Teidän poikakaveri tai tyttökaveri toisi yllättäen kotiin jonku irtosuhteen ja segstailee muka hiljaa mutta tiiätte mitä tapahtuu ja olette ite selvinpäin. Ihan kamalaa mutta mä lähtisin vaan pakkaisin ja sitten pois vaikka ulos yöksi. Mutta jälkikäteen mietin että ois pitäny heittää kylmää vettä päälle x( ja vasta sitten lähteä
Mitä tekisitte jos..
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se koko perheelle olisi yllätys.
- Anonyymi
Siis täh? Toisi kotiin jonkun niin, että mä olen kotona vai? No heittäisin molemmat pihalle tietenkin. Seuraavana päivänä lukot vaihtoon.
- Anonyymi
Sanoisin; kunhan olette saaneet hommat hoidettua tulkaa kahvipöytään juttelemaan.
Kahvipöydässä onnittelisin ex kumppaniani uudesta valinnasta ja pyytäisin pakkaamaan omaisuutensa kasaan, niin saavat lähtiessä viedä ne mukanaan ja jättämään avaimet asuntooni samantien keskustellessamme kahvipöydälle.- Anonyymi
Tää on hyvä. Eli kahville ja onnitella toista :D mitä jos toinen on silleen että sori sori sori. Ja yrittää puhua ympäri. Tekosyy ois sillä ollu että oli humalassa. Mä mietin että jos sillo heittäis vaan vettä päälle :D mutta tuohon saattais toimia tuollanen vähä iisimpi ja viileebä pysyminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on hyvä. Eli kahville ja onnitella toista :D mitä jos toinen on silleen että sori sori sori. Ja yrittää puhua ympäri. Tekosyy ois sillä ollu että oli humalassa. Mä mietin että jos sillo heittäis vaan vettä päälle :D mutta tuohon saattais toimia tuollanen vähä iisimpi ja viileebä pysyminen
Humala on huono tekosyy, kunnioituksen ja arvostuksen puutetta osoittaa jos on tarve ottaa ja varsinkin tuoda yhteiseen kotiin vieras tuossa tarkoituksessa. Valinta on selvä ja luottamus menetetty siksi onnittelut ja eteenpäin elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673