Nainenhan päättää seurustelusta ja avoliitosta.Tutustukaa nyt ensin ennenkuin alatte suunnitella yhteistä tulevaisuutta.Ei tarvitse miehenkään sitten potea riittämättömyyttä.
Älkää naiset kiirehtikö liikaa.
7
512
Vastaukset
- Anonyymi
Avo…liitto? Ei se ole mikään liitto. Se on avosuhde tai jotain semmoista. Muuten asiaa kyllä mutta liitosta ei ole kyse.
- Anonyymi00006
Samaa mieltä. Aikuisten pelleily semmoiset avoliitot. Itse olen ollut suhteessa mieheen neljä vuotta ja aikomustakaan minulla ei ole vielä muuttaa yhteen ja millään sormusleikeillä mimulle ei ole arvoa ilman avioliittoa. Näin se vaan menee. Ja avoliittoa en hyväksy. Aika näyttää.
- Anonyymi
Ehkä AP tarkoittaakin ettei tarvitse kiirehtiä ja heti "Hyvää päivää".n jälkeen tukea saman katon alle asumaan.
- Anonyymi
Outoa jos joku heti haluaisi muuttaa saman katon alle. Ei tulisi itselle mieleenkään toimia niin. Viikonloppuja voisi viettää yhdessä, mutta muuten asuttaisiin erillään. Työpäivän jälkeen tarvitsen omaa aikaa.
- Anonyymi00007
Samaa vois sanoa miehille
- Anonyymi00008
Mitä siinä nyt sitten pitää odotella? En ole ikinä tajunnut sellaista. No tietysti pitää olla varma, että toinen on turvallista seuraa, mutta en minä muita odotteluita tajua. Aina voi erota, jollei homma pidemmän päälle toimi.
- Anonyymi00009
Ja siis kyllä mun miesystävät ovat ihan itse omalta osaltaan päättäneet seurustellako ja asuako yhdessä vai ei. Ei minulla ole noihin ollut heidän puolestaan mitään sanavaltaa. Ihan omasta puolestani olen nuo päätökset tehnyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745