Jatkossa muutan Karibialle veroparatiisiin ja ajelen sielläkin taksilla. Ihanaa! Ei enää ikinä työntekoa. Jatkossa käytän aikani naiskenteluun, sijoitussalkkuni paisuttamiseen, sopivaan ryypiskelyyn ja vittuiluun netissä suomalaisille.
Ähäkutti! Ja RAHAA ON!
-Olli K
Sain ison perinnön ja nykyään ajelen aina TAKSILLA!
25
137
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en käytä taksia enää. En siedä matuja, enkä vaaranna henkeä niiden kyydissä!
- Anonyymi
Lisään edelliseeni:
Kun kovaääniset pieruni käyvät hengenpäälle. Lentokoneessa käskivät minut poistua koneesta välittömästi, lennettiin Atlantin yllä.
Muutekin Kreikassa olisi ollut liikaa ulko maan kieltä sönkkääviä ulkomaalaisia
wtf? - Anonyymi
No sitten kävelet, köyhä!
Olli K, Ja RAHAA ON! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kävelet, köyhä!
Olli K, Ja RAHAA ON!Hautaan et saa kuin valkoisen paidan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautaan et saa kuin valkoisen paidan
Ajattelin elää vielä ainakin 25 vuotta, kunnolla porsastellen ja naiskennellen.
Mites sinulla? Onko rahaa, saatko huippuperää, pystytkä ryyppäämään?
Taidat olla persaukinen, joten sinulta jää kaikki ylempänä mainitut pois...
-Olli K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautaan et saa kuin valkoisen paidan
Tokkopa sitäkään.
- Anonyymi
Aioin kommentoida, mutta kun yleensä lopetan lukemisen, jos kirjoittaja ei onnistu ilmaisemaan asiaansa ilman moukkamaista kielenkäyttöä, niin en kommentoi itse asiaa, kun et sinäkään tuossa suhteessa onnistunut.
- Anonyymi
RAHAA ON, sanoi Antti Rinne...
- Anonyymi
Tuollaiset ovat yleensä alle 3 vuoden persaukisia. Alotus on provo.
- Anonyymi
Näin muuuten tulee tapahtumaann. Piakkoin. En ole kertonut Sinulle, koska olet/olit valehtelija. En ole lainkaan huolissani erostamme tästä syystä.
Tunteitahan sulla ei ole. Rahanhimo ja looginen käytännöllisyys kiinnostavat, ainoastaan ja vain.
Nyt saat maistella mutustella.
Teit elämäsi mokan.
Sori. Myötätuntoa.
Elämässä tapahtuu.
Minulle luvassa hyvää. - Anonyymi
Tervetuloa tänne Fuengirolaan, täällä on lämmintä ja halpaa viinaa.
- Anonyymi
Rikollisia ja juoppoja ja huumeiden viemää.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta siellä on liikaa suomalaisia MOUKKIA!
-Olli K
- Anonyymi
Harmi vaan että verot joudut kuitenkin suomeen maksamaan! Minuakin "hieman" potutti kun muutama vuosi sitten pienestä perinnöstä meni veroa toistasataa tuhatta euroa!
- Anonyymi
Onneksi verojenkin jälkeen jää käteen ENEMMÄN!
- Anonyymi
Jännää, että tulit tänne kehuun ittees anonyymisti kukaan ei tiedä kelle pitäis olla kade vai pitäiskö olla.
Mullakin on satoja miljardeja, mutta en viitti niitä nyt käyttää, säästän pahan päivän varalle. Ne on verotuksellisista syistä talletettu miljoonien ihmisten tileille.- Anonyymi
Aloittaja lisäsi taksien pelkoa entisestä Kelan trolli puolesta SDP.n taitaa olla , Jotta invaliidit ja vanhukset eivät takseja pyytäisi. Jotta heidän velka Helvetti suomelle aiheutettu tiukkenisi maahanmuuttajien eduksi !
- Anonyymi
Kylläpä sinua kyrsii, kun minulla on paljon rahaa!! Oikein KYRRRSSII!
-)) Olli K
- Anonyymi
Onnitteluni.
Joitakin onni potkaisee perseisiin ja lujaa.
Kuluta kuin maailmanlopun edellä.
😃- Anonyymi
Mun typerä faija maksoi taksiosakkeesta ehkä noin 700.000 Markkaa . Yritti minua jatkajaksi . Inhotti koko idea .Olin yrittäjä itsenäinen . Lupansa lunasti valtio !
- Anonyymi
Minä sain pienen perinnön kun sisko kusetti linssiin :(
:´-( - Anonyymi
Ja, tapatyötön on nauttinut päivittäisen olutkiintiönsä aikaisessa vaiheessa.
- Anonyymi
Kuka hullu nyt karbialle haluaa muuttaa, sehän on kuin afrikassa olisi. Kokemusta on…
- Anonyymi
Siellä on hyvää värillistä palvelusväkeä eikä somppuja mailla halmeilla.
Tietävät paikkansa eivätkä pullikoi tai lusmuile.
-Olli K
- Anonyymi
Olen "maanviljelijä" ja aina kovan kesätyön jälkeen muutan etelän lämpimään. On se mukava niin monen viikon jälkeen hieman levätä.
-JK, Jalasjärvi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jasmin Voutilainen poistui kuvioista.
No, salkkarit on muutenkin huono ohjelma ollut jo vuosia.30330044Jasmin Voutilainen is dead!
Näyttelijä kuoli 27-vuotiaana, muusikkoiässä. Osanotto suruun. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html9515462Jasmin Voutilainen on kuollut
Ainon alkuperäinen näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut.7113847Jasmin Voutilainen kuoli vain 27-vuotiaana - Kirjoitti pahaenteisesti somessa: "Jos menet pois..."
Jasmin Voutilainen lähti tästä maailmasta aivan liian nuorena, vain 27-vuotiaana. Näyttelijätär oli kertonut avoimesti saaneensa törkeää arvostelua u543013Martinalla on tänäänkin liikunnallinen päivä
Ei makaa krapulassa vaan liikkuu monipuolisesti ja pysyy näin ollen hyvässä kunnossa.7332267MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN,
jota tunnet minua kohtaan? Tekeekö vaikeaa uskoa, että asia todellakin on niin? Vaikka muuta väität itsellesi ja muille, tiedät kuitenkin syvällä sydä2521961Milloin meinasit kertoa kaivatullesi
että hän on kaivattusi ja sinulla on lämpöisiä tunteita häntä kohtaan?1521874No mitä ihmeen hyötyä Natosta nyt Suomelle sitten oikein on?
Venäjän uhka ei kumminkaan nyt muuttunut miksikään, olemme nyt Naton eturintama ja Venäjän ensi-iskujen kohde. Ydinase iskuissa Suomi häviää maailmank7411329Miksi paha saa elää, mutta hyvä kuolee
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html "Näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut 27-vuotiaana Salatut elämät -tähti on menehtynyt."421322Miksi ihminen ei saisi olla ihan normaali hetero?
Miksi homottajat yrittävät tehdä kaikista homoja?4401166