Tilanne seuraava:
Erosimme vuosi sitten, suhde päättyi epäselvästi. Hän esti minut tuolloin wapissa, mutta tässä vuoden aikana on aina välillä poistanut eston (!), estänyt uudestaan jne. Mitään ei olla siis kuitenkaan juteltu. En ole hänelle mitään viestejä vuoden aikana laittanut, joten varsinaisesti syytä estolle ei ole ollut. Nyt sitten kysyin tekstiviestitse kuulumisia. Juttelimme tekstiviestitse suhteestamme, onko meillä vielä toivoa jne ja siinä keskustelun aikana mies poisti estoni wapista (!). Kun tekstiviestikeskustelu päättyi harmistuneissa merkeissä, mies ei heti estänyt minua uudestaan wapissa vaan vasta muutaman päivän päästä. Nyt olen siis taas estettynä.
Mikä tämä homma on estojen kanssa? En ymmärrä. Miksi edes täytyy estää kun en selvästi ole laittamassa hänelle viestiä?
Miksi mies poistaa estoni wapissa?
Anonyymi-ap
3
737
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaisin sen olevan jonkinlainen tapa käsitellä tilannetta ja tunteita. Itselläni ainakin helpottaa siinä tapauksessa, että jokin asia meinaa jäädä vaivaamaan mieltä, mutta pitäisi jo päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Tai siis itse olen estänyt tai poistanut yhteystiedot, etten pitäisi yhteyttä, mutta sitten myös poistanut eston, kun olen pystynyt käsittelemään asiat tarpeeksi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604