Voisitteko rakastua?

Anonyymi-ap

Naiseen joka olisi 164 cm pitkä ja painoa olisi kertynyt jo 72 kg?
Missien mitat 177 cm ja painoa vain 60 kg, ovat siis kaukana missien mitoista!
Onko ihmisen koko ja pituus se ratkaiseva tekijä, kun miehiä palstalla yritetään morkata monin eri tavoin. Palstallahan on vain missejä C kuppikoolla kiinteine takamuksineen, ilman vastarasvoitusta:)

AV

54

572

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      60 kg taitaa olla jo yli keskipainon, 55-58 kg, tuohon missit mahtuvat.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17763317o

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Helposti, jos luonne ja persoona on ihana. Naisessa saa mun mielestä ollakin vähän lihaa luitten päällä. Mun silmää hivelee, että on vähän matskua. Liha luun vierestä on makeaa, rasva taas maistuvaa. 😉

      • Anonyymi

        Sinulla on siis sama maku mitä minulla.
        Pituushyppääjät ovat kehollisesti kauniita, gaselleja joilla on takamusta ja jalkoja. Miten saisi liimattua tuohon ne C-koon rinnat? Aktiiviuran jälkeen taitaa tulla kysymättä:)

        https://www.youtube.com/watch?v=XPHc5EX6DGY

        Nainen on kyllä kehollisesti kiehtova aina 60 kg - 80 kg saakka. Pitäähän naisessa olla jotain mistä pitää kiinni, eikä tarvitse kysyä pimeässä huoneessa, onko nämä lapaluut vai...kumminkos päin sitä nyt tässä nukutaan.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on siis sama maku mitä minulla.
        Pituushyppääjät ovat kehollisesti kauniita, gaselleja joilla on takamusta ja jalkoja. Miten saisi liimattua tuohon ne C-koon rinnat? Aktiiviuran jälkeen taitaa tulla kysymättä:)

        https://www.youtube.com/watch?v=XPHc5EX6DGY

        Nainen on kyllä kehollisesti kiehtova aina 60 kg - 80 kg saakka. Pitäähän naisessa olla jotain mistä pitää kiinni, eikä tarvitse kysyä pimeässä huoneessa, onko nämä lapaluut vai...kumminkos päin sitä nyt tässä nukutaan.

        AV

        Nonii, että pituushyppääjä oli mielessä sitten. Senta Sofia Delliponti on varsin silmään sopiva myös.

        https://pics.wikifeet.com/Senta-Sofia-Delliponti-Feet-2516686.jpg

        Jotenkin tuo, että käsivarret ja reidet ei ole ohuet narut (anorektikko mallien tapaan) viehättää. Ja isot pakaralihakset, enkä tarkoita nyt mitään Kardashian tyyny pyllyjä. Mitkä pullottaa, vaan pitkät pakaralihakset kuten naiselliset on.

        Ja pieni massu, että on söpö.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nonii, että pituushyppääjä oli mielessä sitten. Senta Sofia Delliponti on varsin silmään sopiva myös.

        https://pics.wikifeet.com/Senta-Sofia-Delliponti-Feet-2516686.jpg

        Jotenkin tuo, että käsivarret ja reidet ei ole ohuet narut (anorektikko mallien tapaan) viehättää. Ja isot pakaralihakset, enkä tarkoita nyt mitään Kardashian tyyny pyllyjä. Mitkä pullottaa, vaan pitkät pakaralihakset kuten naiselliset on.

        Ja pieni massu, että on söpö.

        Olishan se leuhkaa taapertaa tuollasen kaunottaren vierellä, täytyis toivoa vaan ettei tule kaatosadetta ja sieraimet täyty leuhkalla vedestä. 😁

        Ei ehkä kaikille aukee, miten naisena voisin tuntea jonkinlaista rinnanröyhistelyä upeasta daamista. Ilman että olisi mikään pokaali silti.

        Vaan pikemminkin näin...

        https://youtu.be/fxAiUq8yn34


    • Anonyymi

      No, ei oo kyllä noin pieni kuppikoko, mutta enpä muutenkaan oo noin pieni ja lisäks jonkun verran lihaksiakin urheilusta tai ehkä nekin jo muuttunut muuksi.

    • Anonyymi

      Pituus ja painokin perustavilta osin on mitä on. Niihin ei voi vaikuttaa. Missit ovat alipainon rajalla, eivät treenanneet kuntosalilla.

      • Anonyymi

        Lihaksia voi treenata salilla ilman että niiden koko kasvaa, voiman kasvu on eri asia. Lihaksen koko ja voima eivät ole sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaksia voi treenata salilla ilman että niiden koko kasvaa, voiman kasvu on eri asia. Lihaksen koko ja voima eivät ole sama asia.

        Tämä on aivan totta. Minä nimittäin treenaan itselleni isoja lihaksia, mutta tällä treenillä ei kasva voima niin kauhean hyvin. Mutta se ei ole minulle niin tärkeää.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on aivan totta. Minä nimittäin treenaan itselleni isoja lihaksia, mutta tällä treenillä ei kasva voima niin kauhean hyvin. Mutta se ei ole minulle niin tärkeää.

        🦄

        Jep, itselläni taas täysin päinvastoni. En missään tapauksessa halua kasvattaa suuria lihaksia, mutta voima on minulle lihaksissa se tärkein juttu.


    • Anonyymi

      Suosittelisin nutriet ruokaa

      • Anonyymi

        Ja kovaa treenii eli tuloksellista treenii esim fitness juoksuu pitkän matkan hiihtoo tai kaikkea noita niin vartalo kuosiin niin ilman ankaraa treenii ei tuu tulosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kovaa treenii eli tuloksellista treenii esim fitness juoksuu pitkän matkan hiihtoo tai kaikkea noita niin vartalo kuosiin niin ilman ankaraa treenii ei tuu tulosta

        Ja jätetään hesen big mac jätti ateriat väliin


    • Missin mitta ei ole mikään mitta miehelle. Luiseva peppu on ikävä innokkaalle sylittelijälle, joten mieluummin jotain muuta, vaikka 164/72. Tosin tärkeintä osaa; korvienväliä, ei voi punnita eikä mitata.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta läskit.

    • Anonyymi

      Onko pakko rakastua? , jos vähäsen muskelia niin eihän tuo paha paino ole

    • Anonyymi

      Voisin jos on hyvät tissit ja posliini alapää.

      T: Kiltti mies

    • Anonyymi

      Sentit ja kilot ei kerro välttämättä mitään. Pieni silmäys kertoo jo enemmän. Samat luvut voi näyttää hirmu erilaisilta ihmisiltä. Vastasin, vaikken mies olekaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jokaisen näistä pitäisi laihduttaa. Liian lihavia ovat.


      • Lila on samansorttinen kun minäkin kropaltaan. Melko tasapaksu, kertyy kiloja tai ei.


      • Johanna, 43 vuotta. Noissa kuvissa, se punapää. 😍💕


      • G-LoveR kirjoitti:

        Johanna, 43 vuotta. Noissa kuvissa, se punapää. 😍💕

        Ja tuo 164cm ja 76kg. Oikein kivan näköinen vartalo. 😊👍


    • Tottakai voisin. Helposti.🙂.

    • Anonyymi

      Onko tuossa nyt joku tietty nainen pohdinnassa, vai miksi juuri 72kg? Tuntui vain jotenkin random valinnalta painoksi.

      • Nuo mitat on keskiarvomitat, ja miehet on tuosta hieman isompia keskimäärin.


    • Anonyymi

      ehkä jos ei ole tyhmä kuijn joku yliopiston professori jolle jo pikku vitsikin jo heittää ajamattomat viikest hampaiden väliin..

