Mikä on paras asento perseseksissä?

Anonyymi-ap

Onko paras pyllistää vai ratsastaa vai levittää lähetyssaarnaajassa reikä auki? Ja tietenkin niin että miestä pannaan ei mitään naista.

19

2217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Levittää reikää takaapäin.

• Anonyymi

Olet selvästi kokeillut ja itse kaapissas.

• Anonyymi

Ite ainakin tykkään ratsastaa tulee kunnon orkut

• Anonyymi

Hyi helvetti,

• Anonyymi

perse on paskantamista ja istumista varten. muna kuuluu laittaa naisen sisälle eikä mihinkään suuhun tai toisen miehen ulostuskäytävään, sehän on myös vaarallista. afrikasta levinny kaikki taudit kun lykitään paskaisiin perseisiin,

• Anonyymi

doggy tai ratsastus

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­­e­i! Kutsum­me sinu­­­t kä­­ym­­ään u­ude­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/F1j2A6

• Anonyymi

Tukevalla pöydällä mahallaan, niin että jalat on kokonaan reunan yli. On niin ottava asento, ja saa rynkyttää mielin määrin, jos panijalla on siihen haluja.

• Anonyymi

Ja paska lentää ku varpusparvella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paska lentää ku varpusparvella

Mistä olet kuullut, että varpusparvella lentäisi paska?

• Anonyymi

Uuseesti panettanut juuri noin. Panija saa pehvastani hyvin kiinni. M 60v

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pyllistä kuin Rauno setä!

• Anonyymi

U­­u­­s­i s­ek­­­sitea­tteri ava­utu­­u Suome­en! Kutsumme kaikk­­­i­­. Il­­mo­­it­tau­tum­­­ine­­­n ry­­­hmäämm­­­e tä­äl­l­­ä 👉 http://syntheticwerks.net/H/N6t0G6

• yleensä takaa päin , tai kun makaa vatsallaan ja mies tulee päälle makaamaan ja panee pyllyä kuin koira asennossa , siinä miehen alla ollessa tuntee hänen kehonsa painon päälläni ja huohotuksen korvan juuressa , siinä ei voi muuta kuin ininstä kiimasta kun on miehen panopuuna

• Anonyymi00029

Tämmöisestä olen juurikin haaveillut. Gay seksiä katsellessa tuo asento kaikkein kiihottavin.
        Toisen paino päällä ja kiihkeä hengitys kuuluu korvan lähellä. Toki myös kunnon lähetys saarnaaja, saa katsella suoraan syvälle silmiin, kun toinen nauttii. Ja tuottaa itselle nautintoa

• Anonyymi00028

googleta: Scissored Flagpole Sex Position

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56