En tiedä millainen on ihanne nainen?
Olisko se näin,ei mäkättäis turhaan,ei myös olis määräilevä kaikki mentävä vain kun hän itse haluaa.
Jos on mustasukkainen,siitä muodostuu täysin :HELVETTI liitossa,tiedän tämän kokemuksesta.
Harmi,mulle sattui tälläinen kohdalleni.
Ihanne nainen,olisko näin.
Natii yhteisistä harrastuksista,patikointi,retkeilyt Lapissa,revontulien loisteessa kävelyt jen..Takkatulen lämmössä vaihtaen ajatuksia.
Ihanne nainen
Anonyymi-ap
2
242
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä tuo kuulostaa. Oma ihanteenikin on juuri sellainen, että kaikenlaiset retkeilyt sun muut yhdessä olemiset on mukavaa, eikä siinä ole mitään turhia vääntöjä ja rutinoita yhdentekevistä asioista puoleen tai toiseen.
Ja luottamus on kieltämättä tärkeä osa suhdetta. Tietysti myös se, että ollaan luottamuksen arvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671