Täältä kuulette Saulin tavoitteet .
https://youtu.be/MzvOss_4f2o
Täältä löytyy totuus Saulista.
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Laura Huhtasaarella on terveet suomalaiset terveet ja fiksut mielipiteet ilman ainuttakaan moraalittomuuden käryä.
- Anonyymi
Työnnä sinä kaltaistesi zombien siansontaa sieraimiisi. Kyllä ne sinunkin piilotellut moraalittomuutesi totuuden kirjapidosta löytyy, etkä karkuun pääse vaikka kiemurtelisit kuin onkimato.
- Anonyymi
Järkiäijä ja siksi häntä on mollattukin niin paljon. Oikeassa olijoita vihataan.
- Anonyymi
Kyllä, mutta kepulaiset estää Väyrysen pääsyn puhujan pönttöön.
Heillä olisi kolme viisasta ja järkevää, Väyrynen. Hoskonen ja Kulmuni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta kepulaiset estää Väyrysen pääsyn puhujan pönttöön.
Heillä olisi kolme viisasta ja järkevää, Väyrynen. Hoskonen ja Kulmuni.Kulmuni kyllä järkytti tanslain puoltamisella ja turve lakialoitteen torpaamisella....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulmuni kyllä järkytti tanslain puoltamisella ja turve lakialoitteen torpaamisella....
Jaahas. Sitä en tiennyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6141720- 1701659
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä711480Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235835Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60783Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142727Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43674- 129633
- 109614