Osaatteko arvioida, kuinka kalliiksi tulee poskihampaan juurihoito yksityisellä hammaslääkärillä? Paljonko kela korvaa juurihoidoista? Kovasti olisi apua, jos joku antaisi jotain hintahaarukkaa...
Juurihoidon hinta yksityisellä
7
2551
Vastaukset
- juurihoito
Eilen alkoi juurihoito, tarvitaan kuulemma neljä käyntiä, ja maksaa kaikkiaan noin 500 eur. Kela korvaa noin 150 eur. Näin loihe lausumaan hammaslääkäri, maksanut en ole vielä yhtään.
- Äksy Ämmä
niitä on vaikea saada selville hammaslääkäriltä etukäteen. Tai ehkä LUULEN niin, sillä rahapulan ja pelkorunsauden takia karttenlen poraavia lääketieteen ammattilaisia.
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI. - Ukko
Äksy Ämmä kirjoitti:
niitä on vaikea saada selville hammaslääkäriltä etukäteen. Tai ehkä LUULEN niin, sillä rahapulan ja pelkorunsauden takia karttenlen poraavia lääketieteen ammattilaisia.
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI.Sama juttu, rohkeus pettää!
- Fobia myös
Äksy Ämmä kirjoitti:
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI.No, etkö tiedä uusista pelkohoito-ohjelmista,
psykiatrit ym. käyt läpi. Eiköhän se pelko siitä sitten lähde! - aika
Äksy Ämmä kirjoitti:
Minulle täytyy tehdä ainakin kolme juurihoitoa ynnä kruunata ne samat syömävälineet. Säästöni saattavat riittää - rohkeuteni EI.Tilaa aika te-keskuksen hoitolaan. Saat hoidon halvalla ja kiireettömästi, niin eiköhän se mörkö lähde. Säästöt jää vaikka....huvitteluun!
- Maksettu on
Kävin juurihoidossa pari vuotta sitten yksityisellä. Hinta 233,00 e. Taisi olla 3-4 käyntiä.
- juures
Voi siitä päästä halvemmallakin. Takahammas on kalliimpi, koska siiä on monta juurta, edessä usein pääsee helpommalla.
Mee ihmeessä yksityiselle, niin saat sen joskus kuntoonkin. Terkkarissa on aikojen välillä jopa kuukausia!!! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648