raskaana ja poikaystävä jätti

Anonyymi-ap

tarttisin apua en tiedä mitä teen tuntuu niin kamalalta kun poikaystävä yhtäkkiä vain sanoi ettei rakasta minua enää . molemmilla oli mielenterveysongelmia ja saattoi olla osa syy siihen. olen tosiaan raskaana ja puolessaväliä. poikaystävä sanoi että haluaa olla lapsenkanssa käydä neuvolassa jne mutta minun kanssani ei halua jatkaa ja sanoi syyksi että ei ole onnellinen.
en tosiaan osaannut odottaa kun edellisenä päivänä sanoi että meillä on kaikki hyvin että hänen tarvitsee vain miettiä omia asioita.
minulla on ahdistuneisuushäiriö joten mulla on paljon ahistuskohtauksia ja syke korkea. tuntuu että ei saa hengitettyä kunnolla koska tuntuu niin kamalalta.
oon aina haaveillu perheelämästä ja oon kuitenkin vasta 18 😭
poikaystäväni on vuoden mua vanhempi ja oltaisiin oltu tässä kuussa 2 vuotta yhdessä😭
mitä teen onko mun mahollista saada hänen kanssa kunnollinen perhe

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärsittehän kumpikin ettei haikara tuo vauvoja? Ymmärsittehän miten uusi ihminen saa alkunsa?
      Te kumpikin, ahdistuneisuudesta ym ongelmista huolimatta olette huolellisesti ja harkiten päättäneet jatkaa intiimisuhdetta. Suhdetta, joka on saanut alkuun uuden ihmisen.

      Tässä vaiheessa on liian myöhäistä alkaa perumaan tekojaan ja livistää pakoon. Te ette saa jo tehtyä tekemättömäksi. Te kumpikin olette vastuussa tulevasta ihmisestä, vähintään kunnes lapsi on laillisesti täysi-ikäinen.

      Aivan ensimmäiseksi ota yhteyttä tulevan lapsenne isään ja ilmoita hänelle lankeavasta VELVOLLISUUDESTA.
      Ilmoita että vaikka sinä oletkin lapsen synnyttäjä, eikähän voi olla( - biologisista syistä-), se EI vähennä isän aikaansaamaa velvollisuutta osallistua sinun ja lapsen kasvatukseen ja hyvinvointiin.

      Tuleva isä, vapaaehtoisena spermanluovuttajana sinulle , ei näissä olosuhteessa voi LAILLISESTI kieltäytyä osallisuudestaan.

      On aivan sama mitä hän haluaa, se ei poista laillista velvollisuutta!

      Teidän on yhdessä suunniteltava miten voitte yhdessä turvata lapsenne parhaan hyvinvoinnin ja kasvatuksen.
      Olette onnekkaita että asutte Suomessa!!!!! Yhteiskunta tulee pitkälle vastaan auttamaan teitä ja lastanne.

      • Anonyymi

        lasta haluttiin molemmat ja ollaan yhdessä siitä onnellisia ja odotetaan kovasti.
        minusta tuntuu että lapsen isä kokee tällähetkellä jonkinlaista kriisiä koska hänellä on isänsä kanssa ongelmia ja hänellä kova huoli isästään koska luultavasti kuolemansairas. ei ole minulle paljoa pystynyt asiasta puhumaan mutte on ennemminkin ollut samantyylista juttua ja hän on tästä mennyt sekaisin ja ollut todella surullinen.


      • Anonyymi

        toivon että se on vain sitä että haluaa omaa aikaa..
        olen tosiaan ollut yhteydessä häneen mutta hän ei tällähetkellä ole vastannu muutamaan päivään. torstaina sanoi vain että maanantaina hean tavarani sieltä ja juttelemme. toivottavasti hän pystyy asiallisesti ja ymmärtäväisesri suhtautua tilanteeseen ja tukee minua koska se on lapsenkin kannalta tärkeää että minä voin hyvin.


    • Anonyymi

      Onnea valinnoillesi vilpittömästi. Mitään varoitus merkkejä ei ollut aikaisemmin ilmassa? Eihän?

      • Anonyymi

        en osaa sanoa koska kertoi haluavansa omaa aikaa koska oli epämukava olla koska kertoi hänen ja isänsä väleistä ja kertoi että ei sen takia pysty olemaan lähekkäin.
        tänään selvisi että hänellä on minua 2 vuotta nuorempi tyttö ja olen niin vihainen itselleni että koskaan tapasin hänet.
        ainoa hyvä asia on lapsi jota rakastan yli kaiken mutta silti sattuu ja suututtaa.
        en halua että lapsi näkisi isäänsä yms (isä siis haluaa olla mukana) tuntuu nii pahalta nähdä koko ihmistä ja huomenna pitäisi mennä juttelemaan asioista ja hakemaan tavroita exäni työtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en osaa sanoa koska kertoi haluavansa omaa aikaa koska oli epämukava olla koska kertoi hänen ja isänsä väleistä ja kertoi että ei sen takia pysty olemaan lähekkäin.
        tänään selvisi että hänellä on minua 2 vuotta nuorempi tyttö ja olen niin vihainen itselleni että koskaan tapasin hänet.
        ainoa hyvä asia on lapsi jota rakastan yli kaiken mutta silti sattuu ja suututtaa.
        en halua että lapsi näkisi isäänsä yms (isä siis haluaa olla mukana) tuntuu nii pahalta nähdä koko ihmistä ja huomenna pitäisi mennä juttelemaan asioista ja hakemaan tavroita exäni työtä

        Keskity tulevaisuudessa lapseen ja itseesi. Kyllä sinä vielä rakkauden löydät kun olet valmis siihen❤️.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe