En minä ainakaan

Anonyymi-ap

ole mikään mallivartaloinen enkä kaikkein kaunein ja seksikkäin tässä maailmassa. Kaikki taidot mitä omaan ovat varmaan ihan keskinkertaiset. Ei se siitä olekaan kiinni. Silti on eletty täyttä elämää niissä olosuhteissa mitkä on suotu ja eletään niin täyttä elämää kuin voidaan niissä olosuhteissa mitkä on olemassa. Elämä on varmaan ihan erilaista huippumalleilla ja todella kauniilla ja kuumilla naisilla. Siitä minä en tiedä mitään. Tiedän vain tästä elämästä mikä minulla on ja olen hyvin tyytyväinen. 😊

2

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs ettei elämään voi voisi olla tyytyväinen niillä eväillä mitä on saatu ja suotu. Ulkoiset puitteet kuuluisuuksilla tietysti erilaiset, mutta se on taas ihan eri juttu ovatko he sen tyytyväisempiä elämäänsä ja olemiseensa kuin tavalliset tallaajat. Näennäinen loisto ja kimallus kun saattaa olla pelkkää katinkultaa...

• Anonyymi

Oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      154
      5862
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      76
      3643
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      108
      3527
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2835
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      41
      2394
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      43
      2143
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1772
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      373
      1271
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1206
    10. 54
      994
    Aihe