On paha mieli. Tuli sanottua työpaikasta rumasti facebookissa. Syynä se, että työnantaja ei anna vapaata työstä lomamatkan vuoksi. En päässyt reissuun. Kaverit kehui somessa miten kivaa oli, niin hermot meni. Teen vuorotyötä. Lauantai ei aina ole vapaapäivä. Koronarajoitusten jälkeen on kova matkakuume. Joku saattaa sanoa; Tee reissu omalla ajalla. Ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi olla kaveri mukana tai jonkun ryhmän mukana. Jotkut matkareitit vaatii tilausajo kuljetuksen,kun ei ole linja-auto tai junavuoroja.
Työnantaja ei jousta
7
409
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän siinä muuta kuin otat lopputilin. Itse yleensä olen ottanut loparit kun joku reissu tai perheen meno ollut. Töihin kyllä on päässyt takaisin aina. Irtisanomisaika on yleensä sen 2-viikkoa niin olen laittanut lopputililapun 2-3 viikkoa ennen reissuun lähtöä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17760434U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Näistä "tuli sanottua" purkauksista kärsii yleensä aika pitkään ja jopa lopullisesti. On todella idioottimaista hakkua työnantajaa somessa; periaatteessa siitä voi saada potkut!
- Anonyymi
Normaalitilanne: työnantajan kanssa voi sopia, miten pidetään lomat, että se sopii sekä työnantajalle että työntekijälle.
Mitään erillistä "reissuvapaata" mihin aikaan vuotta tahansa ei ole, vaan ylipäätään vapaista sovitaan. Esimerkiksi lähiomaisen hautajaisiin tai lapsen sairaalahoidon tukemiseen saa sopimalla vapaata.
Oma tilanne se että lomat on työkohteen systeemien mukaan. ei mitään muuta mahdollisuutta, mutta tiedän mihin ajankohtiin voin suunnitella menoa jos sitä on. Työnantajalla on tuossakin direktio, jos päättää että lomani siirtyy- niin se siirtyy, siihen ajankohtaan kuin sen työkohteen puolesta voi pitää ja työnantajalleni sopii.- Anonyymi
Tässähän nimenomaan oli se tilanne että työnantajan kanssa ei pysty neuvottelemaan. Itse samassa tilanteessa varmaan ottaisin lopputilin ja pitäisin omaa lomaa kuten yllä neuvottiinkin. Saahan ne pitämättömät lomapäivät sitten rahana niin ei pitäisi olla ongelma.
- Anonyymi
Onko tää joku trolli aloittajalta....?????
- Anonyymi
Niin että hellanlettas kun ei päässyt reissuun :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773