Osaatteko arvioida, kuinka kalliiksi tulee poskihampaan juurihoito yksityisellä hammaslääkärillä? Paljonko kela korvaa juurihoidoista? Kovasti olisi apua, jos joku antaisi jotain hintahaarukkaa...
Juurihoidon hinta yksityisellä
7
2564
Vastaukset
- juurihoito
Eilen alkoi juurihoito, tarvitaan kuulemma neljä käyntiä, ja maksaa kaikkiaan noin 500 eur. Kela korvaa noin 150 eur. Näin loihe lausumaan hammaslääkäri, maksanut en ole vielä yhtään.
- Äksy Ämmä
niitä on vaikea saada selville hammaslääkäriltä etukäteen. Tai ehkä LUULEN niin, sillä rahapulan ja pelkorunsauden takia karttenlen poraavia lääketieteen ammattilaisia.
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI. - Ukko
Äksy Ämmä kirjoitti:
niitä on vaikea saada selville hammaslääkäriltä etukäteen. Tai ehkä LUULEN niin, sillä rahapulan ja pelkorunsauden takia karttenlen poraavia lääketieteen ammattilaisia.
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI.Sama juttu, rohkeus pettää!
- Fobia myös
Äksy Ämmä kirjoitti:
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI.No, etkö tiedä uusista pelkohoito-ohjelmista,
psykiatrit ym. käyt läpi. Eiköhän se pelko siitä sitten lähde! - aika
Äksy Ämmä kirjoitti:
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI.Tilaa aika te-keskuksen hoitolaan. Saat hoidon halvalla ja kiireettömästi, niin eiköhän se mörkö lähde. Säästöt jää vaikka....huvitteluun!
- Maksettu on
Kävin juurihoidossa pari vuotta sitten yksityisellä. Hinta 233,00 e. Taisi olla 3-4 käyntiä.
- juures
Voi siitä päästä halvemmallakin. Takahammas on kalliimpi, koska siiä on monta juurta, edessä usein pääsee helpommalla.
Mee ihmeessä yksityiselle, niin saat sen joskus kuntoonkin. Terkkarissa on aikojen välillä jopa kuukausia!!! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156