En tiedä mitä pitäisi tehdä parisuhteeseeni liittyen

Anonyymi-ap

olen 22vuotias ja tyttöystäväni 20
en tiedä mitä päätöksiä tekisin suhteeseeni liittyen sillä olemme olleet nyt 6kk yhdessä ja pidän todella tyttöystävästäni sillä hän on kaunis ja mukava.
mutta olen huomannut että tyttöystävääni ei oikein kiinnosta mikään.

Jos ehdotan
leffailtaa- hän sanoo että ei kiinnosta tai ei jaksa
perus lautapelejä - hän ei pidä niistä
mennään johki- hän kysyy miksi

haluaisin tehdä tyttöystäväni kanssa kaikkia kivoja retkiä kuten vaikka asuntoautolla johkin hienoon paikkaan tai jotain vastaavaa mutta en tiedä onko tämä henkilö oikea sellaisiin kun ei hän tykkää mistään tai ainakaan näytä sitä

lisäksi tykkään kehua häntä mutta en kuule ikinä takaisin mitään ennekuin itse sanon hänelle jotain niin hän saattaa vastata säkin tai sä kans

välillä uskon että hän pitää minusta oikeasti mutta sitten on hetkiä kun luulen että häntä ei kiinnosta ollenkaan

haluaisin myös että hän osottaisi sitä että välittää edes jotenkin sillä kun katsoo muita heillä on niin avoimen näköistä raukkauden osoitusta ja tällä tarkoitan että heistä huomaa että he välittävät toisistaan mutta suhteessamme se olen aina minä joka halailee ja näin pois päin

pointti tässä oli että mitä mun pitäs tehä ku välitän hänestä ja eron miettiminenkin vaikuttaa vaikealta jos alkaa kaduttaa myöhemmin


vastatkaa asiallisesti. kiitos

13

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja lisätäkseni kun tyttöystäväni puhuu tulveaisuudestaan näin "kun mä saan lapsen"
      "kun mä muutan omaan asuntoon" tuntuu todella pahalta että han puhuu vain itsestään eikä meistä niikuin hän jo tietäisi että tämä ei kestä

    • Anonyymi

      Sanon rehellisesti, tuo suhde ei tule kestämään koska tyttöystäväsi ei tule muuttumaan ja sinä vain kidutat itseäsi. Onhan se aivan selvää ettei tyttöäsi kiinnosta tehdä kanssasi yhtään mitään..eikä puhua yhteisestä tulevaisuudesta. Kysymys onkin, haluatko tuhlata elämääsi huonossa suhteessa missä sinusta ja tarpeistasi ei välitetä vai eroatteko ja olet vapaa löytämään ihmisen joka oikeasti välittää sinusta.
      Ero aina kirpaisee mutta huonot suhteet tappavat elämänilon.

    • Anonyymi

      Onnistuuko yhdyntä? Saatko kestävän erektion jotta naisesi näkee 22cm elimesi ja grapehedelmän kokoiset paksun mustan karvan peitossa olevat kellisi? Kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä jos erektiovaikeudet jatkuvat, lääkärissä voidaan myös selvittää johtuuko erektio-ongelmat esim piilevästä homoseksualismista joka vaikeuttaa erektion saantia naisseurassa.

    • Minun korvaan tuo kaikki kuulostaa siltä, että hän ei välitä sinusta niin paljon kuin sinä hänestä. Ei ole kanssasi niin vakavissaan.

    • Anonyymi

      Kyllähän sinä tiedät mitä tehdä. Voit kuluttaa elämäsi siihen, että haluat toisen muuttuvan, muttei niin tapahdu. Voit myös kuluttaa elämäsi jonkun toisen kanssa nauttien elämästä. Valinta on sinun.

    • Anonyymi

      "Hei kuule, minusta on tuntunut nyt jo pidemmän aikaa siltä, että me ei olla ihan samalla kartalla tässä meidän parisuhteessa. Mä haluaisin kuulla mitä sä haluat ja miten sä haluaisit, että me edetään?"

      Se ero tulee sitten ihan itsestään.

    • Anonyymi

      Nojoo, tyttöystäväsi on kertomasi mukaan kaunis ja mukana, tosin kuvailusi perusteella ei kovinkaan mukava - eli ristiriitaa löytyy ajatusmaailmastasi.

    • Anonyymi

      Mitähän jos viitsisit nähdä enemmän vaivaa valitessasi korkeatasoisempia ystäviä - varsinkin tyttoystävää.
      Tuo nainen on niin täynnä itseään ettei sen herneaivoon sovi ketään muuta.

      Viimeinen asia mitä sinä (vahingossa - ON ihmisiä jotka uskovat haikaraan!!!) voit tehdä , on alkaa lisääntymään tuon herneaivon kanssa!

      Joten, aivan vain säilyttävksesi ihmisarvosi, itsevarmuutesi ja "kasvosi", juokse nyt jo viimeistävn, lujaa !!! niin kauas kuin pippuri kasvaa tuon herneen läheisyydestä.

      Usko vain, herneaivo saa jonkun toisen hoynäytettävän koukkuunsa. Sinun ei tarvitse olla hän!

    • Anonyymi

      Kai teidän pitää keskustella että missä mennään.Voisiko hänellä olla masennus kenties...

    • Anonyymi

      Tää on aika selvä tapaus, teidän suhteella on lopun ajat käsillä. Pahoittelen, mutta näin on. Tämä on se Siperia mikä opettaa, se tuli mikä karaisee. Mikään tyttelin illallisille vieminien tai romanttinen liibalaaba ei tule tätä suhdetta pelastamaan.

      Lähde, ota opiksesi ja löydä parempi.

    • Anonyymi

      On erikoista kun joka tuutista tulee riitaa ja ongelmaa. Olisiko jo aika tiedotus välineissä kertoa ihmisille miten tavallinen ihmissuhde toimii. eksotiikka ihminen kaipaa. Tyttö ysvävykset poikakaveri porukka ilma puukon heilutusta ym..ei todellakaan ole. kohellusta kylläkin.huumoria kehiin.

    • Anonyymi

      katsokaa yhdesä e pilleri purkin tuoteseloste.Sivuvaikutus kohta ja sieltä harvinaiset sivuvaikutukset.

      • Anonyymi

        e pillerin lopettamisen jälkeen menee pitkä aika ennenkuin palaa normaliin tilaan. Kysy onko hänellä ollut näitä kuvailemisia oireita ennen pillerin aloittamista-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe