Kyllä naiset osaa olla julmia!

Anonyymi-ap

Tapasin tammikuussa baarissa sattumalta yhden mua hiukan vanhemman naisen (tais olla 29v ja ite oon 18) ja kemiat kohtas joten päätettiin nähdä myöhemmin selvänä ja tavattiin ravintolassa ja kuten baarissakin niin myös nyt mä tarjosin mutta en välittänyt koska uskoin siitä kehittyvän jotain ja pääsin jopa hänen asunnolleen joten uskoin tällaisen luottamuksen osoituksen kertovan jotain, no sielä hengailtiin kunnes lähdin lopulta kotiin, näitä ravintolakäyntejä sitten vielä oli ja tää "suhde" tuntui etenevän hitaasti mutta varmasti kunnes eräässä paikassa mulla ei ollutkaan enää riittävästi rahaa ja sanoin naiselle että en mä voi koko aikaa tarjota koska ei mulla työttömänä opiskelijana ole kauheesti rahaa tähän hän ei reagoinut oikeastaan mitenkään. kun mentiin hänen kämpälleen ja sielä taas oltiin kysyin yhdestä elokuvasta että haluaisiko hän tulla katsomaan sen mun kanssa ja tähän hän sanoi että hänellä on "muutama muukin" kiinnostava miesehdokas ja että hän ei usko että meidän enää kannattaa jatkaa😳 mä tunsin yhtäaikaa silmitöntä vihaa, surua ja hämmennystä mutta lähdin mitään sanomatta ja porttikongissa LM suussa tulin siihen tulokseen että tää nainen jota tekis kyllä mieli vähän eri sanalla kuvailla halusi vain lypsää mun kukkaron ja kortin tyhjäks ja sitten heittää mut pois kuin filtteriin imetyn tupakan🤬! Hän tietoisesti antoi mun ihastua häneen ja lähetti jopa ilmiselviä signaaleja jotka saivat minut uskomaan että pian edettäisiin tässä tapailussa vähän vakavempaankin suhteeseen joka eniten ottaa päähän. Kun sitten multa loppui ehkä odotettua aiemmin rahat niin hän ilman mitään pahoittelua pamautti että hän ei oo alkamassa mun kanssa mihinkään ja ei edes ollut pahoillaan aiheuttamastaan traumasta jollaiseksi sitä todellakin voi sanoa.

5

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse 29v tamperelainen nainen sanoo nyt hyi olkoon mikä nainen.
      Mulla ei tulis ihmisenä mieleenkään käyttäytyä toista kohtaa noin törkeästi. Oisi vähintäänkin reilua kertoa toiselle missä mennään vai mennäänkö missään. Sitten ihmetellään miksi ei osata luottaa toisiin. Jotkut kus.päät osaa käyttää asemaa väärin aiheuttaen toiselle todella paskan fiiliksen&luottamus pulan.

    • Anonyymi

      Tervetuloa oikeaan maailmaan. Se ei tule loppumaan tuohon joten kasvatteles paksumpaa nahkaa -K

    • Anonyymi

      Kai nyt opit ainakin sen verran ettei räkälät ole niitä ystävän etsimispaikkoja. Räkälään mennään vain maksamaan ylihintaa pienestä viinilasillisesta tai jms drinkistä ja/tai tullaan höynäytetyksi.

      Tuon ajan olisit käyttänyt niin paljon paremmin etsiessäsi töitä!!!!!!!!!!!! ( netti on auki 24/7!)

      Vaihdappa ajanviettopaikkasi paljon korkeammalle tasolle( esim. työpaikan, harrastusten, urheilun ym. sellaisten pariin) , saat huomata että kunnon rehellisiä naisiakin on olemassa.

    • Anonyymi

      Elämä tosiaan opettaa olemaan luottamatta ihmisiin sokeasti. Siitä huolimatta virhearvioita tulee myöhemminkin.

      Tässä tarinassa on silmiinpistävää se, että jostain syystä päädyit juottamaan ko. naista vaikka sinulla ei ollut siihen varaa. Todellinen kiinnostus testataan juuri tällaisissa tilanteissa, eikä normaalissa elämässä toisten ihmisten seurasta tarvitse maksaa. Et sinä varmaan omia miespuolisia kavereitasi juota myöskään kun lähdet heidän kanssa baariin, vaan jos jollain kaverilla ei ole rahaa niin sitten keksitään yhdessä halvempaa tekemistä?

    • Anonyymi

      Voi poika raukkaa, kuuleppas ei baarista löydy, kuin vajaälyisiä lorttoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe