Työnantaja ei jousta

Anonyymi-ap

On paha mieli. Tuli sanottua työpaikasta rumasti facebookissa. Syynä se, että työnantaja ei anna vapaata työstä lomamatkan vuoksi. En päässyt reissuun. Kaverit kehui somessa miten kivaa oli, niin hermot meni. Teen vuorotyötä. Lauantai ei aina ole vapaapäivä. Koronarajoitusten jälkeen on kova matkakuume. Joku saattaa sanoa; Tee reissu omalla ajalla. Ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi olla kaveri mukana tai jonkun ryhmän mukana. Jotkut matkareitit vaatii tilausajo kuljetuksen,kun ei ole linja-auto tai junavuoroja.

7

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eihän siinä muuta kuin otat lopputilin. Itse yleensä olen ottanut loparit kun joku reissu tai perheen meno ollut. Töihin kyllä on päässyt takaisin aina. Irtisanomisaika on yleensä sen 2-viikkoa niin olen laittanut lopputililapun 2-3 viikkoa ennen reissuun lähtöä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760434U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Näistä "tuli sanottua" purkauksista kärsii yleensä aika pitkään ja jopa lopullisesti. On todella idioottimaista hakkua työnantajaa somessa; periaatteessa siitä voi saada potkut!

• Anonyymi

Normaalitilanne: työnantajan kanssa voi sopia, miten pidetään lomat, että se sopii sekä työnantajalle että työntekijälle.
      Mitään erillistä "reissuvapaata" mihin aikaan vuotta tahansa ei ole, vaan ylipäätään vapaista sovitaan. Esimerkiksi lähiomaisen hautajaisiin tai lapsen sairaalahoidon tukemiseen saa sopimalla vapaata.
      Oma tilanne se että lomat on työkohteen systeemien mukaan. ei mitään muuta mahdollisuutta, mutta tiedän mihin ajankohtiin voin suunnitella menoa jos sitä on. Työnantajalla on tuossakin direktio, jos päättää että lomani siirtyy- niin se siirtyy, siihen ajankohtaan kuin sen työkohteen puolesta voi pitää ja työnantajalleni sopii.

• Anonyymi

Tässähän nimenomaan oli se tilanne että työnantajan kanssa ei pysty neuvottelemaan. Itse samassa tilanteessa varmaan ottaisin lopputilin ja pitäisin omaa lomaa kuten yllä neuvottiinkin. Saahan ne pitämättömät lomapäivät sitten rahana niin ei pitäisi olla ongelma.

• Anonyymi

Onko tää joku trolli aloittajalta....?????

• Anonyymi

Niin että hellanlettas kun ei päässyt reissuun :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1477
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe