Joku yöllä kirjoitellut palstalle

Anonyymi-ap

Ettekö nuku ollenkaan? Yötä myöten täällä vaan kirjoitellaan.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      millä aikavyöhykkeellä sinä elät? minä juttelen monestikin amerrikkalaisten nssa ja heidän aikavyöhykkeelläään?

    • Anonyymi

      jos elää vain omassa komerossaan niin internet on silloin hänelle turha esine ja liittymäkin, koska silloin voi aina soitella luuri-puhemella aina itselleen..

    • Anonyymi

      Luin jokin aika sitten amerikkalaisesta laajasta tutkimuksesta, jossa todettiin, että näiden "yöeläjien" terveys on selkeästi huonomalla tolalla, kuin aamuvirkkujen (hormoonien yms vaikutus). Tällaisen valvomisen vaikutus liittyy moniin terveysongelmiin - myös mielenterveyden ongelmiin. Ei ihme, kun näitäkin palstoja lukee.

    • Anonyymi

      Minä yritän aina jotain sellaista mukavaa ja viisastuttavaa juttua joskus.. kun ei se ole itszeltä ois jotkut hassut jutut, joiden tarkoitus onkin ehkä parantaa potentiaalisesti masentuneita potilaita palstalla _D

    • Anonyymi

      Kävin klo 20.00 nukkumaan. Heräsin 1.00 aikaan yöllä ja kävin uudestaan nukkumaan klo 3.00. Lopullinen herätys oli klo 6.00. Eli 8h unet, olisi voinut nukkua kyllä vielä mutta kun on vähän hommia.

    • Anonyymi

      Mania on fataalia

      • Anonyymi

        Täällä on havaittavissa pääasiassa kahta manian alalajia eli tämä yötä päivää spämmäävä ätmi sekä hänen tuotoksiaan muiden päälle puhuvat ihmislapset kuin kaksi tasaisen kahjoa osapuolta vetäisi tajuamatta köyttä keskenään🤫


    • Kaikki ei noudata samaa vuorokausirytmiä ja siihen voi olla monia syitä. Työ, oma halu, unettomuus yms. Kuka sä olet arvostelemaan kuinka ihmisten elämänsä pitäisi elää varsinkin kun et valintoihin johtaneista syistä tiedä yhtään mitään? Jonkun mielestä sun elämäntapas ja vuorokausirytmis voi olla ihan pimeitä.🙂.

    • Anonyymi

      Herään päivään joskus jo kolmen aikaan. Silloin on hyvä lähteä treeneihin ennen töiden alkua. Yleensä nousen siinä neljän-viiden hujakoilla.

      Unta tarvitsen useimmiten 7-8 tuntia.

      Ihmisillä on erilaisia unen tarpeita. Ja vrk rytmejä. Olen ehdottomasti aamuihminen 🤗

      xLiner

    • Anonyymi

      Yöllä juttelen uusiseelantilaisen naisen kanssa joskus.

    • Itsekään et nukkunut, kun näit, että jotkut on yölläkin kirjotelleet täällä. Mikset itse ollut sängyssä?

    • Tai olithan voinut nähdä tuon aamullakin tai nyt päivällä.

    • Anonyymi

      Ei tarvii nukkua koska ei ole velvollisuuksia mihinkään.

    • Anonyymi

      minä em toed' ,ot''m ,ost''m uämåoi,eudem vojsa,oeöosost' lorkpoteö,osta---

    • Anonyymi

      Nillä on vuorokaus rytmi sekaisin.Elävät silloin kun normaali ihmiset nukkuu ja heräävät silloin kun normaali ihmiset syö lounasta.Kaipaavat ja ikävöivät jotain,Laskematta irti.Kaipaus ja ikävä sitä suurempi mitä enemän uni velkaa.Kadotanet todelisuuden tajun.Kuin elämä olisi antoisapaa helpompaa.Otaisivat ajan ja kellon haltuun. Reipastuisivat ja lähtisivät kotinsa pois.Tiedä mikä uusi rakkaus siten tulisi kodin ulkopuolella.Asukastalot, toiminta pisteet,kirppu torit, uimahallit,kahvilat.Kirkollakin on toimintaa halpaa ruokaa tarjota ja kahvit. Ei tarvitse kulua kirkoon kun menen sinne vain.Katsoo oman kirkon ruoka päivät.Ilmasiksi kahvi ruoka jos ei sitä 1-2 e ole.Helsinki 3.3,23

    • Anonyymi

      Ainakin meitsi kun jet lag vaivaa vielä..

    • Anonyymi

      Itse menen yleensä nukkumaan aamukuudelta ja heräilen siinä iltakuuden aikaan.

      • Anonyymi

        Aloitteilija!

        T. alkuviikon nukkumaanmenoaika oli noin kello 11 ja aamukahvi 18 tai 19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitteilija!

        T. alkuviikon nukkumaanmenoaika oli noin kello 11 ja aamukahvi 18 tai 19

        Syrjäytyneiden on hyvä elää omaa jet lag elämäänsä kun toinen yhteiskunta nukkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe