Hei, täst aiheesta on paljon netissä kohua! Toiset on erimieltä ja toiset samaa mieltä. Kerron nyt tän teinin näkökulmasta.
Eli ketkä saavat meikata? Tässä on nyt ikäryhmiä:
Päiväkotiikäiset: Teille ei tod kuulu mitkään meikit te olette pikkulapsia vielä en suosittele teidän ikäisille edes. Jos näkisin oikesti jollakin päiväkotiikäisel meikkii pyörtyidin ja sanoisin hänelle että meikit pois, olet todella nuori teiniin verrattuna.
6-10 v.: Ette edes kuvittele meikkaavanne . 8-10v teille ei kuulu meikit vaikka murrosikä on vähän liikkeellä jo 10v.! Meikkaamisen voi aloittaa esim. Viitosluokan puolivälissä! Olen joskus nähnyt kun 1-2 luokkalaisilla on ollut meikkiä esim. Ripsarii, huulikiiltoo koulus ja he ovat olleet vaan topeills parkkourill ja heidän napa on näkynyt! Sen ikäiset ovat todella nuoria! Älkää meikatko, koska olette todella pieniä! Ja jos meikkaatte kouluun niin se näyttää todellaa tyhmälle sori teidän iässämne.
Minun mp on nyt tässä.
Minkä ikäinen saa meikata ja ketkä eivät?
Anonyymi-ap
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaja kirjoittaa vielä.
He olivat siis niinkuin ilman paitaa:/!- Anonyymi
Miten lapsi pukeutuu, sen määräävät vanhemmat! Alakoululainen ja nuorempi ei hanki vaatteitaan itse.
Lasten meikkaaminen on typerää. Meikkaamisestakin päättävät vanhemmat niin kauan kuin lapsi asuu kotona vanhempiensa elätettävänä.
Yleensä koulussa ei ole tarvetta esiintyä meikattuna. Ensimmäinen kerta voisi hyvin olla vanhojentansseissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797