Voisiko palstalta löytää

Anonyymi-ap

Viikonloppu seuraa?

56

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä täältä toiset ovat seuraakin saaneet.
      Yleensä se tapahtuu tutustumisen kautta. Pitkällinen prosessi. Mutta ei tämä mikään senssipalsta ole.

      • Anonyymi

        Nimenomaan pitkällinen prosessi, jos tuuri käy.


      • Anonyymi

        Riippuu myös mikä laatuista seuraa haluaa. Onhan täällä keskustelijoita melkein ympäri vuorokauden, eteenkin viikonloppuisin. Siis jos tyytyy pelkkään rupatteluun, kenen kanssa tahansa. Jos hakee jonkin asteista suhdetta... alkaa mahdollisuudet luultavasti olla vähissä, ainakin miehillä. Jos taas nainen hakee irtosuhdetta, uskoisin olevan hyvinkin mahdollista; ett aina täältä muutaman miehen kiinnostuksen osakseen saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu myös mikä laatuista seuraa haluaa. Onhan täällä keskustelijoita melkein ympäri vuorokauden, eteenkin viikonloppuisin. Siis jos tyytyy pelkkään rupatteluun, kenen kanssa tahansa. Jos hakee jonkin asteista suhdetta... alkaa mahdollisuudet luultavasti olla vähissä, ainakin miehillä. Jos taas nainen hakee irtosuhdetta, uskoisin olevan hyvinkin mahdollista; ett aina täältä muutaman miehen kiinnostuksen osakseen saa.

        Näin. Todellakin riippuu paljolti millaista seuraa hakee.

        Mutta anonyymin tulee ensin tulla tunnistettavaksi joko rekkautumalla tai jos sitä ei halua tehdä, niin allekirjoituksella. Se on ensimmäinen askel. Siitä voi tutustuminen alkaa.


    • Yhdyssanat on osattava, jos meinaa edes yrittää seuraa löytää.

      • Anonyymi

        Yhdys sanat, mitä ne on?


      • Entäs jos kaksi lukihäiriöistä löytää toisensa onko sillä silloinkin merkitystä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Entäs jos kaksi lukihäiriöistä löytää toisensa onko sillä silloinkin merkitystä.😄.

        Eivät yhdyssanavirheet kerro lukihäiriöstä, vaan kunnioituksen puutteesta kaunista kieltämme kohtaan 😉


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Eivät yhdyssanavirheet kerro lukihäiriöstä, vaan kunnioituksen puutteesta kaunista kieltämme kohtaan 😉

        No joo. Tosin ite en ole lukihäiriöinen ja kyllä tätä kieltä aika hyvin tulee runneltua välillä. Tunnustan.😄.


      • Jep ja toinen vaatimus on, että osaa kirjoittaa runoja. Ja tietysti myös kirjeitä, myös rakkauskirjeitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep ja toinen vaatimus on, että osaa kirjoittaa runoja. Ja tietysti myös kirjeitä, myös rakkauskirjeitä.

        Runojen kirjoittaminen kehittää semantiikan tajua ja ylipäätään itseilmaisua. Kunhan luopuu heti ajatuksesta, että niiden pitää olla loppusoinnillisia. Haiku ja tanka ovat helppoja runomittoja. Joskus kirjoittelin paljonkin runoja, varsinkin limerikkejä, jotka sopii hyvin naisen ja matkustamisen yhdistämiseen.. ensimmäinen säe sisältää paikannimen ja viimeinen jonkun kaksimielisyyden 🤭


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep ja toinen vaatimus on, että osaa kirjoittaa runoja. Ja tietysti myös kirjeitä, myös rakkauskirjeitä.

        Runoja en osaa oikein rustata mutta rakkauskirjeitä väitän osaavani kirjoittaa toki sekin riippuu vähän että minkälaisista rakkauskirjeistä kukin tykkää mutta sellasia yltiö romanttisia mitä sulkakynillä rustattiin joskus aikoinaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Runoja en osaa oikein rustata mutta rakkauskirjeitä väitän osaavani kirjoittaa toki sekin riippuu vähän että minkälaisista rakkauskirjeistä kukin tykkää mutta sellasia yltiö romanttisia mitä sulkakynillä rustattiin joskus aikoinaan.😄.

        Rakkauskirjeet lähtee omista tunteista. Ei voi ennalta sanoa minkälaisia niiden pitää olla. Nuo ennen vanhaisetkin, joita esim. sulkakynillä rustattiin lähtivät kirjoittajansa sen hetkisistä ja henkilökohtaisista tunteista.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Runoja en osaa oikein rustata mutta rakkauskirjeitä väitän osaavani kirjoittaa toki sekin riippuu vähän että minkälaisista rakkauskirjeistä kukin tykkää mutta sellasia yltiö romanttisia mitä sulkakynillä rustattiin joskus aikoinaan.😄.

        ”Oi ihana simasuu, kanssani messuille tuu.”

        Sulkakynällä 😄


      • Norppa83 kirjoitti:

        Rakkauskirjeet lähtee omista tunteista. Ei voi ennalta sanoa minkälaisia niiden pitää olla. Nuo ennen vanhaisetkin, joita esim. sulkakynillä rustattiin lähtivät kirjoittajansa sen hetkisistä ja henkilökohtaisista tunteista.

        No niinhän se tosi tilanteessa ja todellisuudessa menee.🙂.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        ”Oi ihana simasuu, kanssani messuille tuu.”

        Sulkakynällä 😄

        Vaikka näin onhan tuossakin potentiaalia. Mä lisäisin vielä vaikka jotain syvälle silmiin katsomisesta ja niihin hukkumisesta iättömän meren äärellä aaltojen leikkiessä jaloissa kuin kissanpentu ja rakkauttamme todistamassa vain äärettömän taivaan ikivanhat tähdet ja sitten vois lisätä jotain sydänten, kehojen ja sielujen jakamisesta. Vähän siihen suuntaan ja ehdottomasti sulkakynällä. Tirauttaa pari kaipaujsen kyyneltä vielä paperille pisteeksi iin päälle.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Vaikka näin onhan tuossakin potentiaalia. Mä lisäisin vielä vaikka jotain syvälle silmiin katsomisesta ja niihin hukkumisesta iättömän meren äärellä aaltojen leikkiessä jaloissa kuin kissanpentu ja rakkauttamme todistamassa vain äärettömän taivaan ikivanhat tähdet ja sitten vois lisätä jotain sydänten, kehojen ja sielujen jakamisesta. Vähän siihen suuntaan ja ehdottomasti sulkakynällä. Tirauttaa pari kaipaujsen kyyneltä vielä paperille pisteeksi iin päälle.😄.

        Jaa’a, emansipoitunut nykynainen saattaa oudoksua ylenmääräistä tunteiden tajunnanvirtaa, mutta perinteinen Harlekiini-kirjoja lukeva romantikko saattaa hyvinkin innostua 😃


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Jaa’a, emansipoitunut nykynainen saattaa oudoksua ylenmääräistä tunteiden tajunnanvirtaa, mutta perinteinen Harlekiini-kirjoja lukeva romantikko saattaa hyvinkin innostua 😃

        Niin kyllä jokaisella on oma makunsa. Ehkä noi on vähän joo menneisyyden romantikkojen ajoilta tollaset. 1700-1800 luvuilta. Sillon kun nää byronit ja shelleyt ja sellaset kirjoitteli ja kärsi niin kovasti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Vaikka näin onhan tuossakin potentiaalia. Mä lisäisin vielä vaikka jotain syvälle silmiin katsomisesta ja niihin hukkumisesta iättömän meren äärellä aaltojen leikkiessä jaloissa kuin kissanpentu ja rakkauttamme todistamassa vain äärettömän taivaan ikivanhat tähdet ja sitten vois lisätä jotain sydänten, kehojen ja sielujen jakamisesta. Vähän siihen suuntaan ja ehdottomasti sulkakynällä. Tirauttaa pari kaipaujsen kyyneltä vielä paperille pisteeksi iin päälle.😄.

        Mutta kaiken tuon lurittelun on hyvä olla aidosti totta. Ei vain luritella sen vuoski, että yrittää tehdä vaikutuksen ja saada toinen nalkkiin. Nykyajan naiset eivät taida kuitenkaan kauheasti syttyä moisesta.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Runoja en osaa oikein rustata mutta rakkauskirjeitä väitän osaavani kirjoittaa toki sekin riippuu vähän että minkälaisista rakkauskirjeistä kukin tykkää mutta sellasia yltiö romanttisia mitä sulkakynillä rustattiin joskus aikoinaan.😄.

        Rakkausrunotkin kumpuaa omista tunteista. Ainakin mulla näin, kun runoilen laitan palan sieluani tekstimuotoon.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Rakkausrunotkin kumpuaa omista tunteista. Ainakin mulla näin, kun runoilen laitan palan sieluani tekstimuotoon.

        Joo ehdottomasti mutta ite koen ja oon käsittänyt runot jotenkin "hankalina".🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ehdottomasti mutta ite koen ja oon käsittänyt runot jotenkin "hankalina".🙂.

        Osaatko sanoa mikä siinä on se hankaluustekijä? 🙂

        Mä en mieti yhtään runoissani miten asettelen ne sanaset siihen, ne vaan lipuu ja kirmaa kuin villit koirat ovesta, jonka salpa pettää ja ovi aukeaa. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Osaatko sanoa mikä siinä on se hankaluustekijä? 🙂

        Mä en mieti yhtään runoissani miten asettelen ne sanaset siihen, ne vaan lipuu ja kirmaa kuin villit koirat ovesta, jonka salpa pettää ja ovi aukeaa. 😄

        Jotenkin mä en vaan oikeen oo ikinä runoja ja runoutta ymmärtänyt enkä oo sellaista runoa lukenut mikä todella olis iskenyt vaikka on niitä tosi kauniita ollut.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jotenkin mä en vaan oikeen oo ikinä runoja ja runoutta ymmärtänyt enkä oo sellaista runoa lukenut mikä todella olis iskenyt vaikka on niitä tosi kauniita ollut.🙂.

        Nojuu, ei varmaan ole kaikkien juttu. En minäkään ennen oikeastaa piitannut runoista, kunnes opin kuuntelemaan biiseistä sanatkin. Kuuntelin siis yleensä ennen itse soitin instrumentilla tuotetut äänet ja tunnistin niiden yksittäisen kulun kappaleissa.

        Kun opin kuuntelemaan sanoja, opin runoudestakin pitämään. Nehän on runoja pitkälti laulutkin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojuu, ei varmaan ole kaikkien juttu. En minäkään ennen oikeastaa piitannut runoista, kunnes opin kuuntelemaan biiseistä sanatkin. Kuuntelin siis yleensä ennen itse soitin instrumentilla tuotetut äänet ja tunnistin niiden yksittäisen kulun kappaleissa.

        Kun opin kuuntelemaan sanoja, opin runoudestakin pitämään. Nehän on runoja pitkälti laulutkin.

        On kyllä. Hassua että biisien sanoistuksista oon aina tykännyt ja ne on ollu tosi tärkeitä.🙂.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojuu, ei varmaan ole kaikkien juttu. En minäkään ennen oikeastaa piitannut runoista, kunnes opin kuuntelemaan biiseistä sanatkin. Kuuntelin siis yleensä ennen itse soitin instrumentilla tuotetut äänet ja tunnistin niiden yksittäisen kulun kappaleissa.

        Kun opin kuuntelemaan sanoja, opin runoudestakin pitämään. Nehän on runoja pitkälti laulutkin.

