Kumpi seksikkäämpi

Anonyymi-ap

Äiti vai tytär eli pernilla walhgren vai tyttärensä bianca walhgren itse sanon äiti on seksikkäämpi

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpikin omalla tavallaan. En haluais vertailla tuollain kun naisessa voi olla niin paljon muutakin seksikästä kuin vain ulkonäölliset asiat. Jokainen nainen on omalla tavallaan uniikki ja kaunis ja seksikäs. Tää on tietysti vaan mun mielipide asiaan.🙂.

      • Anonyymi

        Mikähän siinä on, että mulle tulee aina sellainen hieman vino henkinen hymy, kun näen tuon tapaisen lauseen kuin "Jokainen nainen on omalla tavallaan uniikki ja kaunis ja seksikäs". Siis ei siinä mitään pahaa ole. Nätisti sanottuhan tuo on ja tietyllä tavalla ihan kiva ajatus. Vaan aina tulee sitten kuitenkin osaltaan tunne, että toivottavasti ei tule ikinä ihastuttua mieheen, joka ajattelee noin. Se on aika jännä, miten periaatteessa varsin kaunis ajatus on sitten kuitenkin pohjimmiltaan jotenkin luotaantyöntävä.

        Mussa on varmaan jotain vikaa. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että mulle tulee aina sellainen hieman vino henkinen hymy, kun näen tuon tapaisen lauseen kuin "Jokainen nainen on omalla tavallaan uniikki ja kaunis ja seksikäs". Siis ei siinä mitään pahaa ole. Nätisti sanottuhan tuo on ja tietyllä tavalla ihan kiva ajatus. Vaan aina tulee sitten kuitenkin osaltaan tunne, että toivottavasti ei tule ikinä ihastuttua mieheen, joka ajattelee noin. Se on aika jännä, miten periaatteessa varsin kaunis ajatus on sitten kuitenkin pohjimmiltaan jotenkin luotaantyöntävä.

        Mussa on varmaan jotain vikaa. 🤣

        En mä nyt sanois että vikaa sä vaan koet asian omalla tavallas eikä siinä oo mitään väärää. Eikä se että näkee jokaisessa jotain hyvää ja kaunista tietysti tarkoita sitä etteikö kykenisi sitten sitoutumaan siihen yhteen ja ainoaan. Mutta jos aloituksessa olis kysytty että kumpi on ulkoisesti viehättävämpi olis mun vastaus ollut Bianca mutta ei sekään tosiaan tarkoita että hän välttämättä se seksikkäämpi on.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä nyt sanois että vikaa sä vaan koet asian omalla tavallas eikä siinä oo mitään väärää. Eikä se että näkee jokaisessa jotain hyvää ja kaunista tietysti tarkoita sitä etteikö kykenisi sitten sitoutumaan siihen yhteen ja ainoaan. Mutta jos aloituksessa olis kysytty että kumpi on ulkoisesti viehättävämpi olis mun vastaus ollut Bianca mutta ei sekään tosiaan tarkoita että hän välttämättä se seksikkäämpi on.🙂.

        Niin ... siinä kun on se, että mä itse en edes näe ketään muita, kun yhdestä tykkään. Se ei muuttunut edes yli kymmenessä vuodessa, että muut ovat pelkkää ilmaa siinä mielessä.


      • Mikkojuhan
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että mulle tulee aina sellainen hieman vino henkinen hymy, kun näen tuon tapaisen lauseen kuin "Jokainen nainen on omalla tavallaan uniikki ja kaunis ja seksikäs". Siis ei siinä mitään pahaa ole. Nätisti sanottuhan tuo on ja tietyllä tavalla ihan kiva ajatus. Vaan aina tulee sitten kuitenkin osaltaan tunne, että toivottavasti ei tule ikinä ihastuttua mieheen, joka ajattelee noin. Se on aika jännä, miten periaatteessa varsin kaunis ajatus on sitten kuitenkin pohjimmiltaan jotenkin luotaantyöntävä.

        Mussa on varmaan jotain vikaa. 🤣

        Niin ja ehkä sun on alitajuisesti vaikea uskoa että se olisi totta tai sitten et usko että sellainen henkilö voi sitoutua yhteen ihmiseen jos kokee niin. En mä tiedä tää on vaan mun omaa kelailua missä ei välttämättä oo juuri mitään järkeä.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä nyt sanois että vikaa sä vaan koet asian omalla tavallas eikä siinä oo mitään väärää. Eikä se että näkee jokaisessa jotain hyvää ja kaunista tietysti tarkoita sitä etteikö kykenisi sitten sitoutumaan siihen yhteen ja ainoaan. Mutta jos aloituksessa olis kysytty että kumpi on ulkoisesti viehättävämpi olis mun vastaus ollut Bianca mutta ei sekään tosiaan tarkoita että hän välttämättä se seksikkäämpi on.🙂.

        Ja tietenkin toinen syy on se, että yksikään ei kykene olemaan mulle seksikäs tai oikeastaan edes viehättävä pelkkien kuvien perusteella. Sekä seksikkyys, että viehättävyys ihmisessä on minulle hänen korviensa välissä. Mikä taas tarkoittaa sitä, että kaikki eivät todellakaan kykene olemaan seksikkäitä tai viehättäviä, vaikka se ei tietenkään tee heistä rumia.

        Jotenkin mä varmaan koen, että jos kokee kaikkien olevan omalla tavallaan seksikkäitä, niin sitten ei ikinä oikeasti tykkäisi tosissan minusta. Jotain tollaista sen täytyy olla.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja ehkä sun on alitajuisesti vaikea uskoa että se olisi totta tai sitten et usko että sellainen henkilö voi sitoutua yhteen ihmiseen jos kokee niin. En mä tiedä tää on vaan mun omaa kelailua missä ei välttämättä oo juuri mitään järkeä.😄.

        Ei se liity mitenkään mihinkään sitoutumiseen. En mä ole sellainen yksilö, että edes pohtisin jotain "sitoutumista yhteen ihmiseen". Se jotenkin ei vain kuulu lainkaan asioihin, jotka edes käyvät mielessäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... siinä kun on se, että mä itse en edes näe ketään muita, kun yhdestä tykkään. Se ei muuttunut edes yli kymmenessä vuodessa, että muut ovat pelkkää ilmaa siinä mielessä.

        Se on joo vähän hankalampi juttu varsinkin jos se kohde ei ole saavutettavissa syystä tai toisesta. Siinä tapauksessa olisi kyllä hyvä päästä irti siitä eikä roikkua mahdottomassa kiinni. Mutta ymmärrän täysin että se ei ole niin yksinkertaista ja helppoa päästä irti ja päästää irti niin että voisi myös muista kiinnostua.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on joo vähän hankalampi juttu varsinkin jos se kohde ei ole saavutettavissa syystä tai toisesta. Siinä tapauksessa olisi kyllä hyvä päästä irti siitä eikä roikkua mahdottomassa kiinni. Mutta ymmärrän täysin että se ei ole niin yksinkertaista ja helppoa päästä irti ja päästää irti niin että voisi myös muista kiinnostua.🙂.

        No juu, on se silloin tietysti vaikeaa. mä tosin puhuin parisuhteesta, mutta voihan sitä kai ihastua aivan tolkuttomasti johonkin vähän vieraampaankin. Tosin mä itse en ehkä ihan tuollaiseen kykene. Se toinen kun pitää oikeasti tuntea, jotta voin noin tuntea, mutta voisi kaise se periaatteessa oudompikin olla ... kai.

        Mä olen tätä joskus oikein pohtinut ja mussa taitaa oikeasti olla jotain hienoisesti vialla tai jotain vastaavaa. Toinen voisi periaatteessa olla "täydellinen" ja ihana ja luotettava ja uskollinen ja jos sun vaikka mitä, mutta silti tuo karkottais mut varsin suurella todennäköisyydellä, että ei ajattelisi minua jotenkin "ainutkertaisena" ja voisi nähdä muutkin. Multa puuttuu tuossa asiassa kaikki kilpailuvietti ja mä vaan häipyisin. En osaa selittää mitä tarkotan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietenkin toinen syy on se, että yksikään ei kykene olemaan mulle seksikäs tai oikeastaan edes viehättävä pelkkien kuvien perusteella. Sekä seksikkyys, että viehättävyys ihmisessä on minulle hänen korviensa välissä. Mikä taas tarkoittaa sitä, että kaikki eivät todellakaan kykene olemaan seksikkäitä tai viehättäviä, vaikka se ei tietenkään tee heistä rumia.

        Jotenkin mä varmaan koen, että jos kokee kaikkien olevan omalla tavallaan seksikkäitä, niin sitten ei ikinä oikeasti tykkäisi tosissan minusta. Jotain tollaista sen täytyy olla.

        Hyvin mahdollista. Itse mä koen niin että vaikka kauneutta ja seksikkyyttä kaikissa näkisin niin se kaikkein kaunein ja seksikkäin on se kehen olen sitoutunut. Se voi kuulostaa typerältä ja sitä on hankala selittää. Mulle se henkinen yhteys sen mun rakkaani kanssa on se kaikkein kaunein ja seksikkäin asia jotenkin niin mä sitä selittäisin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu, on se silloin tietysti vaikeaa. mä tosin puhuin parisuhteesta, mutta voihan sitä kai ihastua aivan tolkuttomasti johonkin vähän vieraampaankin. Tosin mä itse en ehkä ihan tuollaiseen kykene. Se toinen kun pitää oikeasti tuntea, jotta voin noin tuntea, mutta voisi kaise se periaatteessa oudompikin olla ... kai.

        Mä olen tätä joskus oikein pohtinut ja mussa taitaa oikeasti olla jotain hienoisesti vialla tai jotain vastaavaa. Toinen voisi periaatteessa olla "täydellinen" ja ihana ja luotettava ja uskollinen ja jos sun vaikka mitä, mutta silti tuo karkottais mut varsin suurella todennäköisyydellä, että ei ajattelisi minua jotenkin "ainutkertaisena" ja voisi nähdä muutkin. Multa puuttuu tuossa asiassa kaikki kilpailuvietti ja mä vaan häipyisin. En osaa selittää mitä tarkotan.

        Kyllä tuo ihan ymmärrettävästi kerrottu oli. Ainakin luulen käsittäneeni mitä sä tarkoitat.🙂.


    • Anonyymi

      Enpä tunne kumpaakaan. Keitäpä lie? Seiskajulkkiksiako?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe