Haluaisin tehdä itselleni pienen melkein huomaamattoman piilo semicolon tatuoinnin mutta en haluaisi tehdä sitä neulalla/koneella niin onko kellään ideoita miten voi tehdä tatuoinnin helposti kotona ilman kipua? Ps. Olen vasta 11-15 vuotta etten muutenkaan pääsisi vielä tatuointi liikkeeseen tatuoitavaksi.
Tatuointi itse
8
221
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda tatuointi toistaiseksi! Tatuoimattomuutta et kadu.
- Anonyymi
Netissä myydään ns feikki tatuointeja
- Anonyymi
Ihmettelen, miksi ihmiset haluavat pilata terveen ihonsa tatuoinneilla. Vältän paikkoja, missä helposti törmää tatuoituihin ihmisiin (esim tietyt ravintolat).
Kaikki näkemäni tatuoinnit ovat rumia terveeseen ihoon verrattuna ja näyttävät epähygieenisiltä. Jotkut tatuoidut ihmiset näyttävät liskoeläimiltä, inhottavaa. - Anonyymi
Näin instassa niin mahtavan hyvin tehdyn tatuoinnin, että olen tosi onnellinen ettei minulla ole tatuointeja. Vertaisin tuhrujani varmasti aina noihin loistavasti tehtyihin ja häpeäisin omiani.
- Anonyymi
Tatuoinnit eivät missään tapauksessa kuulu lapsille! Rumia ovat aikuisillakin.
Sen ymmärrän, että vankilassa niitä tehdään ajankuluksi, samoin merillä.
Tatuointi leimaa ihmisen aina ikävästi! Kertoo tyhmyydestä ja elämänhallinnan puutteesta. - Anonyymi
Mikä tarve teillä on puuttua toisten asioihin, jokainen tekee omalle iholle ja kayttää oamt rahat sinne mihin haluaa, ei se teiltä ole pois.
- Anonyymi
Aloittaja avautui halustaan saada tatuointi. Kai sitä kommentoida saa.
Sinun kommenttisi on tarpeeton, suorastaan ilkeä. Älä itse puutu toisten asioihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822