Kevättä rinnassa

Anonyymi-ap

Aurinko paistaa kirkkaana, ulkona oli ja on edelleenkin ihanteellinen ulkoilla.
Parin kolmen tunnin happihyppelyt piristävät mieltä ja kehoa.

Oletteko tekin iloisella kevään odotuksen mielentilassa?

Kohta vesipisarat tippuvat räystäiltä, herää lintujen viserrykseen viikonloppuisin kun ikkunan avaa. Eikä ole enää pitkä aika edes kesälomiin. On se ihmiselo yhtä juhlaa.

AV

27

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ” Oletteko tekin iloisella kevään odotuksen mielentilassa” kyllähä mää ooks sää?

      • Anonyymi

        Tietysti olen.
        On tullut aika vetäistä ne verkkarit kaapista jalkaan, kuntoilla ihrat pois kehosta.
        Pieni välipala ja salille jumppaamaan, melkein tuolla seuraavalla tyylillä. On se kaunista katseltavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olen.
        On tullut aika vetäistä ne verkkarit kaapista jalkaan, kuntoilla ihrat pois kehosta.
        Pieni välipala ja salille jumppaamaan, melkein tuolla seuraavalla tyylillä. On se kaunista katseltavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4

        AV

        Juu sitä ei ikinä tiedä millaiseen hyvin suljettuun circuit-ryhmään sinä vielä päädyt kahvojasi kaventamaan mies


    • Täällä ei ihanteellista ulkoilla, pirun kova ja kylmä tuuli

      • Anonyymi

        Tuuli tuolla jonkin verran, kolmatta tuntia oltiin ulkoilemassa. Hyvä oli pukeutuminen, ei haitannut viimat luissa eikä ytimissä.

        AV


    • Ihana sää, pitääkin lähteä ulos! Pitää tosin varmaan kaivaa aurinkolasit, sillä luki heijastaa valoa silmään nii, että muuten alkaa päätä särkeä. 😁

      Viherkasvit ja orkideat etelä-ikkunalla myös nauttii. Osa orkideoista luulee, että on kesä ja on alkanut talven jälkeen kukkimaan.

      • Anonyymi

        Kevättä kohti mennessä on nyt hyvä aika aloittaa myös kuntoiluharrastukset, herätä kuin karhut talviunestaan. Mistä repiä oikea innoitus?
        Olisihan se haastavaa kokeilla vieläkö saisi itsensä fyysisesti hyvään kuntoon, se kun tulee vuosi vuodelta vaikeammaksi. 3 x viikossa kovaa hikoilua kolmen kuukauden ajan jo tuottaisi tulosta.
        Mikäpä se olisi sitten kesällä kaupungilla kävellessä:)
        Itsekuri, missä on minun itsekurini (etsii sängyn alta).

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kevättä kohti mennessä on nyt hyvä aika aloittaa myös kuntoiluharrastukset, herätä kuin karhut talviunestaan. Mistä repiä oikea innoitus?
        Olisihan se haastavaa kokeilla vieläkö saisi itsensä fyysisesti hyvään kuntoon, se kun tulee vuosi vuodelta vaikeammaksi. 3 x viikossa kovaa hikoilua kolmen kuukauden ajan jo tuottaisi tulosta.
        Mikäpä se olisi sitten kesällä kaupungilla kävellessä:)
        Itsekuri, missä on minun itsekurini (etsii sängyn alta).

        AV

        Huomaan itse nyt vähän pidempään lomaillessani (ennen uuden työn aloitusta), että energiat alkaa palata ja voimia jäisi myös liikuntaa. Nollaus on ollut tarpeen! Olen kyllä raivannut kotoa kaaosta ja siirtänyt huonekaluja, sekin on arkiliikuntaa, mutta tehokkaamman liikunnan aloitus on vielä suunnitelma. Työmatka siirtyy myös julkisen ja pyörän/kaupunkipyörän yhdistelmään heti kun säät sallii. Pienikin arkiliikunta tekee hyvää. Kunhan pääsee vain alkuun, on loppu helpompaa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Huomaan itse nyt vähän pidempään lomaillessani (ennen uuden työn aloitusta), että energiat alkaa palata ja voimia jäisi myös liikuntaa. Nollaus on ollut tarpeen! Olen kyllä raivannut kotoa kaaosta ja siirtänyt huonekaluja, sekin on arkiliikuntaa, mutta tehokkaamman liikunnan aloitus on vielä suunnitelma. Työmatka siirtyy myös julkisen ja pyörän/kaupunkipyörän yhdistelmään heti kun säät sallii. Pienikin arkiliikunta tekee hyvää. Kunhan pääsee vain alkuun, on loppu helpompaa.

        Menikö entinen työ samaa rataa kulkevaksi kuluttavaksi junaksi?

        No ei sitä kotona aina "jaksa" edes siivota, katsoo sen olevan tarpeetonta kun pärjää muutaman kaverillisen pölyhiukkasen kanssa hyvinkin keskenään. Nyt jäi viikonloppusiivous pahasti unholaan, ensiviikolla tuo nousee sitten listalla ylemmäs.

        Uudet tuulet ja uudet haasteet. Onnea uusiin tehtäviin.

        https://www.youtube.com/watch?v=VRKBXQUdeLA

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menikö entinen työ samaa rataa kulkevaksi kuluttavaksi junaksi?

        No ei sitä kotona aina "jaksa" edes siivota, katsoo sen olevan tarpeetonta kun pärjää muutaman kaverillisen pölyhiukkasen kanssa hyvinkin keskenään. Nyt jäi viikonloppusiivous pahasti unholaan, ensiviikolla tuo nousee sitten listalla ylemmäs.

        Uudet tuulet ja uudet haasteet. Onnea uusiin tehtäviin.

        https://www.youtube.com/watch?v=VRKBXQUdeLA

        AV

        Ei, päinvastoin. Työn vaihdon syyt on muut.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei, päinvastoin. Työn vaihdon syyt on muut.

        Hmm..ainakin itse pidän työtehtävistä, jotka ovat lähes mahdottomia. Vaativat paljon, tuo itselle energiaa, antavan selvän tavoitteen nuo lähtökohtaisesti ylivaikeat...hitto, sama muuten taitaa olla naismakuni. Jos kelaa menneisyyteen on halunnut sellaista mitä ei lähtökohtaisesti ole voinut saada.
        Sairas mieli.

        AV


    • Kyllä kevät ja kesän tulo on hieno juttu. Just suunnittelin lähteväni päivän kävelylenkin tekemään.🙂.

      • Anonyymi

        Aurinko saa ainakin minun hormonitoiminnat aina kierroksille, mikä liene.
        Mutta, pitää lähteä katsomaan kuntosalille pakaroita joita ihanat naiset minulle silmieni iloksi suovat suopeudessaan. Sokeilla on varmasti tehokkaammat treenit.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko saa ainakin minun hormonitoiminnat aina kierroksille, mikä liene.
        Mutta, pitää lähteä katsomaan kuntosalille pakaroita joita ihanat naiset minulle silmieni iloksi suovat suopeudessaan. Sokeilla on varmasti tehokkaammat treenit.

        AV

        Joo kyllä rupee aina hormoonit hyrrään kun päivät pitenee ja aurinko paistaa.🙂.


    • Anonyymi

      Eli maks teit parin tunnin lenkin🤣🤣🤣🤣

    • Ihana säätila. 🌞

      Kevät tulee jihuu ja kesä. 💖😄✨

      Herään taas henkiin!

    • Samoilla ajatuksilla 😃
      Kyllä, odotan jo kevättä. 👍
      Lomista ei tosin vielä ole tietoa.

      Ostin tammikuun alennusmyynnistä itselleni karvapohjasukset. En ollut hiihtänyt ainakaan viiteentoista vuoteen ja välineetkin olivat jo kadonneet. - Kun parisen viikkoa sitten osui myös viikonlopulle kaunis ilma ja juuri sataneeseen lumeen oli tehty uudet ladut, päätin lähteä kokeilemaan ostostani. - Pysyin pystyssä, mutta totesin, että saattaa kulua taas 15 vuotta ennen kuin jatkan sitä harrastusta.. - No, ainakin minulla on nyt välineet, jos joku houkuttelee hiihtoretkelle järven jäälle ja vaikka saareen makkaraa paistamaan. 🤣

      Tänään lähdin vain kävelemään. Reipas eteneminen pysähteli, kun tuli koiria ulkoiluttavia tuttuja vastaan ja jäin juttelemaan. Mutta kaikilla tuntui olevan hyvä fiilis ja keväinen mieli jo!🌞

      Siitäkin olen iloinen, että tänä talvena näyttäisin voittavan ikuisuuskiistan jäniksiä vastaan 👏 Onhan tässä vielä toki talvea jäljellä, mutta jänisten jäljet osoittavat, että ne ovat tyytyneet siihen, että omenapuitani suojaavat pari metriä korkeat verkkoaidat eivät tällä kertaa anna periksi. 😄

    • Anonyymi

      "Oletteko tekin iloisella kevään odotuksen mielentilassa?"

      En juurikaan. Tykkään talvesta ja talvi on minusta kauniimpi vuodenaika kuin kevät tai kesä. Mut kuka tykkää mistäkin, ei siinä.

    • Anonyymi

      Ihana aloitus. Kivaa mutkin arvostaa ulkoilua ja kevät talven aurinkoa.Ulkoilu tekisi kaikille hyvää. Antaa hyvän mielen ja hyvät unen lajhjat.Kasvoihin tulee väriä ja sitä voi tehdä yksinkin. Kyllä näkee ihmisiä naamasta ja väristä ,jotka ei ulkoile kuin pakolla. Särkee selkää,jalkoja, väsyttää ja yöllä ei saa unta,masetaa.Edellä mainitut vaivat oli mun kamullani Mies 55v. Hän kaikkialle liikkui omalla autolla ja töihinkin.Huom! Ei tupakoi,ei käytä alkoholia. Vaivoista meni lopulta lääkrin.Kaikki kokeet otetiin,myös selkä kuvattiin: Ainoastaan Mitä löytyi? D-viitamiinin puutostila.Johon nyt on reseptillä D-vitamiinia ja pitkä kuuri syötävä loppuun.Moni masetunut syö psyykelääkeitä ja särky lääkeitä päälle. Kun ei verestä tutkita kaikkia mahdollisia puutostiloja!Hänen tilanteen Hyvä ulkomaalaistaustainen Terveyskeskus mies Lääkäri otti asiaksi tutkia,ihan kaiken verestä.Eikä vaan määränyt esim.särkyläketä tai latvalääkeitä.Joita moni syö aivan turhaan vuosia ja mutu sompiksi. Lakana naamana kulkevat sitten myöhän ilta päivää ,kaupoille? Jotkut kaljalle ja koko elämä on mennyt.

    • Anonyymi

      N. 3 kiloa ahventa järveltä auringonpaisteesta :)
      Kyllä oli hieno sää ja päivä.

      -keinovaginamies-

      • Maailman paras ruoka: fileroitu, leivitetty, voissa paistettu pienenkokoinen järviahven.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Maailman paras ruoka: fileroitu, leivitetty, voissa paistettu pienenkokoinen järviahven.

        Itse olen hieman kookkaamman savuahvenen ja uusien perunoiden kannalla, kunnon sipulivoisulalla.

        Mutta suomen kaloista ehdoton ykkönen on ahven makunsa puolesta.

        Tämän päiväisistä tulee ahvenkukkoa. Ei paljon häviä sekään noille edellä mainituille.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Maailman paras ruoka: fileroitu, leivitetty, voissa paistettu pienenkokoinen järviahven.

        Pilkkiminen on mukavaa touhua jos pääsee ammattilaisen kanssa järvelle. Moottorikelkka, puut mukana, tehdään nuotiot ja paistetaan makkaraa aurinkoisen pilkkimisen ohessa.
        Ei voi jäädä kuin hyvä mieli, saapa tai ei.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen hieman kookkaamman savuahvenen ja uusien perunoiden kannalla, kunnon sipulivoisulalla.

        Mutta suomen kaloista ehdoton ykkönen on ahven makunsa puolesta.

        Tämän päiväisistä tulee ahvenkukkoa. Ei paljon häviä sekään noille edellä mainituille.

        -keinovaginamies-

        Ei varmaan häviä.

        Kalliiksi tuli ero; ex-anoppilassa ahvenherkkuja sai, nyt pitäisi mennä itse hankkimaan raaka-aineet ja huolehtia jälkikäsittelystä ja olen enemmän lopputuotemiehiä. Onneksi on kauppahalli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkiminen on mukavaa touhua jos pääsee ammattilaisen kanssa järvelle. Moottorikelkka, puut mukana, tehdään nuotiot ja paistetaan makkaraa aurinkoisen pilkkimisen ohessa.
        Ei voi jäädä kuin hyvä mieli, saapa tai ei.

        AV

        On ja varsinkin se notski&makkaranpaisto-osuus. Maistuu raittiissa ulkoilmassa jumaltennruualta.


    • Kevättä rinnassa ja vähän pöksyissäkin, mikä kuriositeettina näin Sinkut-palstalla todettakoon. Vuoden paras aika on pääsiäisestä juhannukseen.

    • Anonyymi

      Kyllä on taas kekseliästä ja tekopirteetä porukkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2320
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      136
      1799
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1631
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1622
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1247
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      317
      1216
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1153
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1045
    Aihe