Halpahallista vaan Nick's family pack 850ml jäätelöpakkaus, niin sen jälkeen on vatsa pehmeällä, on kahden pakkauksen kokemus, kummankin jälkeen oli vatsa pehmeällä.
Helpotus kovaan vatsaan
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Osta ens kerralla; litran tai ½ litran pakkaus vaniljajäätelöä ja turkkilaistajukurttia.
½-litraan jätskiin lisäät 1dl turkkilaistajukurttia ja ajat sen sauvasekoittimella; samettijäätelöksi. 1dl pakasteesta sulatettuja mansikoita tai vadelmia joukkoon ilman marjoista lähtenyttä mehua ja uus sekoitus. Sulla on maustettua samettijäätelöä, suuri purkillinen, maistuu niin aikuisille kuin lapsillekin... vaikkapa jälkkäriksi.
Vain mielikuvituksesi on rajana; makujen suhteen. Tummaa kaakaojauhetta ja sokeria, sekoitetaan jukurtissa, jonka jälkeen seos lisätään jäätelöön ja ajetaan sauvasekoittimella samettijäätelöksi. Jos viimeisen päälle suklaajäätelöä haluat, lisäät ainoastaan keittosuklaata murskatuna tai suklaahippuja joukkoon.
Ananasmurska ilman lientä, persikan palaset ja appelsiini marmeladi, ovat mun tyttäreni suosikkeja vaniljasamettijäätelössä... jälkiruokana.
Muutaman kokeilun jälkeen jäätelöbaarin valmisjäätelöt häpeävät jo itseään! - Anonyymi
Mahtaaa mahisen mehukas olo mahqamn
- Anonyymi
Juu, vatsassa alkoi tuntumaan, kun alkoi vatsa pehmenemään ja putputtamaan.
Parafiiniöljyä, apteekista, tulee halvemmaksikin. Huitaset desin naamariin ja sitten nopeasti vessaan, nimittäin kyllä lähtee 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275