ole mikään mallivartaloinen enkä kaikkein kaunein ja seksikkäin tässä maailmassa. Kaikki taidot mitä omaan ovat varmaan ihan keskinkertaiset. Ei se siitä olekaan kiinni. Silti on eletty täyttä elämää niissä olosuhteissa mitkä on suotu ja eletään niin täyttä elämää kuin voidaan niissä olosuhteissa mitkä on olemassa. Elämä on varmaan ihan erilaista huippumalleilla ja todella kauniilla ja kuumilla naisilla. Siitä minä en tiedä mitään. Tiedän vain tästä elämästä mikä minulla on ja olen hyvin tyytyväinen. 😊
En minä ainakaan
Anonyymi-ap
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs ettei elämään voi voisi olla tyytyväinen niillä eväillä mitä on saatu ja suotu. Ulkoiset puitteet kuuluisuuksilla tietysti erilaiset, mutta se on taas ihan eri juttu ovatko he sen tyytyväisempiä elämäänsä ja olemiseensa kuin tavalliset tallaajat. Näennäinen loisto ja kimallus kun saattaa olla pelkkää katinkultaa...
- Anonyymi
Oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh964541Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2103638Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1453460Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292723Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk502420"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk222373Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1102278- 552168
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112086Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01993