Nyt selvisi että maailmanloppuja onkin kolme

Anonyymi-ap

Videossa Raamatun opetus siitä, että edessämme on kolme maailmanloppua:
1. Meidän henkilökohtaisen elämämme loppuminen tämän auringon alta.
2. Tämän aikakauden loppu, kun Jeesus tulee ja Telluksella on maailman palo, josta jää voihanajan jälkeen jäljelle vain vähän ihmisiä tuhatvuotiseen valtakuntaan.
3. Tuhatvuotisen rauhanvaltakunnan jälkeen on lopullinen maailmanloppu, jossa maapallostamme tulee tulimeren osa, kun "alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa kaikkineen siirtyy yhdeksi osaksi ikuista tulimerta, joka on se Raamatun kertoma helvetin tulijärvi. 2 Piet. 3:7.

Tässä video:
https://youtu.be/rVjeeng2LNc

16

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saarna on enimmäkseen suoraa raamatun sanaa.

    • Anonyymi

      kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Tänne ei jää ketään eloon, kaikki ketkä tänne jäävät saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

      1234567---

    • Anonyymi

      Raamattu sanoo toisin. Katso tämä video:
      https://youtu.be/rVjeeng2LNc
      "Katso, Herran päivä tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, joka autioittaa maan ja hävittää sen syntiset. Taivaan tähdet ja kalevanmiekat eivät säteile valoaan, aurinko on pimeä noustessaan, kuu ei kirkkaana kumota. Minä vaadin maanpiirin tilille pahuudestaan ja jumalattomat pahoista teoistaan. Minä teen lopun julkeiden pöyhkeydestä ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmiksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta. " Jesaja 13:9-12.
      Mihin aikaan sijoittaisit tämän ennustuksen:
      "Minä teen kuolevaiset harvinaisemmiksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta. "
      Entä tämän:
      "Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait ja hylänneet käskyt, tehneet tyhjäksi iankaikkisen liiton. Sen vuoksi kirous kalvaa maata ja sen asukkaat syystään kärsivät. Sen vuoksi maan asukkaat kärventyvät kuumuudesta, ja vain vähän jää ihmisiä jäljelle. " Jesaja 24:5,6.
      Ja mihin aikakajuteen sijoittaisit Jesaja 65:17.. opetuksen?

      • Anonyymi

        Jeremia 4: 23. Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut. 24. Minä katselin vuoria, ja katso, ne järkkyivät, ja kaikki kukkulat huojuivat. 25. Minä katselin, ja katso, ei ollut yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat paenneet pois. 26. Minä katselin, ja katso hedelmätarha oli erämaana, ja kaikki sen kaupungit olivat kukistuneet Herran , hänen vihansa hehkun edessä. 27. Sillä koko maa tulee autioksi, vaikka minä en siitä peräti loppua tee.

        Luotan Adventistien näkemykseen: Armonaika päättyy. Kristus tulee, elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. Uusi maa.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ja adventistit eivät usko, että Ilm. 21:1. on totta. Eivät hyväksy myös 2 Piet. 3:7.

      • Anonyymi

        Ilm.21 luku on totta, kyllä Adventistit uskovat tämän.

        Tuhannen vuoden jälkeen kun kaikki jumalattomat on tulella tuhottu. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa jumalattomat. Tämä on toinen kuolema heille.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurakaus asuu Ilm.21 luku.

        Olen aikoinani käynyt eri vapaiden suuntien kokouksissa. Heidän julistuksiin, en luota alkuunkaan. On salaista tempausta, tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä, saastaiset eläimet, kuten sika käy monille ruuaksi. Sapatista julistetaan, ei kuulu enää uuden Liiton kristityille, On ikuista kidutusta tulessa halki ikuisuuksien jnee...

        1234567---


      • Anonyymi

        2.Piet.3:12. Raamatu v.1938. Teidän, jotka odotatte, ja JOUDUTATTE Jumlan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineen kuumuudesta sulavat.

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1703 ( Ei sanaakaan jouduttamisesta) 2. Piet.3:11. Että kaikkein näiden pitää katooman, minkäkaltaiset teidän tulee silloin olla pyhistä menoista ja jumalisuudesta 12. Niin että TE ODOTATTE JA IKÄVÖITSETTE JUMALAN PÄIVÄN TULEMISTA, jona taivaat tulesta raukeevat, ja elementit palavuudesta sulavat.

        Minkäkaltaisia meidän tulee olla vaelluksessamme Herran tulemisen päivänä, siitä on kysymys, eikä päivien jouduttamisesta, vaan ikävöitsemistä sitä päivää, ja olla valmiina tulevaan päivään.

        Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan, eikä sitä päivää ihmisvoimin muutella.

        1234567---


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alkako maailmanloppu tämän päivän eduskunnan päätöksestä:
      Suomen kansa päätti tänään asian Natosta:
      https://yle.fi/a/3-12689401

      • Anonyymi

        Maailmanloppu Suomen kohdalta viivästyy tämän päätöksen tähden.


    • Anonyymi

      Eduskunta teki oikean päätöksen äänestäessään Suomen Natoon. Se oli kansan päätös.

    • Anonyymi

      Tiedättekö, minkälainen on putinisti?

      Putinisti on sellainen, jolla on samansuuntaiset tavoitteet hänen kanssaan:
      - Ei tahdo Suomen liittyvän Natoon
      - tahtoo Suomen eroavan EU.sta
      - ei hyväksy Ukrainan puolustautumista.

    • Anonyymi

      maailman lopun lähtölaskenta alkaa kun vuosituhat ihmisen laskussa kääntyy vuoteen noin 4096. eli tuona vuonna alkavata joidenkin uskomat ns. lopun ajat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomi on nytNato-Suomi. Naton lippua saa heiluttaa samassa tangossa Suomen lipun kanssa. Vai saako?

    • Anonyymi

      Venäjä pommitti noin 80 vuotta sitten Suomea tarkoituksenaan tuhota täältä sivistys.
      Se ei onnistunut, vaan hävisi sodan.

      Linkissä Venäjän pommitusten kylvämää tuhoa Turussa:
      https://youtu.be/MJfaIoCTnsI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe