En minä ainakaan

Anonyymi-ap

ole mikään mallivartaloinen enkä kaikkein kaunein ja seksikkäin tässä maailmassa. Kaikki taidot mitä omaan ovat varmaan ihan keskinkertaiset. Ei se siitä olekaan kiinni. Silti on eletty täyttä elämää niissä olosuhteissa mitkä on suotu ja eletään niin täyttä elämää kuin voidaan niissä olosuhteissa mitkä on olemassa. Elämä on varmaan ihan erilaista huippumalleilla ja todella kauniilla ja kuumilla naisilla. Siitä minä en tiedä mitään. Tiedän vain tästä elämästä mikä minulla on ja olen hyvin tyytyväinen. 😊

2

240

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs ettei elämään voi voisi olla tyytyväinen niillä eväillä mitä on saatu ja suotu. Ulkoiset puitteet kuuluisuuksilla tietysti erilaiset, mutta se on taas ihan eri juttu ovatko he sen tyytyväisempiä elämäänsä ja olemiseensa kuin tavalliset tallaajat. Näennäinen loisto ja kimallus kun saattaa olla pelkkää katinkultaa...

• Anonyymi

Oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1281
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      898
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      814
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    6. 32
      635
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43