    • Anonyymi

      Mistä nyt sitten itse kukanenkin tykkää. Mä en lähde ottamaan kantaa miesten tykkäämisiin.

      Itse totean, että en pidä missien kropista. Olen itse hoikimmillani ollut 52 kiloinen j olen 165 senttinen. Tuo oli tarkoituksellisen treenaamisen tulos ja ajatut oli ollut pudottaa tuosta vielä ainakin se pari kiloa. Tuossa kohtaa heräsin itse, että ei ollut mitään järkeä, enkä enää pitänyt lainkaan kropastani, joka oli ihan luuta ja nahkaa. Että juu en, en todellakaan ole "missin mitoissa, onneksi.

      Nykyään painan noin 65 kiloa. Vaihtelee kilon-pari suuntaan tai toiseen vähän sen mukaan mihin aikaan päivästä punnitsee. Rehellisesti, mä olen erittäin tyytyväinen kroppaani, enkä ole kyllä kuulunut miehiltäkään valituksia. Peppu on kiinteä, mutta mua onkin siunattu hyvillä geeneillä tuon ahterin suhteen. Vatsakumpua ei ole, mutta ei mitään isommin erottuvia vastalihaksiakaan. Ne ovat minusta hitokseen rumat. Rinnat ovat e/f kuppikoolla, mutta saahan sitä tietenkin laitettua c-kupinkin päälleen, kun valkkaa sopivan ympärysmitan. Sinällään tuollainen n. 70 kiloa olisi aika nopeasit kasassa, jos kasvattaisi vähän lihasta.

    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti jos joku on kiinnostunut vai ulkonäöstä ni suhdetta sellaisen kanssa ei omasta mielestäni kannata edes harkita ehkä kaksi ulkonäkö keskeistä ihmistä onnistunee kohtaamaan toisensa lopulta jossain kohti

    • Anonyymi

      Voisein auttaa treeneissä mutta täysin riippuu siitä että oletko NEITSYT, eli naimaton nainen, pippeli ei siis ole koskettanut pimppiäsi.

    • Anonyymi

      jotkut kuten tyypillistä Hollywoodissqakin, ensin tyttökaveri viedään kynegologilille katsotaan vähän jotta voiko seuruwstella tuon kanssa...

    • Anonyymi

      Että on varmasti neitsyt tuo nainen...

      Mutta joku hauska elokuva jossa Travolta ja training camp... Die Hart

    • Anonyymi

      niin siis voisitko rakastua palloon jonka koko vartakon naamankin peittää karvat?
      . hilseitä sitte hiuksistqww rapiste4lle aina kun kääntää kylkeä niin hiuksien hilseen lentää pitkistä hiuksista häneltä suususi..

      • Anonyymi

        Järkytä herätys ku kutsu minut chewbacca


    • Anonyymi

      joo minä en pysty kovin helposti enää rqkastumaan tai ihqwstumqan k4hehnkään... toiwstqisekwsi

    • Anonyymi

      Ei ihastuminen ole koosta kiinni.

      Tuo paino ei kerro kovinkaan paljoa. Kaksi saman pituista ja yhtä painavaa, niin toinen voi olla pahasti keskivartalolihava ja toinen tiimalasi.

      xLiner

      • Anonyymi

        Mulle ei ole osunut silmiin kenenkään morkkaamista pituuden tai ylipainon perusteella.

        xLiner


    • Anonyymi

      Tärkeintä on tosiaan pariutumisessa tuo että peeniksen pää eli terska ei ole koskettanut pimpiäsi eli olet neitsyt. Muu on toissijaista

    • Anonyymi

      Tähän ei voi muuta sanoa kuin ronkelit runkkaa!

    • Anonyymi

      Mittoihinko pitäisi rakastua.

      • Anonyymi

        Tietysti, ainakin sen palstalla kirjoittaneen naisen mielestä jonka mukaan mies 100 kg on liian iso. Voi olla hänelle, monessa eri mielessä.
        Nuo treenaan voimaa kun se on tärkeämpää mitä lihasmassa, ovat ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitään ihmisen fysiologiasta. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, ainakin sen palstalla kirjoittaneen naisen mielestä jonka mukaan mies 100 kg on liian iso. Voi olla hänelle, monessa eri mielessä.
        Nuo treenaan voimaa kun se on tärkeämpää mitä lihasmassa, ovat ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitään ihmisen fysiologiasta. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa:)

        AV

        Kylläpä sinä nyt otit nokkiisi kommentistani. Anteeksi, jos kolahti arkaan kohtaan, mutta minulle todellakin on liian iso mies. Ei kiinnosta pätkääkään noin iso lihakimpale, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, ainakin sen palstalla kirjoittaneen naisen mielestä jonka mukaan mies 100 kg on liian iso. Voi olla hänelle, monessa eri mielessä.
        Nuo treenaan voimaa kun se on tärkeämpää mitä lihasmassa, ovat ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitään ihmisen fysiologiasta. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa:)

        AV

        Eksänihän painoi (ja painaa edelleen) noin 80 kg. Varsin täydellinen pakkaus noin kropaltaan. Siihen jos lisäisi 20 kiloa massaa, niin olisi varsin etovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksänihän painoi (ja painaa edelleen) noin 80 kg. Varsin täydellinen pakkaus noin kropaltaan. Siihen jos lisäisi 20 kiloa massaa, niin olisi varsin etovaa.

        Juu, parempi se on olla lähes samassa elopainossa mitä "normaalit" suomalaisnaiset:)
        Vaikka olisi 20 cm pidempi. Olisi muuten etovaa katsoa samanpainoista 20 cm lyhempää?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinä nyt otit nokkiisi kommentistani. Anteeksi, jos kolahti arkaan kohtaan, mutta minulle todellakin on liian iso mies. Ei kiinnosta pätkääkään noin iso lihakimpale, sori.

        Ymmärrän, se pituus painosuhde voi olla hyvinkin tärkeä. Molemmille sukupuolille.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, parempi se on olla lähes samassa elopainossa mitä "normaalit" suomalaisnaiset:)
        Vaikka olisi 20 cm pidempi. Olisi muuten etovaa katsoa samanpainoista 20 cm lyhempää?

        AV

        Minusta miehelle sopiva paino on pituus miinus noin 100. Sori jos se sinua häiritsee. Naisten keskimääräinen elopaino ei varsinaisesti ole mun ongelmani. Eipä kiinnosta naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta miehelle sopiva paino on pituus miinus noin 100. Sori jos se sinua häiritsee. Naisten keskimääräinen elopaino ei varsinaisesti ole mun ongelmani. Eipä kiinnosta naiset.

        Tuo on loistava kaava, naisille käy sama.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on loistava kaava, naisille käy sama.

        AV

        Kyllä. Niinhän se käy myös naisille ja tekisi hyvää itse kullekin. Ylimääräinen paino ei ole hyvästä, vaikka se olisi lihastakin. Koville se pumppu joutuu siinäkin, jos on 20 kiloa tai vielä enemmän ylimääräistä lihasmassaa. Jokaisen oma asia tietysti, mistä nyt tykkää. Mä pidän hoikasta kropasta. Sinällään mulle on ihan sama mikä se tapa, jolla itsensä pitää hoikkana on, mutta ainakin jotakin liikuntaa olisi hyvä harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Niinhän se käy myös naisille ja tekisi hyvää itse kullekin. Ylimääräinen paino ei ole hyvästä, vaikka se olisi lihastakin. Koville se pumppu joutuu siinäkin, jos on 20 kiloa tai vielä enemmän ylimääräistä lihasmassaa. Jokaisen oma asia tietysti, mistä nyt tykkää. Mä pidän hoikasta kropasta. Sinällään mulle on ihan sama mikä se tapa, jolla itsensä pitää hoikkana on, mutta ainakin jotakin liikuntaa olisi hyvä harrastaa.

        Eli mielestäsi keskivertoinen suomalaisnainen on etova läski?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mielestäsi keskivertoinen suomalaisnainen on etova läski?

        AV

        Ei mua kiinnosta naiset. He ovat siinä mielessä mulle yhdentekeviä. Mulla ei ole mitään tarvetta pohtia tuollaista, kun nainen nyt muutenkin on minulle etova ajatus.

        En mä koe 300 kiloista miestäkään "etovaksi läskiksi". En vain olisi hänestä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut ja en näin ollen parisuhdemielessäkään. Vaan ei mulla olisi mitään ongelmaa olla vaikkapa ystävä hänelle ja tunnenkin useamman ihan reilusti ylipainoisen miehen. Ei mulla ole mitään tarvetta haukkua, vaikka en heitä siinä mielessä haluakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta naiset. He ovat siinä mielessä mulle yhdentekeviä. Mulla ei ole mitään tarvetta pohtia tuollaista, kun nainen nyt muutenkin on minulle etova ajatus.

        En mä koe 300 kiloista miestäkään "etovaksi läskiksi". En vain olisi hänestä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut ja en näin ollen parisuhdemielessäkään. Vaan ei mulla olisi mitään ongelmaa olla vaikkapa ystävä hänelle ja tunnenkin useamman ihan reilusti ylipainoisen miehen. Ei mulla ole mitään tarvetta haukkua, vaikka en heitä siinä mielessä haluakaan.

        Miehet voivat siis olla samaa mieltä kanssasi normaaleista suomalaisnaisista?
        Onhan tuo pituuspainosuhde sama ajatuksessa mikä sinulla nyt on.
        Kiitos mielipiteestäsi, se on ihan tasa-arvoinen. Ei sitä aina kannata olla kehopositiivinen:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet voivat siis olla samaa mieltä kanssasi normaaleista suomalaisnaisista?
        Onhan tuo pituuspainosuhde sama ajatuksessa mikä sinulla nyt on.
        Kiitos mielipiteestäsi, se on ihan tasa-arvoinen. Ei sitä aina kannata olla kehopositiivinen:)

        AV

        Siis mitä mieltä? Olenko minä ilmaissut heistä jonkun mielipiteen? Käsitääkseni en. Sanoin jo ainakin pari kertaa, että minua eivät naiset kiinnosta. Jokainen saa olla ihan tasa sitä mieltä kun on. Tässä maassa on mielipiteen vapaus. Eli ole ihan vapaasti mitä mieltä oletkaan.

        Minusta kehopositiivisuus on täysin ok. Jos on tyytyväinen kropaansa, niin sitten on. Minä en ehkä sitä tajua, mutta eipä se minulle kuulu. Eikä minulla ole mitään tarvetta lähteä ottamaan kantaa, jos joku sanoo olevansa johonkin tyytyväinen. Mä en kulje tuolla maailmalla katsellen ja pohtien kuinka pitkä kukakin on tai mitä he painavat. Tiedän sen mihin silmäni kiinnittyvät ja mikä minua voisi kiinnostaa, mutta en mä sitä keneltäkään vaadi. Se on ihan jokaisen oma asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet voivat siis olla samaa mieltä kanssasi normaaleista suomalaisnaisista?
        Onhan tuo pituuspainosuhde sama ajatuksessa mikä sinulla nyt on.
        Kiitos mielipiteestäsi, se on ihan tasa-arvoinen. Ei sitä aina kannata olla kehopositiivinen:)

        AV

        Ja siis enhän minä tajua sitäkään miten kukaan haluaa olla ihan täysi luuranko. Mulle tulee usein mieleen, että ei voi olla kovin vahva olotila ja täytyy melko heikko happi. Vaan sinällään ei sekään mulle kuulu. Jos itse tykkää olotilastaan, niin by all means.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe