Mielestäni miehelle on tehty aika vaikeaksi nämä lähestymis mahdollisuudet paikoista missä se voisi olla luontevaa.
Sehän se onkin usein ongelma, kun monissa artikkeleissa puhutaan häirinnästä.
Silloin sitä varmasti oma mieli alkaa miettimään, että voinko minä lähestyä tai kannattaako minun lähestyä.
Se olisikin varmasti todella helppoa silloin jos asiat menisivät niin kuin konstaapeli Reinikainen sanoi tv-sarjassa, että pukukoodi on paras.
Elikkä jos on punainen mekko niin on varattu tai ei kiinnosta ja jos on keltainen niin ollaan siinä rajoilla sekä vihreä viestittäisi, että antaa palaa vaan nyt olen kiinnostunut.
Tässä alla on lista joita en pidä hyvinä vaihtoehtoina seurustelukumppanin etsimisessä:
1. Tinder sovelluksesta voi ehkä saada matcheja ellei ole david beckhamin tai Cristiano Ronaldon näköinen. Kuitenkin voisin laittaa tähän muutaman aika osuvan kommentin Tinder arvostelut osiosta:
"Miehenä täältä saa vain murskaantuneen itsetunnon".
"helpommin melkein löytää seuraa lähikaupasta kuin täältä. On siis iso naisten iso karkkikauppa ja näyttää +400km päästä henkilöitä vaikka asetukset max 80km...😄😄. Iso osa naisista kerää uusia osumia kuin pokemonkortteja ilman aikomustakaan jutella eli pilaavat koko sovelluksen".
2. Ravintolat ja yökerhoista varmasti löytää seuraa, mutta humalassa olevat seurustelusuhteet eivät ole mielestäni parasvaihtoehto.
3. kaupan kassalla olevan myyjän kanssa ei usein ehdi kovin pitkään keskustelemaan jos on muitakin ihmisiä jonossa ostoksien kanssa.
4 kuntosalilla useimmat haluavat keskittyä omaan treeniin ja ohjatussa ryhmäliikuntatunneilla on vaikea muodostaa keskustelukontaktia, kun asiat tehdään ohjaajan tahdissa.
5. Lenkkeily ja puistonpenkit tuovat minulle heti ensimmäisenä Spede ja Vesku show sketsit.
- Työpaikalla lähestyminen ei ehkä ole parasvaihtoehto, kun joka lehdessä aina kirjoitetaan näistä "häirinnästä".
6. Opiskelu ja kurssit voivat olla ihan hyviä tutustumispaikkoja ainoastaan varmaan jossa on ryhmä ja parityöskentelyä.
Mistä seurustelukumppani ?
12
214
Vastaukset
- Anonyymi
Paritanssikursseilla pääsee naisten kanssa juttelemaan. Tanssilavoilla on kysyntää tanssitaitoisille hyväkäytöksisille miehille. Tietyt bändit houkuttelee paikalle nuorempaa porukkaa.
- Anonyymi
Aktiiviuskovaiset löytävät kumppaninsa omasta lahkostaan.
- Anonyymi
Melkeinpä missä tahansa voi jutella ihmisten kanssa. Ei kaiken juttelun tarvitse aina olla (eikä ole syytäkään olla) selväsi seuran etsimiseen liittyvää.
Elämä, se on paras paikka.
Elä omaa elämääsi, koe, näe, kohtaa ihmisiä, käy muualla kuin vain kotikulmilla, keskustele keskustelupalstoilla, hanki mieleisiä harrastuksia, älä sulje mitään ovia muuten kuin oman hyvinvoinnin vuoksi, ole empaattinen.- Anonyymi
HUORA-PASKA-SUOMI-SUOLI-PASKA-SUOLI-SUOMI-HUORA-SUOLI-KAATOPAIKKA
- Anonyymi
Itse olen 50v plus mies omine ongelmineni ja uskon että ihan arjessa kohtaa naisen vaikken itse olekaan kokenut.
Se on vaan sen vahvemman ihmisen sanottava asia ja vaihdettava esim. numero ja sovittava sitovasti aika ja tapa (puhelu tai WA tai tavallinen TXT) jolloin jutella.
Kusettaminen tai kusetetuksi tuleminen kannattaa myös unohtaa ja tehdä selväksi.- Anonyymi
Minua kiinnostaa 50 plus miehet ja toivon, että uskaltaisivat tulle juttelemaan, vaikka silloin kun olen lenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa 50 plus miehet ja toivon, että uskaltaisivat tulle juttelemaan, vaikka silloin kun olen lenkillä.
Kaikilla ei ole tuota lenkkeily mahdollisuutta. Lue toinen vastaus tältä päivältä. Terv. mies 50 plus.
Itse olen nähnyt niin järjettömiä pareja lähellä, että mistä minua rangaistaan.
- Anonyymi
”Tinder”
Maailma ei ole yhtään sen kummempi 2023 kuin 1989. Ihmiset kohtaa face to face. Näkevät toisensa ja eivät pety.
Itse tutustuin erääseen itseäni vanhempaan naiseen joka oli ja on todella hyvä tyyppi! Hän tunsi tilanteen hankalaksi eikä ole sanonut siitä mitään. Antoi kuitenkin luvan ottaa yhteyttä jne. Sanoin suoraan, että jos joku haluaa viestin, niin kertokoon sen mitä haluaa!
Se vaan on tälläistä tämä! - Anonyymi
Minulla on kokemusta tuosta kohdasta kolme! Kaupan kassat ja myyjät on tehnyt itsensä hyvinkin esille ja sitä rataa! Itse olen päättänyt että jos jollakin on asiaa, niin hän kyllä itse sen kertoo! Mutta monenmoista lähestymistä on tullut vaikkei mainittavaa syventämistä
- Anonyymi
2023-03-15 14:48:55
kommentin kirjoittanut kommentoi!
Lisään tuohon oman kokemuksen tai yhden kokemuksen kaupan myyjästä!
On elintarvikepuhtaussyyt miksi myyjät eivät pidä sormuksia työssä! Eli siis paljainkäsin työtä tekevä tai käsiä suojakäsineessa pitävä on yksi ja sama, jos miettii onko jollain rinkula sormessa!
Mutta aloin miettimään lisää tuota aloituksen juttua kaupan kassasta. Tästä on on muutama vuosi, kun ihan kivan näköinen nainen alkoi tulemaaan kaupassa tykö! Tätä tapahtuu aina silloin tälllöin. Viimeksi olemma nähneet joskus syksyllä ja hän aina heittää jonkun sanan niinkuin hauskuuttaakseen! Joskus muutama vuosi sitten hän oli paikalla tilanteessa jossa toinen myyjä tai konsulentti heitti läpän ja tämä nainen siihen, että häntä saa halata!
Nii..... mitähän tämä ihminen mahtaisi tuumata jos ns. lähikontaktissa ottaisin häntä kiinni olkapäästä? Siis olisimme olkapäät vastakkain ja hiljaa.... heittäisin käden olapäänsä yli!
Kyllä siitä jonkun syytteen ahdistelusta voisi saada!
- AnonyymiUUSI
Uimahallit on yli keski -ikäisten isku paikkoja.Kuin lihavien miehiet liikuvat pyörällä,eli katu!Heillä on taskumatti taskussa.Halvempaa siis kuin paarissa kaljalla.Onnistuvatko ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560986547ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22228Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2961686- 601162
Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s2861161- 156947
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18909Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9715Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38702