Kun joku tienaa chatissa elääkseen kaiken sosiaalitukina, ehkä eläke on muutamia satoja euroja kuussa. Kun semmoinen ihminen halveksuu ihmisiä, joilla on oikesati tulot, joilla voi elättää itsensä ilman yhteiskunnan tukia, tienaa jopa niin paljon omilla ansioillaan, että siitä jää yliki jopa säästöön, niin nämä sätin sosiaalipummit kehtaavat sanoa, että pitääpä olla tyhmä tyyppi ja jotenkin vajaa, kun omilla avuillaan voi elää kivaa elämää, jossa ei tarvitse anoa jokaisia uusia lenkkareita sossulta!
Siis nämä kakkuut sun mun munamuut tms sätin viisaat kikkeliskuut on sitä mieltä, että nämä itse itsensä elättävät on ilman muuta jotenkin vajaita!!!
tulee mieleen, että onkohan nyt herroilla ihan kaikki kotona, vai onko vaan niin, ettei heidän nuoruudessaan ollut tarkkiksia eikä muita tukitoimia, että pojat ois voineet saada minkäänlaista apua vammaansa?
Chatin "viisaat"
Anonyymi-ap
1
179
Vastaukset
- Anonyymi
..... Kuka on oikeastaan sätin turhin ja tyhmin ja tapetein?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151