Työnantaja ei jousta

Anonyymi-ap

On paha mieli. Tuli sanottua työpaikasta rumasti facebookissa. Syynä se, että työnantaja ei anna vapaata työstä lomamatkan vuoksi. En päässyt reissuun. Kaverit kehui somessa miten kivaa oli, niin hermot meni. Teen vuorotyötä. Lauantai ei aina ole vapaapäivä. Koronarajoitusten jälkeen on kova matkakuume. Joku saattaa sanoa; Tee reissu omalla ajalla. Ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi olla kaveri mukana tai jonkun ryhmän mukana. Jotkut matkareitit vaatii tilausajo kuljetuksen,kun ei ole linja-auto tai junavuoroja.

7

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eihän siinä muuta kuin otat lopputilin. Itse yleensä olen ottanut loparit kun joku reissu tai perheen meno ollut. Töihin kyllä on päässyt takaisin aina. Irtisanomisaika on yleensä sen 2-viikkoa niin olen laittanut lopputililapun 2-3 viikkoa ennen reissuun lähtöä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760434U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Näistä "tuli sanottua" purkauksista kärsii yleensä aika pitkään ja jopa lopullisesti. On todella idioottimaista hakkua työnantajaa somessa; periaatteessa siitä voi saada potkut!

• Anonyymi

Normaalitilanne: työnantajan kanssa voi sopia, miten pidetään lomat, että se sopii sekä työnantajalle että työntekijälle.
      Mitään erillistä "reissuvapaata" mihin aikaan vuotta tahansa ei ole, vaan ylipäätään vapaista sovitaan. Esimerkiksi lähiomaisen hautajaisiin tai lapsen sairaalahoidon tukemiseen saa sopimalla vapaata.
      Oma tilanne se että lomat on työkohteen systeemien mukaan. ei mitään muuta mahdollisuutta, mutta tiedän mihin ajankohtiin voin suunnitella menoa jos sitä on. Työnantajalla on tuossakin direktio, jos päättää että lomani siirtyy- niin se siirtyy, siihen ajankohtaan kuin sen työkohteen puolesta voi pitää ja työnantajalleni sopii.

• Anonyymi

Tässähän nimenomaan oli se tilanne että työnantajan kanssa ei pysty neuvottelemaan. Itse samassa tilanteessa varmaan ottaisin lopputilin ja pitäisin omaa lomaa kuten yllä neuvottiinkin. Saahan ne pitämättömät lomapäivät sitten rahana niin ei pitäisi olla ongelma.

• Anonyymi

Onko tää joku trolli aloittajalta....?????

• Anonyymi

Niin että hellanlettas kun ei päässyt reissuun :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2057
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1255
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      65
      1175
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe