Petra toteuttaa itseään unelma-ammatissa

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c26462b-a91e-4f34-9636-072e4af1f875

"Petra muutti Lappiin talven ja revontulien perässä ja löysi parhaan paikan toteuttaa unelma-ammattiaan. "

Varmaan on isä ja äiti ylpeitä rohkeasti itseään toteuttavasta tyttärestään. Vanhassa maailmassa ei olisi paljon kehdanneet kehuskella Petran uravalinnalla mutta maailma muuttuu, isien ja äitienkin on pakko muuttua siinä mukana. Kun marketissa tulee joku tuttu vastaan ja kyselee "Mitä sille Petralle kuuluu?" pitää isän ja äidin ylpeänä kuuluvasti kajauttaa "Se on h..rana levillä!", kyselijän kuuluu siihen huudahtaa "Ai miten ihanaa!"

-harmiseikirj-

57

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos on pieni suu ja suuert hamaat, silloin niin hampat eivät mahdu suusta ulos...

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17766243R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Hällä on hyvä markkinarako, kuten luit. Karvatkin saa raon ympäriltä siistittyä, jos ne kaupankäyntiä hidastaa.

• Jep eikä ammatinvalinnassakaan mitään väärää saati hävettävää ole. Hän on varmasti monelle hyvin tärkeä ihminen voisin kuvitella varsinkin jos muita kolleegoita ei noilla leveysasteilla ole.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep eikä ammatinvalinnassakaan mitään väärää saati hävettävää ole. Hän on varmasti monelle hyvin tärkeä ihminen voisin kuvitella varsinkin jos muita kolleegoita ei noilla leveysasteilla ole.🙂.

Se on hänen oma asiansa, kun on itse valinnut työnsä. Minä en tuohon ammattiin ryhtyisi millään ilveellä, en arvosta ammattiseksiä, mutta en sitä suoraan tuomitsekkaan, jos se jonkun unelmat täyttää.

Ja jos se ei ole alisteisessa asemassa olevan hyväksikäyttöä, vaan oma itsenäinen päätös ja valinta, niin ok. Kukin saa käyttää kehoaan kuten tykkää, vaikken minä sitä arvostaisikaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Se on hänen oma asiansa, kun on itse valinnut työnsä. Minä en tuohon ammattiin ryhtyisi millään ilveellä, en arvosta ammattiseksiä, mutta en sitä suoraan tuomitsekkaan, jos se jonkun unelmat täyttää.

Ja jos se ei ole alisteisessa asemassa olevan hyväksikäyttöä, vaan oma itsenäinen päätös ja valinta, niin ok. Kukin saa käyttää kehoaan kuten tykkää, vaikken minä sitä arvostaisikaan.

Joo ei se kaikille sovi eikä tarvi sopiakaan. Tietekin sitä pitää itse haluta tehdä ja omasta vapaasta tahdostaan. Itekin koen että maksullinenseksi jättää vähän kylmäksi ja tyhjäksi kun siitä puuttuu sellainen vahvempi tunneside lähes kokonaan ja on ennemminkin vaan mekaanista suorittamista. Kyllähän se tietysti joitakin fyysisiä tarpeita tyydyttää mutta henkisiä kyllä ei. Jotenkin arvostan niitä ammatinharjoittajia jotka sitä enemmän inhimillisistä lähtökohdista tekee eikä vain rahan vuoksi ja nauttivat itsekin siitä että voivat toiselle hyvää tehdä ja siitä että hän nauttii. Se varmasti myös näkyy työsuorituksessa vahvasti uskoisin näin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo ei se kaikille sovi eikä tarvi sopiakaan. Tietekin sitä pitää itse haluta tehdä ja omasta vapaasta tahdostaan. Itekin koen että maksullinenseksi jättää vähän kylmäksi ja tyhjäksi kun siitä puuttuu sellainen vahvempi tunneside lähes kokonaan ja on ennemminkin vaan mekaanista suorittamista. Kyllähän se tietysti joitakin fyysisiä tarpeita tyydyttää mutta henkisiä kyllä ei. Jotenkin arvostan niitä ammatinharjoittajia jotka sitä enemmän inhimillisistä lähtökohdista tekee eikä vain rahan vuoksi ja nauttivat itsekin siitä että voivat toiselle hyvää tehdä ja siitä että hän nauttii. Se varmasti myös näkyy työsuorituksessa vahvasti uskoisin näin.🙂.

Juu. Varmaan moni näkee itsessään hyväntekijänkin.

Minä taas en ole valmis tuonkaltaiseen hyväntekeväisyyteen. Mulle seksi on osa parisuhdetta, muutoin en sitä harrasta enkä edes kaipaa. Itselläni fyysiset tarpeet on niin vähäiset seksin suhteen, etten kärsi mitenkään ilman. Ja osaan tyydyttää itseni paremmin kuin kukaan muu minua, joten sekin hoituu, jos niin hirveä kihinä yllättää. En tarvi ketään seksiin. Tarvin ketään kumppaniksi elämään ja rakkauteen, kun tarvin ketään.

Muunlainen seksi touhu ei minua kiinnosta yhtään.

Mutta ymmärrän, ihmiset on erilaisia ja jollekin seksi on kuin karkkihylly, ottaa kun tekee mieli. Kävelee ohi kun ei tee, eikä vaadi sitoumuksia tms.

Itse en tuohon oysty, enkä halua pystyäkkään, sillä tappaisin henkisen minäni sillä.

• G-LoveR kirjoitti:

Minä taas en ole valmis tuonkaltaiseen hyväntekeväisyyteen. Mulle seksi on osa parisuhdetta, muutoin en sitä harrasta enkä edes kaipaa. Itselläni fyysiset tarpeet on niin vähäiset seksin suhteen, etten kärsi mitenkään ilman. Ja osaan tyydyttää itseni paremmin kuin kukaan muu minua, joten sekin hoituu, jos niin hirveä kihinä yllättää. En tarvi ketään seksiin. Tarvin ketään kumppaniksi elämään ja rakkauteen, kun tarvin ketään.

Mutta ymmärrän, ihmiset on erilaisia ja jollekin seksi on kuin karkkihylly, ottaa kun tekee mieli. Kävelee ohi kun ei tee, eikä vaadi sitoumuksia tms.

Itse en tuohon oysty, enkä halua pystyäkkään, sillä tappaisin henkisen minäni sillä.

Ja kukaan ei menetä mitään, vaikkei minua saisikaan valloitettua. Näin olen todennut kosijoille, jotka ovat sekin perään joskus vonkuneet seuraani.

En ole mikään menetys kellekkään missään määrin. Parisuhde tai seksin sarallakaan. Parempia löytyy aina, jotka jaksaa viihdyttää. ☺️

• G-LoveR kirjoitti:

Joo ihmiset on erilaisia toiselle on tärkeämpiä toiset asiat ja toiselle toiset. Monet myös hakevat asiakkaina myös pelkän seksin lisäksi hellyyttä, läheisyyttä ja toisen kosketusta ja sen voin ite hyvin ymmärtää koska välillä niitä itsekin todella kovasti kaipaan enkä pelkkää seksiä ja fyysistä tyydytystä minkä tosiaan pystyy itsekin kyllä hoitamaan mutta noita muita ei itse itselleen oikein kykene antamaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo ihmiset on erilaisia toiselle on tärkeämpiä toiset asiat ja toiselle toiset. Monet myös hakevat asiakkaina myös pelkän seksin lisäksi hellyyttä, läheisyyttä ja toisen kosketusta ja sen voin ite hyvin ymmärtää koska välillä niitä itsekin todella kovasti kaipaan enkä pelkkää seksiä ja fyysistä tyydytystä minkä tosiaan pystyy itsekin kyllä hoitamaan mutta noita muita ei itse itselleen oikein kykene antamaan.🙂.

Jep. Ymmärrän. Mulle riittäisi nykyään varmaan ihan vain halikaverikin. Ihminen jonka kanssa voisi yhdessä mennä ja tehdä asioita, arkisia aivan. Matkustellakin. Ulkoilla, kotia laitella jne. Olis hyvä yhdessä ilman seksiäkin. Mutta voi halatakkin tai olla kainalossa. Luontevasti. Silitellä.

Jotenkin se, että tulee halatuksi korostuu, kun kärsii halipulasta.

• G-LoveR kirjoitti:

Jep. Ymmärrän. Mulle riittäisi nykyään varmaan ihan vain halikaverikin. Ihminen jonka kanssa voisi yhdessä mennä ja tehdä asioita, arkisia aivan. Matkustellakin. Ulkoilla, kotia laitella jne. Olis hyvä yhdessä ilman seksiäkin. Mutta voi halatakkin tai olla kainalossa. Luontevasti. Silitellä.

Jotenkin se, että tulee halatuksi korostuu, kun kärsii halipulasta.

