Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009318450.html
No en tiedä kunnista ja maakunnista tuon taivaallista näköjään, minkä kyllä tiesinkin. Pah, paska visa 😂
Olet aika hyvä kuntatietäjä!
Vastasit oikein 5 kysymykseen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009318450.html
No en tiedä kunnista ja maakunnista tuon taivaallista näköjään, minkä kyllä tiesinkin. Pah, paska visa 😂
Olet aika hyvä kuntatietäjä!
Vastasit oikein 5 kysymykseen
Vastaukset 40
Vanhimmat
Tulos: 10/15. Olet aivan huikea kuntatietäjä.
Hieno tulos!
Jummi, miten sinä tuossa onnistuit, aivan upea tulos 😮
Kiitos. No, siinä oli aika paljon kysymyksiä Keski-Suomesta.
Totta, kyllähän se tosiaan avittaa hiukan.
Juu. Auttoi kyllä. Ja tuurilla meni aika moni oikein. Joitain tiesin.
11/15
-Harmiseikirj-
Loistava tulos!
Vaikuttaa siltä, että minä olen palstan ainoa puupää kuntien kanssa 😂
10 meni oikein 😊
Hieno tulos!
Minä selvästikin olen ainoa kuntapuupää palstalla 😁
No onko tuolla väliä mitä näistä saa 😄 sä oot muuten elämää oppinut ja kokenut 😊 👍 se on hienoa ja tärkeämpää eikös? 😄
Tottakai sillä on väliä, vain voittaminen on tärkeää 🤣
No ei, viihdettähän nämä ovat ja halutessaan voi tietysti ottaa onkeensa jos jotain ei tiedä, sitten sitä voi opiskella, jos haluaa.
No tiiä nyt olenkin niin elämää oppinut ja kokenut, onhan tämä elämä varsinainen opintoretki kaikkinensa eikä ikinä valmistu 😂
Noo se varmaan riippuu mihin vertaa 😜 oot oppinut ja kokenu ainakin mua enemmän 😄
Tai sitten olen vaan armoton höpöttelijä ja esittäjä 🤣
No sekin voi olla. 🤣🤣
No ainakin armoton höpöttäjä, se on varmaakin varmempaa 😂
No se olet ihan varmasti ☺️😄
Näin tänään 🙂
Olet aivan huikea kuntatietäjä!
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Hieno tulos!
6/12 en parempaa kyllä odottanutkaan. Kesällä olis kyllä siistiä lähtee maakunta matkaileen ja kiertään Suomea varsinkin maaseutua ja pienempiä paikkoja.🙂.
Korjaan 6/15 lipsahti toi 12 vanhasta muistista.😄.
Kohtalainen tulos!
Jäbä yritti vedättää paremman tuloksen, ihan selvästi 😂
Itte tykkään ajamisesta, niin on kiva reissailla autolla ja ihmetellä Suomen paikkoja ja paikkakuntia.
No paremmat prossat ainakin.😄. Joo mäkin tykkäisin mutta kun ei oo korttia niin pitäs päästä aina kyytiläiseks tai mennä julkisilla jos itekseen lähtis mutta ei se oo ihan yhtä vapaata mutta toisaalta vois tavata enemmän ihmisiä kun autolla liikkuessa.🙂.
No joo, se vähän rajoittaa tietty... Tosin mun mielestä ainakin VR ja oliko Matkahuoltokin järkkäävät kesäkaudella edullisempia lippuja just siihen että voi reissata edullisesti sinne sun tänne. Kannattaa myöhemmin keväästä tsekata mitä on tarjolla 👍
Täytyy ottaa selvää. Sitten vaan tarvii houkutella joku kiva nainen reissuseuraks tai yrittää löytää se matkanvarrelta.😄.
Voihan se olla, että VRn pilettiin kuuluu se seuralainenkin, pienestä lisämaksusta 😂
Hhmmm...en oo kyllä kuullu että VR vielä matkaseuraa välittäis. Mutta selvitetään voihan se olla joku vip palvelu juttu kunhan ei liikaa kustanna.😄.
Ihan outoja nimiä. Useammassa en ole ikinä käynyt. Pitäisiköhän aloittaa maakuntamatkailu? Ei hassumpi idea, ihan noin itsensä kehittämisen kannalta. 😊
"Olet aika hyvä kuntatietäjä!
Vastasit oikein 7 kysymykseen"
Thänks! 😄
Hieno tulos!
Kyllä se maakuntamatkailu kummasti rikastaa ja avartaa. On uskomatonta miten paljon kivoja ja upeita asioita ihan läheltäkin löytyy, ne eivät vaan esiinny useinkaan missään katalookissa tms.
Esim. Lapin matkailu on minulle täysin outoa. Olen kerran ollut Saariselällä, duuniporukan kanssa laskettelulomalla, eli pitkä viikonloppu. Siitä on jo aikaa, enkä edelleenkään osaa lasketella. Lapissahan olisi kesälläkin nähtävää, jos vaan sietää itikoita.
Toki, onhan sitä muitakin kohteita, mutta aina tulee vaan mentyä kesäisin mökille. Tottumus on toinen luonto. Ei sieltä raaski lähteä mihinkään.
Lappi on itsellekin ihan outo, siellä riittäisi lääniä tutkittavaksi.
Se on noin, minäkin menen lähinnä mökille ja siellä työleirillä se kesä sitten meneekin 😂
Kuulostaa tutulle. Mökillä on aina puuhaa ja ne projektit alkaa aina rönsyilemään. Voisihan sieltä lähteä, mutta kun minua mukamas tarvitaan vähän kaikessa. Olen työleirien organisaattori ja projektipäällikkö. Täytyyhän jonkun ottaa ohjat ja huolehtia laaduntarkkailusta. Tulevana kesänä voisin vaatimattomasi ylentää itseni Komentooraksi. 😂
Yksi tuttu mies oli jälkeenpäin hyvilllään kun oli päässyt tuollaisesta organisaattorista ja projektipäälliköstä eroon. Oli kuulemma pitänyt aina nurmikonkin olla tiptop että saa sukulaisille esitellä. Varohan vaan liikaa komentooraamista, rengitkin tarvitsee lepotaukonsa :D
-harmiseikirj-
Juu, silkkaa projektien jatkumoa ja kun yhden ehkä joskus saa valmiiksi, on sata muuta juttua odottamassa orjia töihin 😁
Komentoora 🤣 Ehdottomasti, teet nimikyltin ja kaikki, etteivät rengit vahingossakaan erehdy. Hitsi että tulikin liskoja ikävä 😂
Toki, kaikille suodaan lepotauko. Mutta uusia projekteja ei aloiteta, ennen kuin entiset on saatu tehtyä. Muuten kaikki on rempallaan. Sellaisessa kaaoksessa ei viihdy kukaan.
Mulle tuli se Komentoora mieleen Vaahteramäen Eemelistä, mutta nyt kun sanoit, se taisi olla liskojen juttu myös. Kaikkea sä muistat! 😁
No joo, tuo on hyvä periaate kyllä. Niin ja palkitseminen pitää muistaa, yllätyskakkukahvit tms. voi siivittää rengit uskomattomiin tuloksiin.
-harmiseikirj-
Täytyyhän porukka pitää tyytyväisenä, niin ne ilmaantuu seuraavana päivänä jatkamaan. Saunaan ja uimaan pääsee aina. Olutta ja muita virvokkeita on saunan pukkarin jääkaapissa. Makkaraa paistetaan koko köörille, ettei nälkä yllätä. Me pidetään makkaratehtailijatkin tyytyväisenä.
Liskot ponnahti ekana mieleen, johtunee tästä ympäristöstä 😂
Vaikka onhan se nimenomaan Eemelistä tutumpi, mutta liskot käytteli sitä termiä oivasti hullutteluissaan.
15/15
*paukuttelee henkseleitä*
Mahtava tulos!
Jumankeuda, nyt oli kova ja heittämällä päivän paras, ainoa täydet pisteet tähän saakka 👍😳