Ihmetyttää miten naiset ei opi kun julkisuudessa on juttua kuinka ihan face to face ja netin deiteissä kusetetaan satoja tuhansia euroja ja mies on milloin merikapteeni tai saamassa Amerikan sedän kuolinpesän kun saa tonnin ennakot jostain tai sitä rataa… tonni on vielä pieni tappio, mutta kun menee useit a tonneja, kymppejä ja satoja. Raja tulee vasta kun pankki pistää topin.
Voi vittu että ihmiset on tyhmiä!
Itse olen yksinoleva mies. ja en lainaa enenmpää kuin voin hävitä ilman tappiota.
Naisen kusettaminen
9
499
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin olen miettinyt, että miksi ihmiset ovat tuossa asiassa niin tyhmiä. Miehethän ovat ihan yhtä tyhmiä.
- Anonyymi
ap kuittaa!
Me miehethän ollaan fiksuja!
Tämä 336 k juttu oli Ilta-Sanomat netissä 28.12 2023. Mutta kun näitä kusetuksia on varmaan kymmenen joka vuosi ja niistä on uutisoitu kymmeniä vuosia eikä ihmiset opi.
Rahahan ei yleisesti ole kaveruudessa julkinen asia kun juttu on kaveruutta. Kyllä naiset osaa rahasta puhua ja se syy miksi joku asia ei vaan onnaa!
Minä olen yksin ja syyt ei tänne kuulu!
- Anonyymi
Kusettamista tekee osa naisistakin et ja nykyäänhän meidän ymmärtääkseni pitäisi jonkin sortin tasa-arvoisessa maailmassa elää et
- Anonyymi
Juu ja samoin miehet. Yhdeltä mieheltä meni ensin säästöt, sitten otti lainaa, että pystyi lähettämään rahaa brasialaiselle naisystävälle. Lainanmaksuun joutui myymään metsäpalstansa. Aina vaan oli naisella rahantarve ja mies otti lisää lainaa, lopulta ei pystynyt lainojaan maksamaan ja meni talo alta. Viimeisenä myi autonsa ja kaiken irtaimiston, jolla oli jotain arvoa ja lähti morsiota hakemaan. Ei löytynyt, oli muuttanut jonnekin, eikä kukaan tiennyt minne. Toinen mies lähetteli rahaa thaimaalaiselle naisystävälleen, aika paljonkin, kun nainen osti asunnon ja auton. Sitten kun pääsi eläkkeelle, olikin aika lähteä Thaimaahan naimisiinmenoa varten. Mutta kas kummaa, tämäkin nainen oli kadonnut ja myynyt asunnonkin. Mieheltä meni säästöt ja jäi lainaa. Ei sentään koti mennyt. Ja eikun uutta naista etsimään. Saa nähdä miten uuden kanssa käy.
- Anonyymi
Nämä huijaukset olisi helposti estettävissä kun pankit laittaisivat rajoitukset tilisiirtoihin ja kun ulkomaille ei voisi siirtää rahaa tai sitten pitäisi ainakin asioida pankissa. Pankki kertoisi sitten faktat kuka omistaa tilin johon rahoja ollaan siirtämässä jne.
Nyt vanhoja ihmisiä huijataan ja heidän lapset jäävät perinnöttömiksi kun kaikki varat on menneet somalian rikollisporukoille.
Ketään ei kiinnosta kun vanhuksia höynäytetään. Valtioita nämä ulkomaiset koijarit eivät haittaa, koska veroeuroja menee samoille rikollisporukoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä huijaukset olisi helposti estettävissä kun pankit laittaisivat rajoitukset tilisiirtoihin ja kun ulkomaille ei voisi siirtää rahaa tai sitten pitäisi ainakin asioida pankissa. Pankki kertoisi sitten faktat kuka omistaa tilin johon rahoja ollaan siirtämässä jne.
Nyt vanhoja ihmisiä huijataan ja heidän lapset jäävät perinnöttömiksi kun kaikki varat on menneet somalian rikollisporukoille.
Ketään ei kiinnosta kun vanhuksia höynäytetään. Valtioita nämä ulkomaiset koijarit eivät haittaa, koska veroeuroja menee samoille rikollisporukoille.Uskomatonta kun 80v pappa voi tuosta noin vaan siirtää 100.000€ ulkomaille..
Mutta kun minä kävelen pankkiin ja haluan tallettaa 500€ käteistä, niin hirveät selvitykset mistä rahat ovat peräisin jne..
- Anonyymi
Oman tason ymmärtäminen auttaa näissäkin asioissa. Jos olet vanha kukaan nuori ei halua olla kanssasi ilman että siellä on jotain taka ajatuksia esim raha perintö julkisuus tms itselle hyödyllinen. Rakkautta se ei ole vaan hyötyä.
- Anonyymi
Naisille myydään tarina miehestä, joka on valmis asettumaan aloilleen ja perustamaan perheen ja miehille kirjoitellaan haluan sinua parin poseerauskuvan kera. Ei näitä voi verrata nk tyhmyyden suhteen, mutta ihan hyvä yritys
- Anonyymi
Ne poseerauskuvatkin pitäisi soittaa hälytyskelloja usein niiden kuvien takanakin on mies joka esittää naista. Nämä on vähän samanlaisia ilmiöitä kun valokuva jossa vanha vaalea mummu on mennyt kihloihin/naimisiin lomamatkalla tumman nuoren rantapojan kanssa. Mummu luulee oikeasti että tämä on aitoa rakkautta. Jos hän katsoisi peiliin ja omaisi edes hitusen järkeä ja tajuaisi oman tasonsa hän ymmärtäisi että jep rahallisesti käytetään hyväksi mutta ei. Aina on tyhmiä ihmisiä jotka antaa pankkitunnuksensa puhelussa tms hyväuskoisia hölmöjä. Yleensä kun on liian hyvää ollakseen totta se ei olekkaan totta. Netin feikkiprofiilit normaali järkinen ihminen tunnistaa jo kaukaa samoin perintökirjeet mutta sitten on näitä alhaisella älykkyydellä varustettuja jotka eivät niitä osaa erottaa.
Itseäni ihmetyttää vaikka olen mies ja olen viriili ja haluan seksiä ja olen visuaalinen niin silti ihmettelen miehiä jotka on vaikka Erika Helinin sivuilla ja maksaa siitä että joku esittää sinulle kaikenlaista. Itse en missään nimessä halua mitään esityksiä vaan aidon ihmisen joka tykkää minusta oikeasti ja haluaa olla seurassani. En sitä kiellä etteikö kyseinen nainen oli kivan näköinen mutta en maksaisi hänen kuvistaan enkä edes seksistä edes euroa en ole ikinä maksanut enkä aio maksaakkaan. Jos en saa olen ilman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953