Hai saappaiden laatu

Anonyymi-ap

Oletteko tehneet huomion, että 2016 jälkeen hai saappaiden kumivarsi olisi muuttunut lerpummaksi. Itselläni mustat saappaat 2016 ja tuntuu tukevammilta kuin 2019 punaiset ja 2022 lehtivihreät. Kuvittelenko vai onko joku huomannut saman?

5

473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole kokemusta kuin kaksista Hai-saappaista. Ensimmäiset olivat keltaiset, hankittu yli 10 vuotta sitten. Ovat vieläkin ehjät, vaikka väripinta on kovasti likaantunut. Sitten on kolmisen vuotta vanhat punaiset Hait. En huomaa niiden välillä mitään olennaista eroa, muuta kuin uudemmissa varsi on hieman kapeampi.
      Kontioissa on sen sijaan ollut selviä eroja tukevuudessa eri vuosimallien välillä. Tulin kerran ostaneeksi punaiset Kontiot, joiden varret olivat niin pehmeät letkut, että saappaat oli hankala vetää jalkaan. Ostinpa sitten valkoisetkin Kontiot, joissa varret olivat kyllä tukevat, mutta saappaat itsessään olivat oudon painavat. Niitäkään ei sitten ollut mukava käyttää. Lopulta löysin uudet punaiset Kontiot, jotka ovat oikein sopivat ja hyvät.

• Anonyymi

Kontioiden varren laatua heikennettiin noin vuosimallissa 2017. Sitä uudemmissa varsi on vetelä kuin muovipussi. Minulla on 2016 punaiset kontiot ja varmaan vaihdan Hunter saappaisiin, sillä uusien Nokialaisten laatu on pilattu.

• Anonyymi

Kirjoitin tuon ylemmän viestin. Nuo nykyiset punaiset Kontioni ovat vuodelta 2020 ja niiden varsissa ei ole mitään vikaa. Ja mitä olen kaupoissa katsellut uusimpia Kontioita, niin eivät nekään mitenkään veteliltä vaikuta. Eli väittäisin, että letkuvartiset Kontiot ovat hävinneet markkinoilta (ja ihan hyvästä syystä), ja on palattu tukevampiin.
        Minulla on vielä kellarissa nuo punaiset letkut. Ei sellaisia ole tullut vastaan enää missään.

• Anonyymi

Testailin kontioita ja kyllä ne vähän lepruilta tuntui. Lime hait tuntuivat taas tukevammilta jostain syystä.

• Anonyymi

Ehkä ero on spessuväreissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2611
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1372
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe