Mistä seurustelukumppani ?

Anonyymi-ap

Mielestäni miehelle on tehty aika vaikeaksi nämä lähestymis mahdollisuudet paikoista missä se voisi olla luontevaa.

Sehän se onkin usein ongelma, kun monissa artikkeleissa puhutaan häirinnästä.
Silloin sitä varmasti oma mieli alkaa miettimään, että voinko minä lähestyä tai kannattaako minun lähestyä.

Se olisikin varmasti todella helppoa silloin jos asiat menisivät niin kuin konstaapeli Reinikainen sanoi tv-sarjassa, että pukukoodi on paras.
Elikkä jos on punainen mekko niin on varattu tai ei kiinnosta ja jos on keltainen niin ollaan siinä rajoilla sekä vihreä viestittäisi, että antaa palaa vaan nyt olen kiinnostunut.

Tässä alla on lista joita en pidä hyvinä vaihtoehtoina seurustelukumppanin etsimisessä:

1. Tinder sovelluksesta voi ehkä saada matcheja ellei ole david beckhamin tai Cristiano Ronaldon näköinen. Kuitenkin voisin laittaa tähän muutaman aika osuvan kommentin Tinder arvostelut osiosta:

"Miehenä täältä saa vain murskaantuneen itsetunnon".

"helpommin melkein löytää seuraa lähikaupasta kuin täältä. On siis iso naisten iso karkkikauppa ja näyttää +400km päästä henkilöitä vaikka asetukset max 80km...😄😄. Iso osa naisista kerää uusia osumia kuin pokemonkortteja ilman aikomustakaan jutella eli pilaavat koko sovelluksen".

2. Ravintolat ja yökerhoista varmasti löytää seuraa, mutta humalassa olevat seurustelusuhteet eivät ole mielestäni parasvaihtoehto.

3. kaupan kassalla olevan myyjän kanssa ei usein ehdi kovin pitkään keskustelemaan jos on muitakin ihmisiä jonossa ostoksien kanssa.

4 kuntosalilla useimmat haluavat keskittyä omaan treeniin ja ohjatussa ryhmäliikuntatunneilla on vaikea muodostaa keskustelukontaktia, kun asiat tehdään ohjaajan tahdissa.

5. Lenkkeily ja puistonpenkit tuovat minulle heti ensimmäisenä Spede ja Vesku show sketsit.

- Työpaikalla lähestyminen ei ehkä ole parasvaihtoehto, kun joka lehdessä aina kirjoitetaan näistä "häirinnästä".

6. Opiskelu ja kurssit voivat olla ihan hyviä tutustumispaikkoja ainoastaan varmaan jossa on ryhmä ja parityöskentelyä.

16

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paritanssikursseilla pääsee naisten kanssa juttelemaan. Tanssilavoilla on kysyntää tanssitaitoisille hyväkäytöksisille miehille. Tietyt bändit houkuttelee paikalle nuorempaa porukkaa.

    • Anonyymi

      Aktiiviuskovaiset löytävät kumppaninsa omasta lahkostaan.

    • Anonyymi

      Melkeinpä missä tahansa voi jutella ihmisten kanssa. Ei kaiken juttelun tarvitse aina olla (eikä ole syytäkään olla) selväsi seuran etsimiseen liittyvää.

    • Elämä, se on paras paikka.
      Elä omaa elämääsi, koe, näe, kohtaa ihmisiä, käy muualla kuin vain kotikulmilla, keskustele keskustelupalstoilla, hanki mieleisiä harrastuksia, älä sulje mitään ovia muuten kuin oman hyvinvoinnin vuoksi, ole empaattinen.

    • Anonyymi

      Itse olen 50v plus mies omine ongelmineni ja uskon että ihan arjessa kohtaa naisen vaikken itse olekaan kokenut.

      Se on vaan sen vahvemman ihmisen sanottava asia ja vaihdettava esim. numero ja sovittava sitovasti aika ja tapa (puhelu tai WA tai tavallinen TXT) jolloin jutella.

      Kusettaminen tai kusetetuksi tuleminen kannattaa myös unohtaa ja tehdä selväksi.

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa 50 plus miehet ja toivon, että uskaltaisivat tulle juttelemaan, vaikka silloin kun olen lenkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa 50 plus miehet ja toivon, että uskaltaisivat tulle juttelemaan, vaikka silloin kun olen lenkillä.

        Kaikilla ei ole tuota lenkkeily mahdollisuutta. Lue toinen vastaus tältä päivältä. Terv. mies 50 plus.

        Itse olen nähnyt niin järjettömiä pareja lähellä, että mistä minua rangaistaan.


    • Anonyymi

      ”Tinder”

      Maailma ei ole yhtään sen kummempi 2023 kuin 1989. Ihmiset kohtaa face to face. Näkevät toisensa ja eivät pety.

      Itse tutustuin erääseen itseäni vanhempaan naiseen joka oli ja on todella hyvä tyyppi! Hän tunsi tilanteen hankalaksi eikä ole sanonut siitä mitään. Antoi kuitenkin luvan ottaa yhteyttä jne. Sanoin suoraan, että jos joku haluaa viestin, niin kertokoon sen mitä haluaa!

      Se vaan on tälläistä tämä!

    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta tuosta kohdasta kolme! Kaupan kassat ja myyjät on tehnyt itsensä hyvinkin esille ja sitä rataa! Itse olen päättänyt että jos jollakin on asiaa, niin hän kyllä itse sen kertoo! Mutta monenmoista lähestymistä on tullut vaikkei mainittavaa syventämistä

      • Anonyymi

        2023-03-15 14:48:55
        kommentin kirjoittanut kommentoi!

        Lisään tuohon oman kokemuksen tai yhden kokemuksen kaupan myyjästä!

        On elintarvikepuhtaussyyt miksi myyjät eivät pidä sormuksia työssä! Eli siis paljainkäsin työtä tekevä tai käsiä suojakäsineessa pitävä on yksi ja sama, jos miettii onko jollain rinkula sormessa!

        Mutta aloin miettimään lisää tuota aloituksen juttua kaupan kassasta. Tästä on on muutama vuosi, kun ihan kivan näköinen nainen alkoi tulemaaan kaupassa tykö! Tätä tapahtuu aina silloin tälllöin. Viimeksi olemma nähneet joskus syksyllä ja hän aina heittää jonkun sanan niinkuin hauskuuttaakseen! Joskus muutama vuosi sitten hän oli paikalla tilanteessa jossa toinen myyjä tai konsulentti heitti läpän ja tämä nainen siihen, että häntä saa halata!

        Nii..... mitähän tämä ihminen mahtaisi tuumata jos ns. lähikontaktissa ottaisin häntä kiinni olkapäästä? Siis olisimme olkapäät vastakkain ja hiljaa.... heittäisin käden olapäänsä yli!

        Kyllä siitä jonkun syytteen ahdistelusta voisi saada!


    • Anonyymi

      Uimahallit on yli keski -ikäisten isku paikkoja.Kuin lihavien miehiet liikuvat pyörällä,eli katu!Heillä on taskumatti taskussa.Halvempaa siis kuin paarissa kaljalla.Onnistuvatko ei.

    • Anonyymi

      Turvallisemmalla pääset kun annat naisen aloittaa.

    • Anonyymi

      Voi olla totta. Itse en ole koskaan iskenyt yhtäkään naista mutta enpä ole ihan kaikkia torjunutkasn. Vain noin 95%. Joskus olen suostunut jopa niille jotka ovat tulleet soittelemaan ovikelloa tai huutelemaan ikkunan alle. Ehkä olen mieheksi liian helppo.

    • Anonyymi

      Ulkonäköjä on monenlaisia, en usko että vaikeutesi johtuu siitä. Enemmänkin luulen, että olet elämässäsi liian yksin, ja tinder on sen takia ainoa vaihtoehtosi. Jos kaveripiiri on pieni tai sitä ei ole juuri lainkaan, niin mahdollisuudet löytää kumppani suorastaan romahtaa.

      Tavalliset ihmiset löytää toisensa useimmiten elävästä elämästä. Ei tarvi olla ulkonäöllisesti minkään näköinen mies, kunhan on kaveripiiriä laajasti. Tällöin peruspekan elämä on sitä, että melkein joka paikassa saa morjestella tuttavia ja kavereita. Jatkuvasti joku soittaa tai viestittää, tai tulee itse soiteltua ja viestiteltyä, että mitäs tehdään viikonloppuna. Useimmiten laaja kaveripiiri perustuu siihen lapsuuden kaveripiiriin, joka on sitten aikuisiällä laajentunut työkavereihin. Ja se tavallaan ruokkii itseään, ja sen takia tuttavia on joka paikassa. Ei tule viikonloppua, etteikö joku kysyisi kaljalle tms. Jatkuvasti vähän eri kokoonpanoilla siellä täällä pyörii, ja useimmiten tulee niissä yhteyksissä juteltua ja tutustuttua siihen naisväkeen, joka tuttavapiireissä pyörii myös. Ja koko ajan tulee uusia tuttuja, "ai säkin oot ollu siellä koulussa", ja siitä se juttu lähtee.

      Kun elämä on tällaista sosiaalista, niin sosiaalisia kontakteja tulee pyytämättä. Tavallaan todella moni tuntee, osa paremmin ja osa huonommin. Tällöin sitä on ns olemassa, ja ihmiset tulee helposti juttelemaan, kun ne tietää että olet sen ja sen kaveri.

      Ja siis suurin osa sosiaalisista kontakteista tuttavapiirin naisten kanssa on tietysti ihan tavallista, "moro jaa säkin oot tällä, missäs pena on", ja siitä se juttelu lähtee. Ja kun ei yritä mitään, juttelee vain kaikkien kanssa, oli mies tai nainen.

      Tiedän monta peruspekkaa jotka eivät ole ulkonäöllisesti kaksisen näköisiä, silti naisia tulee eri paikoissa, terasseilla yms juttelemaan, koska ne tuntee jotain kautta, ja siitä se juttelu lähtee. Ja kun tämänlainen sosiaalinen elämä jatkuu, niin ennemmin tai myöhemmin, jossain yhteydessä jotain kautta tulee myös kiinnostumisia, ja sitä kautta parisuhteita. Ilman varsinaista yrittämistä.

      Toki tällaisessa elämässä pitää myös muistaa, että mikään ei ole pysyvää. Parisuhteet alkaa, parisuhteet päättyy. Usein myös niin, että uudet parisuhteet saattaa olla jotain kautta samasta sosiaalisesta piiristä. Eli paikat vaihtuu tasaiseen. Esimerkiksi Janne ja Mervi on parisuhteessa, Mervi ihastuu Tomiin ja lähtee tämän matkaan, Janne jää hetkeksi yksin, kunnes lähtee kavereiden kanssa kaljalle, ja törmää erääseen Kaijaan, jonka kanssa seurustelu sitten alkaa. Huomion arvoista on se, että nämä kaikki henkilöt tuntevat jotain kautta toisensa. Tällaisen sosiaalisen elämän kautta, kukaan ei joudu kauaa olemaan yksin, vaan aina löytyy joku vapaana oleva.

      Mutta, jos olet yksin, ilman kaveripiiriä, niin silloin et tavallaan ole olemassa, kukaan ei tunne sua, kukaan ei ole kiinnostunut susta. Tällöin sinulla on vaikeaa löytää myös miespuolisia kavereita tyhjästä. Ja tämäkin ruokkii itseään, olet siis enimmäkseen koko ajan yksin. Se on omanlainen noidankehä, josta on vaikea päästä pois. Siihen pitää jokaisen löytää oma keino, vaikeaa se on aikuisiällä, aloittaa sosiaalista elämää tyhjästä. Kun kaikki pohjautuu periaatteessa siihen, mikä se piiri on ollut alle 18-vuotiaana.

      Periaatteessa jos huomaa aikuisiällä olevansa yksin, niin voi myös miettiä, kannattaako edes yrittää, koska se on kovin kivinen tie, jos juuri kukaan ei tunne. Tällöin melkein suosittelen elämään itsellesi, ja keksimään kivoja juttuja itsellesi, ilman sosiaalisia juttuja ja paineita. Tavallaan hyväksyt yksinolosi, niin sitä kautta voit elää mukavaa elämää esimerkiksi yksin lenkkeillen luonnossa, ja unohdat kaikenmaailman parisuhdeasiat, koska ne vaativat sen sosiaalisen piirin toimiakseen.

      Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Jokaisella on oma aikansa ja paikkansa sekä hintansa.

        Aina löytyy kolikon kääntöpuolet näissä jutuissa.

        Kyllähän se pieni ja isopiiri pyörii jossa aina joku hyötyy aina jollain tavalla jonkun kustannuksella.

        Tuollaisissa sosiaalisissa verkostoissa on omat hyvät ja huonot puolet.
        Sekin riippuu mistä ne kontaktit muodostuvat.

        Jos kontaktit on sitä kaljaporukkaa niin uskallan väittää, että raha, alkoholi ja tupakka on se yhdistävä tekijä toinen toisiinsa jossa vuoronperään lainataan, pummataan sekä tarjotaan.

        Sitä varmasti kuulee noissa ympyröissä, että " koska maksat velkas " tai " Nyt on sun vuoro tarjota".

        Lisäksi huonot puolet tutuissa piireissä on se, että jos menettää oman maineensa syystä tai toisesta niin kyllähän siellä piireissä se sana kiertää vaikka kyseessä olisikin pelkkä huhu.
        Sellaisia asioita voi olla vaikea korjata ja selvittää sekä osa voi olla puolella tai vastaan.
        Lisäksi saattaa joutua niissä tietyissä piireissä johonkin inhottavaan välikäteen jonka seuraukset ja kaunat voi kantaa pitkälle.

        Aina tuollaisissa verkostoissa jokaisella on oma sosiaalinen asemansa siitä millä tavalla kukin vaikuttaa omalla tavallaan tilanteissa.
        Jotkut on lauman johtajia ja jotkut perässähiihtäjiä sekä jotkut taas korppi kotkia jotka kyttää sopivaa tilaisuutta saa pokattua itselleen juuri parhaan kaverinsa Penan Naisystävän joka on juuri eronnut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe