Työnantaja ei jousta

Anonyymi-ap

On paha mieli. Tuli sanottua työpaikasta rumasti facebookissa. Syynä se, että työnantaja ei anna vapaata työstä lomamatkan vuoksi. En päässyt reissuun. Kaverit kehui somessa miten kivaa oli, niin hermot meni. Teen vuorotyötä. Lauantai ei aina ole vapaapäivä. Koronarajoitusten jälkeen on kova matkakuume. Joku saattaa sanoa; Tee reissu omalla ajalla. Ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi olla kaveri mukana tai jonkun ryhmän mukana. Jotkut matkareitit vaatii tilausajo kuljetuksen,kun ei ole linja-auto tai junavuoroja.

7

685

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eihän siinä muuta kuin otat lopputilin. Itse yleensä olen ottanut loparit kun joku reissu tai perheen meno ollut. Töihin kyllä on päässyt takaisin aina. Irtisanomisaika on yleensä sen 2-viikkoa niin olen laittanut lopputililapun 2-3 viikkoa ennen reissuun lähtöä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760434U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Näistä "tuli sanottua" purkauksista kärsii yleensä aika pitkään ja jopa lopullisesti. On todella idioottimaista hakkua työnantajaa somessa; periaatteessa siitä voi saada potkut!

• Anonyymi

Normaalitilanne: työnantajan kanssa voi sopia, miten pidetään lomat, että se sopii sekä työnantajalle että työntekijälle.
      Mitään erillistä "reissuvapaata" mihin aikaan vuotta tahansa ei ole, vaan ylipäätään vapaista sovitaan. Esimerkiksi lähiomaisen hautajaisiin tai lapsen sairaalahoidon tukemiseen saa sopimalla vapaata.
      Oma tilanne se että lomat on työkohteen systeemien mukaan. ei mitään muuta mahdollisuutta, mutta tiedän mihin ajankohtiin voin suunnitella menoa jos sitä on. Työnantajalla on tuossakin direktio, jos päättää että lomani siirtyy- niin se siirtyy, siihen ajankohtaan kuin sen työkohteen puolesta voi pitää ja työnantajalleni sopii.

• Anonyymi

Tässähän nimenomaan oli se tilanne että työnantajan kanssa ei pysty neuvottelemaan. Itse samassa tilanteessa varmaan ottaisin lopputilin ja pitäisin omaa lomaa kuten yllä neuvottiinkin. Saahan ne pitämättömät lomapäivät sitten rahana niin ei pitäisi olla ongelma.

• Anonyymi

Onko tää joku trolli aloittajalta....?????

• Anonyymi

Niin että hellanlettas kun ei päässyt reissuun :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      69
      910
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      803
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      738
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      654
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      558
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      533
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      497
    8. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    9. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      24
      487
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      479
    Aihe