Minkä ikäinen saa meikata ja ketkä eivät?

Anonyymi-ap

Hei, täst aiheesta on paljon netissä kohua! Toiset on erimieltä ja toiset samaa mieltä. Kerron nyt tän teinin näkökulmasta.
Eli ketkä saavat meikata? Tässä on nyt ikäryhmiä:
Päiväkotiikäiset: Teille ei tod kuulu mitkään meikit te olette pikkulapsia vielä en suosittele teidän ikäisille edes. Jos näkisin oikesti jollakin päiväkotiikäisel meikkii pyörtyidin ja sanoisin hänelle että meikit pois, olet todella nuori teiniin verrattuna.

6-10 v.: Ette edes kuvittele meikkaavanne . 8-10v teille ei kuulu meikit vaikka murrosikä on vähän liikkeellä jo 10v.! Meikkaamisen voi aloittaa esim. Viitosluokan puolivälissä! Olen joskus nähnyt kun 1-2 luokkalaisilla on ollut meikkiä esim. Ripsarii, huulikiiltoo koulus ja he ovat olleet vaan topeills parkkourill ja heidän napa on näkynyt! Sen ikäiset ovat todella nuoria! Älkää meikatko, koska olette todella pieniä! Ja jos meikkaatte kouluun niin se näyttää todellaa tyhmälle sori teidän iässämne.
Minun mp on nyt tässä.

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoittaja kirjoittaa vielä.
      He olivat siis niinkuin ilman paitaa:/!

• Anonyymi

Miten lapsi pukeutuu, sen määräävät vanhemmat! Alakoululainen ja nuorempi ei hanki vaatteitaan itse.

Lasten meikkaaminen on typerää. Meikkaamisestakin päättävät vanhemmat niin kauan kuin lapsi asuu kotona vanhempiensa elätettävänä.

Yleensä koulussa ei ole tarvetta esiintyä meikattuna. Ensimmäinen kerta voisi hyvin olla vanhojentansseissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe