Jos sinun pitäisi

Anonyymi-ap

käsikirjoittaa Aku Ankkaan naaraspuolinen ammattivalokuvaaja, niin olisiko hän
a) Neiti Suljin
b) Neiti Näpsä
c) Rouva Aukko
d) jotain muuta, mitä?

Neiti B taitaa kyllä olla jo varattu.
Ja minun tuskin tarvitsee tähän kertoa minkä minä valitsisin :))

-keinovaginamies-

41

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Jasmin Belfie tietty. 🤣

      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä on itsiö?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on itsiö?

        -keinovaginamies-

        Eipä ole tullut vastaan termiä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eipä ole tullut vastaan termiä...

        Kehotan lukemaan Aku Ankkaa. Se sivistää. Hieno lehti. Osaavat käyttää suomenkieltä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehotan lukemaan Aku Ankkaa. Se sivistää. Hieno lehti. Osaavat käyttää suomenkieltä.

        -keinovaginamies-

        Jaa, ei ole tullut tilattua vuosiin, enkä varmaan tilaakaan. Saa ankat olla rauhassa.
        Mutta löytyy tuolta vanhoja monta kansiollista tuskaan, jos sellainen pääsee yllättämään. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaa, ei ole tullut tilattua vuosiin, enkä varmaan tilaakaan. Saa ankat olla rauhassa.
        Mutta löytyy tuolta vanhoja monta kansiollista tuskaan, jos sellainen pääsee yllättämään. 😁

        Niissä vanhoissa tuskin vielä itsiöitä oteltiin. Saati sitten ladattiin pärstäpankkiin tai ankstagrammiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehotan lukemaan Aku Ankkaa. Se sivistää. Hieno lehti. Osaavat käyttää suomenkieltä.

        -keinovaginamies-

        Joka viikko ja joka kuukausi uus taskari plus sitten erikoistaskarit. Hyllyssä taskareita on useita satoja.🙂.


    • Anonyymi

      Milla Magia.

    • Anonyymi

      Milla Magia vs Taikaviitta ja kadonnut kolikko!

    • d) Nti Iiris Himmennin

      P.S. Onko belfie sitten suomeksi persiö?

      • Anonyymi

        Vois hyvinkin olla.
        Mies, teissähän on ainesta.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Rouva Räpsäys. Tietenkin. N50.

      • Nyt en saa mieleeni missä sarjakuvassa on jo esiintynyt neiti tai rouva Räpsä. Olisiko ollut juuri Aku Ankassa?


    • Anonyymi

      Kroisos Pennonen vastaan Tex Willer ja Hurja Joukko.

    • Anonyymi

      Seija Selfie ja Aku Ankan dickpicit

      • Donald sent Daisy a Duck Pic.


      • Anonyymi

        Seija ei vaikuta kovin ammattitaitoiselle...nimen perusteella. N50


    • Anonyymi

      Asterix vastaan..... Atomipommi.

    • Anonyymi

      Rouva P. Aparazzi. 😁

    • Anonyymi

      D) Maary Routaniemi

      xLiner

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen vastaus. Mistä moinen?
        Ei noudata yhtään akuankka-logiikkaa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen vastaus. Mistä moinen?
        Ei noudata yhtään akuankka-logiikkaa.

        -keinovaginamies-

        Etäisesti noudattaa. Vääntävät tunnettujen ihmisten nimiä sen verran, että vielä just tajuaa yhteyden.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisesti noudattaa. Vääntävät tunnettujen ihmisten nimiä sen verran, että vielä just tajuaa yhteyden.

        xLiner

        Aaa..
        Siis joku tunnettu suomalainen valokuvaaja, jota minä en tunne :)

        En lue iltapäivälehtiä juurikaan enkä seuraa pop-kulttuuria, joten siksi huti.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa..
        Siis joku tunnettu suomalainen valokuvaaja, jota minä en tunne :)

        En lue iltapäivälehtiä juurikaan enkä seuraa pop-kulttuuria, joten siksi huti.

        -keinovaginamies-

        Meeri Koutaniemi. Vähän heikohko muunnos joo, mutta leidi kantsii googlata 👍

        xLiner


    • Anonyymi

      Mikrolude.

    • Nti Rosa Salamakenkä tai Rva Carla Laukaisin? 🤔

      • Anonyymi

        Rva Laukaisin olis kyllä mainio. :)
        Onneksi minä en käsikirjoita Aku Ankkaa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rva Laukaisin olis kyllä mainio. :)
        Onneksi minä en käsikirjoita Aku Ankkaa.

        -keinovaginamies-

        Ajattelinkin, että arvostaisit ideaa ;)


    • Anonyymi

      Viivi Meijeri

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Höh

        Kukaan palstakoomikoista ei ratkea remakkaan nauruun tästä oivallisesta lohkaisusta arjen kuvien bambumaisesta taipuisuudesta niiden itsensä luomissa myrskyissä.

        Vivian Maier

        (kikatusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh

        Kukaan palstakoomikoista ei ratkea remakkaan nauruun tästä oivallisesta lohkaisusta arjen kuvien bambumaisesta taipuisuudesta niiden itsensä luomissa myrskyissä.

        Vivian Maier

        (kikatusta)

        Mjoo

        Minusta katsoen tässä on erinomainen kombo, sillä me emme tule ajatelleeksi kuinka kuvauksellisia olemme, vaan tyydymme keskustelemaan peilikuvamme kanssa, jossa ei taas ole juuri mitään mieltä.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Minusta katsoen tässä on erinomainen kombo, sillä me emme tule ajatelleeksi kuinka kuvauksellisia olemme, vaan tyydymme keskustelemaan peilikuvamme kanssa, jossa ei taas ole juuri mitään mieltä.

        (hirn)

        Vivianin tapa (ei tyyli) ottaa kuvia ihmisistä luo tyylin, jollaisesta ei tule tapa.

        Miettikää sitä.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vivianin tapa (ei tyyli) ottaa kuvia ihmisistä luo tyylin, jollaisesta ei tule tapa.

        Miettikää sitä.

        (reps)

        Mjuu

        Taas Ankkalinnassa Viivi Meijeri saattaisi esiintyä varsin outona karikatyyrinä, jolla ei olisi minkäänlaista kontaktia esitettyyn pintaan - joka taas pursuilee taustalla valjuja ihmistyyppejä eläimen muodossa.

        Hänellä saattaisi olla (villi veikkaus) ihmisen muoto.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjuu

        Taas Ankkalinnassa Viivi Meijeri saattaisi esiintyä varsin outona karikatyyrinä, jolla ei olisi minkäänlaista kontaktia esitettyyn pintaan - joka taas pursuilee taustalla valjuja ihmistyyppejä eläimen muodossa.

        Hänellä saattaisi olla (villi veikkaus) ihmisen muoto.

        (hihitystä)

        Niin tai näin

        Kuitenkin on kysymys käsiksestä, jollaisen tuupata tämän hahmon persoonaksi; persoona on siinä mielessä ongelmallinen futuuri, että jos käsikirjoitus ei toimi - suhteessa ilmiasuun - niin kumpikaan ei toimi, ja edessä on floppi.

        Tämä on käsittääkseni luonnonlaki.

        Eli terveisiä boteille.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh

        Kukaan palstakoomikoista ei ratkea remakkaan nauruun tästä oivallisesta lohkaisusta arjen kuvien bambumaisesta taipuisuudesta niiden itsensä luomissa myrskyissä.

        Vivian Maier

        (kikatusta)

        :)))

        -keinovaginamies-


    • En osaa kysymykseen sen kummemmin vastata, mutta aloittajan muorista tulee mieheen poliisimestari Sisun rouva Sirkka Sisu :)

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista minkälaisia mielleyhtymiä ihmiset luovat kun käyttää totutusta poikkeavia nimityksiä ja nimimerkkiä :)

        Sanoisin että ihminen on aika suoraviivainen otus ja sellaisenaan talutettavissa uskomattomiin juttuihin.

        -keinovaginamies-


    • c) Ehdottaisin hiukan näätämäistä hahmoa nimeltään Sonya Aukko,
      eli lyhennettynä S. Aukko

    • Anonyymi

      Hannu Hansikas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe