Naisen kusettaminen

Anonyymi-ap

Ihmetyttää miten naiset ei opi kun julkisuudessa on juttua kuinka ihan face to face ja netin deiteissä kusetetaan satoja tuhansia euroja ja mies on milloin merikapteeni tai saamassa Amerikan sedän kuolinpesän kun saa tonnin ennakot jostain tai sitä rataa… tonni on vielä pieni tappio, mutta kun menee useit a tonneja, kymppejä ja satoja. Raja tulee vasta kun pankki pistää topin.

Voi vittu että ihmiset on tyhmiä!

Itse olen yksinoleva mies. ja en lainaa enenmpää kuin voin hävitä ilman tappiota.

6

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin olen miettinyt, että miksi ihmiset ovat tuossa asiassa niin tyhmiä. Miehethän ovat ihan yhtä tyhmiä.

      • Anonyymi

        ap kuittaa!

        Me miehethän ollaan fiksuja!

        Tämä 336 k juttu oli Ilta-Sanomat netissä 28.12 2023. Mutta kun näitä kusetuksia on varmaan kymmenen joka vuosi ja niistä on uutisoitu kymmeniä vuosia eikä ihmiset opi.

        Rahahan ei yleisesti ole kaveruudessa julkinen asia kun juttu on kaveruutta. Kyllä naiset osaa rahasta puhua ja se syy miksi joku asia ei vaan onnaa!

        Minä olen yksin ja syyt ei tänne kuulu!


    • Anonyymi

      Kusettamista tekee osa naisistakin et ja nykyäänhän meidän ymmärtääkseni pitäisi jonkin sortin tasa-arvoisessa maailmassa elää et

    • Anonyymi

      Juu ja samoin miehet. Yhdeltä mieheltä meni ensin säästöt, sitten otti lainaa, että pystyi lähettämään rahaa brasialaiselle naisystävälle. Lainanmaksuun joutui myymään metsäpalstansa. Aina vaan oli naisella rahantarve ja mies otti lisää lainaa, lopulta ei pystynyt lainojaan maksamaan ja meni talo alta. Viimeisenä myi autonsa ja kaiken irtaimiston, jolla oli jotain arvoa ja lähti morsiota hakemaan. Ei löytynyt, oli muuttanut jonnekin, eikä kukaan tiennyt minne. Toinen mies lähetteli rahaa thaimaalaiselle naisystävälleen, aika paljonkin, kun nainen osti asunnon ja auton. Sitten kun pääsi eläkkeelle, olikin aika lähteä Thaimaahan naimisiinmenoa varten. Mutta kas kummaa, tämäkin nainen oli kadonnut ja myynyt asunnonkin. Mieheltä meni säästöt ja jäi lainaa. Ei sentään koti mennyt. Ja eikun uutta naista etsimään. Saa nähdä miten uuden kanssa käy.

      • Anonyymi

        Nämä huijaukset olisi helposti estettävissä kun pankit laittaisivat rajoitukset tilisiirtoihin ja kun ulkomaille ei voisi siirtää rahaa tai sitten pitäisi ainakin asioida pankissa. Pankki kertoisi sitten faktat kuka omistaa tilin johon rahoja ollaan siirtämässä jne.

        Nyt vanhoja ihmisiä huijataan ja heidän lapset jäävät perinnöttömiksi kun kaikki varat on menneet somalian rikollisporukoille.

        Ketään ei kiinnosta kun vanhuksia höynäytetään. Valtioita nämä ulkomaiset koijarit eivät haittaa, koska veroeuroja menee samoille rikollisporukoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä huijaukset olisi helposti estettävissä kun pankit laittaisivat rajoitukset tilisiirtoihin ja kun ulkomaille ei voisi siirtää rahaa tai sitten pitäisi ainakin asioida pankissa. Pankki kertoisi sitten faktat kuka omistaa tilin johon rahoja ollaan siirtämässä jne.

        Nyt vanhoja ihmisiä huijataan ja heidän lapset jäävät perinnöttömiksi kun kaikki varat on menneet somalian rikollisporukoille.

        Ketään ei kiinnosta kun vanhuksia höynäytetään. Valtioita nämä ulkomaiset koijarit eivät haittaa, koska veroeuroja menee samoille rikollisporukoille.

        Uskomatonta kun 80v pappa voi tuosta noin vaan siirtää 100.000€ ulkomaille..

        Mutta kun minä kävelen pankkiin ja haluan tallettaa 500€ käteistä, niin hirveät selvitykset mistä rahat ovat peräisin jne..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe