Mikäs kiire on tässä

🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa.

Toivossa on hyvä elää🤗.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hullu

      • Anonyymi

        Nytkö yrität käydä tämän miehen luoman himmelin kimppuun ja kokea vaihteeksi että juuri tämä on sairaalloisen kateuden kohteesi? Jos ihminen on valmis väittämään täyttä hevonpeetä vuosikausia ja laittamaan peliin oman maineen ja uskottavuuden, niin asian täytyy olla todella tärkeä ja kaiken menetysten ja lopulta häviämisen arvoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö yrität käydä tämän miehen luoman himmelin kimppuun ja kokea vaihteeksi että juuri tämä on sairaalloisen kateuden kohteesi? Jos ihminen on valmis väittämään täyttä hevonpeetä vuosikausia ja laittamaan peliin oman maineen ja uskottavuuden, niin asian täytyy olla todella tärkeä ja kaiken menetysten ja lopulta häviämisen arvoista

        Nut huolestuttaa.Joko sinä taas unohdit, että olen nainen? Kannattaa hakeutua muistitestiin.
        https://www.terveyskyla.fi/aivotalo/aivosairaudet/muistisairaudet


      • Hauska tutustua 😄. Minä olen lounas.ajatus!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Nut huolestuttaa.Joko sinä taas unohdit, että olen nainen? Kannattaa hakeutua muistitestiin.
        https://www.terveyskyla.fi/aivotalo/aivosairaudet/muistisairaudet

        Et sinä kyllä ole nainen tälläkään hahmolla, mutta minulla olikin asiaa tuolle joka näkee jokaisen kirjoittajan takana saman henkilön mitä rekatumpi sitä vainotumpi periaatteella


    • Anonyymi

      Mitä nyt naisilta loppuu munasolut ~40-vuotiaana, mies saattaa muuttua tuhkamunaksi vasta jotain 90-vuotiaana.

      • Jaaha, mutta kohtu ei vanhene 😃


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jaaha, mutta kohtu ei vanhene 😃

        Ehkä ei mutta kuivuus ihan rutisee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei mutta kuivuus ihan rutisee.

        Sun biologian tunneista näyttää olevan aikaa, kun perusasiat on unohtuneet. Tai muuten vaan oppi ei tartu.


    • Anonyymi

      Kello 09:39 on noin puoli kymmenen! Haloo!

      • Mulla oli lounasaikaan muuta puuhaa 🏋️‍♀️🤸‍♀️


      • Anonyymi

        Trollimies varmaankin viittasi siihen yleisradion ajankohtaisohjelmaan…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trollimies varmaankin viittasi siihen yleisradion ajankohtaisohjelmaan…

        Puoliseiska tulee aamulla uusintana.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Puoliseiska tulee aamulla uusintana.

        Sitten on vielä tuo YLE-areena…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on vielä tuo YLE-areena…

        Joskus kanavilla surffatessani huomasin, etyä puoliseiska tuli myöhään illallakin uusintana.

        Tänään poikkeuksellisesti en katso sitä oikeaan aikaan, kun piipahdan nyt iltalenkillå.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Joskus kanavilla surffatessani huomasin, etyä puoliseiska tuli myöhään illallakin uusintana.

        Tänään poikkeuksellisesti en katso sitä oikeaan aikaan, kun piipahdan nyt iltalenkillå.

        Vain dinot surffailee tv-kanavilla. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain dinot surffailee tv-kanavilla. :D

        Ne käy myös täällä palstalla. On outoa jos joku nuori kirjoittaa tällaisella palstalla.


    • Anonyymi

      Joo kerkee viä moneen kertaan vaihteleen sormuksia..Siis jos hurahtaa pahemmin..

      • Toivottavasti löydät niin hyvän kaverin ettei tarvi hurahtaa kuin kerran


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe