Onko miehen lihavuus pahempi

Anonyymi-ap

Turn off kuin miehen viinan juonti? eikö kelpaa suht raitis lihava mies mutta kuitenkin alle 100 kg mies?

62

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei miehen lihavuus ole turn off. Minä nimenomaan pidän miehistä, jotka ovat joko skrodeja tai muutoin isokokoisia. 😉

      • Anonyymi

        Niin eli 68 on täysi ali-ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli 68 on täysi ali-ihminen.

        Tiedätkös, tuo on minusta täysin asiaton heitto, vaikka niin kovin tavallista palstalla. Sanon suoraan, että siitä tuli minulle paha mieli.

        Minä en ole koskaan arvottanut ketään ihmistä minkään ulkonäköseikan perusteella.
        Jokainen on juuri sen mallinen fyysisesti kuin on. Eivät minua lyhyemmät tai muuten pienemmät miehet ole mitenkään vähemmän miehiä.

        Se, miksi minä toivoisin kumppanini olevan minua isomman, vaikka reilustikin, on täysin minun omien korvieni välissä. Liittynee huonoon itsetuntooni ulkonäön suhteen.

        Vastasin kysymykseen ja sinä vedit vastauksestani väärän johtopäätöksen, tahattomasti tai tahallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli 68 on täysi ali-ihminen.

        "Niin eli 68 on täysi ali-ihminen."

        Tää tulkitseminen on perceestä. Jos ei ole varma, niin pitää kysyä eikä tulkita ihan omiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin eli 68 on täysi ali-ihminen."

        Tää tulkitseminen on perceestä. Jos ei ole varma, niin pitää kysyä eikä tulkita ihan omiaan.

        Näin sitä tietysti toivoisi tehtävän. 🙂


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17761743F

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se on sen lihainen kun on. Arvio painosta on 120kg mitä en varmasti pahemmin liiottele että sellainen.

    • Se riippuu aivan täysin siitä naisesta että miten hän yksilönä asian kokee. Toisille ei ja toisille voi olla.🙂.

      • Se on juuri näin. Se aina ilahduttaa, kun mies ymmärtää, että naisetkin ovat yksilöitä eivätkä mikään yhtenäinen ryhmä 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se on juuri näin. Se aina ilahduttaa, kun mies ymmärtää, että naisetkin ovat yksilöitä eivätkä mikään yhtenäinen ryhmä 👍

        Kiitos kohteliaisuudesta.🙂. Itsestäänselvyyshän tuo toki on tai ainakin mulle on sitä.


    • Anonyymi

      Viinan kanssa läträily on paljon pahempi juttu kuin lihavuus.
      Lihava tai laiha, aivan sama. Miten mies kohtelee naista tai toisia ihmisiä on hyvin tärkeää.

    • Anonyymi

      Viinanjuonti on pahempi, mutta ei reilu ylipainokaan mitenkään houkuta.

    • Anonyymi

      Alle satakiloinenhan on kuin keijukainen miesten mittapuulla :), etenkin jos pituutta löytyy. Suht. raitis?, ei siis pulloa päivässä...kohtuuden sallivia löytyy varmaan paljonkin, kuten myös niitä jotka eivät salli tippaakaan

    • Anonyymi

      Alle sata kiloset punnitaan neuvolassa :) joku 150 kg alkaa olee hyvä.

    • Anonyymi

      Viinanjuonti on isompi paha, mutta tuo lähes 100 kiloa on kyllä myös ihan jumalattoman paljon. Minä pidän hoikista miehistä, joiden alkoholinkulutus on hyvin vähäistä.

    • Anonyymi

      On. Mun tyyppiä on aina ollut sporttinen ja sopusuhtainen tai solakka, olen itsekin, eikä tietenkään deeku tai narkki tai kaljaveikko. Pulskille löytyy sitten ne omat ottajansa ja tykkääjänsä.

    • Anonyymi

      No mieheni ei juo viinaa, on lihava noin 94 kg mutta kuntoilee eikä ole huonokuntoinen. Jaksaa fillari lenkit 20 km hyvin että pidän tämän miehen joka ei juo viinaa ollenkaan. Olutta juo joskus mutta ei ole ollut ongelma meidän suhteen aikana.

    • Anonyymi

      Kunnollinen alkoholisti suunnittelee tarkasti alkoholinkäyttönsä ja voi olla kuukausiakin täysin juomatta mitään alkoholia, silloin kun on päättänyt nollata ja rentoutua tekee niin.

      Oikea alkoholisti suunnittelee pitkän kantaman suunnitelmia alkoholin käyttöönsä.

    • Anonyymi

      Huomautus, kaikki yli 100 kg eivät ole lihavia.
      Lihavuuden kertoo rasvaprosentti, ei paino.

      AV

      • Anonyymi

        Vaikka eivät olisi lihavia, niin voivat silti olla aivan liian kookkaita. En ikinä huolisi noin painavaa miestä. Tuollaisen pitäisi olla vahintää 2 metrinen, ollakseen kropaltaan mun silmääni miellyttävä ja pitkät miehet taas eivät yleisesti ottaen miellytä lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka eivät olisi lihavia, niin voivat silti olla aivan liian kookkaita. En ikinä huolisi noin painavaa miestä. Tuollaisen pitäisi olla vahintää 2 metrinen, ollakseen kropaltaan mun silmääni miellyttävä ja pitkät miehet taas eivät yleisesti ottaen miellytä lainkaan.

        Kuka pitkä mies kelpuuttaisi kainalokepin:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pitkä mies kelpuuttaisi kainalokepin:)

        AV

        Sivusta

        Huomaan herkkähipiäisyyttä. Meni niin helposti ihon alle, vaikka toinen vain ilmoitti oman henkilökohtaisen mieltymyksensä. Olisit voinut ilmoittaa oman henkilökohtaisen mieltymyksen vastineeksi, mutta päätit töksäyttää yleistävästi, kun jostain syystä hänen mieltymyksensä teki kipeää. En voi itsekään puhua kaikkien miesten puolesta (ja olen "vain" n. keskimittainen, jolle naisen pituus ei ole "kelpuutus" ongelma), mutta tiedän moniakin pidempiä jotka "kelpuuttaisi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta

        Huomaan herkkähipiäisyyttä. Meni niin helposti ihon alle, vaikka toinen vain ilmoitti oman henkilökohtaisen mieltymyksensä. Olisit voinut ilmoittaa oman henkilökohtaisen mieltymyksen vastineeksi, mutta päätit töksäyttää yleistävästi, kun jostain syystä hänen mieltymyksensä teki kipeää. En voi itsekään puhua kaikkien miesten puolesta (ja olen "vain" n. keskimittainen, jolle naisen pituus ei ole "kelpuutus" ongelma), mutta tiedän moniakin pidempiä jotka "kelpuuttaisi".

        Vai niin, kenen ihon alle sitten menee mikin, en tiedä:)
        Hassua että tuodaan oma ihanne esille, tuohon voi vastata vain samalla mitalla?
        188 ei ole lyhyt, eikä pitkä. Silti treenattuna mies painaa lähelle 100 kg.
        Ei kai sellaisen miehen naisihanne ole mikään lyhyt lauta?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, kenen ihon alle sitten menee mikin, en tiedä:)
        Hassua että tuodaan oma ihanne esille, tuohon voi vastata vain samalla mitalla?
        188 ei ole lyhyt, eikä pitkä. Silti treenattuna mies painaa lähelle 100 kg.
        Ei kai sellaisen miehen naisihanne ole mikään lyhyt lauta?

        AV

        Ei sitte, tana, en ikinä enää edes yritä, olen yksin.
        - lyhyt lauta sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitte, tana, en ikinä enää edes yritä, olen yksin.
        - lyhyt lauta sivusta

        Kannattaa katsoa sopivaa seuraa, niin miesten kuin naistenkin. Kaikille löytyy kyllä sopivia.
        Turha toisia on morkata siitä jos olisi iso tai pieni, kai ihminen itse saa valita sopivan mitään julistamatta?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pitkä mies kelpuuttaisi kainalokepin:)

        AV

        Todella monet pitkät miehet haluavat mieluiten suorastaan lyhyen naisen, eli siis keskimääräistä jopa reilusti lyhyemmän. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä kelpuuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, kenen ihon alle sitten menee mikin, en tiedä:)
        Hassua että tuodaan oma ihanne esille, tuohon voi vastata vain samalla mitalla?
        188 ei ole lyhyt, eikä pitkä. Silti treenattuna mies painaa lähelle 100 kg.
        Ei kai sellaisen miehen naisihanne ole mikään lyhyt lauta?

        AV

        188 senttinen ja 100 kiloinen mies on ihan helvetillien lihakasa 🤮


    • Anonyymi

      Viinaa kittaavaa miestä en ottaisi koskaan. Lihavuus on pikku juttu siihen verrattuna että mies joisi joka viikonloppu viinaa. Mieheni ei juo viinaa.

      • Anonyymi

        ...ja siksi olet sinkut palstalla, aika etevää:)

        AV


    • Ei sille mitään voi, jos tietyssä elinkaaren vaiheessa herrasmiehen karisma alkaa kertyä vyötärölle.

      • Ai kuinka kaunis ilmaisu 😄


    • Anonyymi

      Raitis lihasmiess olen
      Lihasmiess

    • Anonyymi

      Liisan liukkaat

    • Anonyymi

      Kyllä viinaan menevyys on ehdottomasti enemmän turn off. Ei minua miehen paino haittaa, kunhan pitää itsestään normaalisti huolta. 100kg miehellä ei itseasiassa ole välttämättä edes paljon. Edellinen ihastukseni oli 194cm ja 105kg eikä hänellä ollut kyllä yhtään ylimääräistä, ei pienintäkään masun kumparetta. Minua ei haittaisi vaikka olisikin, miehessä on paljon tärkeämpiäkin asioita.

    • Anonyymi

      Lihavilla miehillä ei ole oikeutta rakkauteen tai onneen. Naisille kelpaavat vain komeat ja urheilulliset chadit. Se, että joku lyllerö kehtää löntystää naista vaikka baarissa lähentelemään on sellaisenaan peruste ahdistelulain pykälien käyttämiselle.

      Jos parisuhteen haluaa, ei auta muuta kuin laihtua - kehopositiivisuus ei ole koskaan koskenut tai tule ikinä koskemaankaan miehiä.

      Hyvillä tuloilla ja siistillä pukeutumisella voi jonkun verran kompensoida ylipainoa.

    • Anonyymi

      Viinamiestä en ottaisi. Lihavan ottaisin mielummin mutta miehen pitää silti jaksaa liikkua kanssani.

    • Anonyymi

      Mies on lihonut valtavasti. Ei haittaa muuten mutta kun pelkään käyvän terveyden päälle 😔

    • Anonyymi

      Olen yli 100 kiloinen,mutta niin on akkakin.Mutta olen kyllä kovakuntoinen.

    • Et vain ole löytänyt vielä kultaasi. Lihavuudessa ei ole mitään huonoa.

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa, jos vakava , parantumaton sairaus iskee pyytämättä ja yllättäen, ei ulkonäköseikoilla ole merkitystä.

      Jos rakastat / olet rakastanut (eri asia kuin rakastuminen) kumppaniasi, väliä on sillä, että Hän elää.
      Jos esim. joudutaan raajan amputaatioon, osahalvauksen tilaan tms. - MITÄ KAIPAAT?
      Kaipaat hänen läsnäoloaan, arkisesti, vaikka köyhästikin.

      Painotan: JOS rakastat.

    • Anonyymi

      Vrt. esim Michael Schumacher

    • Anonyymi

      Syöpä iskee nuoriinkin, kauniisiin, komeisiin ihmisiin.

      Eletään tätä päivää. Muistetaan kaikki se. Huominen voi tuoda vaikka lottovoiton tai jotain muuta.
      Elwtään ihmisiksi ja toisia kunnioittaen.

    • Anonyymi

      Jaa, toiset pitkiä ja toiset pätkiä, toiset taas leveitä ja toiset kapeita. Paskan väliä kunhan itse on tyytyväinen itseensä, huoh!

    • Anonyymi

      Tupakkaa ketjussa vetävä viinamies on naisten mieleen. Ei kelpaa naisille lihava mies koska viinamiehet on ylivoimaisia ja naiset oikein kilpailee niistä.

    • Anonyymi

      Viinan juonti on pahempi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Viinan juonti on aina parempi. Sen takia viinamiehet ovat parisuhteissa aina.

    • Anonyymi

      En ole koskaan saanut minkäänlaista huomiota naisilta ylipainoisena miehenä. Eli kaikki puhe siitä että naiset muka kelpuuttaisivat ylipainoisen miehen on aivan täyttä paskaa.

      • Anonyymi

        Sinä et edusta kaikkia ylipainoisia miehiä. Puhu vain omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      Alkoholin käyttöä en katsele yhtään.

      Moni muu asia on tärkeämpää kuin ylipaino.

      xLiner

    • Anonyymi

      SI63n kun menee nukkumaan jo aikaisin, ei jaksa enää höpöttää tyttöjen kanssa juttuja, hasuja juttuja, mutta uusi tuotanto the3 mandalorian kai on saacacilla, katsottavana

    • Anonyymi

      100kg pelkkää lihasta teepä peräs

      • Anonyymi

        Melekonen lötköpötkö ilman luustoa ja tollain. En rupee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melekonen lötköpötkö ilman luustoa ja tollain. En rupee.

        Kateellinen siis, hajoo läskeihis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen siis, hajoo läskeihis

        Buhuu, missä vika kun lötköpötkö ei naista saa.


    • Anonyymi

      menee nukkumaan ja sitten unessakin näkee jotai kaikenlaisia avaruustyttöjä

    • Suht raitis? 🤣

      Mitenkähän ihmiset ymmärtää kohtuullisen alkoholin käytön ja raittiuden eron?

      Eikö vois laittaa, että helkatin kehno alkoholisti? 😁

      • Anonyymi

        Onhan niitä laihojaläskejäkin sun muita kaikkihan nykyään on sekoitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä laihojaläskejäkin sun muita kaikkihan nykyään on sekoitettu.

        No eikö raitis ole raitis ja sillä hyvä?

        Tokko sitä tarttee sel kummemmin miettiä.

        Alkoholia jos kuluu vähän tai kohtuudella, ei sitä tarvitse edes mainita.
        Sama kun sanoi, että melkein suht kasvinsyöjä? Tai suht maksalaatikkoakin syövä. 🤣


    • Anonyymi

      Viinajuopot kelpaa aina naisille. Raitis hiukan lihava ei naisille kelpaa.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa viinajuopot naisille. Ylipaino ei haittaa eikä estä kiinnostumista jostain ihmisestä.

    • Anonyymi

      Lihava nainenkin haluaa viinamiehen eikä omantasoista lihavaa miestä. Lihavamies on lähes kaikille naisille turn off. Jos on rikas niin voi saada jonkun naisen jolla on lapsia.

    • Anonyymi

      Mulle lihavuus on pahempi turn-off, mutta ei kyllä rapajuoppokaan saa olla. Juomisen pitää pysyä hallinnassa eikä olla addiktio. Silloin tällöin saa juhliessa käyttää alkoholia tai joskus lasin viiniä ruuan yhteydessä.

      Kirjautumaton palstalutka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe