneet. Ei ennen ollut esim lisäaineita eikä eineksiä. Ollaan näistä kirjoiteltu tänne.

        Mut joo en syö purkkiananasta vaan ostan tuoreen hedelmän. Siitä menee paljon haaskuuseen mut en vaan tykkää peltipurkkisäilykkeistä, jää metallin maku. Pilkon ja laitan ananaksen palaset pakastimeen valmiisiin annosrasioihin. Tuore on vaan niin paljon herkullisempaa kuin säilyke. Luin tosta glykeemisestä kuormasta kyllä. Ananas kannattais siis syödä vaik kermavaahdon kanssa. Ja ranut salaatin kanssa jne.

        Jonkin verran on uudistettu Montin menetelmää siitä kun viimeksi sitä harrastin. Otin kirjan kirjastosta ja käväisin läpi perusjutut. Se on kuitenkin mukavampaa kuin ketoarppaus, mut helppo ketoilusta siirtyä tohon. On kuitenkin järkevä ja perusterveellinen. Itse en ole kokenut vaikeaksi.

        Oikeestaan muuta eroa ei karppaukseen ole kuin että leipä on sallittua. Jopa al dente tai kylmä täysjyväspaghetti. En kuitenkaan ole syönyt muuta kuin shiratakia ja soijapastaa. Leipä aamupalalla korkeintaan kun syön hiilarit. Viikonloppuna tein tätä kuuluisaa uunifetapastaa just soijapastasta. Oli muuten saaplarin hyvää ja helppo tehdä. Uuniin vaan kokonaisena feta, tomaatteja ja oliiviöljyä, chiliä, lisäsin valkosipulia, se kun kuuluu tohon komboon mun mielestä. Ne sitten sekaisin pastan kanssa.

        Huomasin että päivässä kertyy silti tosi vähän hiilaria, jotain alle 30g. Edellyttäen etten syö sitä ananasta.

        T kn

        Ei laihduttaja saa syödä ranskalaisia perunoita.
        RASVA ON SALLITTU,MUTTA LIIKA RASVA EI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei laihduttaja saa syödä ranskalaisia perunoita.
        RASVA ON SALLITTU,MUTTA LIIKA RASVA EI.

        "Ei laihduttaja saa syödä ranskalaisia perunoita."

        Sama se syökö fasupaloja vai ranskalaisia jos herkutella tahtoo.


    • Anonyymi

      Minä syön Weetabixeja kilokaupalla aamuin illoin ja paino putoaa.

    • Anonyymi

      Minä syön nytkin vaikka laihdutan kahvin kanssa fasupaloja,omenapiirakkaa,korvapuusteja.

      • Anonyymi

        Kaloriteoria pitää silti paikkaansa. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaloriteoria pitää silti paikkaansa. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut.

        Kalorit häviää kun ne lämmittää. Akkukäyttöisillä mononlämmittimillä paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaloriteoria pitää silti paikkaansa. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut.

        Tämän aloituksen viesti on tämä
        Laihdut kun syöt pääruokaa paljon ja jälkiruokaa vähän.
        KOSKA jälkiruoat sisältää paljon energiaa ja pääruuat vähän energiaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalorit häviää kun ne lämmittää. Akkukäyttöisillä mononlämmittimillä paras.

        Sinun píllusi kaípaa tuuletusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän aloituksen viesti on tämä
        Laihdut kun syöt pääruokaa paljon ja jälkiruokaa vähän.
        KOSKA jälkiruoat sisältää paljon energiaa ja pääruuat vähän energiaa.

        "KOSKA jälkiruoat sisältää paljon energiaa ja pääruuat vähän energiaa."

        😂 Just just....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun píllusi kaípaa tuuletusta.

        Voi että! Tällainen lohkaisu taas Pilailijalta! Hyvää huumoria ja nauroin kyyneleet silmissä 😂😂😂


    • Anonyymi

      Tää on ihan normaalia Suomalaisille!Aina kun on arvokisat hiihdoissa MM-hiihto niin me Suomen kansa katselemme surumielin kuinka naapumaamme ym ottavat voitoillaa kunniaa ja arvomitaleita-

    • Anonyymi

      Vain herkuilla voi laihtua tehokkaasti ja nopeasti sekä terveellisesti. Hiihto ei ole herkullista.

    • Anonyymi

      Jos haluatte laihtua / näyttää paremmalta alasti tms, niin syökää enemmän hyviä kaloreita ja vähemmän huonoja kaloreita. Ja jos teidän tekee mieli syödä huonoja kaloreita, niin syökää maha täyteen hyviä kaloreita ja sitte kysykää iteltä tekeekö mieli syödä jotain epäterveellistä - harvoin tekee. Mun oma tulkinta siitä, että miks mun tekee mieli roskaruokaa on se, että mulla on yksinkertaisesti kova nälkä.