        Sitten innostuin keksimään sanat uusiksi eri kappaleisiin ja sanoittamaan kappaleita, joissa ei koskaan sanoja ollutkaan.

        Istuin yläkerrassa huoneessani tuntikausia kirjoitellen ja musiikkia kuunnellen, lauloin, tanssin ja taas kirjoitin. 😄

        Kiva teini-ikä.


    • Anonyymi

      Tuskinpa vaan. Ei palstalaiset halua tavata oikeita ihmisiä livenä.

      • Kyl mää ainaskii haluu!!!😁.


      • Anonyymi

        Oikeita ihmisiä kyllä, palstalaisia ei.


    • Onhan täältä jotkut tainnu löytääkkin. Ainakin joskus niin on väitetty. Tiiä sitten.

      • Niin ❤️

        Jos se onkin niin, että poikkeus vahvistaa säännön 😄 Vaikka eipä sillä, kyllähän minä sinut, miehesi ja Randen olen IRL tavannut, joten kyllä täällä todistettavasti kirjoittelee ihan oikeitakin ihmisiä.👍

        Mutta enpä taida lähteä kovin avoimesti täällä palstalla treffejä sopimaan, eikä sähköposti ole juurikaan laulanut.. - Sieluni silmin näen itseni Tampereen Noutoparkissa kukka napinlävessä odottelemassa jotakuta miesoletettua, joka täällä on ilmaissut halunsa kanssani jutella 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin ❤️

        Jos se onkin niin, että poikkeus vahvistaa säännön 😄 Vaikka eipä sillä, kyllähän minä sinut, miehesi ja Randen olen IRL tavannut, joten kyllä täällä todistettavasti kirjoittelee ihan oikeitakin ihmisiä.👍

        Mutta enpä taida lähteä kovin avoimesti täällä palstalla treffejä sopimaan, eikä sähköposti ole juurikaan laulanut.. - Sieluni silmin näen itseni Tampereen Noutoparkissa kukka napinlävessä odottelemassa jotakuta miesoletettua, joka täällä on ilmaissut halunsa kanssani jutella 😄

        Heh, hyvin maalattu mielikuva. Noutoparkki. 😂

        Tokihan täällä oikeita ihmisiä on, kaikki vaan ei tietysti usko, että on. Joillekin kaikki on vaan hahmoja. Roolia. No, onhan tietysti osa varmaan ihan rooliakin. 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin ❤️

        Jos se onkin niin, että poikkeus vahvistaa säännön 😄 Vaikka eipä sillä, kyllähän minä sinut, miehesi ja Randen olen IRL tavannut, joten kyllä täällä todistettavasti kirjoittelee ihan oikeitakin ihmisiä.👍

        Mutta enpä taida lähteä kovin avoimesti täällä palstalla treffejä sopimaan, eikä sähköposti ole juurikaan laulanut.. - Sieluni silmin näen itseni Tampereen Noutoparkissa kukka napinlävessä odottelemassa jotakuta miesoletettua, joka täällä on ilmaissut halunsa kanssani jutella 😄

        Eikö uusi Tavara-Asema olisi sopivasti pikkutuhman niminen paikka tuohon miesoletetun odottamiseen 🤭


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, hyvin maalattu mielikuva. Noutoparkki. 😂

        Tokihan täällä oikeita ihmisiä on, kaikki vaan ei tietysti usko, että on. Joillekin kaikki on vaan hahmoja. Roolia. No, onhan tietysti osa varmaan ihan rooliakin. 🤔

        Se on itse asiassa ihan olemassa oleva paikka, mutta kunhan tuli mieleen 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Eikö uusi Tavara-Asema olisi sopivasti pikkutuhman niminen paikka tuohon miesoletetun odottamiseen 🤭

        Heh 😉
        Kenties, mutta silloin kannattaa sopia treffit oikealle keikkaillalle. Jos se miesoletettu ei nimittäin saapuisikaan paikalle, niin tulisipa ainakin hyvä keikka katsottua 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se on itse asiassa ihan olemassa oleva paikka, mutta kunhan tuli mieleen 🤭

        Noutoparkki? Mitä sieltä sitten noudetaan, ruokia? 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Noutoparkki? Mitä sieltä sitten noudetaan, ruokia? 😄

        Junamatkustajia 😄
        Rautatieaseman etupiha on nykyään ihan hirveä sumppu ja sinne saa sukkuloida ratikoiden välissä useammastakin hitaasta valoristeyksestä. Radan toiselle puolelle, siis Tornihotellin puolelle on tehty tuo Noutoparkki, mikä on tosi kätevä ja sinne kävelee laitureilta maan alla ihan saman matkan kuin Rautatienkadun ovillekin. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Junamatkustajia 😄
        Rautatieaseman etupiha on nykyään ihan hirveä sumppu ja sinne saa sukkuloida ratikoiden välissä useammastakin hitaasta valoristeyksestä. Radan toiselle puolelle, siis Tornihotellin puolelle on tehty tuo Noutoparkki, mikä on tosi kätevä ja sinne kävelee laitureilta maan alla ihan saman matkan kuin Rautatienkadun ovillekin. 👍

        Aaaaha. Ihan hepreaa mulle nuo kadut mistä puhut, mutta kuulostaa tungokselta. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, hyvin maalattu mielikuva. Noutoparkki. 😂

        Tokihan täällä oikeita ihmisiä on, kaikki vaan ei tietysti usko, että on. Joillekin kaikki on vaan hahmoja. Roolia. No, onhan tietysti osa varmaan ihan rooliakin. 🤔

        Joo, koko ajan joku robotti on vaan kirjotellu täällä nimimerkillä Norppa83 =D Eihän sellaista ihmistä oo ees olemassa =D No, ihan tosissaan jos otetaan, niin todellinen ihminen se tänkin ruudun takaa kirjottelee ja oikeassakin elämässä mun mielenkiinnonkohteet on niitä, joita tuolla profiilissa lukee ja samoja bändejä ja artisteja kuuntelen jne. Ja samanlainen huumorikin on kuin täälläkin, esim. tuo brittiläinen nappaa ja Fingerpori.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Aaaaha. Ihan hepreaa mulle nuo kadut mistä puhut, mutta kuulostaa tungokselta. 😆

        Jep. Se on juuri sitä. 🙄
        Sun täytyy tulla käymään Tampereella, niin esittelen tuota keskustaa ihan mielelläni.
        Kun tulette vaikka lasten kanssa kesällä Särkkään, niin pistät isännän laitteisiin ja tehdään me treffit 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jep. Se on juuri sitä. 🙄
        Sun täytyy tulla käymään Tampereella, niin esittelen tuota keskustaa ihan mielelläni.
        Kun tulette vaikka lasten kanssa kesällä Särkkään, niin pistät isännän laitteisiin ja tehdään me treffit 😄

        Hehee, sehän suostuukin. Lähtee kotiin mököttämään. 😂

        Voinhan mä koittaa, mutta ei kannata pidätellä hengitystä. Hän ei ihan niitä joustavempia tyyppejä oo, kun meinaa joutua huvipuistoon ittekseen. 🤣


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, koko ajan joku robotti on vaan kirjotellu täällä nimimerkillä Norppa83 =D Eihän sellaista ihmistä oo ees olemassa =D No, ihan tosissaan jos otetaan, niin todellinen ihminen se tänkin ruudun takaa kirjottelee ja oikeassakin elämässä mun mielenkiinnonkohteet on niitä, joita tuolla profiilissa lukee ja samoja bändejä ja artisteja kuuntelen jne. Ja samanlainen huumorikin on kuin täälläkin, esim. tuo brittiläinen nappaa ja Fingerpori.

        Veikkaan, että pahimmilla harhoilla kulkevat näkee paitsi robootteina, niin yhtenä ja samana useimmat.

        Aika todellisuudesta pudonneita välillä näkee keskusteluissa. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Veikkaan, että pahimmilla harhoilla kulkevat näkee paitsi robootteina, niin yhtenä ja samana useimmat.

        Aika todellisuudesta pudonneita välillä näkee keskusteluissa. 😄

        Totta turiset.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hehee, sehän suostuukin. Lähtee kotiin mököttämään. 😂

        Voinhan mä koittaa, mutta ei kannata pidätellä hengitystä. Hän ei ihan niitä joustavempia tyyppejä oo, kun meinaa joutua huvipuistoon ittekseen. 🤣

        Sitten muutetaan suunnitelmaa ja pyydetään mun tyttäreni teidän jälkikasvun kanssa laitteisiin ja lähdetään sun ja isännän kanssa kaupungille 🤭 Eiköhän opettaja pidä teidän pienistä huolta ja ainakin hänen päänsä kestää kaikki kieputtimet, mitä minä en uskalla edes ajatella. 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sitten muutetaan suunnitelmaa ja pyydetään mun tyttäreni teidän jälkikasvun kanssa laitteisiin ja lähdetään sun ja isännän kanssa kaupungille 🤭 Eiköhän opettaja pidä teidän pienistä huolta ja ainakin hänen päänsä kestää kaikki kieputtimet, mitä minä en uskalla edes ajatella. 😉

        Heh, ja sitten mankuu lapset. Jos vaan mennää yhdessä koko porukka? 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, ja sitten mankuu lapset. Jos vaan mennää yhdessä koko porukka? 😆

        Sillain me sitten tehdäänkin 😄👍


    • Ajoissa kun aloitat, niin jonain viikonloppuna sinulla voi olla seuraa.

    • Eipä varmaan. Harvinaisempaa se taitaa olla, vaikka ei ihan pois suljettuakaan. Itse en edes oleta löytäväni täältä mitään seuraa, että näkisin ulkomaailmassa, mulla tää on enemmän tällaista illan rattoa välillä niinä kausina, kun ei tule katottua teeveetä. Välillä kuuntelen musiikkia taustalla ja sitten välillä keskityn pelkästään musiikkiin enkä kirjottele.

    • Anonyymi

      Sirpa Pietikäinen seuraksesi

    • Anonyymi

      Sirpa Pietikäinen on vapaa sinulle vaahtokylpyyn?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä en etsi täältä ketään.

    • Anonyymi

      ...muuten joo tutustukaa ihmeessä siihen mistä kuukausien nimet oikeasti tulevat, sama lähtöpaikka on kuin kihla ja muutkin sormukset ja niiden merkitykset eri sormissa: Rooman imperiumi :D

      October = Octaviuksen ikioma kuukausi.
      July = Julius Caeasrin kuukausi...

      Oikeasti vasemmassa nimettömässä, eli siis kihlasormus, oli roomalaisessa kulttuurissa, koska sotaisa kulttuuri, eli heikkouden merkki jos on vaimo, silloin ei välttämättä ole niin valmis kuolemaan miekkaan sodassa...

    • Anonyymi

      Ei kukaan uskalla palstalaista tavata oikeesti. Eihän palstalaisset uskalla muutenkaan treffeillä käydä ja siksi ovat ikisinkkuja. Tätä kun muutaman vuoden seuraa niin tuntee jo kaikki ja tietää millaisia ovat joten tiedän ettei palstalaiset halua sinkkuudesta eroon tai muutenkaan eivät halua edes kaveerata.

      • Kyllä täältä jotkut on kuulemma tapailleetkin. Eli jotkut uskaltaa. Ehkei kaikki haluakkaan uskaltaa tai ei kiinnosta. Eihän tää mikään deittipalsta varsinaisesti olekkaan.


    • Anonyymi

      Kyllä kai mu eikö liene helpompaa olis etsiä jollain muulla tavalla kui täältä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe