Keksiviikon MatkailuVisa - Tunnetko suositut matkailukohteet?

Tuosta:
https://www.is.fi/matkat/art-2000009381716.html


Oli kyllä enempi yleistä maantietoa, mielestäni... No ei mun kyllä pitäis tuntea noita, mutta kuten sanottu, enemmän yleistä maantietoa.


Matkailu on sinulle rakas harrastus, tutustut mielelläsi uusiin paikkoihin!

Vastasit oikein 11/12 kysymykseen

48

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnet hienosti erilaiset matkakohteet, taidat olla luonteeltasi todellinen maailmanmatkaaja!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Hyvä testi, niin helppo 😅

      - Sheena

      • Mahtava tulos!

        No oli helppo joo, vähän liiankin, mutta onnistumisen iloa siitä saa silti 😁


    • Vastasit oikein 9 kysymykseen.

      • Hieno tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Selkeästi pitäisi matkustella enemmän. Nyt täytyy toivoa, että tulee lottopotti. Sittenhän se on ihan pakko alkaa käyttämään passia. 😉


      • G-LoveR kirjoitti:

        Selkeästi pitäisi matkustella enemmän. Nyt täytyy toivoa, että tulee lottopotti. Sittenhän se on ihan pakko alkaa käyttämään passia. 😉

        Ibizaaaaaa!!! Tico tico, bailando, Puma Paradise calling!!! 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ibizaaaaaa!!! Tico tico, bailando, Puma Paradise calling!!! 😂

        No vaikka Ibizalle. Jostain on aloitettava. 😁



      • randombypasser kirjoitti:

        No on siellä ainakin yleensä lämmintä. Tosin täysin varmasti ei sielläkään lumelta säästy 🤣

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009424595.html

        Noo, Ibizalla näytti olevan lumetonta ja plus 8 tähän aikaan. Plus 16 loppuviikkoon.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Noo, Ibizalla näytti olevan lumetonta ja plus 8 tähän aikaan. Plus 16 loppuviikkoon.

        Kunhan lähtee lumikola ja -lapio muuttokuorman mukana, niin kaikki on ok 😁
        Ja tietysti paljon salmiakkia! 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kunhan lähtee lumikola ja -lapio muuttokuorman mukana, niin kaikki on ok 😁
        Ja tietysti paljon salmiakkia! 😂

        Ei niitä passaa ottaa mukaan. Kotio tullessa joutuu kuskaa takasin. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei niitä passaa ottaa mukaan. Kotio tullessa joutuu kuskaa takasin. 😂

        Eikäpäs, eihän sieltä tulla enää kotio, koti muuttaa mukana Ibizalle, eikö se näin ollut puhe?
        Ni lumikola ja -lapio sekä pilkkihaalarit ja pipo lähtee mukana 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eikäpäs, eihän sieltä tulla enää kotio, koti muuttaa mukana Ibizalle, eikö se näin ollut puhe?
        Ni lumikola ja -lapio sekä pilkkihaalarit ja pipo lähtee mukana 😂

        Ensin pitää reissata pitkin ja poikin, asettua sitten missä kodille tuntuu. Ettei mee rahat hukkaan ja sitten ei tulekkaan kotoisa olo. 😌

        Ja siinä painaa mukana muuttavienkin mielipide. Kaikista pitää tuntua, että tänne me halutaan jäädä ja asettua. Jos ei iäksi, niin pidemmäksi aikaa silti. Ehkäpä vuokraisin sittenkin ensin ja asuisin vuokralla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ensin pitää reissata pitkin ja poikin, asettua sitten missä kodille tuntuu. Ettei mee rahat hukkaan ja sitten ei tulekkaan kotoisa olo. 😌

        Ja siinä painaa mukana muuttavienkin mielipide. Kaikista pitää tuntua, että tänne me halutaan jäädä ja asettua. Jos ei iäksi, niin pidemmäksi aikaa silti. Ehkäpä vuokraisin sittenkin ensin ja asuisin vuokralla.

        Onhan se noinkin. Vuokraamalla saa kokeilla 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ensin pitää reissata pitkin ja poikin, asettua sitten missä kodille tuntuu. Ettei mee rahat hukkaan ja sitten ei tulekkaan kotoisa olo. 😌

        Ja siinä painaa mukana muuttavienkin mielipide. Kaikista pitää tuntua, että tänne me halutaan jäädä ja asettua. Jos ei iäksi, niin pidemmäksi aikaa silti. Ehkäpä vuokraisin sittenkin ensin ja asuisin vuokralla.

