Miksi suku on paha?

Anonyymi-ap

Miksi sukulaiset ovat pahoja? Lapsuudestani asti sukulaiset ovat olleet ilkeitä, pahoja. Lapsena pelkäsin sukulaisten vierailuja. Miksi suku tekee/toivoo pahaa jopa lapselle?

9

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokin elokuva tai musiikki On voinut antaa vaikutuksen. Oletin. Kaikki paha voi. SINULLA ONE

• Anonyymi

Vanhemmatkin pahoja?

• Anonyymi

En osaa sanoa. Äitini kuoltua sain kuulla mitä kaikkea selän takana on puhuttu. En tiedä mikä on totta ja mikä ei. Äiti osasi sitten ainakin feikata ,tosin olihan hän aina vähän piikittelevä. Mutta sama se ,hän minut tänne teki isän kanssa. En tiedä miksi. Mutta taistelen tämän elämän läpi,vaikka hampaat irvessä. Onneksi minulla on omat lapset ja eksään hyvät välit.

• Anonyymi

Minun sukuni koostuu lähinnä huijareista ja asioiden salailijoista. Osa on savolaisia, siitä varmaan se kierous osaltaan kumpuaa 😅. On Suomessa pahempiakin "heimoja". Sen voin sanoa että jos menen niin sanotusti böndelle sinne perinteisten puukkojunkkarien alueille niin minun on hyvin vaikeaa tulla juttuun heidän kanssaan. Kaikki on toki yksilöllistä ja olen minä tullut myös ihmeen hyvin juttuun joidenkin kanssa. Olen minä kuullut lappalaisistakin yhtä sun toista. Se on se talvi mikä käy psyykkeen päälle tietysti.

• Anonyymi

Heh,miehen suku on täältä puukkojunkkarien kylältä ja kyllä sen on aina saanu kokea jotta sä oot ulukopuolinen,piireihin ei oteta.Nykyään oon pohojalaasin kuin ikänä ja sanon suoraan jos joku kettuuloo.

• Anonyymi

No mutta.... Sinuthan me tunnetaankin.

• Anonyymi

Kade myös lapsille

• Anonyymi

Mua on eniten auttanut elämässä muut kuin sukulaiset. Tai no äiti auttoi paljon ja olen kiitollinen,mutta äiti on nyt mullan alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe