Työnantaja ei jousta

Anonyymi-ap

On paha mieli. Tuli sanottua työpaikasta rumasti facebookissa. Syynä se, että työnantaja ei anna vapaata työstä lomamatkan vuoksi. En päässyt reissuun. Kaverit kehui somessa miten kivaa oli, niin hermot meni. Teen vuorotyötä. Lauantai ei aina ole vapaapäivä. Koronarajoitusten jälkeen on kova matkakuume. Joku saattaa sanoa; Tee reissu omalla ajalla. Ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi olla kaveri mukana tai jonkun ryhmän mukana. Jotkut matkareitit vaatii tilausajo kuljetuksen,kun ei ole linja-auto tai junavuoroja.

5

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eihän siinä muuta kuin otat lopputilin. Itse yleensä olen ottanut loparit kun joku reissu tai perheen meno ollut. Töihin kyllä on päässyt takaisin aina. Irtisanomisaika on yleensä sen 2-viikkoa niin olen laittanut lopputililapun 2-3 viikkoa ennen reissuun lähtöä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760434U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Näistä "tuli sanottua" purkauksista kärsii yleensä aika pitkään ja jopa lopullisesti. On todella idioottimaista hakkua työnantajaa somessa; periaatteessa siitä voi saada potkut!

• Anonyymi

Normaalitilanne: työnantajan kanssa voi sopia, miten pidetään lomat, että se sopii sekä työnantajalle että työntekijälle.
      Mitään erillistä "reissuvapaata" mihin aikaan vuotta tahansa ei ole, vaan ylipäätään vapaista sovitaan. Esimerkiksi lähiomaisen hautajaisiin tai lapsen sairaalahoidon tukemiseen saa sopimalla vapaata.
      Oma tilanne se että lomat on työkohteen systeemien mukaan. ei mitään muuta mahdollisuutta, mutta tiedän mihin ajankohtiin voin suunnitella menoa jos sitä on. Työnantajalla on tuossakin direktio, jos päättää että lomani siirtyy- niin se siirtyy, siihen ajankohtaan kuin sen työkohteen puolesta voi pitää ja työnantajalleni sopii.

• Anonyymi

Tässähän nimenomaan oli se tilanne että työnantajan kanssa ei pysty neuvottelemaan. Itse samassa tilanteessa varmaan ottaisin lopputilin ja pitäisin omaa lomaa kuten yllä neuvottiinkin. Saahan ne pitämättömät lomapäivät sitten rahana niin ei pitäisi olla ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe