Mies on jatkuvasti kännykällään tuo rasittaa suhdettamme. Olen alkanut epäilemään pettämistäkin tai en ole varma. Jokatapauksessa, ahdistaa kun uppoutuu kännykällään nettiin. Ei kuulemma ole toista naista mutta lukee uutisia ja surffailee netissä. Mää en jaksa ymmärtää miten joku voi olla niin paljon puhelimella. Vessassakin selaa, kylässäkin, ruokapöydässä. Aina jos istuu tai makaa, on kännykällään. Paitsi jos nukkuu. Vuoroin tabletillaan mutta netti on vienyt mun mieheni.
Miehen kännykänkäyttö
9
300
Vastaukset
- Anonyymi
Katso itseäsi peilistä niin syy löytyy
- Anonyymi
En katso, saan muuten sydärin säikähdyksestä.
- Anonyymi
Onko miehellä muita oireita?
- Anonyymi
Täällä oli samoin, kunnes syy paljastui, työkaveri jolle viestitteli iltamyöhään. Kuulemma ei vakavaa ja rakastaa minua, mutta tietääkö se toinen tämän..
Ilolla rikkoo suhteemme tämä toinen nainen..- Anonyymi
Hmm, miksi miehesi viestittelee? Tuskin on yksipuolista..
- Anonyymi
Otan osaa. Varmasti paska fiilis
- Anonyymi
Mies itse rikkoo suhteen , se pitää muistaa. Ei voi syyttää ketään muuta. Miehen pitäisi muistaa että hän on aviossa, ja jos silti hakeutuu toisten seuraan niin se on ainoastaan hän joka tekee väärin. Jos ei olisi ollut juuri se nainen niin olisi ollut joku muu.
Ihmeellistä ajatustapaan silloin kun syyllistä haetaan muualta vaikka se istuu ihan vapaasta tahdostaan kotona ja pitää yhteyttä kännykällä muihin. Vastuu in ainoastaan hänen .
- Anonyymi
Addikti mikäs muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882