        Että kyllähän siinä joutuisi käymään keskustelua, kuka mitäkin kaipaa ja haluaa. Löytää sopiva ratkaisu, jotta ei olla sitten väkipakolla jossain mikä ei yhtään maita. Ei siitä kukaan nauti, jos yhdelläkään on kurjaa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Onhan se noinkin. Vuokraamalla saa kokeilla 😁

        Sittenhän se meniskin vaikeeksi, jos olisin yksin ainoa innostunut reissaaja ja muu poppoo nyrpistäisi nokkaa reissaamiselle. 😬
        Glups.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sittenhän se meniskin vaikeeksi, jos olisin yksin ainoa innostunut reissaaja ja muu poppoo nyrpistäisi nokkaa reissaamiselle. 😬
        Glups.

        No oisko se noinkaan? Joskus pitää vaan ottaa korvasta kiinni ja raahata mukaan kertaalleen, että silmät aukee.


      • randombypasser kirjoitti:

        No oisko se noinkaan? Joskus pitää vaan ottaa korvasta kiinni ja raahata mukaan kertaalleen, että silmät aukee.

        No ois. Jänkäjoonas on se vaikein tapaus. Se ei muitten mieliksi oikein paljoa jousta, jos itseään ei ko. asia kiinnosta, muut saa tyytyä siihen.

        Muksut nyt on vielä uteliaita, ne lähtee helposti messiin. Vaikka lentäminen pelottaakin. 🙄


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ois. Jänkäjoonas on se vaikein tapaus. Se ei muitten mieliksi oikein paljoa jousta, jos itseään ei ko. asia kiinnosta, muut saa tyytyä siihen.

        Muksut nyt on vielä uteliaita, ne lähtee helposti messiin. Vaikka lentäminen pelottaakin. 🙄

        On se kyllä... Perusjurnu 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        On se kyllä... Perusjurnu 😁

        Nojoo, vähän haasteellinen, kun ei ole luonnostaan kompromissien taitaja. Eikä edes halua olla. Näkee monessa asiassa, kun vastaa etten mä sitä sulta kysele. Että ei siis asiasta voi edes neuvotella.

        Sitten on plan B. Joku muu messiin ja jurnu jää kotiin. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo, vähän haasteellinen, kun ei ole luonnostaan kompromissien taitaja. Eikä edes halua olla. Näkee monessa asiassa, kun vastaa etten mä sitä sulta kysele. Että ei siis asiasta voi edes neuvotella.

        Sitten on plan B. Joku muu messiin ja jurnu jää kotiin. 😂

        Taidan liputtaa plan B:n puolesta 😂


    • Olen sen verran usein selannut lomakohteita, ihan omaksi iloksi ja muutenkin maantieto on jäänyt korvien väliin.

      "Tunnet hienosti erilaiset matkakohteet, taidat olla luonteeltasi todellinen maailmanmatkaaja!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Kiva testi. Thänks! 😀

      • Mahtava tulos!

        Jep, iso lomakataaloki vaan käteen ja heti onnistuu visat 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Jep, iso lomakataaloki vaan käteen ja heti onnistuu visat 😁

        Hehe! Ei kait niitä katalookeja edes paineta enää. Kaikki on netissä. Ennen wanhaan niitä tuli selattua paljon. Tykkään kyllä suunnitella lomamatkoja. Jotkut matkakumppanit ovat joskus valittaneet, ettei tarvitsisi olla niin minuuttiaikataulua. Miten niin muka? Kaikki on nähtävä ja koettava. Hopi, hopi! Eipäs lorvita lomalla. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hehe! Ei kait niitä katalookeja edes paineta enää. Kaikki on netissä. Ennen wanhaan niitä tuli selattua paljon. Tykkään kyllä suunnitella lomamatkoja. Jotkut matkakumppanit ovat joskus valittaneet, ettei tarvitsisi olla niin minuuttiaikataulua. Miten niin muka? Kaikki on nähtävä ja koettava. Hopi, hopi! Eipäs lorvita lomalla. 😂

        Ei kai niitä paineta joo, vain vanhat muistaa ne, tikulla silmään siis 😁

        Jaa semmoi matkanjohtajatar sinä olet 😂
        Yhdellä tutulla oli rouva jolla oli samaa tahtotilaa, tuttu laittoi vain sen ehdon, että tasaisin välein on huokaisutauko jossain kaljakuppilassa tuopillisella 😁


    • Tulos: 9/12. Matkailu on sinulle rakas harrastus. No, voihan sitä matkailla kotisohvallakin tai tietsikalta kuvia katsellen tai mielikuvissa samalla, kun kuuntelee musiikkia tai katsoo elokuvia. Matkailla vaikka avaruuteen Star warsia katsellessa tai matkailla mielikuvitusmaailmoihin kun katsoo vaikka jotain Disneyn animaatiota, matkailla ajassa taaksepäin ja eteenpäin jne.

    • Anonyymi

      Tunnet hienosti erilaiset matkakohteet, taidat olla luonteeltasi todellinen maailmanmatkaaja!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      - Nähdä Napoli ja kuolla vai nähdä Venetsia ja elää, siinä pulma 🤔

      • Mahtava tulos!

        Itteltä Napoli on vielä näkemättä, mikä lienee selviö kun tässä kirjoittelen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Itteltä Napoli on vielä näkemättä, mikä lienee selviö kun tässä kirjoittelen 😂

        Minä en ole nähnyt kumpaakaan, siitä tuo pohdinta. - Olin siis myös tuo edellinen pohdiskelija, mutta unohdin vain kirjautua tai jotain.. 😄


      • randombypasser
        Xena-183 kirjoitti:

        Minä en ole nähnyt kumpaakaan, siitä tuo pohdinta. - Olin siis myös tuo edellinen pohdiskelija, mutta unohdin vain kirjautua tai jotain.. 😄

        Venetsiassahan nuo meinaavat kovinkin rajoittaa turistivirtaa, niin voipi kannattaa pyrkiä sinne ennemmin kuin myöhemmin. Ja Napolin jälkeenhän ei enää tartte matkustaakaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Venetsiassahan nuo meinaavat kovinkin rajoittaa turistivirtaa, niin voipi kannattaa pyrkiä sinne ennemmin kuin myöhemmin. Ja Napolin jälkeenhän ei enää tartte matkustaakaan 😂

        Voi olla kiire sen napolinkin kanssa jos vesuvius rupee oikutteleen muistelisin lukeneeni joku aika sitten että siitäkin jonkinnäköinen uhka olisi.🙂.


    • Anonyymi

      Seksiviikko ja runkku-lauantai... siinä ne työmiehen tärkeimmät ;D

    • 10/12. Ja joo enempi oli maantietoa munkin mielestä vaikka tietysti myös lomakohteitakin noi on.🙂.

      • Loistava tulos!

        Niin, siltä se tuntui. Tai sitten ne vaan sattuu olemaan tuttuja kun ovat tunnettuja turistikohteita 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Niin, siltä se tuntui. Tai sitten ne vaan sattuu olemaan tuttuja kun ovat tunnettuja turistikohteita 😁

        Niin todennäköisesti näin.🙂.


      • Minä vastasin 9 oikein. 🙂


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Minä vastasin 9 oikein. 🙂

        Hyvin sekin on tiedetty.🙂. Ootko sä matkustellu paljon?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvin sekin on tiedetty.🙂. Ootko sä matkustellu paljon?

        En, en ole ikinä käynyt missään lämpimässä maassa. Lähden nukkumaan öitä.


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        En, en ole ikinä käynyt missään lämpimässä maassa. Lähden nukkumaan öitä.

        Hyvät yöt ja mukavia unia.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvät yöt ja mukavia unia.🙂.

        Ei kannata ihmetellä jos minua ei täällä näy.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata ihmetellä jos minua ei täällä näy.
        T:lyhytfleda

        Jep. No käy nyt välillä ainakin moikkaamassa. Kaikkea hyvää sulle jatkossa jos et täällä enää käy.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. No käy nyt välillä ainakin moikkaamassa. Kaikkea hyvää sulle jatkossa jos et täällä enää käy.🙂.

        Käyn käyn ajattelin että olen pärjännyt ennenkin ilman registöröityä niin. Näin on ihan hyvä.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyn käyn ajattelin että olen pärjännyt ennenkin ilman registöröityä niin. Näin on ihan hyvä.
        T:lyhytfleda

        Mikäs siinä jos tuntee olonsa niin mukavammaksi ja paremmaksi. Eihän siinä mitään väärää ole.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mikäs siinä jos tuntee olonsa niin mukavammaksi ja paremmaksi. Eihän siinä mitään väärää ole.🙂.

        Toi nimimerkki ei ole minun juttuni.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi nimimerkki ei ole minun juttuni.
        T:lyhytfleda

        Jep. Jos tosiaan tuntuu siltä niin sitten ilman vaan. Pääasia että itse oot tyytyväinen.🙂.


    • Anonyymi

      10 oikein, perhanan Karl Juhan ja Panga!

      Kirjautumaton palstalutka

      • Loistava tulos!

        Jos sitten ensi kerralla osuis paremmin 😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe