Sinä et auta minua!

Anonyymi-ap

Olin herännyt jo viideltä, enkä saanut enää unta, ennen kuin lähempänä seitsemää (jolloin vaimoni herää) jolloin saan vähän lisää levättyä. Ehkä tuntia myöhemmin toinen pojista ja vaimoni tulee halaamaan sänkyyn, toinenkin pojista käy halaamassa. Kaikilla on iloinen ja hyvä mieli. Nousen ylös. Yleensä vaimo on koulutuksessa koulun vieressä, mutta tänään heillä on poikkeus. Vaimoni pyytää minua ajamaan pojat kouluun. Nappaan pari minikarjalanpiirakkaa ja desin maitoa aamupalaksi ja ajan pojat kouluun. Tulen takaisin aikoakseni syödä jotain lisää aamupalaa ennen kuin lähden töihin.

Vaimoni tulee matkapuhelin ojossa ja jonkun paperin kanssa, ja pyytää minua auttamaan terveyskeskusajan varaamisessa. Oletin/tiesin, että tuonkaltainen ajanvaraus on paras hoitaa hänen puhelimellaan, koska se vaatinee tunnistautumista.
No, hänpä olikin olettanut, että minä teen sen omalla puhelimellani, koska hänen täytyy katsoa kalenteria omasta puhelimestaan. Ja kun en automaattisesti osannut kaivaa omaa puhelintani esille nanosekunnissa ilman, että hän sitä minulle mitenkään kommunikoi:

"Sinä et auta minua!" ja sitten nokka pystyssä kohti työhuonetta.

Mitenniin en auta? Kyllähän minä voin auttaa, mutta kun ei kuuntele, niin ei kuuntele.
Lisään "Sitäpaitsi juurihan vein pojat kouluun kun pyysit!"

Sitten vaimoni tulee takaisin keittiön pöydän ääreen, jupisee itsekseen ja varaa ajan omasta puhelimestaan (eikä suostu ottamaan vastaan apua).

Käyn suihkussa. Olen pukemassa vaatteita kun vaimo tulee tyhjän maitopurkin kanssa: "Minä en enää osta sinulle ja pojille maitoa, aina kun katson jääkaappiin, niin maito on loppu. Minä en sitä jaksa kantaa kaupasta!"

Yritän laittaa huumoriksi: "Tästä syystähän minä maksan sitä kuntosalijäsenyyttäsi!"

Ja sitten: "Silloin kun minä asuin poikien kanssa yksin, minä hoidin kaiken itse, minä pystyn kyllä kaiken tekemään itsekin!" (pojat ovat siis vaimon poikia, arjessa tällä ei ole kyllä paljoa väliä - pojat pitää isähahmona ja meillä on hyvät välit, oma poikani on jo aikuinen). Kuulemma tästä lähtien kaikki hoitavat itsensä.

Lisää jupinaa ja ilmoittaa lähtevänsä kirjastolle.

Lähdin töihin. Ilman kunnon aamupalaa ja nyt on niin nälkä, että vituttaa..

Niin kuin mitä helvettiä tämä nyt taas on? Kivasta aamusta suukopuiluun täysin turhanpäiväisestä.

Niin, että parisuhteessa olevat naiset - varmasti olette toimineet jollain vastaavalla tavalla. Mistähän tässä nyt kiikastaa?

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tehnyt ollenkaan niin kuten vaimosi ajatteli, että tekisit. Et siis ole vaivautunut opettelemaan lukemaan hänen ajatuksiaan. Olet siis huono mies, ja on oikein, että sinua vituttaa.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­y­­m­f­o­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17761761Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vaimo ressaantunut,toivoo että mies tekee ilman käskemistä.Hae vaikka sitä maitoa näin ens alkuun kaupasta.Taakanjakoa oletettavasti.

    • Anonyymi

      Oletin, että kysymys olisi stressistä, mutta vaikuttaa siltä on jostain isommasta asiasta kysymys. Ennen niin energinen ja nauravainen vaimo tuntuu kadottaneen elämän mielekkyyden kertaheitolla. Makoilee vain sohvalla, tai sängyssä. Kerroin, että olen huolissani hänestä ja vastasi, että hän on huolissaan itsestään.

    • Anonyymi

      Ehkä vaimosi oireilee alkoholin käyttösi johdosta. Tärkeintä olisi nyt ottaa ne 12 askelta esim paikallisessa AA-kerhossa ja saada juomaputki poikki. Usein alkoholistimiehet ajautuvat myös homoseksuaalisiin suhteisiin. Vaimoasi selvästi vaivaa epävarmuus seksuaalisesta suuntautumisestasi ja alkoholin käytöstäsi.

    • Anonyymi

      Vaimo tilasi ajan terveyskeskukseen. Olisiko hän sairas tai peloissaan et sairastuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe