Mies on jatkuvasti kännykällään tuo rasittaa suhdettamme. Olen alkanut epäilemään pettämistäkin tai en ole varma. Jokatapauksessa, ahdistaa kun uppoutuu kännykällään nettiin. Ei kuulemma ole toista naista mutta lukee uutisia ja surffailee netissä. Mää en jaksa ymmärtää miten joku voi olla niin paljon puhelimella. Vessassakin selaa, kylässäkin, ruokapöydässä. Aina jos istuu tai makaa, on kännykällään. Paitsi jos nukkuu. Vuoroin tabletillaan mutta netti on vienyt mun mieheni.
Miehen kännykänkäyttö
9
439
Vastaukset
- Anonyymi
Katso itseäsi peilistä niin syy löytyy
- Anonyymi
En katso, saan muuten sydärin säikähdyksestä.
- Anonyymi
Onko miehellä muita oireita?
- Anonyymi
Täällä oli samoin, kunnes syy paljastui, työkaveri jolle viestitteli iltamyöhään. Kuulemma ei vakavaa ja rakastaa minua, mutta tietääkö se toinen tämän..
Ilolla rikkoo suhteemme tämä toinen nainen..- Anonyymi
Hmm, miksi miehesi viestittelee? Tuskin on yksipuolista..
- Anonyymi
Otan osaa. Varmasti paska fiilis
- Anonyymi
Mies itse rikkoo suhteen , se pitää muistaa. Ei voi syyttää ketään muuta. Miehen pitäisi muistaa että hän on aviossa, ja jos silti hakeutuu toisten seuraan niin se on ainoastaan hän joka tekee väärin. Jos ei olisi ollut juuri se nainen niin olisi ollut joku muu.
Ihmeellistä ajatustapaan silloin kun syyllistä haetaan muualta vaikka se istuu ihan vapaasta tahdostaan kotona ja pitää yhteyttä kännykällä muihin. Vastuu in ainoastaan hänen .
- Anonyymi
Addikti mikäs muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691