Miksi suku on paha?

Anonyymi-ap

Miksi sukulaiset ovat pahoja? Lapsuudestani asti sukulaiset ovat olleet ilkeitä, pahoja. Lapsena pelkäsin sukulaisten vierailuja. Miksi suku tekee/toivoo pahaa jopa lapselle?

9

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokin elokuva tai musiikki On voinut antaa vaikutuksen. Oletin. Kaikki paha voi. SINULLA ONE

• Anonyymi

Vanhemmatkin pahoja?

• Anonyymi

En osaa sanoa. Äitini kuoltua sain kuulla mitä kaikkea selän takana on puhuttu. En tiedä mikä on totta ja mikä ei. Äiti osasi sitten ainakin feikata ,tosin olihan hän aina vähän piikittelevä. Mutta sama se ,hän minut tänne teki isän kanssa. En tiedä miksi. Mutta taistelen tämän elämän läpi,vaikka hampaat irvessä. Onneksi minulla on omat lapset ja eksään hyvät välit.

• Anonyymi

Minun sukuni koostuu lähinnä huijareista ja asioiden salailijoista. Osa on savolaisia, siitä varmaan se kierous osaltaan kumpuaa 😅. On Suomessa pahempiakin "heimoja". Sen voin sanoa että jos menen niin sanotusti böndelle sinne perinteisten puukkojunkkarien alueille niin minun on hyvin vaikeaa tulla juttuun heidän kanssaan. Kaikki on toki yksilöllistä ja olen minä tullut myös ihmeen hyvin juttuun joidenkin kanssa. Olen minä kuullut lappalaisistakin yhtä sun toista. Se on se talvi mikä käy psyykkeen päälle tietysti.

• Anonyymi

Heh,miehen suku on täältä puukkojunkkarien kylältä ja kyllä sen on aina saanu kokea jotta sä oot ulukopuolinen,piireihin ei oteta.Nykyään oon pohojalaasin kuin ikänä ja sanon suoraan jos joku kettuuloo.

• Anonyymi

No mutta.... Sinuthan me tunnetaankin.

• Anonyymi

Kade myös lapsille

• Anonyymi

Mua on eniten auttanut elämässä muut kuin sukulaiset. Tai no äiti auttoi paljon ja olen kiitollinen,mutta äiti on nyt mullan alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      322
      644
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75