      • Anonyymi

        Kannattaa syödä ennen nukkumaan menoa 800 g poutun lasagnea. Siinä on VAIN hyviä kaloreita ja kun sen lämmittää niin ne häviää kokonaan.Päälle täytekakkukahvit.Yöllä ei tarvi sitten syödä MITÄÄN muuta kuin 600 g vanilia kerma jäätelyä.Kyllä laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa syödä ennen nukkumaan menoa 800 g poutun lasagnea. Siinä on VAIN hyviä kaloreita ja kun sen lämmittää niin ne häviää kokonaan.Päälle täytekakkukahvit.Yöllä ei tarvi sitten syödä MITÄÄN muuta kuin 600 g vanilia kerma jäätelyä.Kyllä laihtuu.

        Kun syö kilon lasaknea ennen nukkumaan menoa se tunne on kuin kävis pyörre tankissa kun aineenvaihdunta alkaa pelaa.Siitä tietää kun heti aamulla klo 4 on kova nälkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa syödä ennen nukkumaan menoa 800 g poutun lasagnea. Siinä on VAIN hyviä kaloreita ja kun sen lämmittää niin ne häviää kokonaan.Päälle täytekakkukahvit.Yöllä ei tarvi sitten syödä MITÄÄN muuta kuin 600 g vanilia kerma jäätelyä.Kyllä laihtuu.

        Voitaisiin vaikka laíttaa pílluusi 800 g pouttua. Kaikilla luokkakavereillasi on jo tyttö- tai poikaystävä ja seksikokemuksia. Varmasti víelä löytyy jostain poíka, joka ei ekaks tsiikaa tytössä ulkonäköä. Ihan pienessä kaupungissa mahdollisuudet sellaisen löytämiseen ovat kylläkin hyvin pienet.


      • Anonyymi

        "Jos haluatte laihtua / näyttää paremmalta alasti tms, niin syökää enemmän hyviä kaloreita ja vähemmän huonoja kaloreita."

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti.Kaupan kassalla kysyin minusta kiinnostuneilta tytöiltä onko kehoni heistä kiihottava ja onko heillä poikaystävää.Kerroin kalorit joita olen syönyt ja sanoin että ne on HYVIÄ kaloreita ja pihitimittani ylhäältä ja alhaalta ja kävin hakemassa pakastealtaasta Pouttun lasagnea joka oli tarjouksessa.Minulla oli pelkät mononlämmittimet jalassa.Ne putosivat kun vartijat niputtivat minut lattialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos haluatte laihtua / näyttää paremmalta alasti tms, niin syökää enemmän hyviä kaloreita ja vähemmän huonoja kaloreita."

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti.Kaupan kassalla kysyin minusta kiinnostuneilta tytöiltä onko kehoni heistä kiihottava ja onko heillä poikaystävää.Kerroin kalorit joita olen syönyt ja sanoin että ne on HYVIÄ kaloreita ja pihitimittani ylhäältä ja alhaalta ja kävin hakemassa pakastealtaasta Pouttun lasagnea joka oli tarjouksessa.Minulla oli pelkät mononlämmittimet jalassa.Ne putosivat kun vartijat niputtivat minut lattialle.

        Naurunkin pohjalla voi olla suru, ja kun ilo päättyy, murhe jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos haluatte laihtua / näyttää paremmalta alasti tms, niin syökää enemmän hyviä kaloreita ja vähemmän huonoja kaloreita."

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti.Kaupan kassalla kysyin minusta kiinnostuneilta tytöiltä onko kehoni heistä kiihottava ja onko heillä poikaystävää.Kerroin kalorit joita olen syönyt ja sanoin että ne on HYVIÄ kaloreita ja pihitimittani ylhäältä ja alhaalta ja kävin hakemassa pakastealtaasta Pouttun lasagnea joka oli tarjouksessa.Minulla oli pelkät mononlämmittimet jalassa.Ne putosivat kun vartijat niputtivat minut lattialle.

        Alaston tyttö seisoo pimeässä huoneessa,
        nauru kaikuu seinien sisällä,
        mutta pian hiljenee ääni ja kuuluu vain itku.

        Mitä tapahtui tälle kauniille teinitytölle,
        joka hetki sitten nauroi sydämensä kyllyydestä?

        Onko hän menettänyt jotain, jota ei voi saada takaisin?
        Vai onko hän nyt vain yksin ja peloissaan?

        Hänen kyyneleensä kertovat tarinaa,
        joka on liian raskas kannettavaksi yksin.
        Mutta jos joku kuuntelisi häntä,
        ehkä hän löytäisi rauhan ja toivon jälleen.

        Alaston tyttö seisoo pimeässä huoneessa,
        mutta toivon valo loistaa kaukana horisontissa.
        Ja kun hän astuu ulos pimeydestä,
        hän voi taas nauraa ja elää täysillä elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos haluatte laihtua / näyttää paremmalta alasti tms, niin syökää enemmän hyviä kaloreita ja vähemmän huonoja kaloreita."

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti.Kaupan kassalla kysyin minusta kiinnostuneilta tytöiltä onko kehoni heistä kiihottava ja onko heillä poikaystävää.Kerroin kalorit joita olen syönyt ja sanoin että ne on HYVIÄ kaloreita ja pihitimittani ylhäältä ja alhaalta ja kävin hakemassa pakastealtaasta Pouttun lasagnea joka oli tarjouksessa.Minulla oli pelkät mononlämmittimet jalassa.Ne putosivat kun vartijat niputtivat minut lattialle.

        Riiduitko itsesi siis kassalla alasti?


      • Anonyymi

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti syömällä Poutun lasagnea. Onko mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti syömällä Poutun lasagnea. Onko mahdollista?

        Sinun pitäisi pyytää pojilta ryhmäpouttua. Kaikilla teidänluokkalaisilla on jo tyttö- tai poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riiduitko itsesi siis kassalla alasti?

        Kyllä minä esittelin panania kassalla, siinä oli pulleita teinityttöjä jotka nauroivat minulle.Heitä selvästi kiinnosti pihtimittalukema pananin juuresta mitattuna, ei siis persreijästä asti.Siksi riisuin vaatteet koska olen hyvännäköinen ja vstsalihskseni on veitsenterävät,viimeistään 3:men viikon päästä.Otin heiltä kärrystä kaikki piztsat pois,ne on roskaruokaa ja laitoin poutun lasaknea 800g se on paljon terveellisempää ja HYVÄÄ ruokaa.Sanoin että päälle pitää juoda täytekakkukahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi pyytää pojilta ryhmäpouttua. Kaikilla teidänluokkalaisilla on jo tyttö- tai poikaystävä.

        Eikö kabanossi sopisi tytölle paremmin?


      • Anonyymi

        Poutun kalorit on hyviä ja niitä kun syö niin näyttää hyvältä alasti.SYÖKÄÄ HYVIÄ KALOREITA JA PUOLET VÄHEMMÄN JOS NE EI OLE HYVIÄ KALOREITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan näyttää hyvältä alasti syömällä Poutun lasagnea. Onko mahdollista?

        Jos tavoitteenasi on vain näyttää hyvältä alasti, voit syödä mitä tahansa, kunhan syöt riittävän vähän. Jos tavoitteenasi on lisäksi olla terve ja urheilullisesti suorituskykyinen, kannattaa katsoa mitä suuhusi laitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tavoitteenasi on vain näyttää hyvältä alasti, voit syödä mitä tahansa, kunhan syöt riittävän vähän. Jos tavoitteenasi on lisäksi olla terve ja urheilullisesti suorituskykyinen, kannattaa katsoa mitä suuhusi laitat.

        Pojat ovat tyrkyttämässä suuhun sitä itseään, ja on parempi olla tässä asiassa hyvin valikoiva ja säädyllinen, vaikka mieli tekisikin.


    • Anonyymi

      Vaatetta saa olla nyt reilummin ja akkukäyttöiset käden ja jalan lämmittimet pistän päälle jo lähtiessä.Ruokana 1500 g HYVÄÄ spakettia ja ruokaa ja jälkiruuaksi itsetehty omenapiirakka ja kaakauta jonka syön koko pellillisen.Siitä saa proteenia hiilihudraatit ja kofeenin.Niitä tarvii hiihtolenkillä.Päälle kakkukahvit.

    • Anonyymi

      Kun syö 800g laatikon lasagnea tulee päähän paineen tunne.Se tarkoittaa että LAIHTUU.

      • Anonyymi

        Se onkin herkullista ruokaa eikä muulla voi laihtua.


      • Anonyymi

        Paineentunne voi johtua siitä, että haluat purkautua, mutta en tiennyt, että tytöillä on SELLAISIA tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paineentunne voi johtua siitä, että haluat purkautua, mutta en tiennyt, että tytöillä on SELLAISIA tunteita.

        Siinä pitää seurata omaa oloaan,JOS laihtuvaa oloa ei ole pitää vähentää syöntiä,ja lisätä liikuntaaJos pyörälenkki ollut 34 km eikä tule päähän paineen tunnetta j a kipua selkään esim munuaiset niin on lisättävä pyörämatkaa puolella.Laihtuvan olon ja lihovan olon oppii kyllä tunnistamaan kun perehtyy asiaan.Päähän tulee kova paine kun laihtuu ja matka on tarpeeksi pitkä.


    • Anonyymi

      Sekin pitää aina ajatella ennen syöntiä onko nälkä.

      Aina kun ei ole kova nälkä syö vain puoli annosta.

    • Anonyymi

      SYÖKÄÄ NÄLÄN MUKAAN.
      SILLOIN KUN ON KOVA NÄLKÄ SYÖ PALJON JA KUN ON PIENI NÄLKÄ SYÖ PUOLET VÄHEMMÄN.

      • Anonyymi

        Entä jos ei ole lainkaan nälkä? Saako silloin olla syömättä? Elimistössä on vararavintoa olla syömättä jonkun aikaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vain herkuilla voi laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain herkuilla voi laihtua.

        Olisit jättänyt kommentoimasta.


      • Anonyymi

        Jos tavoitteenasi on vain näyttää hyvältä alasti, voit syödä mitä tahansa, kunhan syöt riittävän vähän. Jos tavoitteenasi on lisäksi olla terve ja urheilullisesti suorituskykyinen, kannattaa katsoa mitä suuhusi laitat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit jättänyt kommentoimasta.

        Tein kuitenkin hyvän avauksen!


    • Anonyymi

      Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Eturauhanen lähti kun olin pyöräilemässä 136etta kilometriä viime yönä.

    • Anonyymi

      Sitä voi syödä niinkin että puolet pienemmän annoksen
      pääruokaa sitten KAHTA ERI JÄLKIRUOKAA.
      mutta ne pitää olla terveellistä eikä missään nimessä roskaruokaa.

      • Anonyymi

        Litra vanilia jäätelyä ja iso mansikkatäytekakku =kaksi annosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litra vanilia jäätelyä ja iso mansikkatäytekakku =kaksi annosta.

        Pysytäänpäs taas asiassa eikä lähetellä enää noita pilailu-trolliviestejä.

        Kiittäen, ⓂⓄⒹⒺⓇⒶⒶⓉⓉⓄⓇⒾ

        PS. Kohta täytyy ottaa kovat keinot käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litra vanilia jäätelyä ja iso mansikkatäytekakku =kaksi annosta.

        Olet hauska, naurahdan aina viesteillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hauska, naurahdan aina viesteillesi.

        Joo minäkin nauroin katketakseni. Hah hah haa. Lisää tällaista! Niin taitavaa parodiaa että! Vai onko aito????? Onko tämä pilailija? Vai onko tämä aito? Ai jai aijai siinäpä kysymys. Minä pohdin nyt hahmoa. Tässä ongelma???? Mikä on hahmon takana? Onko parodiahorisontti vai aito? Hah hah haa ! Hah hah haa! Kadanossi. Jäätelyä. Hah haa haa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytäänpäs taas asiassa eikä lähetellä enää noita pilailu-trolliviestejä.

        Kiittäen, ⓂⓄⒹⒺⓇⒶⒶⓉⓉⓄⓇⒾ

        PS. Kohta täytyy ottaa kovat keinot käyttöön.

        Minä saan kirjoittaa mitä haluan ja mitä söin.
        Söin kaksi annosta jälkiruokaa. Yksi pakastemansikkakku ja yksi lidlin halpa vanilia kerma jäätelö, 2 litraa se olikin,ei litra.Ostin vahingossa 2 den litran ja söin vahingossa kaikki kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kirjoittaa mitä haluan ja mitä söin.
        Söin kaksi annosta jälkiruokaa. Yksi pakastemansikkakku ja yksi lidlin halpa vanilia kerma jäätelö, 2 litraa se olikin,ei litra.Ostin vahingossa 2 den litran ja söin vahingossa kaikki kerralla.

        Enkä enää ikinä kirjoita tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kirjoittaa mitä haluan ja mitä söin.
        Söin kaksi annosta jälkiruokaa. Yksi pakastemansikkakku ja yksi lidlin halpa vanilia kerma jäätelö, 2 litraa se olikin,ei litra.Ostin vahingossa 2 den litran ja söin vahingossa kaikki kerralla.

        Mikset kirjoita kakku kaakku? Olisi hauskempaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe