Sain ison perinnön ja nykyään ajelen aina TAKSILLA!

Anonyymi-ap

Jatkossa muutan Karibialle veroparatiisiin ja ajelen sielläkin taksilla. Ihanaa! Ei enää ikinä työntekoa. Jatkossa käytän aikani naiskenteluun, sijoitussalkkuni paisuttamiseen, sopivaan ryypiskelyyn ja vittuiluun netissä suomalaisille.

Ähäkutti! Ja RAHAA ON!

-Olli K

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aioin kommentoida, mutta kun yleensä lopetan lukemisen, jos kirjoittaja ei onnistu ilmaisemaan asiaansa ilman moukkamaista kielenkäyttöä, niin en kommentoi itse asiaa, kun et sinäkään tuossa suhteessa onnistunut.

    • Anonyymi

      RAHAA ON, sanoi Antti Rinne...

    • Anonyymi

      Tuollaiset ovat yleensä alle 3 vuoden persaukisia. Alotus on provo.

    • Anonyymi

      Näin muuuten tulee tapahtumaann. Piakkoin. En ole kertonut Sinulle, koska olet/olit valehtelija. En ole lainkaan huolissani erostamme tästä syystä.
      Tunteitahan sulla ei ole. Rahanhimo ja looginen käytännöllisyys kiinnostavat, ainoastaan ja vain.

      Nyt saat maistella mutustella.
      Teit elämäsi mokan.
      Sori. Myötätuntoa.

      Elämässä tapahtuu.
      Minulle luvassa hyvää.

    • Anonyymi

      Tervetuloa tänne Fuengirolaan, täällä on lämmintä ja halpaa viinaa.

      • Anonyymi

        Rikollisia ja juoppoja ja huumeiden viemää.


      • Anonyymi

        Muuten hyvä, mutta siellä on liikaa suomalaisia MOUKKIA!

        -Olli K


    • Anonyymi

      Harmi vaan että verot joudut kuitenkin suomeen maksamaan! Minuakin "hieman" potutti kun muutama vuosi sitten pienestä perinnöstä meni veroa toistasataa tuhatta euroa!

      • Anonyymi

        Onneksi verojenkin jälkeen jää käteen ENEMMÄN!


    • Anonyymi

      Jännää, että tulit tänne kehuun ittees anonyymisti kukaan ei tiedä kelle pitäis olla kade vai pitäiskö olla.

      Mullakin on satoja miljardeja, mutta en viitti niitä nyt käyttää, säästän pahan päivän varalle. Ne on verotuksellisista syistä talletettu miljoonien ihmisten tileille.

      • Anonyymi

        Aloittaja lisäsi taksien pelkoa entisestä Kelan trolli puolesta SDP.n taitaa olla , Jotta invaliidit ja vanhukset eivät takseja pyytäisi. Jotta heidän velka Helvetti suomelle aiheutettu tiukkenisi maahanmuuttajien eduksi !


      • Anonyymi

        Kylläpä sinua kyrsii, kun minulla on paljon rahaa!! Oikein KYRRRSSII!


        -)) Olli K


    • Anonyymi

      Onnitteluni.
      Joitakin onni potkaisee perseisiin ja lujaa.
      Kuluta kuin maailmanlopun edellä.
      😃

      • Anonyymi

        Mun typerä faija maksoi taksiosakkeesta ehkä noin 700.000 Markkaa . Yritti minua jatkajaksi . Inhotti koko idea .Olin yrittäjä itsenäinen . Lupansa lunasti valtio !


    • Anonyymi

      Minä sain pienen perinnön kun sisko kusetti linssiin :(

      :´-(

    • Anonyymi

      Ja, tapatyötön on nauttinut päivittäisen olutkiintiönsä aikaisessa vaiheessa.

    • Anonyymi

      Kuka hullu nyt karbialle haluaa muuttaa, sehän on kuin afrikassa olisi. Kokemusta on…

      • Anonyymi

        Siellä on hyvää värillistä palvelusväkeä eikä somppuja mailla halmeilla.
        Tietävät paikkansa eivätkä pullikoi tai lusmuile.

        -Olli K


    • Anonyymi

      Olen "maanviljelijä" ja aina kovan kesätyön jälkeen muutan etelän lämpimään. On se mukava niin monen viikon jälkeen hieman levätä.

      -JK, Jalasjärvi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1295
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1146
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1041
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      957
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      834
    Aihe