Kun katson sinua silmiin
Haluan sinut lähelleni
Kun katson sinua silmiin
Koko maailma katoaa ympäriltä
Kun katson sinua silmiin
Näen sinut ja ajatuksesi
Kun katson sinua silmiin
Tiedän ettemme voi olla me
Kuin katsoin ensimmäisen kerran silmiin
Maailmani ei enää palautunut ennalleen
Miksi tämä on niin vaikeaa
17
85
Vastaukset
Kaunista. Voisi olla minulta.
- Anonyymi
Ei ollut ei
- Anonyymi
Nuo kaksi alinta aloituksen riviä ovat kyllä samaistuttavia. Kun katselin häntä silmästä silmään niin näin yhteisen mutta toteutumattoman tulevaisuutemme. Olin liian arka ja sisältä rikki. Ehkä hän näki sen katseestani ja elekielestäni. Jos minulla olisi olleet otollisemmat lähtökohdat niin siitä olisi voinut syntyä jotain kaunista. Ei voi mitään. Ja sitten fiilistelyä tähän talvipäivään. https://www.youtube.com/watch?v=EZUM2SUoHIA. Äsken löysin. - Sivusta.
- Anonyymi
Rikki, maahan lyöty ja tunteista sekaisin olin minäkin kun tavattiin ja kaikessa mahdottomuudessaan jäi elämään se pieni "jos".
- Anonyymi
Miehelle, naiselle?
- Anonyymi
Miehelle menee naiselta
- Anonyymi
Kiusausketjuja vain nämä tällaiset. Vääristelevät totuutta kun eivät edes tiedä totuutta ja vaikka tietäisivät vääristelevät, valehtelevat, esiintyvät joinain. Älykkäitä toki kun niin eläytyvät rooleihinsa. Tietävät mitä ihmisessä on. Koulukiusaajat jotka eivät päässeet elämässään mihinkään. Kateelliset, epäsosiaaliset, todella epämiellyttävät jotenkin sukupuolettomat kaverukset. Tällaiset "koulukiusaaja" tyyppiset kaverukset ovat olleet trendinä ainakin Oulussa jo vuosia.
- Anonyymi
Jos joku kokee ajatukseni kiusaamisena en ole siitä vastuussa.
- Anonyymi
H naisen silmiin oli kiva katella. Tv. K mies
- Anonyymi
Onko se Helena?
- Anonyymi
Kaunis aloitus. Rakkaus on ihanaa kokea.
- Anonyymi
En tiedä mitä se oli mutta hän tuntui erillaista kuin kukaan koskaan ja nosti tunteita pintaan. Hyvässä ja pahassa.
- Anonyymi
Niinhän siinä käy ei palaudu ei.
Joskus käy onni eikä ymmärrä miksi niin käy ja joku oikeasti haluaa omakseen. - Anonyymi
Siitä lähtee sitten pitkä tarina loppuun saakka.
- Anonyymi
Yhden trans miehen jargonioita kaikki kirjoitukset täällä! Ei osaa kaivatulleen sanoa suoraan, vaan 20v täällä höpöttänyt tätä samaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden trans miehen jargonioita kaikki kirjoitukset täällä! Ei osaa kaivatulleen sanoa suoraan, vaan 20v täällä höpöttänyt tätä samaa!
Päättelykykysi on puutteellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628