Kyllä todellakin korostuu. Voisihan se tuollainenkin mukavaa olla mutta itsellä on ainakin sen verran myös seksuaalisia halujakin että ne ongelmaksi vois muodostua jos toinen ei niitä ollenkaan kokisi ja ei sitä rajaa kykenisi ylittämään. Voisin kuvitella ainakin että se voisi itselle hyvin turhauttavaksi muodostua kun toisesta välittäisi eikä häntä haluaisi pakottaa mihinkään mitä hän ei itse haluaisi ja tahtoisi. Toki seksiäkin monenlaista mutta jollaintapaa niitäkin tarpeita täytyisi pystyä saamaan tyydytetyksi.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä todellakin korostuu. Voisihan se tuollainenkin mukavaa olla mutta itsellä on ainakin sen verran myös seksuaalisia halujakin että ne ongelmaksi vois muodostua jos toinen ei niitä ollenkaan kokisi ja ei sitä rajaa kykenisi ylittämään. Voisin kuvitella ainakin että se voisi itselle hyvin turhauttavaksi muodostua kun toisesta välittäisi eikä häntä haluaisi pakottaa mihinkään mitä hän ei itse haluaisi ja tahtoisi. Toki seksiäkin monenlaista mutta jollaintapaa niitäkin tarpeita täytyisi pystyä saamaan tyydytetyksi.🙂.

Juu, silläpä vakka kantensa katsoo. Että tarpeet kohtaisi myös tuollakin osa-alueella.

Toivon, että löydät mitä kaipaat.

Minä oon aatellu, että jatkan tässä suhteessani niin kauan, kun jaksan välittää. Kun en jaksa, kerään itseni ja poistun omiin oloihini. Lopetan parisuhteilut sitten siihen tykkänään.

Olkoon, kuka on keksinytkin tehdä niistä niin hankalia. Yksikseen ei ole moisia hankaluuksia. 😌

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, silläpä vakka kantensa katsoo. Että tarpeet kohtaisi myös tuollakin osa-alueella.

Toivon, että löydät mitä kaipaat.

Minä oon aatellu, että jatkan tässä suhteessani niin kauan, kun jaksan välittää. Kun en jaksa, kerään itseni ja poistun omiin oloihini. Lopetan parisuhteilut sitten siihen tykkänään.

Olkoon, kuka on keksinytkin tehdä niistä niin hankalia. Yksikseen ei ole moisia hankaluuksia. 😌

Aika moni vissiin nykyään kokee että yksin eläminen on yksinkertaisempaa tosin sitten on kyllä ihan yhtä paljon meitä ketkä yksin ovat mutta kovasti toista kaipaisivat.

Kyllä mä uskon vielä jonkun sellaisen löytäväni kuka on myös munlaistani kaivannut tai toivon niin kovasti ainakin kun mikäänhän nyt ei sitä takaa että näin tulee käymään. Mahdollisuudet nään ainakin vielä ihan kohtalaisina jos vaan itse teen kaikkeni sen eteen että se mahdollista voisi olla.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Aika moni vissiin nykyään kokee että yksin eläminen on yksinkertaisempaa tosin sitten on kyllä ihan yhtä paljon meitä ketkä yksin ovat mutta kovasti toista kaipaisivat.

Kyllä mä uskon vielä jonkun sellaisen löytäväni kuka on myös munlaistani kaivannut tai toivon niin kovasti ainakin kun mikäänhän nyt ei sitä takaa että näin tulee käymään. Mahdollisuudet nään ainakin vielä ihan kohtalaisina jos vaan itse teen kaikkeni sen eteen että se mahdollista voisi olla.

Nojuu. Minäkin olen jo monessa parisuhteessa ehtinyt olemaan ja vuosia on kulunut. Kolmessa pidemmässä, kaksi 7 vuoden ja nyt tämä nykyinen 13 vuosi menossa.

Sitä ennen 4 lyhyempää, noin vuoden mittaisia ja lyhyempiäkin. Sinkku en ole ehtinyt juurikaan olemaan, kuin lyhyitä aikoja suhteiden välissä ja tietysti ennen sitä ensimmäistä. En pistä yhtään pahakseni, vaikka viettäisin sinkkuna mummo ikäni, mikäli tämä suhde ei kasassa pysy. Vaan leviää käsiin.

Minulla ei rehellisesti sanottuna ole oikein minkäänlaista inspiraatiota tutustua uusiin ihmisiin parisuhteen löytymiseksi. Olen niin nirsokin tavallani, etten huoli mitään puolivillaista sekavaa ja kokeillaan nyt josko juttuja.

Tiedostan mitä haluan ja kaipaan, enkä vähempään tyytyisi. Ja en ole kellekkään mikään saalis. Puolikuntoinen, vaikkakin sisukas ja eteenpäin menevä, mutta ikääntyvä ihminen, jolla ei ole mitään rikkauksia ja hulppeaa elintasoa antaa.

Vain itseni, omat tunteet ja tuki muutoin, eipä ne nykyään kellekkään enää riitä.

Pitää olla vaikka mitä millä täyttää elämää. Ja rahallahan sitä luxusta vain saa. Kenenkään rakkaus ei enää ole itsessään mitään mille laskea arvoa. Kulutuskamaa.

Joten ääh, en pärjää siinä kisassa enkä edes halua pärjätäkkään. Sillä en itse arvosta nykytyyliä yhtään. Se on pelkkää pelleilyä. Ja minä en ole kenenkään lelu.

• G-LoveR kirjoitti:

Nojuu. Minäkin olen jo monessa parisuhteessa ehtinyt olemaan ja vuosia on kulunut. Kolmessa pidemmässä, kaksi 7 vuoden ja nyt tämä nykyinen 13 vuosi menossa.

Sitä ennen 4 lyhyempää, noin vuoden mittaisia ja lyhyempiäkin. Sinkku en ole ehtinyt juurikaan olemaan, kuin lyhyitä aikoja suhteiden välissä ja tietysti ennen sitä ensimmäistä. En pistä yhtään pahakseni, vaikka viettäisin sinkkuna mummo ikäni, mikäli tämä suhde ei kasassa pysy. Vaan leviää käsiin.

Minulla ei rehellisesti sanottuna ole oikein minkäänlaista inspiraatiota tutustua uusiin ihmisiin parisuhteen löytymiseksi. Olen niin nirsokin tavallani, etten huoli mitään puolivillaista sekavaa ja kokeillaan nyt josko juttuja.

Tiedostan mitä haluan ja kaipaan, enkä vähempään tyytyisi. Ja en ole kellekkään mikään saalis. Puolikuntoinen, vaikkakin sisukas ja eteenpäin menevä, mutta ikääntyvä ihminen, jolla ei ole mitään rikkauksia ja hulppeaa elintasoa antaa.

Vain itseni, omat tunteet ja tuki muutoin, eipä ne nykyään kellekkään enää riitä.

Pitää olla vaikka mitä millä täyttää elämää. Ja rahallahan sitä luxusta vain saa. Kenenkään rakkaus ei enää ole itsessään mitään mille laskea arvoa. Kulutuskamaa.

Joten ääh, en pärjää siinä kisassa enkä edes halua pärjätäkkään. Sillä en itse arvosta nykytyyliä yhtään. Se on pelkkää pelleilyä. Ja minä en ole kenenkään lelu.

No mulla ei oo ollu parisuhteita kuin 2 ja ei ne oo ollu kun pisimmillään vajaa 2v mutta kun eli nuoresta asti päihdemaailmassa niin ei siellä kyenny mitään oikeita parisuhteita muodostaa vaan aina ne jollain tapaa perustu jonkinlaiseen molemminpuoliseen hyväksikäyttöön ja hyötymiseen enemmän kuin tunteisiin.

Mä ite en haluaisi kumppanilta muuta kuin että aidosti välittää musta, rakastaisikin, haluaa mulle hyvää ja hyväksyy mut omana itsenäni millään muulla ei mulle ole merkitystä. Eikä mullakaan ole muuta tarjota kuin itseni ja rakkauteni ja tukeni toiselle.😊.

Nykymeno joo ns. seurustelumarkkinoilla on tuollaista kilpailua hyödykkeiden ja rahan tarjoamisella ja tunteilla ei merkitystä ole tai sellaisen kuvan siitä ainakin saa.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No mulla ei oo ollu parisuhteita kuin 2 ja ei ne oo ollu kun pisimmillään vajaa 2v mutta kun eli nuoresta asti päihdemaailmassa niin ei siellä kyenny mitään oikeita parisuhteita muodostaa vaan aina ne jollain tapaa perustu jonkinlaiseen molemminpuoliseen hyväksikäyttöön ja hyötymiseen enemmän kuin tunteisiin.

Mä ite en haluaisi kumppanilta muuta kuin että aidosti välittää musta, rakastaisikin, haluaa mulle hyvää ja hyväksyy mut omana itsenäni millään muulla ei mulle ole merkitystä. Eikä mullakaan ole muuta tarjota kuin itseni ja rakkauteni ja tukeni toiselle.😊.

Nykymeno joo ns. seurustelumarkkinoilla on tuollaista kilpailua hyödykkeiden ja rahan tarjoamisella ja tunteilla ei merkitystä ole tai sellaisen kuvan siitä ainakin saa.

Ymmärrän.

Sulla on kokolailla samat ajatukset tuosta mitä haluaisit ja mitä antaisit. Minun mielestä tietysti ihana juttu, että huomaan jonkun ajattelevan samansuuntaisesti. Ei ne omat mietteet sitten ihan tahvoja voi olla. 😄

Ihmisten jutuista sen käsityksen saa äkisti. Korostuu selkeesti kuka mitäkin jahtaa. Ja harvemmin näkee enää itse sopivansa mitenkään siihen haluttuun muottiin.

Joten sen tietää, ettei niitä mahkuja silloin juuri ole. Että turha olis edes koittaa. 🙂

Tyhjän saa pyytämättäkin.

• G-LoveR kirjoitti:

Ymmärrän.

Sulla on kokolailla samat ajatukset tuosta mitä haluaisit ja mitä antaisit. Minun mielestä tietysti ihana juttu, että huomaan jonkun ajattelevan samansuuntaisesti. Ei ne omat mietteet sitten ihan tahvoja voi olla. 😄

Ihmisten jutuista sen käsityksen saa äkisti. Korostuu selkeesti kuka mitäkin jahtaa. Ja harvemmin näkee enää itse sopivansa mitenkään siihen haluttuun muottiin.

Joten sen tietää, ettei niitä mahkuja silloin juuri ole. Että turha olis edes koittaa. 🙂

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Näinhän se on. Kriteerit tuntuu joskus aivan ylimaallisilta ja että itellä ei oo pienintäkään toivoa saavuttaa niitä tai edes lähelle päästä.

Ja joo ei ole ollenkaan tahvoja. Kyllä se hyvältä tuntuu että joku samalla tavalla ajattelee ja se antaa myös uskoa siihen että muitakin voi olemassa olla vaikka ei aina siltä niin tuntuiskaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Näinhän se on. Kriteerit tuntuu joskus aivan ylimaallisilta ja että itellä ei oo pienintäkään toivoa saavuttaa niitä tai edes lähelle päästä.

Ja joo ei ole ollenkaan tahvoja. Kyllä se hyvältä tuntuu että joku samalla tavalla ajattelee ja se antaa myös uskoa siihen että muitakin voi olemassa olla vaikka ei aina siltä niin tuntuiskaan.🙂.

Niinpä. 👍

Nojuu noinkin toki. Omalla kohdallani tietysti haastetta tekisi vielä se, että jos ja kun jos lähdetään vähemmistön puolelta kumppania katselemaan, niin mahkut pienenee ihan oleellisesti verraten, että hetero piireissä on enemmän populaa ja sitä myöden myös potentiaalisia kumppaneitakin.

Vaan kun en enää mieskumppania haluisi. Hälle mulla olis vielä vähemmän annettavaa. Kaverina toki miehetkin menee mainiosti. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Niinpä. 👍

Nojuu noinkin toki. Omalla kohdallani tietysti haastetta tekisi vielä se, että jos ja kun jos lähdetään vähemmistön puolelta kumppania katselemaan, niin mahkut pienenee ihan oleellisesti verraten, että hetero piireissä on enemmän populaa ja sitä myöden myös potentiaalisia kumppaneitakin.

Vaan kun en enää mieskumppania haluisi. Hälle mulla olis vielä vähemmän annettavaa. Kaverina toki miehetkin menee mainiosti. 😄

Se joo kyllä rajaa mahdollisuuksia lisää. Optimi tilanne on varmaan niillä ketkä voivat etsiä sukupuolesta riippumatta tai valinnan varaa on heillä eniten. Itselle se ei kyllä oo mahdollista. Kumppanin suhteen taas ei yhtään haittais vaikka bi olisikin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se joo kyllä rajaa mahdollisuuksia lisää. Optimi tilanne on varmaan niillä ketkä voivat etsiä sukupuolesta riippumatta tai valinnan varaa on heillä eniten. Itselle se ei kyllä oo mahdollista. Kumppanin suhteen taas ei yhtään haittais vaikka bi olisikin.🙂.

Juu. Jos on vaikka panseksuaali, niin hirveesti ei merkkaa sukupuoli. Tietysti ei hekään ketä tahansa huoli, mutta ihminen merkkaa eikä sukupuoli. Tai transsukupuolisuuskaan.

Taitaa olla sallivin suuntaus sukupuolten suhteen. ☺️

Eipä kai muuten niin väliäkään, kunhan osaa sitoutua yhteen kerrallaan. Se on mulle tärkeä seikka.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu. Jos on vaikka panseksuaali, niin hirveesti ei merkkaa sukupuoli. Tietysti ei hekään ketä tahansa huoli, mutta ihminen merkkaa eikä sukupuoli. Tai transsukupuolisuuskaan.

Taitaa olla sallivin suuntaus sukupuolten suhteen. ☺️

Eipä kai muuten niin väliäkään, kunhan osaa sitoutua yhteen kerrallaan. Se on mulle tärkeä seikka.

Joo eihän kukaan ketä tahansa huoli vaikka mahdollisuudet avoimet oliskin. Uskollisuus on tärkeetä kyllä mulle on myös parisuhteessa avoimuus, luottamus, rehellisyys, läheisyys, kostetus nuo nyt ainakin ekana mieleen tulee.🙂.

• Anonyymi

Hah-haa! Pitkästä aikaa lutka-aloitus Harmikselta 🤣

Alkaako paukut loppumaan Venäjä-trollaukseen?

xLiner

• Anonyymi

Mikäs sinä miehiä vihaava palstafemakko olet harmista arvostelemaan?
        Meneekö taas tunteisiin ja pyrit poistattamaan viestin? xD

• Anonyymi

Sulla ne alkaa loppua, väistämätön lähestyy. Eilen oli uutinen kun Zelenskyi ja oliko se joku latvian tai liettuan ministeri olleet jossain esiintymässä ja kun se toinen oli alkanut höpöttämään "kun Ukraina saa vihollisen ajettua takaisin.." oli näyttelijän pokka pettänyt ja naureskellut avoimesti höpinöille itsekin. Hienoa käytöstä tyypiltä joka syöttää ihmisiä surman suuhun.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sinä miehiä vihaava palstafemakko olet harmista arvostelemaan?
        Meneekö taas tunteisiin ja pyrit poistattamaan viestin? xD

Sä sitten jaksat päivystää ja spämmätä tuota joka viestin perään. Repsukka... 😕

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ne alkaa loppua, väistämätön lähestyy. Eilen oli uutinen kun Zelenskyi ja oliko se joku latvian tai liettuan ministeri olleet jossain esiintymässä ja kun se toinen oli alkanut höpöttämään "kun Ukraina saa vihollisen ajettua takaisin.." oli näyttelijän pokka pettänyt ja naureskellut avoimesti höpinöille itsekin. Hienoa käytöstä tyypiltä joka syöttää ihmisiä surman suuhun.

-harmiseikirj-

Oli sinne trollin toimintaohjeisiin saatu päivitystä näköjään? Ajattelin että alkaa sieltäkin paukut loppumaan, kun kuulemma rintamaltakin.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä sitten jaksat päivystää ja spämmätä tuota joka viestin perään. Repsukka... 😕

xLiner

Kumpikohan se täällä 24/7 päivystääkään. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikohan se täällä 24/7 päivystääkään. xD

Jumalan siunausta sinulle 😊

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sivusta, Lavrovkin on huumorimiehiä. Sai paikalla olijat nauramaan G20- tapaamisessa. Sellaisia ne venäläiset on, heillä oma totuus kuulostaa aina vitsiltä muista 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, Lavrovkin on huumorimiehiä. Sai paikalla olijat nauramaan G20- tapaamisessa. Sellaisia ne venäläiset on, heillä oma totuus kuulostaa aina vitsiltä muista 🤭

Lavrov on vähän pakkoraossa, vaarana on ikkunasta tipahtaminen jos puheet alkavat kääntymään toisenlaisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lavrov on vähän pakkoraossa, vaarana on ikkunasta tipahtaminen jos puheet alkavat kääntymään toisenlaisiksi.

Miks ei venäjällä käytetä turvaköysiä jos pestään ikkunoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei venäjällä käytetä turvaköysiä jos pestään ikkunoita?

Sitä on täältä käsin hyvin hankala sanoa miksi ei?

• Anonyymi

xD
      Sitä kutsutaan vapautumiseksi. Koskaan en ole h....n palveluja tarvinut enkä tarvi, mutta jos olisin asiakkaana niin tuo tinkimisen kritisointi karkoittaisi minut ainakin pontentiaalisista asiakkaista.
      Itsekin yrittäjänä tiedän että hintoja pyöritellään, tingitään yms ja jos joku on tuollainen se antaa hyvin itsekeskeisen kuvan ja fiiliksen, että ei koskaan tuon palveluksiin.
      Ja jos joku itsekeskeinen feministi tähän tulee vakio kommentillaan "ei hän sinun takiasi konkurssia tee", niin yritysmaailmassa ei ole varaa valita asiakkaitaan saati ennakkopuheillaan hinnoitella heitä ulos.

• Hänellä oli kyllä aivan hyvä pointti miksi tinkimistä ei katsele ja tekee siinä mun mielestä täysin oikein. Eikä tuota hommaa nyt ihan aivan tavalliseen yrityshommaan voi verrata siinä on kuitenkin kyse omasta kehosta ja elämästä.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hänellä oli kyllä aivan hyvä pointti miksi tinkimistä ei katsele ja tekee siinä mun mielestä täysin oikein. Eikä tuota hommaa nyt ihan aivan tavalliseen yrityshommaan voi verrata siinä on kuitenkin kyse omasta kehosta ja elämästä.🙂.

Kyllä oman kehon laittaa oikeissakin töissä käyvät pantiksi työsuorituksestaan. Haarojen aukominen ei vaadi mitään verrattuna esim ruumiillisesti raskaisiin ammatteihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oman kehon laittaa oikeissakin töissä käyvät pantiksi työsuorituksestaan. Haarojen aukominen ei vaadi mitään verrattuna esim ruumiillisesti raskaisiin ammatteihin.

Mä olen aivan eri mieltä mun mielestä niitä ei voi keskenään verrata siinä laitetaan se oma keho vaaralle alttiiksi aivan eri tavalla. Ja aivan täysin oikeaa duuniahan tuo on ja raskasta sellaista. Mä itseasiassa jotenkin arvostan niitä ammatinharjoittajia jotka tuota tekevät enemmänkin inhimillisistä lähtökohdista kuin pelkän rahan vuoksi ja nauttivat itsekin siitä että voivat toiselle hyvää tehdä ja saada hänet nauttimaan ja onnelliseksi. Se näkyy varmasti työsuorituksessakin verrattuna siihen että tekee hommaa vain ja ainoastaan rahan takia.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Mä olen aivan eri mieltä mun mielestä niitä ei voi keskenään verrata siinä laitetaan se oma keho vaaralle alttiiksi aivan eri tavalla. Ja aivan täysin oikeaa duuniahan tuo on ja raskasta sellaista. Mä itseasiassa jotenkin arvostan niitä ammatinharjoittajia jotka tuota tekevät enemmänkin inhimillisistä lähtökohdista kuin pelkän rahan vuoksi ja nauttivat itsekin siitä että voivat toiselle hyvää tehdä ja saada hänet nauttimaan ja onnelliseksi. Se näkyy varmasti työsuorituksessakin verrattuna siihen että tekee hommaa vain ja ainoastaan rahan takia.🙂.

Eihän tuo siitä nauti koska valikoi asiakkaitaan. Mutta helppoa rahaahan tuo naisille on, kun ilman mitään koulutustakin istuu pankin päällä. Todennäköisesti itsekin naisena myisin itteäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo siitä nauti koska valikoi asiakkaitaan. Mutta helppoa rahaahan tuo naisille on, kun ilman mitään koulutustakin istuu pankin päällä. Todennäköisesti itsekin naisena myisin itteäni.

Ethän sä sitä tiedä nauttiiko vai ei todennäköisesti nauttii kun kerran on unelmatyö. Ja tottakai asiakkaita valikoidaan ei sitä nyt ketä tahansa hulluja ja idiootteja asiakkaiksi oteta. Sehän olis äärimmäisen tyhmää ja jopa hengenvaarallista.🙂.

• Anonyymi

Kuollut meri eli tuo alue jos k<atsoitte, se on Jumalan vihaama alue.

itse ajattelin että joku flowrsreally ja joku toinen tyttökin voisi tulla minun luokse nukkumaan ja asumaan kun on tiaa sillei.

• Anonyymi

huvittaisi kyllä jos paljon eli yli 2 tyttöjä kylässä, oikein sotilaallinen operaatiokin sitten laitta nukkumispaikkoja pehmeitä tytöille.

• Anonyymi

No mikäpä sinua rajoittaa seuraamasta Peffan esimerkkiä? Kyllä siellä ”skimbareissuilla” käyvät myös etelän emännät.

• Anonyymi

hycvä joo sitten tyttöset nukkumassa jonkin klaNIN ihmiawb kkk j On pehoiset pedit... isäjntä sitte tietättekö todell< miten hengenvaarallista porukkaa tuollaise3t ovat.... joo tiedämme

• Anonyymi

Kuulostaa ihan Putinin Kabajeva-Iortolta.

• Anonyymi

Halventava aloitus.
      Minusta tuo Petra kuulostaa ihan fiksulta naiselta. Jos omasta tahdostaan, halustaan myy itseään, se on ihan ok. Hän valikoi fiksusti asiakkaansa, ihan oman turvallisuutensakin tähden.
      On paljon yksinäisiä miehiä, joille hänen seuransa on varmasti tuikitarpeellinen.
      Ihmiskauppaa ja siitä seurannutta prostituutiota en hyväksy, mutta jos aikuinen nainen omasta tahdostaan harjoittaa alaa, en näe siinä mitään pahaa. Uskon että Petra on hyvinkin haluttua seuraa Lapin yksinäisille miehille.

• Anonyymi

No ei tuosta eläkeviraksi ole. xD

• Anonyymi

Miten niin halventava? minähän kehoitin isää ja äitiä ylpeänä kajauttelemaan täyttärensä ammatinvalintaa. Onhan se hienoa työpaikankin kahvipöydässä kun muut isät retostelee tytärtensä yliopistokoulutuksilla ja tulevilla tienesteillä voi Petran isä ylpeänä todeta että meidänpä tyttö se tienaa selällään makaamalla 250e tunti eikä ole tarvinnut kouluja käydä. Kyllä siinä muiden isien kehuskelut jää heti varjoon, ja kenties myöhemmin joku työkaveri vaivihkaa Petran isältä kysäisee yhteystietoja jos vaikka tulee hiihtolomalla levillä pyörähdettyä, puhelinnumeron antamalla voi sitten isä tukea tytärtään liiketoiminnassa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin halventava? minähän kehoitin isää ja äitiä ylpeänä kajauttelemaan täyttärensä ammatinvalintaa. Onhan se hienoa työpaikankin kahvipöydässä kun muut isät retostelee tytärtensä yliopistokoulutuksilla ja tulevilla tienesteillä voi Petran isä ylpeänä todeta että meidänpä tyttö se tienaa selällään makaamalla 250e tunti eikä ole tarvinnut kouluja käydä. Kyllä siinä muiden isien kehuskelut jää heti varjoon, ja kenties myöhemmin joku työkaveri vaivihkaa Petran isältä kysäisee yhteystietoja jos vaikka tulee hiihtolomalla levillä pyörähdettyä, puhelinnumeron antamalla voi sitten isä tukea tytärtään liiketoiminnassa.

-harmiseikirj-

xD Tarvitko tyttäreni palveluksia. Tuossa numero. Ai että niitä sukujuhlia missa jutellaan toisten ammateista. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Voithan sä kääntää sen miten päin haluat, mut kyllä siitä halventavuus paistaa kirkkaana läpi.

• Anonyymi

Yhteiskunnan rappio etenee muutenkin. Vai vielä oma lapsi pitäisi saada pilattavaksi, identiteetti varmaan manipuloitaisiin jo alle kouluikäisenä sekaisin:

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/samuelin-ja-joonatanin-rakkaustarina/

Voisi kuvitella että edes joku kotiliesi olisi sen verran perinteisiä arvoja kannattava lehti ettei alentuisi tekemään juttuja sairaista suuntauksista mutta ei näytä olevan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Niin samannäköisiä että jos vaihtaisivat paikkaa, en erottaisi kumpi on kumpi.

• Anonyymi

Olen varmaan pannut petraa. Sen nimiseltä ostin kerran seksiä eikä niitä samannimisiä ole kovin montaa jotka myy seksiä.
      Kyllä tuossa tienaa 3000 euroa nettona viikossa. Itse maksoin 400 euroa.

• Anonyymi

"Petra, nimi muutettu"

• Anonyymi

Eniten elämässäni kadun sitä, että olin nuorena liian kunnollinen.

En ole siitä mitään palkintoa saanut.

Nyt sitä on itse vanha ja ruma. Samoin saman ikäiset äijät. Olispa silloin hurvitellut ja seikkaillut enemmän, kun oli nuori ja kaunis.

• Anonyymi

Baarista saa ihan muutamalla drinkillä iskettyä naisen.

• Anonyymi

En vain ymmärrä miten petran pystyisi tyydyttämään kun koko ajan olisi mielessä sukupuolitaudit ja vaikka maksaa siitä et petra tyydyttäisi asiakkaan mut siltikin haluais tyydyttää myös petran ja viettää kivan illan mut ei taitais rahat riittää ja mielessä koko ajan sukupuolitaudit ja viihtyykö petra itse

• No mikäs siinä, duuni kuin duuni. Ja ainakin tuossa on tuntiliksat kohdillaan eikä tartte mitään tuhannen vuoden opintoja suoritella.

• Anonyymi

Ihan sama muuten, mutta ihmettelen vain, miksi vastaavaa uutisointia on niin paljon. Entäs ne varjopuolet, kuten ihmiskauppa? Sitä kai nyt on huomattavasti enemmän kuin näitä " unelma-ammatissaan" olevia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe