Mies älä luota nettinaiseen

Anonyymi-ap

Älkää ihmeessä äijät luottako mitenkään nettinaikkosiin. Monta kokemusta takana. Ja lopulta aloin kostaa itekin etenkin niille jotka vaistosin kusipäiksi ja kieroiksi. Ne jotka totesin about normaaleiksi naisiksi olen kohdellut suht hyvin enkä kusettanut heitä. Se olisi tuntunut epäreilulta.

Kun joutuu kerran kusetuteksi niin viha kasvaa. Ja etenkin naiskusettajia kohtaan. Norminaisia yritän kohdella hyvin. Ei ole syytä panna heitä halvalla.

10

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtälailla noitakin on kummassakin sukupuolessa mikä vittu siinä on että jommankumman sukupuolen pitäs muka saatana olla toista parempi jollain tapaa

• Anonyymi

Netti tuo huonoja puolia ihmisistä esille. Koston halu voi korostua niin kuin ap tuo julki.

• Anonyymi

Valikoiva kosto, sikaikija naisille sikaa muille kunnollisille asiallista kohtelua.

• Anonyymi

Asiallidia kandee kohdella asiallisesti.
      Mutta sitten on nää kusipää naiset joilla ei ole mitään käytöstapoja, ei vitti mitään. Niille samanlainen kohtelu!

Siistu mimmi saa mieheltä aina hyvän kohtelun.

• Anonyymi

miten on kusetettu?

• Anonyymi

Sulla on selkeesti vihanhallintaongelmia.

• Anonyymi

Norminaisia yritän kohdella hyvin, on hauskasti sanottu. Ei sen puoleen treffeillä naisen luona tekstiviestejä, tää on exsä vaan. Todistaa normaalikokoisen naisen ei tarvitse elää ilman seuraa ennen todellisuuden astuessa mukaan kuvaan vanhempina valittavat yksinäisyyttä pakon edessä nuoremmille annettaessa latua.

• Anonyymi

Ikääntyminen on ongelma osalla huonot kokemukset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe