ole mikään mallivartaloinen enkä kaikkein kaunein ja seksikkäin tässä maailmassa. Kaikki taidot mitä omaan ovat varmaan ihan keskinkertaiset. Ei se siitä olekaan kiinni. Silti on eletty täyttä elämää niissä olosuhteissa mitkä on suotu ja eletään niin täyttä elämää kuin voidaan niissä olosuhteissa mitkä on olemassa. Elämä on varmaan ihan erilaista huippumalleilla ja todella kauniilla ja kuumilla naisilla. Siitä minä en tiedä mitään. Tiedän vain tästä elämästä mikä minulla on ja olen hyvin tyytyväinen. 😊
En minä ainakaan
Anonyymi-ap
2
223
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs ettei elämään voi voisi olla tyytyväinen niillä eväillä mitä on saatu ja suotu. Ulkoiset puitteet kuuluisuuksilla tietysti erilaiset, mutta se on taas ihan eri juttu ovatko he sen tyytyväisempiä elämäänsä ja olemiseensa kuin tavalliset tallaajat. Näennäinen loisto ja kimallus kun saattaa olla pelkkää katinkultaa...
- Anonyymi
Oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n342448Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1042339Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk211410Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491237Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331172Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o30976- 73912
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11841- 53765
- 56754